Хей, определено не се отказвай от парите, които спечели. Даваме на казината 14 дни да платят на играчите и ако не го направят, ние се опитваме да им помогнем.
Знам, че не е най-приятното нещо да чакаш парите, които ти дължат, но с празниците, новата година и всички различни неща, които могат да се случат, тегленията могат да се забавят. Освен това някои казина за съжаление нямат най-бързите тегления, но ако казиното в крайна сметка плати на играчите, това не е най-лошото. Попадал съм на много казина, които дори не са се обаждали или са изплащали играчи или нещо подобно, те просто са изчезнали с парите си.
Както и да е, ако пишете в чат на живо, те вероятно нямат никакви актуализации, които да ви дадат. В казината има отдели, които се занимават с различни неща, както и финансов отдел, който отговаря за тегленията, така че ако нямат какво да ви кажат, вероятно ви повтарят същото.
Така че се опитайте да бъдете търпеливи и ако не виждате промяна в ситуацията, свържете се с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, както споменах. Разбира се, не правете нищо с парите, защото ако ги загубите, вече няма да е възможно.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hey, definitely don't give up the money you won. We give casinos 14 days to pay players and if they don't, then we try to help them out.
I know it's not the most pleasant thing to wait for the money you're owed, but with the holidays, the new year and all the different things that can happen, withdrawals can be delayed. Also some casinos unfortunately don't have the fastest withdrawals but if the casino eventually pays the players, then it's not the worst. I've come across many casinos that didn't even call or pay out players or anything like that, they just disappeared with their money.
Anyway, if you're writing to live chat, they probably don't have any updates to give you. There are departments in the casinos that deal with different things and also a financial department that is in charge of withdrawals, so if they have nothing to say to you, then they are probably repeating the same thing to you.
So try to be patient and if you don't see any change in the situation, contact us and we will try to help you as I mentioned. Of course, don't do anything with the money because if you lose it, it won't be possible anymore.
Do you think you can handle it?
Автоматичен превод: