преди 4 дни
Кой метод за теглене е най-полезен?
Имам по банков път
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
0
Кой метод за теглене е най-полезен?
Имам по банков път
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
Заявката ми е от 10/30 и не съм получил никакво плащане.
Преминах процеса на проверка и подадох жалба тук.
ЛЕГИАНО ми казва да запазя спокойствие, защото имат много молби.
Но аз чакам повече от 17 дни и €2000 в сметката ми.
Казах им, че ще ги докладвам, но те ми се изсмяха, защото знаеха, че не мога да направя нищо по въпроса...
Заключение, те ще откраднат €2190, които спечелих...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Скъпи играч,
Нищо не е загубено, но жалбата ви спешно се нуждае от вашето внимание сега. Изпращането на молба за помощ е само началото, но без вашето съдействие жалбата няма да ви бъде от полза.
Моля, натиснете 👉 тази зелена връзка 👈 и информирайте Ник за най-новите събития, моля.
Дайте му шанс да ви помогне да разрешите проблема.
Dear player,
Nothing has been lost, but your complaint urgently needs your attention now. Submitting the request for help is just the beginning, but without your cooperation, the complaint won't be of any use to you.
Kindly hit 👉 this green link 👈 and inform Nick about the latest events, please.
Give him a chance to help you resolve the matter.
Направих теглене директно към моята виза, не съм сигурен дали е същото като банков превод
все още чакам допълнителни 300 €, които направих заявка за теглене 2 дни по-късно.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
здрасти
Ако си спомням правилно и моля, не се колебайте да ме поправите, ако не съм, тегленията не се обработват през уикендите. така ли
Бих му дал още няколко работни дни. Радвам се да видя, че част от парите са преминали! Надяваме се, че останалото е на път.
Hi!
If I recall correctly, and please feel free to correct me if I did not, withdrawals are not proccessed during the weekends. Is that so?
I would give it a few more working days. I'm glad to see some of the money has made it through! Hopefully the rest is on its way.
здравей
Опитайте се да разгледате по-стари страници в тази тема, ако нямате нищо против.
Имаше твърде много публикации, така че, честно казано, не знам отговора....
Hello.
Try to browse older pages in this thread, if you don't mind.
There have been far too many posts, so, to be honest, I do not know the answer....
Христос, сложиха ми ги. Направете заявка за теглене чрез банков превод към гръцка банка. Те също могат да закъснеят понякога. Не отменяйте теглене. Оставете го, докато го видят
Christos, they put them on me. Make a withdrawal request by bank transfer to a Greek bank. They may also be late sometimes. Do not cancel withdrawal. Leave it until they see it
Χρηστο εμενα μου τα εβαλαν. Κανε αιτημα αναληψης με bank transfer προς ελληνικη τραπεζα. Επισης ενδεχεται να αργουν μερικες φορες. Μη κανεις ακυρωση αναληψης. Αφησε το μεχρι να το δουν
Здравейте, виждам, че друг играч вече ви е посъветвал и знам, че той също е имал проблем с тегленето. Определено не отменяйте и се опитайте да останете там и бъдете търпеливи, ако чакате. Може да отнеме на казиното малко повече време, отколкото предполагахме, но бих добавил също, че им даваме 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да бъде подредено. Ако не го направят, тогава можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Както и да е, това ли е първото ви теглене, което чакате? Възползвахте ли се от бонуси или не?
Hi, I see that another player has already advised you and I know that he also had a problem with the withdrawal. Definitely don't cancel and try to hang in there and be patient if you're waiting. It may take the casino a little longer than we thought, but I would also add that we are giving them 14 days to sort out everything that needs to be sorted out. If they don't, then you can file a complaint and we will try to help you.
Anyway, is this your first withdrawal you're waiting for? Did you take advantage of any bonuses or not?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.