здрасти
това беше първата жалба, която подадох преди няколко месеца „клубен играч", но тя беше затворена, продължих с тях и най-накрая ми платиха. Другото ми оплакване, разярения бик, мислех, че е затворено поради обяснението за казината. Остава още едно - Dreams Casino & Аз съм в течение. Благодаря за цялата ви помощ, 😎
hi
this was the first complaint I put in a few months ago "club player " but it was closed , I kept up on them & they finally paid me out . My other complaint , raging bull , I thought had been closed due to the casinos explanation . One more to go - dreams casino & I’m up to date. Thanks for all your help, 😎
За съжаление жалбата ви до Ragging Bull беше затворена поради липсата на отговор, както можете да видите тук .
Проблемът беше ли решен обаче?
Unfortunately, your complaint with Ragging Bull was closed due to your unresponsiveness, as you can see here.
Was the issue resolved, though?
сутрин,
Амедетска Коледа
не, не е решено
morning ,
Amedety Christmas
no it hasn’t been resolved
Ако е така, моля, не се колебайте да отворите отново жалбата по всяко време. Просто трябва да се съсредоточите върху таймера и да отговорите на нашия екип за оплаквания, когато е необходимо.
If so, please feel free to reopen the complaint at any time. You just need to focus on the timer and reply to our complaint team whenever needed.
Залозите Bullrun не плащат на играчите.
Моят партньор удари 5k на рулетка, напълно проверено. Спряха да обработват тегления. Свързахме се с телеграма. Агентът „Алфи" каза, че няма да приемат ирландски играчи. Което е странно, тъй като не е посочено в техните условия. Тя също беше проверена и имаше две тегления през септември. Когато тя посочи това, нашият Алфи каза, че е против лиценза им за Кюрасао. Което е напълно невярно. След това той изтри съобщенията в telegram и я блокира. Когато посегнах към телефона си и се обадих на него и на измамниците, той ме блокира.
Ако погледнете онлайн, те крият всичките си X съобщения и връзките им са руски.
Те не плащат на играчи и не се ангажират с нито един сайт за разрешаване на проблеми.
МОЛЯ, ПРЕДУПРЕДЕТЕ ИГРАЧИТЕ CASINOGURU на страницата на казиното.
Bullrun bets are not paying players.
My partner hit 5k on roulette, fully verified. They stopped processing withdrawals. We reached out on telegram. The agent 'Alfie' said they won't accept Irish players. Which is odd as it's not listed in their terms. She was also verified and had two withdrawals in september. When she pointed this our Alfie then said it's against their Curacao license. Which is completely untrue. He then deleted the messages in telegram and blocked her. When I reached out on my phone and called him and the scammers out he blocked me.
If you look online they hide all their X messages and their links are russian.
They aren't paying players and do not engage on any site to resolve issues.
PLEASE PLEASE WARN PLAYERS CASINOGURU on the casino page.
Залозите Bullrun не плащат на играчите.
Моят партньор удари 5k на рулетка, напълно проверено. Спряха да обработват тегления. Свързахме се с телеграма. Агентът „Алфи" каза, че няма да приемат ирландски играчи. Което е странно, тъй като не е посочено в техните условия. Тя също беше проверена и имаше две тегления през септември. Когато тя посочи това, нашият Алфи каза, че е против лиценза им за Кюрасао. Което е напълно невярно. След това той изтри съобщенията в telegram и я блокира. Когато посегнах към телефона си и се обадих на него и на измамниците, той ме блокира.
Ако погледнете онлайн, те крият всичките си X съобщения и връзките им са руски.
Те не плащат на играчи и не се ангажират с нито един сайт за разрешаване на проблеми.
МОЛЯ, ПРЕДУПРЕДЕТЕ ИГРАЧИТЕ CASINOGURU на страницата на казиното.
Bullrun bets are not paying players.
My partner hit 5k on roulette, fully verified. They stopped processing withdrawals. We reached out on telegram. The agent 'Alfie' said they won't accept Irish players. Which is odd as it's not listed in their terms. She was also verified and had two withdrawals in september. When she pointed this our Alfie then said it's against their Curacao license. Which is completely untrue. He then deleted the messages in telegram and blocked her. When I reached out on my phone and called him and the scammers out he blocked me.
If you look online they hide all their X messages and their links are russian.
They aren't paying players and do not engage on any site to resolve issues.
PLEASE PLEASE WARN PLAYERS CASINOGURU on the casino page.
Хей, съжалявам, че партньорът ти попадна в тази ситуация. Според това, което видях на уебсайта им, те също нямат Ирландия като ограничена страна, така че не знам откъде идва информацията им. Особено ако вече е получил някакви тегления и плащания преди това.
Както и да е, ако казиното не иска да му плати парите, тогава би било добра идея да се опитате да се свържете с нашия екип ида подадете жалба на този линк , където ние ще се опитаме да му помогнем.
Мислиш ли, че ще го направи?
Hey, I'm sorry your partner got into this situation. According to what I saw on their website they don't have Ireland as a restricted country either so I don't know where their information comes from. Especially if he has already received some withdrawals and paid before.
Anyway, if the casino doesn't want to pay him the money, then it would be a good idea to try to contact our team and file a complaint on this link, where we will try to help him.
Do you think he would go for it?
Те не се ангажират с вас, не питат комарджии или специалисти по казина, когато става въпрос за оплаквания.
Те също така не отговарят на имейли и са включени в черния списък от своите партньори.
Очевидно са измама. Трябва да има предупреждения навсякъде в този сайт, за да спре друг "Scatterhall"
They dont engage with you, askgamblers or casinomesiter where complaints are concerned.
They also don't respond to emails and have been blacklisted by their affiliates.
They are clearly a scam. Needs to be warnings all over this site to stop another 'Scatterhall'
Току-що ти отговорих точно тук 👈👈
Темата според мен е същата. не е ли
I just responded to you right here 👈👈
The subject is the same, in my opinion. Isn't it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.