НачалоФорумОбсъждане на жалбиLegiano Casino не проверява и задържа вашите пари

Legiano Casino не проверява и задържа вашите пари

 от beruco-26
|
21 568 преглеждания 312 отговора |
|
1 2...16

След като спечелих няколко залога, имам 2400€ и изведнъж те ми казват, че искат да проверят (което е страхотно за мен, защото имам всичко законно).

Изненадата ми е, че не приемат никакъв документ, който предоставям за проверка на дебитната си карта, предоставих всичко, всичко валидно и в PDF, предоставено от банката.

Те отказват да приемат, така че задържат парите ми.....казино legiano е измама..!!!


Това, което казвам, е вярно и документите, които съм предоставил и така нататък, са достъпни за всеки, който иска да види, че не лъжа.


Автоматичен превод:
beruco-26

Здравейте, виждам, че проверката създава проблем. Казиното каза ли ви също причината, поради която не приема документите за картата? Другите документи бяха приети и това ли е единственият, който създава проблема? Попитахте ли какво трябва да направите или предоставите, за да го оправите.

Ако нищо не се промени и не можете да потвърдите, нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като имате оплакване .

Автоматичен превод:

Подадох всичко, днес подадох PDF от 22.09 до 22.10., всичко оригинално от банката. От моята карта.

Той съобщи, че PDF извлеченията на картите преминават от 22-ро число на месеца до 22-ро число на следващия месец.


Сега ми искат оригиналния PDF извадка, НО ОТ 22.09 ДО 24.10!!!

КОЕТО Е НЕВЪЗМОЖНО ЗАЩОТО ЕКСТРАКТИТЕ МИНАВАТ ОТ 22-РО ДО 22-РО ЧИСЛО ВСЕКИ МЕСЕЦ!!!


ВСИЧКО Е ПРОБЛЕМ ДА НЕ МИ ПЛАЩАТ file

Автоматичен превод:
beruco-26

Знам, че със сигурност не е най-приятното нещо, но банката не може ли да се сдобие с такъв документ, че да може да го направи вместо вас? Въпреки че вероятно и мен ще ме подразни, проверката трябва да приключи успешно, за да можете да извадите парите.

Бихте ли опитали да се свържете с тях и да попитате дали е възможно да получите такъв документ?

Автоматичен превод:
Jaro

Вече имам всички документи, които поискаха. Всичко в PDF формат. Отидох до моята банка, за да го поискам.

Имам всичко законно.

Имам извлечения от картата си от преди 6 месеца и депозитите в това казино са ясно видими.


Все пак не искат да ги приемат.

повярвай ми! Мога да докажа това, което казвам

Автоматичен превод:
beruco-26

Вярвам, че вие и аз видяхме, че жалбата е придвижена и Катарина се е свързала с казиното, за да коментира цялата ситуация. Любопитен съм да чуя какво имат да кажат и как ще обяснят всичко, защото виждам, че нищо от това, което правите, не ги удовлетворява.

Ще го държа под око.

Автоматичен превод:

Всеки път ми искат нещо различно.

Това е разочароващо. Прилагам изображенията.

И им изпращам всичко, законно и в оригинален PDF от моята банка.

Изпратил съм им и удостоверение за собственост на картата и банковата ми сметка. filefilefilefile

Не ми помагат нито от чата, нито от техническата поддръжка

Моля, уведомете хората, че това е ИЗМАМА, преди още клиенти да бъдат измамени.

Автоматичен превод:
beruco-26

Има смисъл защо сте под напрежение! Въпреки това, както беше посочено по-рано, казиното беше помолено да предостави обяснение за цялата ситуация и аз съм уверен, че отговорът им ще разкрие повече, отколкото можем да заключим, без да знаем неговата перспектива.

Почакай, моля те. Всички ни е интересно да видим какво оправдание представят.

Автоматичен превод:

Казино Legiano....някой да ми каже какво става с тегленията...мина една седмица, откакто направих заявката за теглене и съм на изчакване...всичко това е трагично благодаря

Автоматичен превод:

Казах го вече...внимавай...

Времето ще докаже, че съм прав

Автоматичен превод:
beruco-26

Все още не сте платени???кога кандидатствахте за теглене???какъв процес следвахте?

Автоматичен превод:

Казино Legiano....някой да ми каже какво става с тегленията...мина една седмица, откакто направих заявката за теглене и съм на изчакване...всичко това е трагично благодаря

Автоматичен превод:

Засега не мисля, че знаем, защото играчите имат оплаквания, но вярвам, че скоро ще разберем. Казиното не ви каза нищо за забавянето? Трябваше ли да проверявате или не?

Даваме на казината 14 дни, така че ако не получите парите или отговор, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro

Забавянето казва, че се дължи на големия обем изтегляния....това е наистина тъжно.......все още не ми е поискал потвърждение...в процес е на обработка на профил

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
jolestamos86

Да видим, така че ще се опитам да изчакам и да видя какво ще се случи по-нататък. Ако нищо не се случи и посоченият период от време изтече, ще пусна жалба при нас.

Автоматичен превод:

Какъв период от време....вече 6 дни чакане...моля за сигнал и рекламация....

Автоматичен превод:
jolestamos86

Написах, че даваме на казината 14 дни, така че за този период.

Но тогава ще трябва да подадете жалба, за да можем да ви помогнем. Не мога да направя това вместо теб.

Автоматичен превод:

да Казино Legiano не тегли пари! Просто е смразяващо! Винаги някакви оправдания! Но не тегли пари!!

Автоматичен превод:
sergejbaklanov780

Виждам, че и вие имате проблеми и няколко играчи вече се оплакаха, което започва да ми изглежда малко странно. Какво имаш предвид под замразяване? Когато се оттеглиш или дори не можеш да влезеш или какво е? Поддръжката на клиенти не може да помогне с нищо? От колко време се опитвате да теглите пари?

Автоматичен превод:
Jaro

Поддръжката на клиенти ни казва, че има голям обем тегления и да чакаме.....на имейли не се отговаря.....обслужване, защото говоря всеки ден, те продължават да казват, бъдете търпеливи и че ще ни бъде платено...не не знам какво да кажа

Автоматичен превод:
jolestamos86

Предполагам, че това няма да се счита за добра новина, но това, което всички вие съобщавате, напълно отговаря на ситуацията, когато казиното е затрупано от заявки.

В такива ситуации обаче няма друга сигурност освен времето. Казиното трябва просто да събере човешките си ресурси и да навакса забавянето. Така че, логично, ако случаят е такъв, те нямат свободно време за имейли, чрез които играчите, например, продължават да задават едни и същи въпроси отново и отново, и мога също така да си представя, че нови тегления няма да бъдат приети до забавянето е разгледано.

Както казах, това е обезпокоително, но за съжаление решението е съвсем очевидно. 🙁 Търпение.

Автоматичен превод:
1 2...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини