ФорумОбсъждане на жалбиКазино Viperspin НЕ ИГРАЙТЕ ТУК

Казино Viperspin НЕ ИГРАЙТЕ ТУК

преди 3 години от Franga1981
|
30271 преглеждания 90 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
Franga1981
преди 3 години

Отворихте ли оплакване в Guru?

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 3 години

О, това е тъжно. Честно казано, не мога да намеря казиното в нашата база данни, така че вярвам, че трябва да е ново. Вече препратих казиното на съответния отдел, за да могат да направят преглед възможно най-скоро. Ще бъде възможно да подадете официална жалба чрез нашия уебсайт, но ако вече сте я изпратили по имейл, тогава също е добре.

Екипът ще възложи жалбата на казиното, след като прегледът бъде направен и картата за преглед на казиното е създадена.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте всички надяваме се да сте добре.


Първо, позволете ми да се представя, аз съм един от казино представителите на Viperspin.

Оценяваме всяка обратна връзка, добра или лоша, така като всяко казино/бизнес ние се развиваме и подобряваме като цяло като ново казино.

Първо, моля, имайте предвид, че тази тема ще се превърне в проблем „той каза, че тя каза", така че с удоволствие ще изпратим всички необходими документи в тази публикация или на администратора (Даниел) или на всеки, който ги изисква. Имаме безброй екранни снимки, имейли до и от и други средства, за да се надяваме да изясним това.


Франга, съжаляваме, че смятате, че може да сте били третирани неправилно. Аз се включих в имейлите към края, тъй като след като злоупотребихте с нашия персонал и заявихте, че Wazdan е фалшифициран, това наистина се превърна в проблем за нас. Ние сме лицензирани под softgaming (можете да проверите нашия лиценз на нашата страница) като whitelabel казино. Следователно всички доставчици, които имаме, са лицензирани и са легитимни.

Имаме ги като екранни снимки, ако е необходимо, просто ни уведомете, така че за сега ще цитираме това:


„Наистина вярвам, че игрите на Wazdan са нагласени. Никоя игра не трябва да има 40 завъртания без постоянна печалба. Случвало ми се е цяла нощ. От 20 до 40 завъртания много пъти.

На което екипът за поддръжка отговори:


„Здравей, Матю, току-що прегледахме дневника, в който играеш Choco Reels. Можем да видим, че определено има изплащания от играта, моля, изясниш ли отново?


Ние разбираме във Viper, че понякога играенето на една конкретна игра може да ви постави в лошо състояние, но RTP е законно зададен от Wazdan и те са лицензирани и одитирани като компания за игри.


Ние можем да ви предоставим регистрационния файл, ако трябва да видите, че всяко завъртане на игра се записва за одит.


Може би опитайте друга игра от Wazdan, ако те са вашият любим доставчик?


Благодаря ти!"


на което ти отговори:


„Отстранете факта, че работите за казиното. Знам, че просто се нуждаете от мен, за да продължите да играете. Направете си услуга и играйте Choco със своите „собствени" пари. Не с казината. След това ми кажете какво мислите за тази игра. имаше 46 завъртания без никаква печалба. Дори нито един долар. Това не е правилно.

Wazdan трябва да бъде забранен.

Не ми давайте вашите „статистически данни" на RTP. Защото това е шега и знам дали"

На което отговорихме:


„Може би да опиташ друга игра може да е по-добре за твоя късмет Матю 🙂🙂"

на което ти отговори:


„Хаха, значи не искаш да опиташ играта и да загубиш всичките си пари?

Умен ход хаха"


На което отговорихме:


„Съжалявам, Матю, аз съм член на екипа за поддръжка


Нямаме контрол върху игрите.


Мога ли да ви помогна с нещо друго?

"


Сега относно бонусните средства, вие сте заявили предварителни бонуси към нашия екип. Всички наши условия са изброени на страницата с правила и условия, правилно, че сме ново казино, така че все още гарантираме, че нашата банкова сума се поддържа до правилната сума, за да можем да изплатим на _EVERYONE_ (които можем да влезем за администратори, ако е необходимо ) така че да, по-ниски суми за тегления са на уебсайта, както е посочено в общите условия.


В допълнение, всички бонусни средства (както е посочено на t+c), моля, вижте:


" Максималната сума пари, която можете да спечелите от бонус за безплатни завъртания без депозит и игра със споменатите бонус средства е 50 EUR или еквивалент в друга валута. Всички печалби над 50 EUR без депозит с реални пари ще бъдат невалидни и ще бъдат запазени от ViperSpin. Пример, клиент получава бонус за безплатни завъртания без депозит. Безплатните завъртания се разиграват и клиентът печели 10 EUR. Клиентът продължава да играе други игри и печели 90 EUR, общо 100 EUR в касата на ViperSpin. В този случай клиентът е надхвърлил лимита от 50 EUR печалби, 50 EUR ще бъдат налични за теглене и 50 EUR ще бъдат запазени от ViperSpin."


Разбираме, че акаунтът ви е затворен, тъй като сте анулирали бонусните условия, вие също така не сте предоставили никаква форма на идентификация, която законно изискваме. Законно ни е разрешено 7 дни, докато можем да закрием акаунт поради подозрение за хазарт на непълнолетни и към този момент акаунтът ви е закрит.


Ако е необходимо нещо друго, администраторски екип, можете да изпратите имейл на support@viperspin.com и ние се радваме да проследим и да продължим с всички документи, екранни снимки или по принцип всичко необходимо.


Отново, ние не искаме да започваме спор Franga, ние смятаме, че като казино сме направили правилното нещо и съжаляваме, но сте взели няколко бонуса, няма документи, като цяло е доста странно.


Благодаря за отделеното време.

Роман

Viperspin.com









Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-лошото казино, което съм играл в чат на живо, нямам представа как помага на U ..много лошо, когато депозитин никога не получи бонуса ми за първи депозит, беше там и се опита да каже, че съм аз ...те променят международната такса за конвертиране на U, когато аз играйте в AUD и живейте в Австралия ..моля те казаха да правите снимки и изпратиха да подкрепят и да видят какво се случва, така че никога не съм получил отговор ....като цяло съм играл много онлайн казино това е от далеч най-лошото се вижда като там ново и не прави нищо и много грубо

Автоматичен превод:
Jai1234
преди 2 години

Здравей Джей, това е така, защото депозираш с помощта на USD / EUR, които ние възстановяваме всички такси на нашите играчи. Въпреки това вие ни изпратихте имейл, след което поискахте акаунтът ви да бъде забранен 🙂 изпратихме имейл обратно, когато екипът ни беше в офиса, с молба да изпратите тези такси, но вместо това вие направихте този коментар/преглед. Трябва да изпратите имейл на нашия support@viperspin.com имейл с тези такси, не сте изпратили снимки на основния ни имейл. Чатът на живо е само за да помогне за основни неща, те не могат да издават връщане на пари / такси.


Съжаляваме, че сте имали лош опит, ние се радваме все пак да ви възстановим тези няколко долара такси, моля свържете се с нас отново и ние можем да подредим това вместо вас.


Благодаря.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление, нашият собственик на Viperspin разгледа този случай на играчи и след като прегледа всички документи, регистрационни файлове, като цяло бяхме информирани, че играчът наистина е изплакнал всички средства по време на сесията си през октомври.


Приложени са фотографските дневници, но ние ще изпратим на Гуру действителната емисия на документи на живо, в която се посочва всеки отделен залог, време, поставено от Evolution.


filefile

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 2 години

О, уау! Просто гледам случая . 120 000 австралийски долара, които не искаха да платят. Наистина те съжалявам 🙁


Автоматичен превод:
Franga1981
преди 2 години

Съвсем сигурен съм, че $120 000 променят живота на повечето хора. Наистина не знам какво да кажа. Още по-странно е, че казиното комуникираха в началото и сега дори общуват тук, но просто спряха да реагират на жалбата - вероятно защото разбраха, че трябва да плати.

Свързали ли сте се с лицензиращия орган? Знам, че е Кюрасао, но бих го пробвал.

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 2 години

Здравейте,

не се колебайте да използвате тази връзка:

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

Доколкото знам от други играчи, отнема известно време и дори няколко имейла, за да получите отговор.

Моля, имайте го предвид.

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 2 години

Вие сте добре дошъл.

Просто не се разочаровайте, ако получите някакъв тромав отговор в замяна.

Както и да е, успех!

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 2 години

Виждам.

Моля, споделете напредъка си с нас. Надявайки се на най-доброто, все пак.

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 2 години

Въпреки че живеете в Австралия, можете да платите на някого да се погрижи за това и да го доведе до съда. От друга страна ще струва много и резултатът е несигурен.

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 2 години

Здравей, Franga1981.

Винаги можете да се свържете с лицензиращия орган на казиното. Хубавото е, че тази услуга е безплатна. Мога да ви изпратя ръководство как да го направите. Междувременно проверявам кръстосано всички файлове по вашия случай, така че моля, дайте ми време да събера всичко, което имаме. Регулаторът ще се нуждае от всички доказателства.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Играл съм в много казина, никога не съм губил толкова много в едно казино (над 30k) без потенциал за едно теглене, моят rtp беше ужасен и в 95% от случаите не печелех достатъчно, за да постигна изискванията си за залагане. След като поисках някакъв бонус за депозит, за да ме задържа като играч, бях натъпкан с думите, че някой ще се свърже с мен за това. Това никога не се е случило и е говорено като глупости в процеса. Има нещо наистина нередно в това казино и rtp.

НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ЕДИН ДОЛАР В ТОВА КАЗИНО!

Автоматичен превод:
AreMac
преди 2 години

Чудя се, имате ли достъп до вашата игрална история в казиното?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Даниел, това става все повече като реч на омразата. Справедливо е, че бихте искали потребителски принос, но това е малко смешно. Ние сме лицензирани от Soft gaming, вие показвате хиляди техни казина на Guru и вие и аз знаем заедно, че не можем да променяме никаква форма на RTP на играта под бял етикет или до ключ. Много е лесно за всеки да направи акаунт и да хвърли омраза, просто не мога да разбера как това е позволено без подходящи доказателства?

Ако този потребител е щастлив да прикачи имейла си, можем да препратим буквално всеки залог, който са направили, за да покаже RTP. Също така наистина бихме искали да видим как сте се третирали като лайна, нашата поддръжка не е нищо друго освен едни от най-дружелюбните хора в интернет, така че дневникът за чат би бил чудесен за разрешаване.



Автоматичен превод:
Franga1981
преди 2 години

Здравейте Franga1981, ние вече препратихме всичко на Гуру преди около 7 дни 🙂 сега те обработват документите и ще отворят отново случая. От доста време поддържаме връзка с Ник по имейл.


Благодаря ти.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Даниел, това става все повече като реч на омразата. Справедливо е, че бихте искали потребителски принос, но това е малко смешно. Ние сме лицензирани от Soft gaming, вие показвате хиляди техни казина на Guru и вие и аз знаем заедно, че не можем да променяме никаква форма на RTP на играта под бял етикет или до ключ. Много е лесно за всеки да направи акаунт и да хвърли омраза, просто не мога да разбера как това е позволено без подходящи доказателства?

Ако този потребител е щастлив да прикачи имейла си, можем да препратим буквално всеки залог, който са направили, за да покаже RTP. Също така наистина бихме искали да видим как сте се третирали като лайна, нашата поддръжка не е нищо друго освен едни от най-дружелюбните хора в интернет, така че дневникът за чат би бил чудесен за разрешаване.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Чудя се, какво ще кажете за 50+ положителни (и ясно мотивирани) отзиви, които получихме във вашето казино за 24 часа. Смятате ли и това за достатъчно справедливо?

Не нося отговорност за оплаквания и не се занимавам лично с тях, но помолих Ник да сподели цялата информация с мен. Знам, че имаше някакъв вид сделка с играча по-горе и дори мислех, че първоначално беше затворен като нерешен, вероятно ще се промени в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чудя се, какво ще кажете за 50+ положителни (и ясно мотивирани) отзиви, които получихме във вашето казино за 24 часа. Смятате ли и това за достатъчно справедливо?

Не нося отговорност за оплаквания и не се занимавам лично с тях, но помолих Ник да сподели цялата информация с мен. Знам, че имаше някакъв вид сделка с играча по-горе и дори мислех, че първоначално беше затворен като нерешен, вероятно ще се промени в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Свързахме се с нашите играчи с въпрос дали могат да прегледат Viperspin, не е ли разрешено? Ако на хората е позволено да правят фалшиви отзиви, тогава няма проблем да помолим играчите, които играят редовно на viperspin, да дадат честна информация въз основа на техния опит.


Благодаря ви, по отношение на Ник и Матю постигнахме споразумение, както беше посочено първоначално, за връщането на първоначалните му депозити. Вярвам, че Ник каза, че ще отвори отново, след което смята, че нещата са решени.


Благодаря Даниел.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, нов съм тук. Виждам, че тези рецензии бяха преди няколко месеца, но оттогава нещата се подобриха с ViperSpin, тъй като съм нов регистриран и бях напътстван тук от един от нашите големи стриймъри на слотове - Aussieslots.

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини