ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 10)

преди 1 година от Daniel
|
71502 преглеждания 324 отговора |
|
1...9 10 11...17
Добавете пост
преди 2 месеца

но с Antillephone NV историята е различна!… Мисля, че регулаторът е още по-прецакан от техните лицензирани казина 🤣 почти никога не отговарят, уебсайтът им изглежда като направен от млад студент по ИТ, нямат почти никакви Контакти.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Какво казино е? Ако можех да знам.

защото може да е казино, лицензирано от CEG и да има друг регулатор или лиценз. Някои от тях имат 2 или 3, Leon и Twin имат KGC и Antillephone.

И в зависимост от казиното, те могат да имат екип за съответствие, който да ги управлява освен регулатора. Като Моят случай знам с Roku/BetTilt.. Antillephone NV не отговаря, но забелязах на уебсайта на Roku Bet, че те се регулират от екипа за съответствие на eMoore NV... затова изпратих имейл до eMoore и те вече проверяват случая с Антилефон!

повярвайте ми, понякога казината приемат TrustPilot по-сериозно от регулатора 😅

но се опитайте да достигнете до отдела за съответствие на казиното! Или ако имате късмет, те могат да бъдат управлявани от външна компания

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Що се отнася до възстановяването, за мен също е Bet on Red. Но не ми отговарят лично. Миналата година вече имах голямо оплакване тук с Guru и Ceg относно сестринското казино ninecasino. Повярвайте ми, никога не биха ми отговорили. Дори не получавам списък с транзакции от тях.

но съм напълно съгласен с теб за Антилефон.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Познавате ли някой от Antillephone NV, с когото CasinoGuru може да се свърже? Или Roku Bet, BetTilt. Техният екип за съответствие е eMoore NV, много добре позната компания в игралната индустрия. Те управляват, разглеждат жалби, получават лиценз, помагат ви да отворите казино от нулата... така че мисля, че е добре да започнете! Изпратих имейл до екипа за съответствие на eMoore и те отговориха бързо, казвайки, че ще разследват случая!

може би ако някой тук от CasinoGuru изпрати имейл с Моят случай ще бъде ли по-бърз...

Те използват

complaints@the-emgroup.com

° С omplaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Има ли някакъв начин да видите кои казина поддържат? Имам и случай с Bizzo, управляван от Tech Solution NV

Antillephone ми отговори веднъж и след това такъв изключително неприятелски отговор, бях наистина зашеметен

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Братко, мога да ти помогна с BetOnRed!

Пишете на Uno Digital Media BV и кажете, че разкривате случая на TrustPilot

имейлът им е rg@uno-dm.com

Изпратете го с CC

player-support@curacao-egaming.com

support@betonred.com

info@gcb.cw

certria@gaminglicences.com

complaints@gaminglicences.com

infogmn@curacao-gov.an

Надявам се това да помогне!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

infogmn@curacao-gov.anТова имейлът от губернатора ли е? Колко бързо получихте отговор?

При rg@uno-dm Писах преди месец без успех 😂

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Да, така е. Но поставихте ли поддръжката на CEG и BetOnRed в CC в имейла? Заедно с всички останали, които те изпратих сега? Важно е подробният имейл да бъде изпратен на всички тези имейли.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не, не съм го направил, добра идея е. Ceg ми писа преди седмица, че всичко относно жалбата е получено и че решението ще бъде взето в рамките на 2 седмици и че през това време не могат да се пишат коментари или имейли.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не можете да пишете, а само неща, които смятате, че са наистина подходящи за случая, но препоръчвам да изпратите повторно имейла си с жалба с подробности до всички имейли, които ви изпратих по-горе

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Добре, ще го направя. Колко бързо беше за вас?

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Всичко това е фантастична информация, Жоао! Това е типът неща, към които Casino Guru трябва да има връзки от главната страница.


Освен това изглежда знаете доста за задната част на тези неща. Оператори, регулатори и т.н. Бих искал един ден да поговорим с вас за тези неща. Мисля, че мога да науча много от теб.


Благодаря, че помагате на хората! Ти си един от добрите.

Обригадо!!

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 2 месеца

Мога само да се съглася с теб. ☺️

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 2 месеца

Това беше дълъг процес, в който научих много, главно че има казина, които не могат да бъдат решени с няколко имейла, трябва да се оплаквате на публични сайтове, както обяснявах на Джени, някои казина и регулаторите придават по-голямо значение на жалбите написано на TrustPilot. Колкото повече експозиция имате, толкова по-добре! Казината в Кюрасао, особено тези, лицензирани от Antillephone NV или CEG, обикновено не искат да показват много внимание... те обикновено имат много за криене

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Беше седмица Джени. Но BetOnRed наистина придаде голямо значение на оплакването на TrustPilot

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Радвам се, че ти платиха!

Работата с по-популярните казина, тези с утвърдени имена и репутация, винаги помага.


Това, което се опитвах да кажа обаче, беше, че ако по някаква причина решат, че няма да ви платят, пак няма кой да ги потърси отговорни. Разбира се, регулаторът може да ги глоби и репутацията им може да пострада леко, но пак ще останете без пари.

Лично аз вярвам, че регулаторът трябва да е този, който трябва да плати на играча в случаите, когато казиното нарушава техните правила и условия. След това те могат да се справят с получаването на възстановяване от казиното, когато лицензът им е за подновяване.


Само моите $0,02

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Винаги съм имал подозрения за 8048/JAZ.

Dama ги използва за всичките си казина в Кюрасао и има нещо в Dama, което просто не ми харесва. Сякаш може би насочват пари към Русия или нещо подобно...


Ако не ме чуете известно време, ще разберете защо хаха

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Lol модовете имат много за четене тук, когато се събудят 🤣


Здравей Радка! Джаро! 👋

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, имам, и се предполага, че случаят е предаден на регулатора, но това казва Roku Bet... Нямам имейл от Antillephone NV, потвърждаващ това. Но Roku Bet е лицензиран от Antillephone, но сега се „контролира" от екипа за съответствие на eMoore NV, който намерих за по-надеждна организация. Поне уебсайтът на eMoore NV има адреси, имейли и места за оплакване.

Приложени са снимки на уебсайта Roku и отговорът, даден на португалския портал Queixa.

Може ли CasinoGuru да ми помогне с тези данни? Свързвате се с екипа за съответствие на eMoore NV? Между другото, въпреки че лицензът Roku Bet и BetTilt е от Antillephone, той е подлиценз, групата Abudantia BV не трябва ли да следва правилата на законите на Кюрасао за основния лиценз? Моля, помогни ми.

filefilefile

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте.

Жалко е, но тъй като не сме сред официално признатите органи, не сме в никаква връзка с екипа за съответствие на Moore NV. По същата причина ние просто не можем да се обърнем към доставчици на лицензи или казина (освен стандартната комуникация за оплакване, инициирана чрез екипа на RCM) от името на който и да е играч. Същото важи и за правния аспект, ние не сме адвокати, следователно не можем да преследваме местното законодателство. Съжалявам.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вижте, може би не сте твърде далеч от истината, много от тези казина като Leon и Twin винаги ще се намират в източните страни, а именно Русия. Ако използват уебсайт, наречен „offshore leaks" и потърсят „ORing Limited" или „Moonlite NV", ще полудеете 😂 има поне 20 различни компании, свързани с Casino Leon Bet

Автоматичен превод:
1...9 10 11...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още