НачалоФорумОбсъждане на жалбиКазината не изплащат печалби

Казината не изплащат печалби

 от Romi
|
5 163 преглеждания 51 отговора |
|
1 23

здравей Бих искал да създам тази тема за всички, които имат проблеми с получаването на печалбите си от онлайн казино. Особено ако има няколко казина наведнъж, например.

Автоматичен превод:

здрасти

Имам въпрос, има ли нещо, което хората могат да направят, когато казината не изплащат печалби? Изглежда малко несправедливо 😕



Автоматичен превод:
1902animalfarm

Имате ли проблеми с оттеглянето?

Имаме специален екип за жалби и те работят усилено всеки ден, за да разрешават проблеми като този.

Разкажете ни повече, моля, и ние сме тук, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:

здрасти

да В момента чакам 3 казина да ми изплатят, имам обща дължима сума от около $1100. Нищо, което би разбило банката, но все пак бих го искал, просто не разбирам как се измъкват с тези глупости за неплащане,


Автоматичен превод:
1902animalfarm

И бихте ли искали да ни кажете малко повече подробности за това, моля?

Да започнем с информацията за казиното например. Кои са те, каква е причината за забавянето и колко време чакате?

какво ще кажеш Можете ли да ни предоставите тази информация?

Ние наистина обичаме да помагаме, но без всичко това не можем да сме сигурни дали можем, нали знаете.

Ще очакваме вашия отговор.

Автоматичен превод:

Ще събера информацията за вас

Автоматичен превод:

след като прегледах всичките си екранни снимки, това е, което имам за казино играч

filefilefile

Това е всичко, което имам за тях

Автоматичен превод:
1902animalfarm

Другите две казина - Dreams & Raging Bull I don't have I'



Автоматичен превод:

след като прегледах всичките си екранни снимки, това е, което имам за казино играч

filefilefile

Това е всичко, което имам за тях

Автоматичен превод:

Колко време чакате да получите тегленето си в това казино и преминахте ли вече процеса на проверка?

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането и едва след като този период изтече, нашият екип за оплаквания може да се намеси.

Моля, уведомете ни повече информация, за да можем да ви бъдем полезни тук.

Автоматичен превод:

Другите две казина - Dreams & Raging Bull I don't have I'



Автоматичен превод:

Кога точно пусна заявката си за теглене?

Необходимо ли е първо да преминете процеса на проверка?

Автоматичен превод:
Romi

здрасти


Не искам да бъда неясен, нямам много информация, клубният играч и казиното на мечтите са тези, които отнемат толкова много време, просто залагам на raging bull.

Автоматичен превод:
1902animalfarm

Е, всъщност е доста просто. Просто отговорете на въпросите, които зададох, ако е възможно, и така ще предоставите повече информация относно цялата ситуация.

В противен случай, за съжаление, няма да можем да ви помогнем да получите парите си.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi

Благодаря, ще получа по-пълна информация, по-голямата част от комуникацията ми беше извършена чрез чат за обслужване на клиенти.

Автоматичен превод:
1902animalfarm

Ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi

здрасти

пак аз Получих своя препис от транзакцията с Dreams casino. Изложих съжалението си на 9/4/24 за 700,00, преминах проверката, не съм сигурен за какво са всички заявки за мениджър, но заявката беше направена. Надявам се това да помогне. Ще взема същото за следващото казино, ако това е полезно. Оценявам много вашата помощ.

Автоматичен превод:
1902animalfarm

filefilefilefile

Знам, че има много документи, но това е всичко, което имам

благодаря

Автоматичен превод:

Здравейте, някой знае ли какво се случва с казино Alphabookbet? Затвориха ли и те избягаха с парите? Или е свързано със загубата на лиценза за работа? Някаква полезна информация за казиното?

Автоматичен превод:

здрасти

пак аз Получих своя препис от транзакцията с Dreams casino. Изложих съжалението си на 9/4/24 за 700,00, преминах проверката, не съм сигурен за какво са всички заявки за мениджър, но заявката беше направена. Надявам се това да помогне. Ще взема същото за следващото казино, ако това е полезно. Оценявам много вашата помощ.

Автоматичен превод:

Здравейте отново

Благодаря ви за всички екранни снимки. Само, моля, знайте, че няма нужда да публикувате всичко това тук във форума.

Когато поисках повече подробности от вас, всъщност имах предвид още информация като:

  • Кога точно направихте заявката за теглене?
  • Вашият акаунт потвърден ли е?
  • Казиното(ата) даде ли ви някакво обяснение защо не сте платили?

Предлагам ви да подадете жалба или жалби, ако имате същия проблем в повече казина наведнъж. Нашият екип ще разгледа по-добре всичко и след това, ако е необходимо, ще им изпратите тези или други екранни снимки.

какво ще кажеш

Просто следвайте тази връзка , моля, и знайте, че оплакванията са безплатни, така че изобщо не се притеснявайте за всяка цена.

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ с него и ни информирайте за ситуацията с този проблем.

Автоматичен превод:

Здравейте, някой знае ли какво се случва с казино Alphabookbet? Затвориха ли и те избягаха с парите? Или е свързано със загубата на лиценза за работа? Някаква полезна информация за казиното?

Автоматичен превод:

хей

Търсих това казино, но за съжаление вече не можах да намеря сайта му. Също така в нашата база данни е зададено като затворено .

Намерих информация за него, като например оценки, които показват, че хората всъщност не са много доволни от това казино, но сайтът вероятно вече не работи.

Мога ли да попитам дали сте играли в това казино и дали все още имате остатъчен баланс там?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Romi

Благодаря ви за помощта, ще подам жалба.


Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини