Здравейте отново
Благодаря ви за всички екранни снимки. Само, моля, знайте, че няма нужда да публикувате всичко това тук във форума.
Когато поисках повече подробности от вас, всъщност имах предвид още информация като:
- Кога точно направихте заявката за теглене?
- Вашият акаунт потвърден ли е?
- Казиното(ата) даде ли ви някакво обяснение защо не сте платили?
Предлагам ви да подадете жалба или жалби, ако имате същия проблем в повече казина наведнъж. Нашият екип ще разгледа по-добре всичко и след това, ако е необходимо, ще им изпратите тези или други екранни снимки.
какво ще кажеш
Просто следвайте тази връзка , моля, и знайте, че оплакванията са безплатни, така че изобщо не се притеснявайте за всяка цена.
Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ с него и ни информирайте за ситуацията с този проблем.
Hello again.
Thank you for all the screenshots. Just please know that there is no need to post all this here on forum.
When I asked for more details from you, I actually meant some more information like:
- When exactly did your make the withdrawal request?
- Is your account verified?
- Did the casino(s) give you any explanation for not paying?
I would suggest you file a complaint, or complaints, if you have the same issue at more casinos at once. Our team will have a better look at everything, and then, if needed, you will send these or also other screenshots to them.
What do you say?
Just follow this link, please, and know that complaints are free of charge, so there is no worry at all about any cost.
Please let us know if you need any help with it and inform us about the situation with this issue.
Автоматичен превод: