НачалоФорумОбсъждане на жалбиLegiano Casino не проверява и задържа вашите пари

Legiano Casino не проверява и задържа вашите пари (страница 7)

преди 2 месеца от beruco-26
|
12 642 преглеждания 226 отговора |
|
1...6 7 8...12
преди 1 месец

Ако сте спечелили, няма да ви бъде платено. Както и моят случай...


Ще им изложа всичко, което имам, за да видят, че не лъжа.


Няма значение дали ще ги докладвате, защото нямат лиценз... но поне ще се погрижа хората да не се регистрират.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, не мисля, че имат разрешение. Така че не знам какво можем да направим. Малко са ми длъжници, но виждам много хора. Някой отговорен да се намеси. Толкова много хора не лъжат. Те правят всичко възможно, за да забавят тегленията или да не плащат. разочарование

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
mailo129234
преди 1 месец

Затова питам какво да правим и на кого да докладваме?


И все още съм изненадан от високата оценка, която му дава този КАЗИНО ГУРУ!! Съучастници ли сте им?

Регистрирах се в това казино заради вас, когато видях високия рейтинг и сега виждам, че е било измама

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой да ми помогне как мога да съдя това казино?

Имам €2000 в сметката и 3 предстоящи тегления от 30.10


Всеки ден се свързвам с чата и със и ми казват, че съжаляват за забавянето, но трябва да чакам.


Преминах процеса на проверка, всичко е законно и коректно.


какво мога да направя може ли някой да ми помогне

Вече ги предупредих, че ще ги съдя, ако не ми изплатят парите, но смятам, че те са измамна пирамида.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Горещо ви съветвам да актуализирате своя съвместим. В този момент това е начин да се подредят нещата.

https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈

Опитайте това, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Трябва също така да спомена, че първото ми изкачване беше направено нормално за 2 дни и виждам дати, които други вече чакаха 2 седмици. Е, legiano избирателно плаща на тези, които правят първо изкачване. След втория не. Надявам се да ни плащат и да има някакво обяснение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

Както можете да видите, други играчи описват същото. Ако мога да кажа така, казиното има забавяне, което не означава непременно, че сте били измамени. Моля, опитайте се да се отпуснете, след това последвайте други играчи и подайте нова жалба, за да можем правилно да разгледаме въпроса.

https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈

Дори и най-добрата компания в света може да се сблъска с неочаквани забавяния, особено такива, причинени от трети страни, което за съжаление е много често срещано за регулирани страни като Гърция например.

Какво ще кажете да изчакаме да видим как ще се развият оплакванията и след това да обсъдим евентуална измама?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ!

350 и 150, поискани на 12.11, все още чакат 300 €, ето доказателството плюс парите вече дойдоха по банковата ми сметка. Дори не получих искане за проверка.

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Затова питам какво да правим и на кого да докладваме?


И все още съм изненадан от високата оценка, която му дава този КАЗИНО ГУРУ!! Съучастници ли сте им?

Регистрирах се в това казино заради вас, когато видях високия рейтинг и сега виждам, че е било измама

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Знаете ли, отчасти разбирам начина, по който мислите за настоящия индекс на безопасност.

От друга страна, надявам се, че разбирате, че просто не можем да променим стойностите, защото плащането ви е забавено. Първо трябва да се разкрие и докаже нелоялната практика; едва след това можем да накажем казиното. За да докажем това, имаме например процес на оплакване. Така че се надявам, че скоро ще разгледате жалбата си.

Помислете за това, моля 🙏

Това може да ви помогне: „Как разрешаваме жалби в казино и защо" 👈👈

Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.

Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.

Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.

Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.

Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.

Стъпка 6 : Въз основа на резултата ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Търпелива съм и ще чакам. Дано скоро да го оправят. Опитвам се да мисля позитивно. Но моля, свържете се с тях

Автоматичен превод:
uxny
преди 1 месец

Не сте били в казиното отдавна, нали?

На начинаещите се плаща рано, така че ще ви се доверят.

Автоматичен превод:
beruco-26
преди 1 месец

прав си Добре, че не загубих много. Ако ми платят, ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой получавал ли е плащане? Седмицата свърши, а аз все още не съм получил плащането си! Изглежда, че правят "избирателни" плащания, за да не създават страх. Но това не ме убеждава, нещо не е наред. дано греша Повече от 2 седмици и нищо!

Автоматичен превод:
LeonardoLC
преди 1 месец

Какво да ти кажа, приятелю? Аз също и всички извинения. Сигурен съм, че много други имат същия проблем. 10 дни и аз и нищо. Ще почакам още малко, но не се надявам много. Никой нищо не прави. На discord сървър виждам други да пишат, че още не са си получили парите. Много сме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ!

350 и 150, поискани на 12.11, все още чакат 300 €, ето доказателството плюс парите вече дойдоха по банковата ми сметка. Дори не получих искане за проверка.

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че това започва да е добра новина. Виждам, че тази тема е станала доста голяма, тъй като много играчи тук имат проблеми със забавяне на тегленията. Наистина вярвам, че всеки в крайна сметка ще успее да направи теглене и че казиното просто има някаква опашка и то много.

Все пак теглихте ли по банков път? 🤔☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Търпелива съм и ще чакам. Дано скоро да го оправят. Опитвам се да мисля позитивно. Но моля, свържете се с тях

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това ще бъде най-доброто, което можете да направите за сега. Търпението често кара играчите да пишат, че са получили парите си. В крайна сметка играчът преди вас го направи, което е добър знак.

Що се отнася до контакта, ние прибягваме до това, когато изминат 14 дни и казиното не е платило на играча и играчът има оплакване срещу казиното. Но засега бих следвал инструкциите на Радка и ще видим какво ще стане.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой получавал ли е плащане? Седмицата свърши, а аз все още не съм получил плащането си! Изглежда, че правят "избирателни" плащания, за да не създават страх. Но това не ме убеждава, нещо не е наред. дано греша Повече от 2 седмици и нищо!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чакате ли вашите тегления повече от 2 седмици? Питам, защото точно толкова време даваме на казината да изплатят на играч. В такива случаи препоръчвам да подадете жалба, но разбира се след изтичане на това време. Видях, че играчът, който написа няколко публикации преди да получи парите, така че щях да съм по-положителен.

Както и да е, имате ли контакт с казиното и информиран ли сте за вашето теглене или не?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Заявката ми е от 10/30 и не съм получил никакво плащане.

Преминах процеса на проверка и подадох жалба тук.


ЛЕГИАНО ми казва да запазя спокойствие, защото имат много молби.

Но аз чакам повече от 17 дни и €2000 в сметката ми.

Казах им, че ще ги докладвам, но те ми се изсмяха, защото знаеха, че не мога да направя нищо по въпроса...


Заключение, те ще откраднат €2190, които спечелих...


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Направих теглене директно към моята виза, не съм сигурен дали е същото като банков превод

все още чакам допълнителни 300 €, които направих заявка за теглене 2 дни по-късно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току що ми изпратиха парите. Добри новини момчета. Не знам как е възможно в неделя, но го разбрах. Бъдете търпеливи, може да има забавяне и използвайте правилния метод. Благодаря, ако някой тук е помогнал или се е свързал с тях. Подейства

Автоматичен превод:
mailo129234
преди 1 месец

Добри новини да, анулирах тегленето си, което чаках от 26.10., направих 110 € повече евро и сега чакам 310 € от петък, 15.11., ще видим какво ще се случи по-нататък🤗също един от приятелите ми направи 250 € днес, той не е играл в това казино преди, той направи теглене днес и ще видим кой ще го получи пръв🤣

Автоматичен превод:
mailo129234
преди 1 месец

Кога поискахте заявката за теглене?

Чакам от 30.11

Автоматичен превод:
beruco-26
преди 1 месец

12/11 направи заявка. Получих плащане днес, 17/11. 5 дни. Промених метода на теглене със съвет от поддръжката, но да, вие ще получите парите си. Бъдете търпеливи. Успех момчета

Автоматичен превод:
1...6 7 8...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини