здравей
Трябва да призная, че и аз съм малко объркан и едва ли можем да предложим вътрешна информация за тази дискусия. Затова смятам, че е най-добре да оставите справянето с този вид „загриженост" във ваши ръце. Във всеки случай, моля, отговорете на всеки играч, като използвате бутона за отговор предварително; това трябва да направи разговора малко по-лесен за проследяване.
По отношение на потребителския преглед, който посочихте, моля, проверете идентификатора, предоставен от играча; само представители на казиното имат достъп до това потребителско име или имейл за вход. Ако все още не можете да идентифицирате играча, моля, свържете се с нас чрез официалния имейл. Моля, включете екранна снимка, показваща, че такъв плейър не присъства и във вашата система:
Уведомяваме играча и му даваме възможност да коригира информацията, ако идентификаторът, предоставен при изпращане на потребителския преглед, е неправилен; ако не го направи, свързаната потребителска рецензия ще бъде отхвърлена.
Hello,
I must confess that I am also a little perplexed, and we can scarcely offer any insider information on this discussion. Therefore, I believe it is best to leave handling this kind of "concern" in your hands. In any event, please respond to each player by using the reply button beforehand; this should make the conversation a little bit easier to follow.
Regarding the user review you referenced, please check the identificator that the player provided; only casino representatives have access to this login user name or email. If you are still unable to identify the player, please contact us via the official email. Please include a screenshot demonstrating that such a player is not present in your system as well:
community@casino.guru
We notify the player and give him a chance to correct the information if the identificator provided upon submitting the user review is incorrect; if he doesn't, the related user review will be rejected.
Автоматичен превод: