ФорумОбсъждане на жалбиКапитан Джак не прави KYC

Капитан Джак не прави KYC

преди 2 години от cliffordgoodman028
|
4180 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Оставиха ме да чакам повече от 2 месеца. Искам да изтегля, но чакам. Те не отговарят на имейли, телефонът им не работи и нямат чат на живо.

Автоматичен превод:
cliffordgoodman028
преди 2 години

Това звучи доста зле. Би било най-добре да подадете жалба , виждам, че казиното е доста отзивчиво напоследък. Ще попитаме какъв е проблемът и може би ще помогнем в крайна сметка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако можете да направите нещо за мен, това би било невероятно.

Автоматичен превод:
cliffordgoodman028
преди 2 години

Здравейте, ако се сблъскате с някакви затруднения, можем да ви предложим да подадете жалба тук . Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата е просто най-добрият начин да се подходи, тъй като дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва.

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Добре подадох жалба.

Автоматичен превод:
cliffordgoodman028
преди 2 години

Това е страхотно, вие сте бързи!🙂 Сега, моля, изчакайте някои от нашите колеги да се свържат с вас. Надявам се, че ще могат да ви помогнат с проблема ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Тази снимка казва всичко........ Вече няколко пъти им изпратих имейл с документите. Изпратих им имейл, за да уточня дали са получили документите или не. Всичко, което получавам от тях, са промоционални имейли с молба да депозирам. Не бих предложил на никого да депозира при тях... Радвам се, че балансът ми е от nd fs. Поне не загубих нищо от собствените си пари. И кой знае може би тази жалба ще ги накара да обработят документите ми и оттеглянето.

Автоматичен превод:
cliffordgoodman028
преди 2 години

Да, разбирам, но понякога проверката може да продължи по-дълго, отколкото очаквате. Колко време всъщност чакаш? Предполагам, че е много повече от 72 часа, нали? Все още не мога да прочета изцяло жалбата ви, тъй като тя все още чака преглед от нашия представител на екипа за жалби. Препоръчвам ви да изпратите всички тези екранни снимки и комуникация чрез нишката за оплаквания по-късно. Просто бъдете търпеливи сега, скоро ще се свържат с вас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакам от 11 септември.

Автоматичен превод:
cliffordgoodman028
преди 2 години

Предполагам, че казиното е имало повече от достатъчно време, екипът за оплаквания сега ще го разгледа. Доколкото мога да кажа, те са доста претоварени в момента, но работят по въпроса.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря

Автоматичен превод:
cliffordgoodman028
преди 2 години

Няма проблем, това правим ние.

Сега трябва да изчакаме казиното да се присъедини към жалбата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, много се радвам, че открих този сайт. Не съм сигурен, че ще имам шанс да си върна 100-те по друг начин.

Автоматичен превод:
cliffordgoodman028
преди 2 години

Бих изчакал малко, още не е свършило. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не очаквам много от капитан Джак. Те могат да твърдят, че са минали повече от 30 дни от получаването на бонуса или да твърдят, че документите са замъглени или нещо друго. Откакто намерих този сайт, осребрих 98 в btc в Limitless и 100 USD от Juicy Vegas за промоции с безплатни завъртания. Използвам същите документи за проверка на Coinbase, PokerStars, Limitless, Juicy Vegas, Extreme, Newton, Shakepay и много други.

Автоматичен превод:
cliffordgoodman028
преди 2 години

Съгласен съм, но доколкото вече научих нещо, то е за хората и техния подход в крайна сметка. Без да казвам, че играчите трябва да имат нужда от външна помощ за проверката, искрено се надявам да разберем какво е спряло казиното да завърши KYC и да информираме хората и персонала на казиното за нередностите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини