ФорумОбсъждане на жалбиLegiano Casino не проверява и задържа вашите пари

Legiano Casino не проверява и задържа вашите пари (страница 7)

преди 3 седмици от beruco-26
|
2895 преглеждания 135 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
вчера

Ако сте спечелили, няма да ви бъде платено. Както и моят случай...


Ще им изложа всичко, което имам, за да видят, че не лъжа.


Няма значение дали ще ги докладвате, защото нямат лиценз... но поне ще се погрижа хората да не се регистрират.

Автоматичен превод:
вчера

Да, не мисля, че имат разрешение. Така че не знам какво можем да направим. Малко са ми длъжници, но виждам много хора. Някой отговорен да се намеси. Толкова много хора не лъжат. Те правят всичко възможно, за да забавят тегленията или да не плащат. разочарование

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
mailo129234
вчера

Затова питам какво да правим и на кого да докладваме?


И все още съм изненадан от високата оценка, която му дава този КАЗИНО ГУРУ!! Съучастници ли сте им?

Регистрирах се в това казино заради вас, когато видях високия рейтинг и сега виждам, че е било измама

Автоматичен превод:
вчера

Може ли някой да ми помогне как мога да съдя това казино?

Имам €2000 в сметката и 3 предстоящи тегления от 30.10


Всеки ден се свързвам с чата и със и ми казват, че съжаляват за забавянето, но трябва да чакам.


Преминах процеса на проверка, всичко е законно и коректно.


какво мога да направя може ли някой да ми помогне

Вече ги предупредих, че ще ги съдя, ако не ми изплатят парите, но смятам, че те са измамна пирамида.



Автоматичен превод:
вчера

здравей

Горещо ви съветвам да актуализирате своя съвместим. В този момент това е начин да се подредят нещата.

https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈

Опитайте това, моля.

Автоматичен превод:
вчера

Трябва също така да спомена, че първото ми изкачване беше направено нормално за 2 дни и виждам дати, които други вече чакаха 2 седмици. Е, legiano избирателно плаща на тези, които правят първо изкачване. След втория не. Надявам се да ни плащат и да има някакво обяснение.

Автоматичен превод:
вчера

здрасти

Както можете да видите, други играчи описват същото. Ако мога да кажа така, казиното има забавяне, което не означава непременно, че сте били измамени. Моля, опитайте се да се отпуснете, след това последвайте други играчи и подайте нова жалба, за да можем правилно да разгледаме въпроса.

https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈

Дори и най-добрата компания в света може да се сблъска с неочаквани забавяния, особено такива, причинени от трети страни, което за съжаление е много често срещано за регулирани страни като Гърция например.

Какво ще кажете да изчакаме да видим как ще се развият оплакванията и след това да обсъдим евентуална измама?

Автоматичен превод:
вчера

ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ!

350 и 150, поискани на 12.11, все още чакат 300 €, ето доказателството плюс парите вече дойдоха по банковата ми сметка. Дори не получих искане за проверка.

filefile

Автоматичен превод:
вчера

Затова питам какво да правим и на кого да докладваме?


И все още съм изненадан от високата оценка, която му дава този КАЗИНО ГУРУ!! Съучастници ли сте им?

Регистрирах се в това казино заради вас, когато видях високия рейтинг и сега виждам, че е било измама

Автоматичен превод:
вчера

Знаете ли, отчасти разбирам начина, по който мислите за настоящия индекс на безопасност.

От друга страна, надявам се, че разбирате, че просто не можем да променим стойностите, защото плащането ви е забавено. Първо трябва да се разкрие и докаже нелоялната практика; едва след това можем да накажем казиното. За да докажем това, имаме например процес на оплакване. Така че се надявам, че скоро ще разгледате жалбата си.

Помислете за това, моля 🙏

Това може да ви помогне: „Как разрешаваме жалби в казино и защо" 👈👈

Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.

Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.

Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.

Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.

Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.

Стъпка 6 : Въз основа на резултата ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.


Автоматичен превод:
Radka
вчера

Търпелива съм и ще чакам. Дано скоро да го оправят. Опитвам се да мисля позитивно. Но моля, свържете се с тях

Автоматичен превод:
uxny
вчера

Не сте били в казиното отдавна, нали?

На начинаещите се плаща рано, така че ще ви се доверят.

Автоматичен превод:
beruco-26
вчера

прав си Добре, че не загубих много. Ако ми платят, ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
преди 16 часове

Някой получавал ли е плащане? Седмицата свърши, а аз все още не съм получил плащането си! Изглежда, че правят "избирателни" плащания, за да не създават страх. Но това не ме убеждава, нещо не е наред. дано греша Повече от 2 седмици и нищо!

Автоматичен превод:
LeonardoLC
преди 15 часове

Какво да ти кажа, приятелю? Аз също и всички извинения. Сигурен съм, че много други имат същия проблем. 10 дни и аз и нищо. Ще почакам още малко, но не се надявам много. Никой нищо не прави. На discord сървър виждам други да пишат, че още не са си получили парите. Много сме.

Автоматичен превод:
вчера

ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ!

350 и 150, поискани на 12.11, все още чакат 300 €, ето доказателството плюс парите вече дойдоха по банковата ми сметка. Дори не получих искане за проверка.

filefile

Автоматичен превод:
преди 14 часове

Така че това започва да е добра новина. Виждам, че тази тема е станала доста голяма, тъй като много играчи тук имат проблеми със забавяне на тегленията. Наистина вярвам, че всеки в крайна сметка ще успее да направи теглене и че казиното просто има някаква опашка и то много.

Все пак теглихте ли по банков път? 🤔☘️

Автоматичен превод:
вчера

Търпелива съм и ще чакам. Дано скоро да го оправят. Опитвам се да мисля позитивно. Но моля, свържете се с тях

Автоматичен превод:
преди 14 часове

Това ще бъде най-доброто, което можете да направите за сега. Търпението често кара играчите да пишат, че са получили парите си. В крайна сметка играчът преди вас го направи, което е добър знак.

Що се отнася до контакта, ние прибягваме до това, когато изминат 14 дни и казиното не е платило на играча и играчът има оплакване срещу казиното. Но засега бих следвал инструкциите на Радка и ще видим какво ще стане.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 16 часове

Някой получавал ли е плащане? Седмицата свърши, а аз все още не съм получил плащането си! Изглежда, че правят "избирателни" плащания, за да не създават страх. Но това не ме убеждава, нещо не е наред. дано греша Повече от 2 седмици и нищо!

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Чакате ли вашите тегления повече от 2 седмици? Питам, защото точно толкова време даваме на казината да изплатят на играч. В такива случаи препоръчвам да подадете жалба, но разбира се след изтичане на това време. Видях, че играчът, който написа няколко публикации преди да получи парите, така че щях да съм по-положителен.

Както и да е, имате ли контакт с казиното и информиран ли сте за вашето теглене или не?

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Заявката ми е от 10/30 и не съм получил никакво плащане.

Преминах процеса на проверка и подадох жалба тук.


ЛЕГИАНО ми казва да запазя спокойствие, защото имат много молби.

Но аз чакам повече от 17 дни и €2000 в сметката ми.

Казах им, че ще ги докладвам, но те ми се изсмяха, защото знаеха, че не мога да направя нищо по въпроса...


Заключение, те ще откраднат €2190, които спечелих...


Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 часове

Направих теглене директно към моята виза, не съм сигурен дали е същото като банков превод

все още чакам допълнителни 300 €, които направих заявка за теглене 2 дни по-късно.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини