НачалоФорумОбсъждане на жалбиКазино МАЛИНА създава фалшив уебсайт Испания

Казино МАЛИНА създава фалшив уебсайт Испания (страница 5)

 от Curritokira
|
7 475 преглеждания 98 отговора |
|
1...4 5
Radka

Ами да, направи го и се надявам сега да му бъдат поставени черните точки, които му отговарят.

Автоматичен превод:
Radka

Вашият колега е настроил таймера отново. Изобщо не го разбирам, ние сме от 18 декември. Аз съм този, който е ощетен и съм съгласен, че трябва да се затвори като неразрешен.

Автоматичен превод:
Curritokira

Извинявам се за грешката си относно таймера; представителят на казиното има два седемдневни периода. Но представителят отговори веднъж, така че в този случай 14-дневният период е запазен за ситуации, когато отново чакаме друг отговор. Е, аз все пак не разрешавам жалби и пропуснах реакцията на казиното.

Моите извинения!

Автоматичен превод:
Radka

няма проблеми Изчистено!!

Автоматичен превод:
Curritokira

Оценявам Вашето разбиране и цялостната Ви активност по отношение на регламента.

Автоматичен превод:

file този легален ли е?? Защото денят за теглене на парите е много дълъг😭

Автоматичен превод:
necor24

Здравейте, казиното е легитимно, бих казал, но им отнема доста време, за да изплатят на играчите. Според екранната снимка не видях колко време ви отнема, така че можете ли да ми кажете колко време чакате? Това първите ви тегления ли са?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, това е първо теглене

Надявам се днес да се актуализира

Автоматичен превод:
Jaro

Днес има 4 работни дни

в системата защо защо???

Автоматичен превод:
necor24

Не знам защо, но казиното понякога има по-бавни тегления, така че не бих разчитал, че ще дойдат веднага. Даваме на казината 14 дни, така че ако отнеме повече време, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем. Трябваше ли също така да проверявате или не?

Автоматичен превод:

fileпомогнете ми да изтегля това😭😭😭 Не знам дали това е легитимен сайт, измина дълъг ден, не разбирам защо съм стресиран от тази ситуация, няма друг орган, който да разреши това😭😭😭

Автоматичен превод:
willy7352

file същата ситуация сър😭😭😭

Автоматичен превод:
necor24

За съжаление не можем да се намесим преди изтичането на 14-дневния период, както каза Джаро, така че нашият екип за оплаквания трябва да изчака малко.

Но ако прочетете нишката на казиното тук , ще видите също, че това казино има някои забавяния с плащания, но в крайна сметка играчите обикновено получават добро заплащане.

Моля, опитайте да изчакате малко, за да видите как върви.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, госпожо, помогнете ми с това теглене, госпожо🙏🙏🙏😭😭😭

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, господине, помогнете ми с това теглене, моля🙏🙏🥹🥹🥹😭😭😭😭

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, сър jaro, помогнете ми с моето теглене🙏🙏🙏😭😭

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, госпожо, помогнете ми за моето теглене🙏🙏😭😭😭

Автоматичен превод:
Radka

Моля, помогнете ми маам🙏🙏🙏

Автоматичен превод:
necor24

Обзалагам се, че не сте видели актуализацията на жалбата:

„Скъпи necor24,

Първо, моля, спрете да изпращате жалбата със спам, това няма да ни накара да отговорим по-бързо.

Сега ще препратя жалбата ви на колежката Яна ( ), които ще ви помагат оттук нататък.

Пожелавам ви успех при разрешаването му.

поздрави

Ник"


Моля, успокойте се и се придържайте към оплакването. Не можем да разрешим проблема тук във форума. 🙏

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини