Обзалагам се, че не сте видели актуализацията на жалбата:
„Скъпи necor24,
Първо, моля, спрете да изпращате жалбата със спам, това няма да ни накара да отговорим по-бързо.
Сега ще препратя жалбата ви на колежката Яна ( ), които ще ви помагат оттук нататък.
Пожелавам ви успех при разрешаването му.
поздрави
Ник"
Моля, успокойте се и се придържайте към оплакването. Не можем да разрешим проблема тук във форума. 🙏
I bet you didn't see the complaint update:
"Dear necor24,
Firstly, please stop spamming the complaint, it won't make us answer faster.
I will now forward your complaint to my colleague Jana (jana.k@casino.guru) who will be assisting you from now on.
Wish you best luck resolving it.
Regards,
Nick"
Kindly calm down and stick with the complaint. We can't resolve the matter here on the forum. 🙏
Автоматичен превод: