преди 1 месец
Накрая, след 15 дни, те отговарят, без да дават никакви обяснения.
Finally, after 15 days, they respond without giving any explanation.
Finalmente tras 15 días responden para no dar explicación alguna
0
Накрая, след 15 дни, те отговарят, без да дават никакви обяснения.
Finally, after 15 days, they respond without giving any explanation.
Finalmente tras 15 días responden para no dar explicación alguna
Погледнах отговора и той е доста общ и следователно вероятно няма да е достатъчен и за мен. Любопитен съм да чуя какво има да каже нашият екип, защото това е по-малко от това, което казаха.
I looked at the answer and it is quite general and therefore probably wouldn't be enough for me either. I'm curious to hear what our team has to say, because this is less than a little of what they said.
Дано си заслужава забавянето (един месец) и да ти дадат черните точки, които заслужаваш.
I hope it's worth the delay (a month) and that they give you the black points you deserve.
Espero que valga la pena la demora( un mes) y que le asignen los puntos negros que se merecen
Но мога ли да попитам дали е така, както са заявили в жалбата, че когато са затворили акаунта ви, там не е имало оставащо салдо?🤔
But may I ask if it is like they stated in the complaint that when they closed your account there was no remaining balance in there?🤔
Не мога да ви кажа защо не мога да вляза в акаунта си. Мога да ви кажа, че не ми дадоха никаква възможност. Те работят незаконно в Испания, без да спазват нито едно от държавните разпоредби и укриват данъци.
I couldn't tell you why I can't access my account. I can tell you that they haven't given me any option. They operate illegally in Spain without complying with any of the state regulations and they evade taxes.
No te podría decir pq no puedo acceder a mi cuenta. Sí te puedo decir que no me han dado opción a nada. Que operan de manera ilegal en España sin cumplir nada de las normas estatales y evaden impuestos
О, това изобщо не изглежда добре. Много вероятно се повтарям тук; от друга страна, в случай че мястото за някои възможни причини става все по-малко. Искам да кажа, че дори да спекулирам защо сметката е била затворена, продължаващата липса на сътрудничество от страна на казиното все още ме кара да мисля, че нещо се е объркало с казиното.
Дано да греша! Наистина го правя.
Oh, this does not look good at all. I'm very likely repeating myself here; on the other hand, event the space for some possible causes is getting tinner. I mean, even if I would speculate on why the account was closed, the ongoing lack of the casino's cooperation still makes me think that something has gone wrong with the casino.
I wish I was wrong! I truly do.
Радка, благодаря ти за дългоочаквания отговор към мен. Не знам дали казиното обикновено сътрудничи на общността, но е доста показателно, че ако бяха направили всичко както трябва, щяха да го изяснят от самото начало. Занимавам се с това вече месец. Отговорът на вашия колега също отне много време. Предполагам, че е заради обема на оплакванията.
Radka, thank you for your long-awaited response to me. I don't know if the casino usually cooperates in the community, but it is quite revealing that if they had done everything right they would have made it clear from the start. I've been dealing with this for a month now. Your colleague's response has also taken a long time. I suppose it's because of the volume of complaints.
Radka gracias por tu esperada respuesta para mí. Yo no sé si el casino suele cooperar en la comunidad, sí que es bastante revelador que si lo hubiera hecho todo bien lo hubiera aclarado desde un primer momento. Hace un mes que llevo con esto. También se ha demorado mucho la respuesta de tu compañero. Supongo que será por el volumen de reclmaaciones
Наистина не е нужно да ми благодарите 🙂
Не спасих ситуацията, нито намерих представа за какво е това изненадващо мълчание в казиното. Няколко мои колеги в момента са в Барселона за годишната конференция на ICE, която смятам, че има значително влияние върху разглеждането на жалби. Но вие сте прав; има много случаи, така че предполагам, че е смесица от събития.
Желанието ми е там да се срещнат с хора от казино Малина, но това е само желание; Нямам представа дали филиалите на казиното ще бъдат там. Все пак се надявам на развой на събитията!
You really don't have to thank me 🙂
I did not save the situation or find a clue of what this casino surprising silence is about. Several of my colleagues are currently in Barcelona for the annual ICE Conference, which I believe has a significant impact on the handling of complaints. But you're correct; there are many cases, so I guess it's a mix of events.
My wish is that they would meet up with people from Malina Casino there, but it is just a wish; I have no clue whether the casino affiliates will be there. I hope for a turn of events anyway!
Перфектна Радка!!!
Надявам се да актуализират разпоредбите за хазарта в Испания и ако искат да работят в моята страна, да го направят в рамките на законите.
Perfect Radka!!!
I hope they update the gambling regulations in Spain and if they want to operate in my country, they do so within the laws.
Perfecto Radka!!!
Espero que que pongan al día acerca de la normativa de juego en España y si quieren operar en mi país que lo hagan dentro de las leyes
Радка, според теб наистина ли вярваш, че след месец чакане тази седмица за адекватен отговор на случая на Петър:
„Скъпа Curritokira, въпреки че разбирам вашето разочарование, ако не е имало средства по време на закриването на акаунта ви, всяко казино може да избере да блокира акаунта ви. Бих искал да ви помоля да изясните дали има тегления или неплатени салда във вашия Ако няма такива, решението на казиното да блокира акаунта ви по каквато и да е причина е основателно и ние ще затворим искането ви.
Radka, in your opinion, do you honestly believe that after a month of waiting this week for an adequate response to Peter's case:
"Dear Curritokira, while I understand your frustration, if there were no funds at the time of your account closure, any casino may choose to block your account. I would like to ask you to clarify if there are any withdrawals or outstanding balances in your blocked account. If there are none, the casino's decision to block your account for whatever reason is justified and we will close your claim. Thank you in advance!
Radka, según tu criterio , honestamente crees que después de un mes esperando esta semana una respuesta adecuada al caso de Peter:
"Estimado Curritokira , si bien entiendo su frustración, si no había fondos en el momento del cierre de su cuenta, cualquier casino puede optar por bloquear su cuenta. Me gustaría pedirle que aclare si hay retiros o saldos pendientes en su cuenta bloqueada. Si no los hay, la decisión del casino de bloquear su cuenta por cualquier motivo está justificada y cerraremos su reclamo. ¡Gracias de antemano!
Водят ли паралелни разговори с казиното или имат склонност да застанат на негова страна по някаква причина???
Do they have parallel conversations with the casino or do they have a tendency to side with it for some reason???
Tienen conversaciones paralelas con el casino o tienen tendencia por algún motivo a ponerse de su lado???
здравей
Ще се опитам да разгледам точките, които посочихте, един по един.
Конференцията няма потенциал за пряка промяна на закони или разпоредби; това обаче е ежегодно събитие, фокусирано върху много аспекти на хазартната индустрия, включително разпоредбите. Освен това е чудесна възможност да се срещна с представители на казиното, позволявайки на моите колеги да обсъждат проблеми или, да кажем, сложни теми лице в лице.
Разбира се, разбирам какво целиш. След такъв негативен опит с казината, има смисъл да се потърси регулация на по-високо ниво.
За съжаление, въпреки факта, че бих искал да остана позитивен, това, което видяхме досега, ме кара да се тревожа. Не виждам причина казино с добър индекс на безопасност да игнорира оплакванията на играчите без нито една дума. Никога не съм виждал някой да се обръща към нас с справедливо предупреждение, за да можем да променим статута на казиното, без да се налага да разберем по трудния начин, но не съм запознат с текущото състояние на нещата. 🙁
Честно казано, сега съм доста скептичен.
Hello,
I'll try to address the points you made, one by one.
The conferrence has no potential of directly changing laws or regulations; however, it is an annual event focused on many aspects of the gambling industry, regulations included. It is also a great opportunity to meet with casino reps, allowing my colleagues to discuss issues or, let's say, complicated topics face-to-face.
I, of course, understand what you're aiming for. After such a negative experience with casinos, it makes perfect sense to seek a higher-level regulation.
Sadly, despite the fact that I'd love to stay positive, what we have seen thus far makes me really worried. I see no reason for a casino with a good Safety Index ignoring player's complaints without a single word. I have never seen anyone approach us with a fair warning so we could change the casino's status without having to find out the hard way, though, and I am not familiar with the current state of affairs. 🙁
To be honest, I am pretty skeptical now.
Нямам предвид промяна на законите, имам предвид спазването им в страната, в която работят. Казино Malina работи незаконно в Испания, тъй като няма правомощия, те печелят без да плащат данъци и не спазват испанските разпоредби относно хазарта. Това е нещо обективно.
I am not referring to changing the laws, I am referring to complying with them in the country in which they operate. Malina Casino operates illegally in Spain because it does not have an enabling title, they profit without paying taxes and do not comply with Spanish regulations regarding gambling. That is something objective.
YO no me refiero a cambiar las leyes digo a cumplirlas en el país que operan. malina casino opera de forma ilegal en España porque no tiene título habilitante, se lucran sin pagar impuestos y no cumplen con la normativa de España en materia de juego. Eso es algo objetivo
Не искам да променям нищо насила. Наистина ми е странно, че едно казино може да затвори сметката на играч по всяко време, нарушавайки всичките му права.
Никога не бих мечтал да казвам на някого как да си върши работата. Бъдете сигурни, коментарите ми са поучителни.
I don't want to change anything by force. I do find it strange that a casino can close a player's account at any time, violating all of their rights.
I would never dream of telling someone how to do their job. Rest assured, my comments are instructive.
Yo no quiero cambiar nada por las malas. Sí que me parece extraño que un casino pueda cerrar la cuenta del jugador en cualquier momento vulnerando todos sus derechos.
Jamás se me ocurriría decirle a alguien cómo debe hacer su trabajo. Ten por seguro que mis comentarios son cinstructivos
Нямам предвид промяна на законите, имам предвид спазването им в страната, в която работят. Казино Malina работи незаконно в Испания, тъй като няма правомощия, те печелят без да плащат данъци и не спазват испанските разпоредби относно хазарта. Това е нещо обективно.
I am not referring to changing the laws, I am referring to complying with them in the country in which they operate. Malina Casino operates illegally in Spain because it does not have an enabling title, they profit without paying taxes and do not comply with Spanish regulations regarding gambling. That is something objective.
YO no me refiero a cambiar las leyes digo a cumplirlas en el país que operan. malina casino opera de forma ilegal en España porque no tiene título habilitante, se lucran sin pagar impuestos y no cumplen con la normativa de España en materia de juego. Eso es algo objetivo
Вероятно съм го разбрал малко погрешно, изглежда. Лошото ми!
Да, казиното не е лицензирано в Испания, според нашия опит, въпреки че това не означава, че всички играчи от Испания автоматично ще бъдат измамени по някакъв начин. Ние прилагаме справедлив подход към хазарта, а не чисто правоприлагане, ако ме разбирате.
От друга страна, ако това казино беше лицензирано в Испания, можете да се обърнете към местния орган по хазарта, което според мен би било огромен плюс. Така че, добро мислене, със сигурност!
I probably got it a bit wrong, it seems. My bad!
Yes, the casino is not licensed in Spain, according to our experiences, though it does not mean all players from Spain will automatically be somehow scammed. We apply a fair gambling approach rather than purely law enforcement, if you catch my meaning.
On the other hand, if this casino would been licensed in Spain you could turn to your local gambling authority, which I belive would be a huge plus. So, good thinking, for sure!
Не искам да променям нищо насила. Наистина ми е странно, че едно казино може да затвори сметката на играч по всяко време, нарушавайки всичките му права.
Никога не бих мечтал да казвам на някого как да си върши работата. Бъдете сигурни, коментарите ми са поучителни.
I don't want to change anything by force. I do find it strange that a casino can close a player's account at any time, violating all of their rights.
I would never dream of telling someone how to do their job. Rest assured, my comments are instructive.
Yo no quiero cambiar nada por las malas. Sí que me parece extraño que un casino pueda cerrar la cuenta del jugador en cualquier momento vulnerando todos sus derechos.
Jamás se me ocurriría decirle a alguien cómo debe hacer su trabajo. Ten por seguro que mis comentarios son cinstructivos
Казиното всъщност може, както всяка друга компания, да реши да не обслужва клиента. В същото време обаче трябва да разглежда ситуацията справедливо и да уважава играча. Това е точката, която считам за нарушена от казиното.
Casino can actually, like any other company, decide not to serve the client. At the same time, though, it must also consider the situation fairly and respect the player. This is the point I consider violated by the casino.
Наистина!!!!
Това са всички предимства за тях и недостатъци за играча, тъй като това, че са незаконни, означава, че те са извън защитния чадър на DGOJ.
Тоест закриват моя акаунт без основание, не спазват разпоредбите на моята страна, печелят, не плащат данъци и не мога да подам иск в DGOJ, защото е незаконно.
Това е лудост!!!!
Поради всички тези причини отговорът на Питър ме разочарова.
Indeed!!!!
It's all advantages for them and disadvantages for the player since being illegal means they are outside the DGOJ's protection umbrella.
That is, they close my account without justification, they do not comply with the regulations of my country, they profit, they do not pay taxes and I cannot file a claim with the DGOJ because it is illegal.
It's crazy!!!!
For all these reasons, Peter's response has disappointed me.
Efectivamente!!!!
Todo son ventajas para ellos y desventajas para el jugador ya que al ser ilegal quedo fuera del paraguas * de protección de la DGOJ.
Es decir, me cierran la cuenta injustificadamente, no cumplen las normas de mi país, se lucran, no pagan impuestos y no puedo reclamar ante la DGOJ pq es ilegal.
Es de locos!!!!
Por todo ellos la respuesta de Peter me ha decepcionado
Напълно съм съгласен...и бих се осмелил да кажа, че е неуважение към тази общност.
I totally agree...and I would dare say that it is disrespectful to this community.
Totalmente de acuerdo...y me atrevería a decir que falta de respeto a esta comunidad
Бих се осмелил да кажа, че тези незаконни дейности насърчават пристрастяването към хазарта, тъй като Забранено лице, регистрирано в Regiaj, може да играе нормално в казино Малина... виждаш ли го така Радка?
I would dare say that these illegal activities encourage gambling addiction since an Interdicted person registered in Regiaj could play normally at Malina casino...do you see it that way Radka?
Me atrevería a decir que estás actividades fuera de la ley fomentan la adicción al juego ya que una persona Interdicta inscrita en Regiaj podría jugar de manera normal en Malina casino...lo ves así Radka??
Наистина!!!!
Това са всички предимства за тях и недостатъци за играча, тъй като това, че са незаконни, означава, че те са извън защитния чадър на DGOJ.
Тоест закриват моя акаунт без основание, не спазват разпоредбите на моята страна, печелят, не плащат данъци и не мога да подам иск в DGOJ, защото е незаконно.
Това е лудост!!!!
Поради всички тези причини отговорът на Питър ме разочарова.
Indeed!!!!
It's all advantages for them and disadvantages for the player since being illegal means they are outside the DGOJ's protection umbrella.
That is, they close my account without justification, they do not comply with the regulations of my country, they profit, they do not pay taxes and I cannot file a claim with the DGOJ because it is illegal.
It's crazy!!!!
For all these reasons, Peter's response has disappointed me.
Efectivamente!!!!
Todo son ventajas para ellos y desventajas para el jugador ya que al ser ilegal quedo fuera del paraguas * de protección de la DGOJ.
Es decir, me cierran la cuenta injustificadamente, no cumplen las normas de mi país, se lucran, no pagan impuestos y no puedo reclamar ante la DGOJ pq es ilegal.
Es de locos!!!!
Por todo ellos la respuesta de Peter me ha decepcionado
Всъщност казвах същото като Питър.
Ако няма активен баланс казино, като всяка друга компания може да реши да не ви предоставя услуги. Особено ако играчът живее в държава, казиното не би трябвало да приеме, ако се придържаме към законите.
Ако казиното затвори акаунта ви по някаква причина и няма активен баланс, възстановяването на депозити също не би било честно. Парите са изплатени в миналото.
Определено обаче не е добре да затворите нечия сметка с активен баланс и да не предоставите разумно обяснение.
Виждате ли разликата между тези два сценария, моля?
Actually, I was saying the same as Peter did.
If there is no active balance casino, like any other company may decide not to provide services to you. Especially if the player lives in a country, the casino should not have accepted if we stuck with the laws.
If the casino closes your account for some reason and there is no active balance, refunding deposits would not be fair either. The money has been palyed out in the past.
However, it is definitely not ok to close someone's account with an active balance and fail to provide a reasonable explanation.
Do you see the difference between these two scenarios, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.