преди 1 месец
Кой метод за теглене е най-полезен?
Имам по банков път
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
0
Кой метод за теглене е най-полезен?
Имам по банков път
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
Заявката ми е от 10/30 и не съм получил никакво плащане.
Преминах процеса на проверка и подадох жалба тук.
ЛЕГИАНО ми казва да запазя спокойствие, защото имат много молби.
Но аз чакам повече от 17 дни и €2000 в сметката ми.
Казах им, че ще ги докладвам, но те ми се изсмяха, защото знаеха, че не мога да направя нищо по въпроса...
Заключение, те ще откраднат €2190, които спечелих...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Скъпи играч,
Нищо не е загубено, но жалбата ви спешно се нуждае от вашето внимание сега. Изпращането на молба за помощ е само началото, но без вашето съдействие жалбата няма да ви бъде от полза.
Моля, натиснете 👉 тази зелена връзка 👈 и информирайте Ник за най-новите събития, моля.
Дайте му шанс да ви помогне да разрешите проблема.
Dear player,
Nothing has been lost, but your complaint urgently needs your attention now. Submitting the request for help is just the beginning, but without your cooperation, the complaint won't be of any use to you.
Kindly hit 👉 this green link 👈 and inform Nick about the latest events, please.
Give him a chance to help you resolve the matter.
Направих теглене директно към моята виза, не съм сигурен дали е същото като банков превод
все още чакам допълнителни 300 €, които направих заявка за теглене 2 дни по-късно.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
здрасти
Ако си спомням правилно и моля, не се колебайте да ме поправите, ако не съм, тегленията не се обработват през уикендите. така ли
Бих му дал още няколко работни дни. Радвам се да видя, че част от парите са преминали! Надяваме се, че останалото е на път.
Hi!
If I recall correctly, and please feel free to correct me if I did not, withdrawals are not proccessed during the weekends. Is that so?
I would give it a few more working days. I'm glad to see some of the money has made it through! Hopefully the rest is on its way.
здравей
Опитайте се да разгледате по-стари страници в тази тема, ако нямате нищо против.
Имаше твърде много публикации, така че, честно казано, не знам отговора....
Hello.
Try to browse older pages in this thread, if you don't mind.
There have been far too many posts, so, to be honest, I do not know the answer....
Христос, сложиха ми ги. Направете заявка за теглене чрез банков превод към гръцка банка. Те също могат да закъснеят понякога. Не отменяйте теглене. Оставете го, докато го видят
Christos, they put them on me. Make a withdrawal request by bank transfer to a Greek bank. They may also be late sometimes. Do not cancel withdrawal. Leave it until they see it
Χρηστο εμενα μου τα εβαλαν. Κανε αιτημα αναληψης με bank transfer προς ελληνικη τραπεζα. Επισης ενδεχεται να αργουν μερικες φορες. Μη κανεις ακυρωση αναληψης. Αφησε το μεχρι να το δουν
Здравейте, виждам, че друг играч вече ви е посъветвал и знам, че той също е имал проблем с тегленето. Определено не отменяйте и се опитайте да останете там и бъдете търпеливи, ако чакате. Може да отнеме на казиното малко повече време, отколкото предполагахме, но бих добавил също, че им даваме 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да бъде подредено. Ако не го направят, тогава можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Както и да е, това ли е първото ви теглене, което чакате? Възползвахте ли се от бонуси или не?
Hi, I see that another player has already advised you and I know that he also had a problem with the withdrawal. Definitely don't cancel and try to hang in there and be patient if you're waiting. It may take the casino a little longer than we thought, but I would also add that we are giving them 14 days to sort out everything that needs to be sorted out. If they don't, then you can file a complaint and we will try to help you.
Anyway, is this your first withdrawal you're waiting for? Did you take advantage of any bonuses or not?
Да, това е първото ми теглене. Но от коментарите виждам, че за това xasino е рутина, за да затрудни живота на клиентите
Yea it is my first withdrawal.But from the comments i see that for this xasino is routine to make the life of the clients difficult
Е, поне вероятно им отнема повече време от някои други казина. За мен лично би било най-важно да получа парите, но и в разумен срок и не бих искал да чакам много дълго.
Така че, ако изминат 14 дни и нямате нова информация или пари, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Well, at least it probably takes them longer than some other casinos. For me personally it would be the most important if I got the money but also in a reasonable time and I would not want to wait very long.
So if the 14 days pass and you have no new info or money, we will try to assist you.
Не искам да ви плаша, но ако не се лъжа отне повече от седмица. Поне за някои играчи.
Разгледахте ли тази тема, моля? Опитайте това, ако можете. Другият вариант е да следвате жалбите, въпреки че те може да са по-чувствителни към времето. Е, опитайте решените - тези играчи са били платени 👈
Дано помогне. Моля, уведомете ни как се справяте с тегленето!
I don't want to scare you out, but if I'm not mistaken, it took more than a week. At least for some players.
Did you browse this thread, please? Try that, if you can. The other option is to follow the complaints, though they may be more time-sensitive. Well, try the resolved ones - those players were paid 👈
Hope it helps. Please let us know how you fare with the withdrawal!
вярно е
След 6 дни чакане и парите не ми дават
първо ме заключиха от поддръжката на живо, когато влязох и им се скараха за това забавяне,
Изпратих им имейл, че ще предприема правни действия и те просто ме заключиха от моя акаунт!!
Много ви моля нека ВСИЧКИ които ни дължат пари да се съберем да съберем пари за адвокат за да се заведе жалба и дело срещу това казино и то да СЕ ЗАКРИЕ веднъж завинаги!!!!
ЯСНО е, че всички тези казина (Spinsy, Legiano) са собственост на този Rabbid NV измамник, който краде парите на света безпроблемно и трябва да бъде вкаран в затвора за цял живот!
It's true.
After 6 days of waiting they don't give me my money either
first they locked me out of Live Support when I entered and scolded them for this delay,
I sent them an email that I would take legal action and they simply locked me out of my account!!
I'm begging you, let's ALL those who owe us money get together to collect money for a lawyer so that a complaint and a lawsuit can be filed against this casino and it SHUTS down once and for all!!!!
It is CLEAR that all these casinos (Spinsy, Legiano) are owned by this Rabbid NV scammer who steals the world's money without fail and should be imprisoned for life!
Ειναι αληθεια.
Μετα απο 6 ημερες αναμονης δεν μου δινουν Ουτε εμενα τα χρηματα μου,
πρωτα με κλειδωσαν απο το Live Support που εμπαινα και τους εκραζα για την καθυστερηση αυτη,
τους εστελνα mail οτι θα κινηθω νομικα και απλα με κλειδωσαν απο το λογαριασμο μου !!
Σας παρακαλω πολυ ας μαζευτουμε ΟΛΟΙ οσοι μας χρωστανε λεφτα να μαζεψουμε χρηματα για ενα δικηγορο ετσι ωστε να γινει καταγγελια και μηνυση σε αυτο το καζινο και να ΚΛΕΙΣΕΙ μια για παντα !!!!
Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ολα αυτα τα καζινο (Spinsy, Legiano) ειναι ιδιοκτησια αυτουνου του απατεωνα του Rabbid NV ο οποιος και κλεβει τα λεφτα του κοσμου αβερτα και πρεπει να μπει φυλακη ισοβια !
Те също ми дължат пари.
Чакам теглене от 9 дни, а за предишното теглене чаках 30 дни.
Надявам се Guru Casino да понижи рейтинга, защото рейтингът му не е реален.
They owe me money too.
I have been waiting for a withdrawal for 9 days, and for the previous withdrawal I was waiting 30 days.
I hope Guru Casino lowers the rating because its rating is not real.
A mí también me deben dinero.
Llevo 9 días esperando un retiro, y el anterior retiro estuve 30 días esperando.
Espero que Gurú casino le baje la nota porque no es real su calificación.
вярно е
След 6 дни чакане и парите не ми дават
първо ме заключиха от поддръжката на живо, когато влязох и им се скараха за това забавяне,
Изпратих им имейл, че ще предприема правни действия и те просто ме заключиха от моя акаунт!!
Много ви моля нека ВСИЧКИ които ни дължат пари да се съберем да съберем пари за адвокат за да се заведе жалба и дело срещу това казино и то да СЕ ЗАКРИЕ веднъж завинаги!!!!
ЯСНО е, че всички тези казина (Spinsy, Legiano) са собственост на този Rabbid NV измамник, който краде парите на света безпроблемно и трябва да бъде вкаран в затвора за цял живот!
It's true.
After 6 days of waiting they don't give me my money either
first they locked me out of Live Support when I entered and scolded them for this delay,
I sent them an email that I would take legal action and they simply locked me out of my account!!
I'm begging you, let's ALL those who owe us money get together to collect money for a lawyer so that a complaint and a lawsuit can be filed against this casino and it SHUTS down once and for all!!!!
It is CLEAR that all these casinos (Spinsy, Legiano) are owned by this Rabbid NV scammer who steals the world's money without fail and should be imprisoned for life!
Ειναι αληθεια.
Μετα απο 6 ημερες αναμονης δεν μου δινουν Ουτε εμενα τα χρηματα μου,
πρωτα με κλειδωσαν απο το Live Support που εμπαινα και τους εκραζα για την καθυστερηση αυτη,
τους εστελνα mail οτι θα κινηθω νομικα και απλα με κλειδωσαν απο το λογαριασμο μου !!
Σας παρακαλω πολυ ας μαζευτουμε ΟΛΟΙ οσοι μας χρωστανε λεφτα να μαζεψουμε χρηματα για ενα δικηγορο ετσι ωστε να γινει καταγγελια και μηνυση σε αυτο το καζινο και να ΚΛΕΙΣΕΙ μια για παντα !!!!
Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ολα αυτα τα καζινο (Spinsy, Legiano) ειναι ιδιοκτησια αυτουνου του απατεωνα του Rabbid NV ο οποιος και κλεβει τα λεφτα του κοσμου αβερτα και πρεπει να μπει φυλακη ισοβια !
Наистина е трудно да се видят толкова много играчи със забавени плащания. Ако казиното има някакви затруднения, очаквам първо да ги разрешат, а след това изплащанията трябва да започнат отново. Но честно казано, това е тревожно.
Ако казиното не успее да изплати в рамките на 14 пълни дни, моля, подайте своя собствена жалба. Може да е полезно, не само за вас. За сега ви благодаря, че споделихте опита си.
Иска ми се да можех да ви помогна по-ефективно.
It is really hard to see so many players with delayed payments. If the casino has some difficulties, I would expect they must resolve them first, and then the payouts should start occurring again. But honestly, this is worrisome.
If the casino fails to pay out within 14 full days, please submit your own complaint. It might be helpful, not just for you. For now, thank you for sharing your experiences.
I wish I could help you more effectively.
Моля, следете тази тема, за да можете да видите първите признаци на подобрение, което се надявам да дойде! Много играчи преди вас сякаш описваха същата ситуация. 🙁
Ако само някой представител на казино се присъедини към форума, за да отговори на всички притеснения! Ще попитам колегите дали можем някак да насочим окото на казината към тази тема!
Please follow this thread so you can see the first signs of improvement, which I hope is about to come! Many players before you seemed to describe the same situation. 🙁
If only some casino rep joined the forum to address all the concerns! I'll ask my colleagues whether we can point the casinos eye on this thread somehow!
Аз съм от 21.11
И винаги от чата ми отговарят едно и също.
Мисля, че ще загубя парите си.
Надявам се, че виждате ясно от Гуру какво се случва.
I have been since 11/21
And they always answer me the same thing from the chat.
I think I'm going to lose my money.
I hope you can see clearly from Guru what is happening.
Yo llevo desde el día 21/11
Y siempre me contestan lo mismo desde el chat.
Creo que voy a perder mi dinero.
Espero que vean bien desde Gurú lo que está pasando
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.