Ако сте спечелили, няма да ви бъде платено. Както и моят случай...
Ще им изложа всичко, което имам, за да видят, че не лъжа.
Няма значение дали ще ги докладвате, защото нямат лиценз... но поне ще се погрижа хората да не се регистрират.
If you have won, you will not be paid. As is my case...
I'm going to lay out everything I have on them so they can see that I'm not lying.
It doesn't matter if you report them because they don't have a license...but at least I'll make sure people don't register.
Si has ganado no te van a pagar. Como es mi caso....
Voy a exponer todo lo que tengo sobre ellos para que vean que no miento.
Da igual que les denuncies porque no tienen licencia...pero por lo menos haré que la gente no se registre
Да, не мисля, че имат разрешение. Така че не знам какво можем да направим. Малко са ми длъжници, но виждам много хора. Някой отговорен да се намеси. Толкова много хора не лъжат. Те правят всичко възможно, за да забавят тегленията или да не плащат. разочарование
Yes, I don't think they have permission. So I don't know what we can do. They owed me a little, but I see a lot of people. Someone in charge to intervene. So many people are not lying. They do everything they can to delay withdrawals or not pay. Disappointment
Ναι δε νομιζω να εχουν αδεια. Οποτε δε ξερω τι μπορουμε να κανουμε. Εμενα λιγα μου χρωστανε αλλα βλεπω καποιους πολλα. Καποιος αρμοδιος να επεμβει. Τοσα ατομα δε λεμε ψεματα.κανουν οτι μπορουν για να καθυστερουν αναληψεις η να μη πληρωνουν. Απογοητευση
Затова питам какво да правим и на кого да докладваме?
И все още съм изненадан от високата оценка, която му дава този КАЗИНО ГУРУ!! Съучастници ли сте им?
Регистрирах се в това казино заради вас, когато видях високия рейтинг и сега виждам, че е било измама
That's why I ask, what can we do and who can we report?
And I'm still surprised at the high rating this CASINO GURU gives it!! Are you their accomplices?
I registered at this casino because of you when I saw the high rating and now I see that it was a fraud
Por eso pregunto que podemos hacer y a quien denunciar?
Y todavía sigo sorprendido de la calificación que este GURU CASINO le da tan alto!! Sois cómplices de ellos?
Yo me registre en este casino por vuestra culpa al ver la calificación tan alta y ahora veo que era un fraude
Може ли някой да ми помогне как мога да съдя това казино?
Имам €2000 в сметката и 3 предстоящи тегления от 30.10
Всеки ден се свързвам с чата и със и ми казват, че съжаляват за забавянето, но трябва да чакам.
Преминах процеса на проверка, всичко е законно и коректно.
какво мога да направя може ли някой да ми помогне
Вече ги предупредих, че ще ги съдя, ако не ми изплатят парите, но смятам, че те са измамна пирамида.
Can someone help me how I can sue this Casino?
I have €2000 in the account and 3 pending withdrawals since 10/30
Every day I get in touch with the chat and with and they tell me they are sorry for the delay but I have to wait.
I have passed the verification process, everything is legal and correct.
What can I do? Can anyone help me?
I have already warned them that I will sue them if they do not pay me my money but I believe that they are a pyramid scam.
Alguien me puede ayudar como tengo que hacer para demandar a este Casino?
Tengo en la cuenta 2000€ y 3 retiros pendientes desde el día 30/10
Todos los días me pongo en contacto con el chat y con support@legiano.com y me dicen que lo sienten por el retraso pero tengo que esperar.
He superado el proceso de verificación, lo tengo todo legal y correcto.
Que puedo hacer? Alguien me puede ayudar?
Ya les he avisado que les voy a demandar si no me pagan mi dinero pero creo que son una estafa piramidal.
здравей
Горещо ви съветвам да актуализирате своя съвместим. В този момент това е начин да се подредят нещата.
https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈
Опитайте това, моля.
Hi,
I strongly advise you to update your compliant. At this moment, it is a way to sort things out.
https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈
Try that, please.
Трябва също така да спомена, че първото ми изкачване беше направено нормално за 2 дни и виждам дати, които други вече чакаха 2 седмици. Е, legiano избирателно плаща на тези, които правят първо изкачване. След втория не. Надявам се да ни плащат и да има някакво обяснение.
I should also mention that my first ascension was done normally in 2 days and I see dates that others already waited 2 weeks for. Well, legiano selectively pays those who make a first ascent. After the second one, no. I hope we get paid and there is some explanation.
Επισης να αναφερω οτι την πρωτη μου αναληψη την εκαναν κανονικα σς 2 μερες και βλεπω ημερομηνιες που αλλοι ηδη περιμεναν 2 βδομαδες. Αρα επιλεκτικα το legiano πληρωνει αυτους που κανουν πρωτη φορα αναληψη. Μετα στη δευτερη οχι. Ελπιζω να μας πληρωσουν και να υπαρχει καποια εξηγηση.
здрасти
Както можете да видите, други играчи описват същото. Ако мога да кажа така, казиното има забавяне, което не означава непременно, че сте били измамени. Моля, опитайте се да се отпуснете, след това последвайте други играчи и подайте нова жалба, за да можем правилно да разгледаме въпроса.
https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈
Дори и най-добрата компания в света може да се сблъска с неочаквани забавяния, особено такива, причинени от трети страни, което за съжаление е много често срещано за регулирани страни като Гърция например.
Какво ще кажете да изчакаме да видим как ще се развият оплакванията и след това да обсъдим евентуална измама?
Hi!
As you can see, other players have been describing the same thing. If I may say so, the casino is experiencing a delay, which does not necessarily mean that you have been scammed. Please try to relax, then follow other players and file another complaint so that we can properly look into the matter.
https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈
Even the best company in the world may face unexpected delays, especially those caused by third parties, which is sadly very common for regulated countries such as Greece, for example.
How about we wait to see how the complaints develop, and then we can discuss possible fraud?
ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ!
350 и 150, поискани на 12.11, все още чакат 300 €, ето доказателството плюс парите вече дойдоха по банковата ми сметка. Дори не получих искане за проверка.
I JUST GOT PAID!
350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.
Затова питам какво да правим и на кого да докладваме?
И все още съм изненадан от високата оценка, която му дава този КАЗИНО ГУРУ!! Съучастници ли сте им?
Регистрирах се в това казино заради вас, когато видях високия рейтинг и сега виждам, че е било измама
That's why I ask, what can we do and who can we report?
And I'm still surprised at the high rating this CASINO GURU gives it!! Are you their accomplices?
I registered at this casino because of you when I saw the high rating and now I see that it was a fraud
Por eso pregunto que podemos hacer y a quien denunciar?
Y todavía sigo sorprendido de la calificación que este GURU CASINO le da tan alto!! Sois cómplices de ellos?
Yo me registre en este casino por vuestra culpa al ver la calificación tan alta y ahora veo que era un fraude
Знаете ли, отчасти разбирам начина, по който мислите за настоящия индекс на безопасност.
От друга страна, надявам се, че разбирате, че просто не можем да променим стойностите, защото плащането ви е забавено. Първо трябва да се разкрие и докаже нелоялната практика; едва след това можем да накажем казиното. За да докажем това, имаме например процес на оплакване. Така че се надявам, че скоро ще разгледате жалбата си.
Помислете за това, моля 🙏
Това може да ви помогне: „Как разрешаваме жалби в казино и защо" 👈👈
Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.
Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.
Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.
Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.
Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.
Стъпка 6 : Въз основа на резултата ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.
You know, I partially understand the way you think about the current Safety Index.
On the other hand, I hope you also understand we just can't change the values because your payment is delayed. First, the unfair practice must be revealed and proved; only after that can we punish the casino. To prove that, we have the complaint process, for example. So, I hope you will address your complaint soon.
Think about that, please 🙏
This might help you out: "How We Resolve Casino Complaints and Why" 👈👈
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Търпелива съм и ще чакам. Дано скоро да го оправят. Опитвам се да мисля позитивно. Но моля, свържете се с тях
Im patient and i will wait. Hopefully they will fix it soon. I try to think positive. But please contact them
Не сте били в казиното отдавна, нали?
На начинаещите се плаща рано, така че ще ви се доверят.
You haven't been at the casino for long, right?
Newbies are paid early so they will trust you.
Llevas poco tiempo en el casino verdad ?
A los nuevos les pagan pronto para que se confíen
прав си Добре, че не загубих много. Ако ми платят, ще ви уведомя.
You are right. Good thing i didnt lose much. If they pay me ill let you know.
Някой получавал ли е плащане? Седмицата свърши, а аз все още не съм получил плащането си! Изглежда, че правят "избирателни" плащания, за да не създават страх. Но това не ме убеждава, нещо не е наред. дано греша Повече от 2 седмици и нищо!
Has anyone received any payment? The week is over and I still haven't received my payment! It seems that they are making "selective" payments so as not to create fear. But this doesn't convince me, something looks wrong. I hope I'm wrong. More than 2 weeks and nothing!
Alguien ha recibido algun pago? ya termino la semana y nada que recibo mi pago! parece que estan haciendo pagos ''selectivos'' para no generar miedo. pero esto no me convence algo pinta mal. espero equivocarme. mas de 2 semanas y nada!
Какво да ти кажа, приятелю? Аз също и всички извинения. Сигурен съм, че много други имат същия проблем. 10 дни и аз и нищо. Ще почакам още малко, но не се надявам много. Никой нищо не прави. На discord сървър виждам други да пишат, че още не са си получили парите. Много сме.
What can I tell you, my friend? Me too and all the excuses. I'm sure many others have the same issue. 10 days and I and nothing. I'll wait a little longer but I'm not hoping for much. Nobody does anything. On a discord server, I see others writing that they haven't received their money yet. We are many.
Τι να σου πω φίλε μου. Και εγώ το ίδιο και όλο δικαιολογίες. Σίγουρα πολλοί αλλοι έχουν το ίδιο θεμα. 10 μέρες και εγώ και τίποτα. Θα περιμένω λιγο ακόμα αλλα δεν ελπίζω και πολλά. Κανείς δεν κανει τίποτα. Σε ένα server στο discord Βλεπω και αλλοι γραφουν οτι δε πηραν ακόμα τα λεφτα τους. Είμαστε πολλοί.
ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ!
350 и 150, поискани на 12.11, все още чакат 300 €, ето доказателството плюс парите вече дойдоха по банковата ми сметка. Дори не получих искане за проверка.
I JUST GOT PAID!
350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.
Така че това започва да е добра новина. Виждам, че тази тема е станала доста голяма, тъй като много играчи тук имат проблеми със забавяне на тегленията. Наистина вярвам, че всеки в крайна сметка ще успее да направи теглене и че казиното просто има някаква опашка и то много.
Все пак теглихте ли по банков път? 🤔☘️
So this is starting to be good news. I see that this thread has gotten pretty big, as a lot of players here are having trouble with delay in their withdrawals. I truly believe that everyone will eventually manage to make a withdrawal and that the casino just has some queue and a lot of them.
Anyway, did you withdraw by bank transfer? 🤔☘️
Това ще бъде най-доброто, което можете да направите за сега. Търпението често кара играчите да пишат, че са получили парите си. В крайна сметка играчът преди вас го направи, което е добър знак.
Що се отнася до контакта, ние прибягваме до това, когато изминат 14 дни и казиното не е платило на играча и играчът има оплакване срещу казиното. Но засега бих следвал инструкциите на Радка и ще видим какво ще стане.
Ще стискам палци 🤞
That will be the best you can do for now. Patience often leads to players writing that they got their money. After all, the player before you did, which is a good sign.
As far as contacting is concerned, we resort to that when 14 days pass and the casino has not paid the player and the player has a complaint against the casino. But for now I would follow Radka's instructions and we will see what happens next.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Някой получавал ли е плащане? Седмицата свърши, а аз все още не съм получил плащането си! Изглежда, че правят "избирателни" плащания, за да не създават страх. Но това не ме убеждава, нещо не е наред. дано греша Повече от 2 седмици и нищо!
Has anyone received any payment? The week is over and I still haven't received my payment! It seems that they are making "selective" payments so as not to create fear. But this doesn't convince me, something looks wrong. I hope I'm wrong. More than 2 weeks and nothing!
Alguien ha recibido algun pago? ya termino la semana y nada que recibo mi pago! parece que estan haciendo pagos ''selectivos'' para no generar miedo. pero esto no me convence algo pinta mal. espero equivocarme. mas de 2 semanas y nada!
Чакате ли вашите тегления повече от 2 седмици? Питам, защото точно толкова време даваме на казината да изплатят на играч. В такива случаи препоръчвам да подадете жалба, но разбира се след изтичане на това време. Видях, че играчът, който написа няколко публикации преди да получи парите, така че щях да съм по-положителен.
Както и да е, имате ли контакт с казиното и информиран ли сте за вашето теглене или не?
Have you been waiting for your withdrawals for more than 2 weeks? I ask because that's exactly how long we give the casinos to pay out a player. In such cases I recommend to open a complaint, but of course only after this time has passed. I saw that the player who wrote a few posts before you got the money, so I would be more positive.
Anyway, are you in contact with the casino and informed about your withdrawal or not?
Заявката ми е от 10/30 и не съм получил никакво плащане.
Преминах процеса на проверка и подадох жалба тук.
ЛЕГИАНО ми казва да запазя спокойствие, защото имат много молби.
Но аз чакам повече от 17 дни и €2000 в сметката ми.
Казах им, че ще ги докладвам, но те ми се изсмяха, защото знаеха, че не мога да направя нищо по въпроса...
Заключение, те ще откраднат €2190, които спечелих...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Направих теглене директно към моята виза, не съм сигурен дали е същото като банков превод
все още чакам допълнителни 300 €, които направих заявка за теглене 2 дни по-късно.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.