ФорумОбсъждане на жалбиКазино Vulkan Vegas не изплаща печалби

Казино Vulkan Vegas не изплаща печалби

преди 2 години от Andresspo
|
2356 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, от няколко седмици се опитвам да изтегля някои приходи и те създадоха много пречки, вече проверих акаунта си, направих искания за депозит, но те се отменят, след като настояха толкова много, те ми казват, че ще плащат само месечна сума, тъй като надвишава лимита за теглене (5000 usd), като се има предвид размера на приходите, които те ще ми изплатят след 6 месеца.


Кого мога да претендирам за това?

Автоматичен превод:
Andresspo
преди 2 години

Въпреки че това казино на тази страница има добра репутация, аз също имах лош опит и тегленето никога не ми беше кредитирано, не бяха много пари и затова реших никога да не се връщам в това казино. Подайте жалба и мениджърите ще ви помогнат, защото виждам, че дължат много пари. Андресспо забеляза, че сте чилиец и за тази област на континента има много добра стая за казино (Betsala.com), аз съм с тях от няколко месеца и досега няма проблеми. Надявам се скоро да разрешите проблема с Vulkan Vegas.

Автоматичен превод:
Andresspo
преди 2 години

Честно казано, трябва да има някои скрити проблеми между играчи от Чили (и Южна Америка) и Вулкан Вегас. Винаги когато виждаме оплаквания от играчи срещу това казино, играчите са предимно от Чили (или Германия). Бих казал, че не е случайно. Както и да е, тъй като сте чакали 6 месеца, бих казал, че си заслужава да подадете жалба на нашия уебсайт.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

два пъти поиска данни като банкови извлечения и други след теглене, сега минаха повече от пет дни и все още няма отговор. ако казиното не може да плати, по-добре е просто да закрия акаунта си.

Автоматичен превод:
Mamans07
преди 2 години

Здравейте, обикновено съветваме играчите да изчакат поне 2 седмици и да не докосват спечелените пари през този период. Според мен, ако ви позволят да играете там без препятствия, но всяка комуникация относно изтеглянето е "мъртва", това определено е лош знак... Нека да актуализираме, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини