ФорумОбсъждане на жалбиКазино Viperspin НЕ ИГРАЙТЕ ТУК

Казино Viperspin НЕ ИГРАЙТЕ ТУК (страница 4)

преди 3 години от Franga1981
|
30331 преглеждания 90 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро,

Абсолютно Йован може да поиска теглене и то ще бъде обработено и изплатено възможно най-скоро.

Разбираемо е, че сме намалили персонала по време на ваканционния период, както и обработващите плащанията.

Благодаря ви за отделеното време.

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 10 месеца

Начинът, по който ми отговориха, е като ми казаха, че ми предлагат да използвам крипто като валута за акаунта си, така че това, което казват, е, че изтеглих на 19.12.2023 г. 2500 в 19:30 ч. и след това направих още 1700 в сряда на 20.12.2023 г. в 5:55 сутринта, а тази седмица го направих в сряда, опитвайки се да ми кажат, че следващата налична дата за извършване на тегленето ще бъде 30-ти UTc. Това означава, че ще бъде 30 декември тук, в Австралия, което е 11 дни след 19, което всъщност е първата бръснарска среща. Така че те не разрешиха нищо, последният имейл, който ми изпратиха, беше, че ми казаха, тъй като ВИЖДАТЕ, ЧЕ НЯМА ДА МОГА ДА ПРАВЯ НИКАКВИ ТРАНЗАКЦИИ ДО 30!!! Така че продължих вчера в 19:30 ч. и пуснах заявка за същите 2 плащания, които направих за седмица по-рано, ПЪЛНИ 7 дни между тях.


АЗ НЕ РАЗПРОСТРАНЯВАМ ПОДВЕДЯВАЩА ИНФОРМАЦИЯ, ТОВА правите, като ми казвате едно нещо по имейл, отколкото на този сайт да се държите добре и да бъдете учтиви, така че от вчера, четвъртък около 17:00 часа и миналата седмица получих средствата в банковата си сметка до четвъртък 14 часа приятел. И това е буквално след 12 часа оттук нататък и плащането ми не е направено. И така, какво трябва да направя?


file


както можете да видите на снимката, това е последният имейл, който имам от тях, който те обикалят и казват, че разпространявам лъжи и че вие, момчета, не оценявате лъжите, бях лъган цели 24 часа без причина, опитвайки се да накара ме да загубя печалбите си нарочно, миналата седмица по това време плащанията ми сме обработени и изплатени и имах парите в банковата си сметка на 21 декември 2023 г. и вие ще имате всичко това записано.


СЕГА ВЪРТАТ НАОКОЛО И СЕ ИЗВИНЯВАТ, това са те, че са полезни, казват ви да отидете да използвате крипто, да изчакате до 29UTC ОПИТВАНЕТО ДА БЪДЕ МАНИПУЛИРАН Е НАЙ-ЛОШОТО ЧУВСТВО НА СВЕТА, сега те казват, че мога да поискам тегления и това ще бъде обработен днес,



file

НАПРАВЕТЕ ТОГАВА ОТМЕНИХА ЦЯЛОТО ТЕГЛЕНЕ ОТ ВЧЕРА, кредитираха парите обратно в акаунта ми за игра, за да ме накарат да продължа да играя и да губя, тъй като направих 10k от 180 депозита. Това е абсолютно неприемливо преживяване, особено за някой, който редовно е седмично през изминалата година и малко е работил. И сега, когато имам добра печалба, те се опитват да ме измами за печалба.


с каквато и да е граница, която искате да измерите успеха ми и успях някак си, но се радвам, че това се случи сега, отколкото някога, когато изградих общността си, за да станат свидетели на това.


казаха, че моля, заявете теглене и то ще бъде обработено възможно най-скоро, четвъртък е 2:19 сутринта и миналата седмица по това време след 10 часа ми беше платено, тази седмица заявките ми все още не са обработени към този момент, мога да ги анулирам. Така че може ли някой да обработи моите заявки, така че да мога да се уверя, че ще получа плащане преди уикенда, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

filefile


ТОВА СЕ ОПИТВАТ ДА МИ КАЖАТ, ЧЕ МОГА ДА ИЗТЕГЛЯ И ТО ЩЕ БЪДЕ ОБРАБОТЕНО ВЪЗМОЖНО БЪРЗО сега мина полунощ и е 2:24 сутринта в четвъртък. И както можете да видите в моя акаунт, моите плащания дори още не са обработени от тях. Така че те правят всичко възможно, за да не ми платят пари, можете да видите на снимките банковата ми сметка и че получих 4200 на 21 декември 2023 г., което дори ако се придържаме към това, което се опитват да кажат, е 28-ми е 7 дни , независимо къде по света живеете, така че ако извърших теглене за 2500 миналата седмица в 19:19 и направих същото нещо седмица по-късно в същия ден, но в 21:20.



Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

НИЩО НЕ СЕ СОРТИРА, ТЕ ИГНОРИРАХА ИМЕЙЛИТЕ МИ ОТ ПОСЛЕДНИЯ ПЪТ, КАТО ГОВОРИХА С МЕН, КОЕТО МИ КАЗВАХА, ЧЕ СЛЕДВАЩАТА ДАТА, КОЯТО МОЕ ДА ИЗТЕГЛЯ, Е 29 UTC, КОЕТО НЯМА СМИСЪЛ, ТЪЙ КАТО ПОЛУЧИХ СРЕДСТВАТА В МОЯТА АВСТРАЛИЙСКА БАНКА СМЕТКА НА 21 ДЕКЕМВРИ ТОЧНО ПРЕДИ 14:03 ЧЕТВЪРТЪК, СЕГА Е 4:03 ЧЕТВЪРТЪК И ТЕ ВСЕ ОЩЕ НЕ СА ОБРАБОТИЛИ ЗАЯВИТЕ МИ ЗА ОТТЕГЛЯНЕ И МЕ ИГНОРИРАХА И НЕ ОТГОВАРЯХ НА ИМЕЙЛИ ОТКАКТО ОТГОВАРЯХ ТУК, АКО СИ СВЪРШИХА РАБОТАТА, ЩЕ ЩЕ НА ХАД МОЯТА ДО КРАЯ НА СЕДМИЦАТА И УСПЯХ ДА ИЗПЪЛНЯ ОБЕЩАНИЕТО СИ КЪМ МОЕТО ДЕТЕ, КОЕТО НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ОТ 5 МЕСЕЦА.


НАПРАВИХА ГО НАРОЧНО, КАКТО КАЗАХ ПРЕДИ, ТОВА НЕ Е ЗА ПЪРВИ ПЪТ, ЧЕ МИ ПРАВЯТ ТОВА, НО ПРЕДИ НЕ МЕ ПУКАХА ЗА СРЕДСТВАТА, ТАКА ЧЕ ЩЕ ОТМЕНЯТ ЗАЯВКАТА МИ, ЩЕ СЕ РАЗГРАЖДАМ, ЧЕ СЕГА ТРЯБВА ДА ИЗЧАКАМ УИКЕНДА, ЗА ДА СЕ СЛУЧИ ОТНОВО ЦЕЛИЯТ ПРОЦЕС ТАКА ЧЕ В КРАЯ ЩЕ ЗАГУБЯ ЗАЯВКИТЕ СИ ЗА ТЕГЛЕНЕ, ТЪЙ КАТО ЩЯХА ДА ГО КРЕДИТИРАТ ВЪРНАТО В МОЯ VIPER SPIN АКАУНТ С ИЗВИНЕНИЯ, КОИТО СА НЕВАЛИДНИ КАТО ПРЕВИШЕНА СУМА, КОГАТО ВИЕ ХОРА МОЖЕТЕ ЯСНО ДА ВИДИТЕ ВСИЧКИ ЧАСОВЕ И ДАТИ НА ТРАНЗАКЦИИ В МОИТЕ СНИМКИ.


filefilefilefile


ОТНОВО ПРИКАЧВАМ СНИМКИ, ЗА ДА ВИ ПОКАЖА, ЧЕ СЪМ НАПРАВИЛ ВСИЧКО ПРАВИЛНО ОТ МОЯ СТРАНА И ЧЕ ЕДИНСТВЕНОТО, КОЕТО СЕ ОПИТВАТ ДА ПРАВЯТ, Е ДА МЕ ИЗМАМЯТ ЗА ПЕЧАЛБИТЕ МИ, КАТО МЕ ИЗГУБЯ, НО НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ, ЗАЩОТО ИМАМ 5-ГОДИШНА, КОЯТО НЕ Е ВИЖДАЛА БАЩА Й СЛЕД 5 МЕСЕЦА И АЗ Й ОБЕЩАХ ЗА НОЩУВКАТА НА НОВА ГОДИНА ПРИ МЕН И ДА Я ВЗЕМАМ ДА ПРАВИМ ВСИЧКО, КАКВОТО ИСКА.



СЕГА ТЕ КАЗВАТ, ЧЕ МОГА ДА ЗАЯВЯ ИЗТЕГЛЕНИЕ И ТО ЩЕ БЪДЕ ОБРАБОТЕНО НАЙ-БЪРЗО И ЩЕ ПОЛУЧА СРЕДСТВАТА, НО ОТВЕЧЕ ОТ ОТГОВОРА ТУК ИМ ИЗПРАТИХ ИМЕЙЛИ И НИТО ЕДИН БЕ ОТГОВОРЕН, ДОКАТО ПАРИТЕ ВСЕ ОЩЕ НЕ СЕ ОБРАБОТВАТ ОТ ТЯХ, КАКТО ВСЕ ОЩЕ МОГА ДА АНУЛИРАМ ЗАЯВКИТЕ САМО В ИСТОРИЯ НА ТРАНЗАКЦИИТЕ, СВЪРШИХА ЛИ РАБОТАТА ПРАВИЛНО В СЛЕДВАЩИТЕ 10 ЧАСА ЩЯХА ДА ИМАМ ПАРИ В МОЯТА СМЕТКА, КОЯТО Е ИЗМИНАЛА 7 ДНИ И 3 ЧАСА ОТ ВРЕМЕТО, КОЕТО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ МИНАЛАТА СЕДМИЦА ЧЕТВЪРТЪК 14:00 АСУТРАЛИЯ ЧАСЪТ, СЕГА Е 4:09 ЧЕТВЪРТЪК АВСТРАЛИЙСКО ВРЕМЕ И МОИТЕ ТЕГЛЕНИЯ ДОРИ ВСЕ ОЩЕ НЕ СА ОБРАБОТЕНИ

Автоматичен превод:
Ogserbian
преди 10 месеца

Разбирам, че ако казиното ви каже, че можете да теглите без никакви проблеми, както беше вчера и нищо не се е случило с тегленето досега, това ще изплаши играча. Но оттеглянето все още ли е на същия етап? Нищо не се е променило ? Мислех, че ако казиното каже, че можете да теглите, всичко ще бъде обработено. Можете ли да ми кажете къде се намирате сега?

Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Определено просто правя драма заради самата нея и изпращам спам навсякъде.


За Йован нямаше никакви проблеми, той е просто мелодраматичен както обикновено (свикнали сме с него) постоянно се оплаква, че е изключително голям стриймър, който не получава сделки с Viper Spin, но има максимален капацитет за гледане от 2 души.


Съжалявам за проблемите, Джаро, но Йован се оплаква ежедневно през последната година.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

процесът се премести с една стъпка и вчера, след като трябваше да ги моля да обработят тегленето ми, след като видях някой от Viper да пише тук, че мога да правя тегления, трябваше да изчакам сряда 10:30 сутринта, за да обработят моя плащане, което ми казва, че съм късметлия, тъй като хей го правят веднъж за мен, това е голямо щастие, когато казиното може да създаде правилата и да промени начина, по който плаща на хората.


и що се отнася до отговора от тях, поисках спонсорство и току-що започнах да стриймвам преди 2 месеца и максимум 2 зрители на поток отново е поредната им лъжа, поисках ли спонсорство и какво е необходимо, за да стана партньор ДА, направих го, но това е така, защото видях, че мога да привлека вниманието на хората, а също и тъй като съм от Австралия и онлайн игрите са доста задници тук, намирането на правилното казино за австралийците е много голям плюс за Viper.spin. Поисках код, сякаш залогът би дал, тъй като им казах, че имам много хора, които питат къде играя, така че какъв е смисълът да препращам хората към казино viperspin, без да имам поне код за регистрация, което, разбира се, те отказаха, аз похарчих 38 000 от собствените си пари за малко повече от година, откакто имах акаунт и седмичният ми лимит за теглене първоначално беше 3200 и за 38 000 от моите собствени пари те увеличиха лимита за теглене само веднъж и оттогава пренебрегвах този въпрос.



това е онлайн казино гуру, а не място, където представителите на казиното идват да говорят лошо за играчите, радвам се да споделят каквото и да смятат, че е в тяхна полза, но мога да ви кажа, че не се оплаквам, предавах поточно и аз реших да започна да го правя на пълен работен ден, но тези хора, освен ако вече не сте се установили с над 10 000 зрители, те няма да ви подкрепят по никакъв начин, където със залог успях да получа кода за регистрация въз основа само на активността на моя акаунт в kick.com, където аз правя над 180 часа на месец в стрийминг на хазарт.



така че вие трябва да вземете решение, вчера, когато им казах да обработят плащането ми възможно най-скоро, за да мога да го получа преди уикенда и новата година, както им казах миналата седмица, те обработиха плащанията ми в сряда следобед и имах пари в банката си акаунт в четвъртък на следващия ден, знаеш ли какво ми каза? ВИЕ ИМЕТЕ МНОГО ЩАСТЛИЕЦ, това беше техният отговор на това, че се опитах да бъда учтив и да ги накарам да обработят заявката ми, след като някой от Viperspin каза тук, че ще мога да направя теглене и то ще бъде направено възможно най-скоро.


Имах много пъти да се връщам назад и четвърти с тях, но никога не стигнах до този момент, също можете да видите в първия ми пост, че казах, че не съм имал никакъв проблем с viperspin повече от година, откакто имах акаунт до днес, така че Аз съм чист към тях, няма причина да отменят първоначалните ми заявки за теглене, тъй като беше четвъртък и 22:09 тук миналата седмица преди 8 часа, вече ми беше платено от тях, а тази седмица навлизаме в петък сега и те се опитаха да ми кажат, че съм превишил лимита си в тегленето.


Не съм идиот и знам как работят нещата, имам познания и чета за неща, които ме интересуват. Те видяха, че спечелих 10 хиляди от 180, първото теглене мина адски гладко, но веднъж не използвах акаунта си за седмица и изчаках 7 дни, за да направя заявки отново и след това те ги отмениха по лъжлива причина, която е много разстройваща и особено след като наближаваме празничния сезон и когато наличието на etra 4200 би означавало цял свят за дъщеря ми. Съжалявам, че вдигах силни звуци, но все още не ми беше платено дори преди 7 дни и 8 часа ми бяха платени 4200 за първи път, сега се моля на Бог парите ми да постъпят в банковата ми сметка до края на утрешния ден, което ако не наближава уикенд и съм заседнал без допълнителни 4200, които вече трябваше да имам, защото съм изчислил всичко до съвършенство.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

file


ВИЖТЕ КАКВО СА НАПРАВИЛИ С МЕН, ОТМЕНИХА ЗАЯВКАТА МИ ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТНОВО, СЛЕД КАТО ГО ОБРАБОТИХА ВЧЕРА ЗА ИЗПЛАЩАНЕ

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 10 месеца

file


ЗНАЧИ ТОВА ЙОВАН ПРАВИ ДРАМА БЕЗ ПРИЧИНА??? ТОВА Е СЛЕД КАТО СА ОБРАБОТИЛИ ПЛАЩАНЕТО МИ МИНАЛАТА СУТРИН ТУК, ЗА ДА МОЖЕТЕ ДА ВИДИТЕ, ЧЕ НЕ ИЗМИСЛЯМ НЕЩА ТЕ НЕ ИСКАТ ДА МИ ИЗПЛАТЯТ ПЕЧАЛБИТЕ МИ.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбити ли са ви капиталите? Можете ли просто да се придържате към билета си за оплакване, защото справянето с това на две места е невероятно разочароващо.

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
Ogserbian
преди 10 месеца

ТОВА БЕШЕ ИЗПРАТЕНО ДО ВАС ВЧЕРА, СЛЕД КАТО НЯКОЙ ТУК КАЗА, ЧЕ МОГА ДА ПРАВЯ ЗАЯВКИ И ЩЕ БЪДЕ ОБРАБОТЕНО ВЪЗМОЖНО БЪРЗО, КОЕТО БЕШЕ НАПРАВЕНО, НО СЕГА БЕШЕ ОТМЕНЕНО ОТ ВАС ОТНОВО БЕЗ ПРИЧИНА, ТАКА ЧЕ СЕГА НЯМА НАЧИН НА СВЕТА ДА ПОЛУЧА МОИТЕ СРЕДСТВА НАВРЕМЕ ЗА НОВА ГОДИНА.

Автоматичен превод:
Ogserbian
преди 10 месеца

filefile


така че това им беше изпратено, след като обработих моите тегления и успях да го видя от моя страна, току-що проверих моя акаунт във viper spin и те отново анулираха моите тегления и кредитираха парите обратно в онлайн акаунта, така че какво правиш хората наричат това? някой да е параноик не мисля така

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Йован, пощенският ти код е грешен.


Това трябва да е правилно, както и всички документи и информация. Нашият екип го поправи вместо вас и одобри оттеглянето ви. Счетоводството отхвърли тегленето ви, тъй като информацията ви, както обикновено, е грешна… трябва да се редактира отново.


За такъв „голям" стример си мислите, че знаете основите на това, което е включено.


Повече няма да отговарям тук, ако имате нужда от помощ, моля, използвайте оплакването, което сте направили на Guru, тъй като говоренето на три различни места е честно казано загуба на времето ми.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 10 месеца

file


ЗА КАКВО ГОВОРИТЕ ХОРА??? КАКВИ ЛЪЖИ ИЗПОЛЗВАТЕ, ЗА ДА НАКАРАТЕ ДРУГИТЕ ДА ВИ ВЯРВАТ?


НИЩО НЕ МИ Е ОДОБРЕНО ИЛИ ИЗПЛАТЕНО, МОЖЕТЕ ДА ВИДИТЕ ПРАВО ТАМ, ЧЕ НОВИТЕ ЗАЯВКИ, КОИТО НАПРАВИХ ВЧЕРА, БЯХА ОБРАБОТЕНИ, ОТКОЛКОТО СА ОТХВЪРЛЕНИ И ТРЯБВАШЕ ДА ГО НАПРАВЯ ОТНОВО ТОЧНО СЕГА ЗА 4200 НАВЕДНЪЖ, ТАКА ЧЕ СПРЕТЕ ДА ЛЪЖЕТЕ ХОРАТА.


МОИТЕ ДОКУМЕНТИ СА СЪЩИ ОТ ПЪРВОТО ОТТЕГЛЯНЕ И НИКОГА НЕ СЪМ ПРОМЕНИЛ НИТО НЕЩО ОЩЕ ПОРЕДНА ЛЪЖА МОГАТ САМО ДА КАЖАТ И ДА ИЗПОЛЗВАТ В СВОЯ ЗАЩИТА.

НАЙ-ВАЖНАТА ЧАСТ Е, ЧЕ ВИ ПОКАЗВАМ, ЧЕ ЛЪЖАТ И ЧЕ СЕ ОПИТВАТ ДА МЕ ИЗМАМЯТ ЗА МОИТЕ ПЕЧАЛБИ И ВСИЧКО ТАМ Е ПОКАЗАНО НА СНИМКАТА.

Автоматичен превод:
Ogserbian
преди 10 месеца

Знаеш ли какво? Мисля, че сте повече от добре дошли да подадете официална жалба. Радвам се, че успя да го направиш. Това е най-лесният начин да разберете достойнствата на този проблем. Също така бих искал да кажа, че capslock не е необходим; имате нашето внимание, така че, моля, опитайте се да бъдете разумни.

За всички заинтересовани играчи жалбата е достъпна точно тук

Между другото, можете ли да се уверите, че пощенският код вече е правилен?

Предлагам ви да се съсредоточите върху преминаването на процеса, а не върху създаването на шоуто. Просто казано, нека се съсредоточим върху важната част.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Братко, извърших теглене преди 7 дни с абсолютно същите настройки и няма проблеми, те не са добро казино за игра и всичките му лъжи и извинения да не ти изплатят, сега трябва да отменя срещата с дъщеря си до следващата седмица, сряда като петък сега и официални празници в понеделник.


Извинения за главните букви, но съм сигурен, че можете да разберете разочарованието, благодаря ви, че се свързахте

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодарим ти, Радка, ние отговорихме на всичките му скорошни имейли, както и на жалбата в Guru с повече от удоволствие да се справим там, както обикновено 🙂.

Автоматичен превод:
Ogserbian
преди 10 месеца

Йован, много се заблуждаваш. Винаги са ви плащали 🙄 счетоводството ви е обяснило всичко, както обикновено, но вие не искате да приемете или да слушате. Няма нищо повече, което аз или някой тук може да ви каже за това, когато сте в това състояние на ума.


Наистина мислите, че има проблем да платим $4200 AUD... Искам да кажа, хайде.

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 10 месеца

Аз съм баща, който е депозирал 180 и е спечелил 10k, първите 4200 дойдоха без проблеми в рамките на 2 дни, всичко е наред, без драма.


Драмата започна, след като изчаках второто теглене и ви помолих да го направите преди уикенда, което беше повече от приемливо, но всичко, което получих, беше неуважение и злоупотреба.


Сега имам дежурен мениджър, който ми казва, че са направили грешка, и те ужасно съжаляват за неудобството и имам хора, които ми казвате такива неща.


приятен ден.

filefile

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини