ФорумОбсъждане на жалбиLegiano Casino не проверява и задържа вашите пари

Legiano Casino не проверява и задържа вашите пари (страница 9)

преди 1 месец от beruco-26
|
9545 преглеждания 175 отговора |
|
1...8 9
преди 3 дни

Поисках теглене на 21 ноември и не получих нищо.

Мисля, че ще ми задържат парите. filefile

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Поисках теглене на 21 ноември и не получих нищо.

Мисля, че ще ми задържат парите. filefile

Автоматичен превод:
преди 2 дни

В шок съм, възможно е да няма пари

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Аз съм от 21.11

file

И винаги от чата ми отговарят едно и също.

Мисля, че ще загубя парите си.

Надявам се, че виждате ясно от Гуру какво се случва.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Все още няма новини, нали?

Последния път казиното разреши проблема и ви изплати, както виждаме във вашата жалба , така че мислите ли да продължите по същия начин още веднъж и може би да подадете жалба?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Добро утро, Роми, все още нямам новини от Томас за казино Леон, знам, че е рано, просто информация на кой етап е оплакването

Автоматичен превод:
xristos25031984
вчера

хей Томас всъщност ви очаква да отговорите на въпросите му във вашата жалба тук .

Направете го, моля, преди таймерът ви да изтече. Той не може да продължи напред без необходимата информация от вас.

Автоматичен превод:
Romi
вчера

Вече гледам всички документи, които той поиска от него това не е ли неговия имейл???

Автоматичен превод:
вчера

Нека се върнем, за да започнем за тегленията в казино Legiano 2, и двете са в режим на чакане от сряда, аз се свързвам с тях. Както винаги ботът в центъра за помощ и в пощата, извиненията са заети. Те ми се извиняват, че искат да ме убедят, че са парите са безопасни и всички тези глупости!!! Какво става с това казино между другото. Някой знае ли, за да започнат играчите, избягвайте да депозирате там, защото казиното прави такива лесен ход (теглене) сложен за играчите!!!Моето мнение започва отрицателните отзиви в trust pilot

Автоматичен превод:
вчера

Вече гледам всички документи, които той поиска от него това не е ли неговия имейл???

Автоматичен превод:
вчера

Моля, публикувайте отговора си в нишката за оплакване, за да бъде уведомен за това.

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Какво ще правим с тези измамници? Всеки път, когато чакам 2 седмици и чакам да одобрят тегленията, очевидно правят това нарочно и всички извинения, които дават, са лъжи, гуруто на казиното продължава да има добри отзиви за тези измамници, разбира се, те правят добри пари 😉

Автоматичен превод:
Johnytsouk
преди 8 часове

Те правят ли тегленията вместо вас??? В тръст пилот коментар за всеки ден закъсняват!!! Вчера написах рецензия и тъй като днес няма да влязат, ще го направя и днес и всеки път, когато мине, ще добавя още една броене на дните

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Кога поискахте оттеглянето?

Автоматичен превод:
преди 8 часове

В моя случай тегленето стана миналата сряда, което означава, че вече сме на 7 дни и продължаваме да броим!!! Накрая правя последното теглене и закривам сметката, повече не се забърквам с измамниците!!! И всичко това се случва, защото когато имате неизплатена сума в 90% от времето, те преиграват и губят!!!

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Какво ще правим с тези измамници? Всеки път, когато чакам 2 седмици и чакам да одобрят тегленията, очевидно правят това нарочно и всички извинения, които дават, са лъжи, гуруто на казиното продължава да има добри отзиви за тези измамници, разбира се, те правят добри пари 😉

Автоматичен превод:
преди 7 часове

За съжаление не можем да направим много по отношение на намаляването на индекса на безопасност. Ако подадената жалба бъде разрешена, не можем да я намалим. Само ако дадена жалба не е разрешена, това ще се отрази негативно на индекса за безопасност на казиното.

Ако видим, че казиното или някое друго казино наистина забавя тегленията нарочно, със сигурност ще поставим предупреждение относно това в прегледа, така че всички потребители да бъдат предупредени.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 часове

Това, което правят, е да го отварят отново, когато е останало малко и така винаги ги държат отворени.


Никога не губете оплакване, за да получите по-ниска оценка.

Случвало ми се е

Автоматичен превод:
beruco-26
преди 6 часове

Трябва само да изчакаме и да видим как ще върви всичко сега.

стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 часове

Проблемът е, че оплакванията за това конкретно казино са твърде много, за да го оставят настрана само през последния месец, преброих много оплаквания относно процедурата за теглене!!!Тук има и един човек, който признава, че е затваряне на месец с тази процедура и пак си играят с него като котка с мишка!!!

Автоматичен превод:
преди 38 минути

filefile Все пак смениха тропите!!! Вчера една седмица говорих и ми казаха, че са в приоритетен ред за редакция, а днес ми казаха, че толкова дни имах проблем с тегленията за него и се забавиха. Момчетата вече минават всякакви граници смешно!!!

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини