ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 10)

преди 1 година от Daniel
|
98605 преглеждания 372 отговора |
|
1...9 10 11...20
преди 4 месеца

Не можете да пишете, а само неща, които смятате, че са наистина подходящи за случая, но препоръчвам да изпратите повторно имейла си с жалба с подробности до всички имейли, които ви изпратих по-горе

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Добре, ще го направя. Колко бързо беше за вас?

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Всичко това е фантастична информация, Жоао! Това е типът неща, към които Casino Guru трябва да има връзки от главната страница.


Освен това изглежда знаете доста за задната част на тези неща. Оператори, регулатори и т.н. Бих искал един ден да поговорим с вас за тези неща. Мисля, че мога да науча много от теб.


Благодаря, че помагате на хората! Ти си един от добрите.

Обригадо!!

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 4 месеца

Мога само да се съглася с теб. ☺️

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 4 месеца

Това беше дълъг процес, в който научих много, главно че има казина, които не могат да бъдат решени с няколко имейла, трябва да се оплаквате на публични сайтове, както обяснявах на Джени, някои казина и регулаторите придават по-голямо значение на жалбите написано на TrustPilot. Колкото повече експозиция имате, толкова по-добре! Казината в Кюрасао, особено тези, лицензирани от Antillephone NV или CEG, обикновено не искат да показват много внимание... те обикновено имат много за криене

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Беше седмица Джени. Но BetOnRed наистина придаде голямо значение на оплакването на TrustPilot

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Радвам се, че ти платиха!

Работата с по-популярните казина, тези с утвърдени имена и репутация, винаги помага.


Това, което се опитвах да кажа обаче, беше, че ако по някаква причина решат, че няма да ви платят, пак няма кой да ги потърси отговорни. Разбира се, регулаторът може да ги глоби и репутацията им може да пострада леко, но пак ще останете без пари.

Лично аз вярвам, че регулаторът трябва да е този, който трябва да плати на играча в случаите, когато казиното нарушава техните правила и условия. След това те могат да се справят с получаването на възстановяване от казиното, когато лицензът им е за подновяване.


Само моите $0,02

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Винаги съм имал подозрения за 8048/JAZ.

Dama ги използва за всичките си казина в Кюрасао и има нещо в Dama, което просто не ми харесва. Сякаш може би насочват пари към Русия или нещо подобно...


Ако не ме чуете известно време, ще разберете защо хаха

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Lol модовете имат много за четене тук, когато се събудят 🤣


Здравей Радка! Джаро! 👋

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, имам, и се предполага, че случаят е предаден на регулатора, но това казва Roku Bet... Нямам имейл от Antillephone NV, потвърждаващ това. Но Roku Bet е лицензиран от Antillephone, но сега се „контролира" от екипа за съответствие на eMoore NV, който намерих за по-надеждна организация. Поне уебсайтът на eMoore NV има адреси, имейли и места за оплакване.

Приложени са снимки на уебсайта Roku и отговорът, даден на португалския портал Queixa.

Може ли CasinoGuru да ми помогне с тези данни? Свързвате се с екипа за съответствие на eMoore NV? Между другото, въпреки че лицензът Roku Bet и BetTilt е от Antillephone, той е подлиценз, групата Abudantia BV не трябва ли да следва правилата на законите на Кюрасао за основния лиценз? Моля, помогни ми.

filefilefile

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте.

Жалко е, но тъй като не сме сред официално признатите органи, не сме в никаква връзка с екипа за съответствие на Moore NV. По същата причина ние просто не можем да се обърнем към доставчици на лицензи или казина (освен стандартната комуникация за оплакване, инициирана чрез екипа на RCM) от името на който и да е играч. Същото важи и за правния аспект, ние не сме адвокати, следователно не можем да преследваме местното законодателство. Съжалявам.



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вижте, може би не сте твърде далеч от истината, много от тези казина като Leon и Twin винаги ще се намират в източните страни, а именно Русия. Ако използват уебсайт, наречен „offshore leaks" и потърсят „ORing Limited" или „Moonlite NV", ще полудеете 😂 има поне 20 различни компании, свързани с Casino Leon Bet

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Но не мислите ли може би, че вие, момчета, можете да направите нещо повече извън правните неща?


Да заемете проактивна позиция и да започнете да предупреждавате играчите за казина/оператори/регулатори със сенчести бизнес практики?

Това казино се управлява от (посочете име). Има много случаи на неплащане при този оператор и те не отговарят на нашия екип. Горещо препоръчваме да играете другаде.

Нещо подобно би помогнало на много хора.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
..дали казината ще си сътрудничат..


И това е проблемът с онлайн хазарта.

Лицензирани, нелицензирани. Кюрасао, Малта, UKGC. В крайна сметка нищо от това не означава нищо, тъй като единственият човек, който решава дали да ви бъде платено, е този, който отговаря за финансите на казиното.

Ако едно казино не иска да ви плати, няма да го направи. Толкова е просто. За повечето хора няма абсолютно нищо, което можете да направите, за да получите парите си, защото няма кой да е отговорен да гарантира, че играчите получават заплащане.


Комисиите и регулаторните органи са фарс. Те съществуват единствено, за да накарат играчите да се чувстват „удобно" да дават парите си на тези сенчести бизнеси. Те също ще вземат голяма част от ресто от всеки оператор, за да могат да напълнят собствените си джобове. Докато тези пари продължават да пристигат, те не дават нито един Fudgsicle.


Нека използваме Blazzio като скорошен пример.

Един ден те просто решиха да прекратят операцията си. Няма предупреждение към играчите. Не са изпратени отговори. Всичко, което направиха, беше да променят уебсайта си, за да изглежда като геоблок.

Опитайте се да потърсите информация за това и няма да намерите почти нищо. Ще видите оплаквания, които хората са изпратили до партньорски сайтове като този. Дори ще видите някои сайтове, които все още го препоръчват като безопасно място за игра! Болезнено липсва всякаква действителна НОВИНА, свързана с тяхното спиране. Изглежда никой не знае нищо за случилото се.


В тази "регулирана" индустрия, как е възможно едно казино просто да дръпне щепсела - като вземе (много вероятно) милиони долари от средствата на играчите заедно с тях - и въпреки това дори не прави нито едно новинарско заглавие. Дори партньорските сайтове нямаха какво да кажат за това.

Има хора, които губят спестяванията си на места като това и въпреки това нищо не се случва на отговорните хора. Най-малкото регулаторът трябва да бъде разследван от правителството на Кюрасао, но това няма да се случи. Те са в разгара на новите регулации, което само прави нещата още по-объркващи, тъй като са твърде заети да се наслаждават на начина си на живот на карибския плаж, за да се чуят на играчите.


/Край на изказванията

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти

От моя гледна точка, а също и от моя опит, ако играчът се свърже с някой лицензиращ орган, човекът, който решава дали проблемът на играча трябва да бъде адресиран и уреден, е някой от лицензиращия орган. За съжаление, много заявки на играчи остават неразгледани. Също така съм съгласен, че тези органи понякога действат повече в полза на казината, като пренебрегват оплакванията.

Вярвам, че има начин да предотвратим появата на тези проблеми. Играйте изключително в казина, които са разрешени в страната на вашето постоянно пребиваване.

Ако се придържаме към нашите национално лицензирани казина, лицензираните от Кюрасао или Малта казина ще останат с доста малко трафик, мисля, и със сигурност техните възможни проблеми не могат да бъдат избегнати толкова лесно. Доколкото мога да кажа, особено в този форум, играчите предпочитат Кюрасао или Малта, защото идват от силно регулирани пазари. Повечето от тях поемат този риск, за да избегнат регулациите. Тези играчи създават търсенето.

Освен това, мога да оценя вашата гледна точка.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

така че какво всъщност прави CasinoGuru? 😅 Видях публикация, която показва, че имате добри отношения с някои оператори и регулатори от Кюрасау .. но досега никой не можеше да ми помогне 😅 защо не можете да говорите с никоя компания? Не е като да правят правилното нещо или да правят законни неща 😂 що се отнася до eMoore NV, те не са просто екип за съответствие... трябва да имате добри отношения с тях... защото те управляват/помагат на почти всяко казино в Кюрасау. Те са притежатели на лицензи, регулатори, екип за оплаквания, всичко, което трябва да има едно модерно казино от Кюрасау. Те извършват услугата. Те са собственици на TrustMore и повечето от новите и някои старомодни казина в Кюрасау дори получиха същия адрес от TrustMore.. да, те също наемат офиси на открито.. така че мисля, че CasinoGuru трябва да познава момчетата от EM Group 😅 сега те присъстват в Кюрасау, Малта, Кипър и Холандия.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Познавате ли някой от Antillephone NV, с когото CasinoGuru може да се свърже? Или Roku Bet, BetTilt. Техният екип за съответствие е eMoore NV, много добре позната компания в игралната индустрия. Те управляват, разглеждат жалби, получават лиценз, помагат ви да отворите казино от нулата... така че мисля, че е добре да започнете! Изпратих имейл до екипа за съответствие на eMoore и те отговориха бързо, казвайки, че ще разследват случая!

може би ако някой тук от CasinoGuru изпрати имейл с Моят случай ще бъде ли по-бърз...

Те използват

complaints@the-emgroup.com

° С omplaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не съм запознат с този вид информация, но можете да опитате да попитате вашите лица, които обработват жалби. Но наистина вярвам, че ние не действаме по този начин. Обясних в предишния си отговор.

Пробвай все пак и ще видиш.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Lol модовете имат много за четене тук, когато се събудят 🤣


Здравей Радка! Джаро! 👋

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здрасти,

Нямаме често шанса да видим колко далеч играчите могат да стигнат сами, така че съм особено щастлив от това.

Приятен ден! 🖐

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Доколкото разбирам EM Group, eMoore NV сега обработва жалби и отговаря на изискванията за Roku Bet / Abudantia BV и голяма част от казината в Кюрасао. Ако компанията отговаря по-бързо и е по-спокойна дори в имейлите, защо CasinoGuru всъщност да не се опита да помогне на своите лоялни поддръжници и посетители на уебсайта? Защото не забравяйте, че вашата цел, в допълнение към оценката на казината, е също така да помогнете на играчите да решат проблеми, затова има частта за оплаквания

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Но не мислите ли може би, че вие, момчета, можете да направите нещо повече извън правните неща?


Да заемете проактивна позиция и да започнете да предупреждавате играчите за казина/оператори/регулатори със сенчести бизнес практики?

Това казино се управлява от (посочете име). Има много случаи на неплащане при този оператор и те не отговарят на нашия екип. Горещо препоръчваме да играете другаде.

Нещо подобно би помогнало на много хора.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добра идея, според мен и това предупреждение го казва:

(примерът е показан в раздела Индекс на безопасност)

file

file

🤷‍♀️


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що ми хрумна, че писах и на trustpilot, когато се оплаках от ninecasino. Не знам дали това помогна, но получих печалбата си. Това вероятно наистина може да помогне. CEG заплаши със санкции и глоби, защото казиното не реагира. Тъжно, но истина. Те внезапно приеха предложението ми от 50% и платиха светкавично

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Като се оплаквате на правилните места, пишете правилно, показвате всички доказателства и нарушения на правилата на Казиното на регулатора, е възможно да стигнете там, където искате! В този случай не им дадох нито минута почивка... както можете да видите тук, BetOnRed бързо възстанови сумата, изразходвана за играта. Просто трябваше да докажа, че няма достатъчно KYC или защита на играчите на сайта... всъщност никаква! filefilefilefile

Автоматичен превод:
1...9 10 11...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини