преди 1 месец
Можете ли да извадите екранните снимки, моля. благодаря
Can you pull off the screenshots please. Thanks
0
Можете ли да извадите екранните снимки, моля. благодаря
Can you pull off the screenshots please. Thanks
Съжалявам, но не съм сигурен дали разбирам молбата ви.
Моля, имайте предвид, че ако искате да редактирате публикацията си, е възможно да го направите във вашия акаунт.
I'm sorry, but I am not sure if I understand your request.
Please know that if you'd like to edit your post, it is possible to do so in your account.
И виждам във вашата жалба , че това е дълготраен случай, така че наистина трябва да е разочароващо.
Надявам се, че Jozes скоро ще успее да получи възможно най-добрата резолюция. 🤞
And I can see in your complaint that it is a long-lasting case, so it really must be frustrating.
I hope Jozes will be able to get the best resolution possible soon. 🤞
Ето го и обяснение
тогава не трябва да ги одобряват.
Here is there explanation
they shouldn’t approve them then.
О, вярвам, че разбирам проблема...
Предполагам, че това казино работи на платформата за игри в реално време, която за съжаление е добре известна с това, че е изключително неприятна за потребителя, когато става въпрос за безплатни чипове. Поне доколкото знам.
В тези казина, и съжалявам да видя, че тенденцията все още не се е променила, играчите могат да вземат много безплатни чипове подред без никакви технически ограничения и след като печалбите трябва да бъдат осребрени, обяснението е точно като това имаш.
„В условията е посочено, че само един безплатен чип може да бъде активиран в даден момент и най-вече, че е разрешен само един бонус за добре дошли на акаунт на играч..."
Виждали ли сте някое кученце или предупреждение, което ви информира, че вече сте взели бонус за добре дошли в миналото?
Предполагам, че не сте.
Oh, I believe I understand the problem...
I presume this casino is running on the Real Time gaming platform, which is sadly well known for being highly user-unfriendly when it comes to free chips. At least as far as I know.
At these casinos, and I'm sorry to see the trend has not changed yet, players are able to take many free chips in the row without any technical restrictions, and once the winnings are to be redeemed, the explanation is precisely like the one you got.
"It is stated in the terms that only one free chip may be activated at the time and mostly that just one welcome bonus is allowed per player account...."
Have you seen any pup up or waring informing you that you already took a welcome bonus in the past?
I guess you have not.
Не, не видях нищо подобно. Нещото, което видях, беше позволено теглене и беше посочена цялата сума, върнах се и погледнах транзакциите си, последните 5 купона, които се опитах да играя, бяха отказани, какво говори той?
No I didn't see anything of the sort . The thing I saw was withdrawl allowed and it had the whole amount listed , I went bAck and looked at my transactions , the last 5 coupons I tried to play were denied , what's he talking about ?
Надявам се, че нашият екип за разглеждане на жалби ще успее да разбере какво точно може да се направи, но първо трябва да отговорите на Вероника във вашата жалба , моля.
I hope our complaint team will be able to find out what exactly can be done, but you need to reply to Veronika in your complaint first, please.
Да, дълготраен е и защото всеки път отнема цяла седмица, за да се отговори..
Yes it is long lasting also because each time it takes a whole week to respond..
Sì è duraturo anche perché ogni volta ci impiega una settimana intera a rispondere..
Това е защото бях извън града за празника,
That's because I was out of town for the holiday,
Бях отговорил на Роми, която говореше за моето оплакване. Продължавам от три месеца
I had replied to Romi who was talking about my complaint. I've been going on for three months
Avevo risposto a Romi che parlava del mio reclamo. Sto andando avanti da tre mesi
Приятелката ми беше измамена с над $4600! Първоначално тя постави $20 в Sninsy Casino и в крайна сметка спечели награда от малко над $4300, добре, тя продължи да играе и загуби малко, но в крайна сметка спечели $700 повече на snoop dog. Е, тя искаше да тегли пари и всичко беше наред от наша страна, казаха те. Тя изчака 5-те работни дни, за които казаха, че ще стане, и им се обаждаше всеки ден, като те все още проверяват... Е, след около 10-ия ден тя вече не можеше да влезе в акаунта си!? Сега тя е съсипана и не знаехме към кого да се обърнем!!! За съжаление тя не направи много екранни снимки, но си мислех, че ще има доказателство, че е платила пари и ако някой някога се свърже с някого там, тя има деня и часа, когато е спечелила наградата, така че може би те могат да кажат кой спечели наградата тогава, ако кажат, че не е тя? О, те изтриха нейната история веднага! Тя има няколко екранни снимки, но ако искате нейния имейл, мога да ви го дам? Благодаря предварително за всичко, което можете да направите!?
My girlfriend was cheated out of over $4600! She initially put $20 in Sninsy Casino and ended up winning a prize drop of a little over $4300, well she continued to play and lost a bit but ended up winning $700 more on snoop dog. Well she wanted to cash out and everything was fine on our end they said. She waited the 5 business days they said it would be up and called them back daily with they are still verifying...Well after about the 10th day she couldn't log into her account no more!? She is devastated now and we didn't know who to turn to!!! Unfortunately she didn't take to many screen shots,but I was thinking she will have proof she paid money,and if someone ever gets ahold of someone there she has the day and time she won the prize drop,so maybe they can say who won the prize drop then if they say it wasn't her? Oh and they deleted her history right off the get go! She has some screen shots,but if you would like her email I can give it to you? Thanks in advance for anything you can do!?
Това е чудесно. Радвам се, че можем да бъдем полезни.
Но сега съм малко объркан да ви кажа истината.
Текущата ви жалба е за Ragging Bull Slots, където Вероника всъщност все още очаква вашия отговор, между другото.
Тук сте написали, че сте получили пари от Club Player. И така, чакахте ли още тегления тогава?🤔
That is great. I am glad we could be of some help.
But I am a bit confused now to tell you the truth.
Your ongoing complaint is for Ragging Bull Slots, where Veronika actually still awaits your response, by the way.
You wrote here that you got money from Club Player. So, were you waiting for more withdrawals then?🤔
Приятелката ми беше измамена с над $4600! Първоначално тя постави $20 в Sninsy Casino и в крайна сметка спечели награда от малко над $4300, добре, тя продължи да играе и загуби малко, но в крайна сметка спечели $700 повече на snoop dog. Е, тя искаше да тегли пари и всичко беше наред от наша страна, казаха те. Тя изчака 5-те работни дни, за които казаха, че ще стане, и им се обаждаше всеки ден, като те все още проверяват... Е, след около 10-ия ден тя вече не можеше да влезе в акаунта си!? Сега тя е съсипана и не знаехме към кого да се обърнем!!! За съжаление тя не направи много екранни снимки, но си мислех, че ще има доказателство, че е платила пари и ако някой някога се свърже с някого там, тя има деня и часа, когато е спечелила наградата, така че може би те могат да кажат кой спечели наградата тогава, ако кажат, че не е тя? О, те изтриха нейната история веднага! Тя има няколко екранни снимки, но ако искате нейния имейл, мога да ви го дам? Благодаря предварително за всичко, което можете да направите!?
My girlfriend was cheated out of over $4600! She initially put $20 in Sninsy Casino and ended up winning a prize drop of a little over $4300, well she continued to play and lost a bit but ended up winning $700 more on snoop dog. Well she wanted to cash out and everything was fine on our end they said. She waited the 5 business days they said it would be up and called them back daily with they are still verifying...Well after about the 10th day she couldn't log into her account no more!? She is devastated now and we didn't know who to turn to!!! Unfortunately she didn't take to many screen shots,but I was thinking she will have proof she paid money,and if someone ever gets ahold of someone there she has the day and time she won the prize drop,so maybe they can say who won the prize drop then if they say it wasn't her? Oh and they deleted her history right off the get go! She has some screen shots,but if you would like her email I can give it to you? Thanks in advance for anything you can do!?
Всъщност вече отговорих на предишния ви пост тук .
За да й помогнем, тя ще трябва да отвори акаунт в нашия сайт и да подаде жалба, за да можем да се намесим.
Ще го направи ли тя? Ние сме тук, за да помогнем.
I have already replied to your previous post here, actually.
In order to help her, she will need to open an account on our site and file a complaint, so we are able to intervene.
Will she go for it? We're here to help.
Съжалявам, но не мисля, че разбрах молбата ви тук.
Искате ли да знаете за някое казино, където можете да спечелите? така ли е
Доста трудно е да се предвиди това, но можете да прегледате най-препоръчваните казина за вашата страна тук, ако желаете.
Sorry, but I don't think I understood your request here.
You want to know about some casino where you can win? Is that right?
It is quite difficult to predict that, but you can browse the most recommended casinos for your country here if you wish.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.