Бих се осмелил да кажа, че тези незаконни дейности насърчават пристрастяването към хазарта, тъй като Забранено лице, регистрирано в Regiaj, може да играе нормално в казино Малина... виждаш ли го така Радка?
I would dare say that these illegal activities encourage gambling addiction since an Interdicted person registered in Regiaj could play normally at Malina casino...do you see it that way Radka?
Me atrevería a decir que estás actividades fuera de la ley fomentan la adicción al juego ya que una persona Interdicta inscrita en Regiaj podría jugar de manera normal en Malina casino...lo ves así Radka??
Отчасти съм съгласен с теб.
От друга страна, какво се случва, ако казиното стане правилно лицензирано? Хазартният блок не позволява на играчите да играят в казина с национален лост на регулиране, изпращайки ги в офшорни казина без национален лиценз. Това за съжаление е много често срещан страничен ефект. 🙁
I partially agree with you.
On the other hand, what happens if casino become properly licensed? The gambling block prevents players from playing in casinos with national lever of regulation sending them to off-shore casinos without national license. That's sadly a very common side effect. 🙁
Да, виждам разликата. Благодаря ви много за пояснението.
Съгласни сте с мен, че всичко това е малко мътно....
Yes I see the difference. Thank you very much for the clarification.
You agree with me that this is all a bit murky....
Sí veo la diferencia. Muchas gracias por la aclaración.
Tú estás conmigo en que todo ésto es un poco turbio....
точно! Почти всяка по-голяма държава има тази защита на национално ниво. Това е уловката и за двете ситуации. За съжаление, природата на пристрастяването към хазарта е като всяка друга зависимост. В същото време човек има тенденция да бъде изключен от всеки възможен сайт, за да се надява по-късно да намери друго казино, достъпът до който все още не е ограничен. 🙁 И така, националната забрана ограничава уязвимите играчи да играят в национално лицензирани казина. Парадокс на безопасността, бих казал.
Precisely! Almost every bigger country has this national-level protection. That's the catch for both situations. Sadly, the nature of the gambling addiction is like any other addiction. At the same time, one tends to be excluded from every site possibe to later hope to find another casino he has not yet been restricted from. 🙁 So, the national ban restricts vulnerable players from playing in nationally licensed casinos. Safety paradox, I'd say.
Да, виждам разликата. Благодаря ви много за пояснението.
Съгласни сте с мен, че всичко това е малко мътно....
Yes I see the difference. Thank you very much for the clarification.
You agree with me that this is all a bit murky....
Sí veo la diferencia. Muchas gracias por la aclaración.
Tú estás conmigo en que todo ésto es un poco turbio....
Никакъв проблем.
Винаги бих гласувал за прозрачност. Да си отговорен за ситуацията е едно нещо; от друга страна, играчът заслужава приличен подход. Не виждам нищо лошо в това да кажете на играча основателна причина, така че да не се налага да се чуди дали е направил нещо нередно.
No problem at all.
I would always vote for transparency. Being in charge of the situation is one thing; on the other, the player deserves a decent approach. I see no harm in telling the player a valid reason so he does not have to wonder whether he did something wrong.
Да, непонятен парадокс
Yes, an incomprehensible paradox
Sí,una paradoja incomprensible
Прозрачността, това е ключът...
Transparency, that's the key....
Transparencia, esa es la clave....
Зависи от вас, разбира се.
Има ръководство, фокусирано върху детайлите и процеса; може да ви бъде полезно 👈
"Забележка:
Жалби няма да се приемат от DGOJ, ако се отнасят до:
договорни въпроси, тъй като този вид спорове трябва да се отнасят до гражданските съдилища.
незаконен хазарт, например оператори, които не са лицензирани от DGOJ. Тези оператори могат да бъдат докладвани, но спорове с тях няма да бъдат разглеждани. "
Така че, когато става въпрос за повторно публикуване, трябва да работи.
It is up to you, of course.
There is a guide focused on details and the process; you may find it useful 👈
"Note:
Complaints will not be accepted by the DGOJ if they are regarding:
contractual matters, as these kind of disputes should be taken to the civil courts.
illegal gambling, for example operators which are not licensed by the DGOJ. These operators may be reported, but disputes witht them will not be addressed."
So, when it comes to reposting, it should work.
Да, ще ги докладвам за много сериозно нарушение. Нямам квалифицирана титла и имам доказателство за това с около 20 такси за казино (които нямат нищо общо с хазарта).
Санкциите са големи...
Yes, I will report them for a very serious infraction. Not having a qualifying title, and I have proof of this with around 20 casino charges (which have nothing to do with gambling).
The sanctions are huge...
Sí yo les denunciaré por infracción muy grave . No poseer título habilitante, además lo tengo acreditado con alrededor de 20 cargos del casino( que nada tiene que ver con juego).
Las sanciones son millonarias...
В такъв случай ви моля да ни държите в течение за напредъка. Чувствайте се свободни да започнете своя собствена тема за това. Според мен има много други, които се интересуват да знаят как работи този процес.
In that case, I ask you to keep us posted about the progress. Feel free to start your own thread about it. In my opinion, there are many others interested in knowing how that process works.
Процесът е прост...ако смятате, че ще допринесе нещо положително за общността, разбира се, ще създам темата.
The process is simple...if you think it would contribute something positive to the community, of course I'll create the thread.
El proceso es sencillo..si crees que aportaría algo positivo a la comunidad por supuesto que creo el hilo
Беше просто идея; не е нужно. Изглеждаш ми като много всеотдаен човек, затова реших, че идеята ще ти хареса. 🙂
It was just an idea; you do not have to. To me, you seem like a very dedicated person, so I thought you would like the idea. 🙂
Да, разбира се, че ще го направя...Бих искал да допринеса с моята песъчинка.
Моля, обърнете внимание, че жалбата до DGOJ е само те да започнат процедурата по санкциониране по служебен път и че не докладват крайния резултат.
Положителното е, че вече трета година публикуват окончателните санкции, наложени на хазартните оператори. Мисля, че това е много интересно.
Yes, of course I will do it...I would like to contribute my grain of sand.
Please note that the complaint to the DGOJ is only for them to initiate the sanctioning procedure ex officio and that they do not report the final result.
The positive thing is that for three years now they have been publishing the final sanctions imposed on gambling operators. I think that is very interesting.
Sí claro la haré...me gustaría aportar mi granito de arena.
Aclarar que la denuncia a la DGOJ es únicamente para que ellos inicien el procedimiento sancionador de oficio y que no informan del resultado final.
Lo positivo es que desde hace tres años publican las sanciones firmes de los operadores de juego. Creo que eso es muy interesante
Много оценявам!
Много е интересно. Най-малкото се надявам, че ръководството на казиното в крайна сметка ще преоцени начина, по който се справя с опасенията на играчите от гледна точка на справедливостта. Законността настрана за момент, това изглежда е истинската сделка, много належащ проблем. 🙁
Much appreciated!
It is very interesting. At the very least, I hope that the casino's management will eventually reevaluate how they handle player concerns from a fairness standpoint. Legality aside for a moment, this appears to be the real deal, a very pressing issue. 🙁
Да, това наистина е проблем, който обсъдих с испанските хазартни власти и те се ангажираха да се опитат да го решат. Ще създам темата възможно най-скоро и се надявам, че ще бъде полезна за играчите и малко предупреждение за нелегалните оператори, работещи в Испания.
Yes, it is indeed a problem that I have discussed with the Spanish gambling authorities and they have committed to trying to address it. I will create the thread as soon as possible and I hope it will be helpful for players and a bit of a warning to illegal operators operating in Spain.
Sí, efectivamente es un problema que he hablado con las autoridades españolas de juego y se han comprometido en intentarle hacerle frente. Crearé el hilo en cuanto me sea posible y espero que sea de ayuda para los jugadores y un poco de advertencia a lo operadores ilegales que operan en España.
Между другото. Тук съм от около 40 дни и все още имам оплакване за казино Малина. Това нормално ли е???
Благодаря предварително Радка
By the way. I've been here for about 40 days and I still have the Malina casino complaint. Is this normal???
Thanks in advance Radka
Por cierto. Llevo como 40 días y todavía continúo con la queja de Malina casino. Es normal???
Gracias de antemano Radka
Да, това наистина е проблем, който обсъдих с испанските хазартни власти и те се ангажираха да се опитат да го решат. Ще създам темата възможно най-скоро и се надявам, че ще бъде полезна за играчите и малко предупреждение за нелегалните оператори, работещи в Испания.
Yes, it is indeed a problem that I have discussed with the Spanish gambling authorities and they have committed to trying to address it. I will create the thread as soon as possible and I hope it will be helpful for players and a bit of a warning to illegal operators operating in Spain.
Sí, efectivamente es un problema que he hablado con las autoridades españolas de juego y se han comprometido en intentarle hacerle frente. Crearé el hilo en cuanto me sea posible y espero que sea de ayuda para los jugadores y un poco de advertencia a lo operadores ilegales que operan en España.
Иска ми се и аз да имам някои отговори.
Няма бързане; отделете време. Стартирайте нишката, когато сте готови. Ще бъда тук, за да ви помогна, ако е необходимо.
I wish I had some answers too.
There is no rush; take your time. Start the thread whenever you're ready. I'll be here to help you if needed.
Между другото. Тук съм от около 40 дни и все още имам оплакване за казино Малина. Това нормално ли е???
Благодаря предварително Радка
By the way. I've been here for about 40 days and I still have the Malina casino complaint. Is this normal???
Thanks in advance Radka
Por cierto. Llevo como 40 días y todavía continúo con la queja de Malina casino. Es normal???
Gracias de antemano Radka
Обикновено на казиното се дават двама служители на пълен работен ден, които да отговорят. Отчита се като 2 х 7 дни. Предполагам, че след като текущият таймер достигне нула, жалбата за съжаление ще бъде затворена като неразрешена. Надявах се да не се стигне дотук.
Usually, the casino is given two full-timers to respond back. Counts as 2 x 7 days. I would assume once the current timer reaches zero, the complaint is sadly about to be closed as unresolved. I was hoping it would not come to this.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.