ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 8)

преди 1 година от Daniel
|
70554 преглеждания 323 отговора |
|
1...7 8 9...17
Добавете пост
Публикация на Aldrigspela е изтрит от Radka
Причина: Реклама
преди 4 месеца

Това е добър отговор, когато нямате отговор.


Не оставяйте проблем, публикувайте вашите "екранни снимки".


Просто загубихте доверието си. Сега ще приема, че всеки ваш пост е лъжа, както и другите.


И вие изпращате връзки към казина, за да можете да печелите пари от други.

Сега това няма смисъл.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Докато не намеря тази публикация, просто исках да ви уведомя, че този форум не е тук за вашите предложения. И все пак, колкото повече чета на какво си способен, толкова по-малко смятам, че си в съответствие с насоките на нашия форум.

Не те виждам като допълнение към тази общност и затова те ограничавам от форума.

Пази се, дано се побереш някъде другаде.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте,

Бях измамен от Tritium Casino, те деактивираха акаунта ми на играч след заявка за теглене, паднах много измамен от страна на Tritium Casino. Те заключиха 3500 моите справедливи печалби. Правих депозити в казиното на Versus Odds от 6 години и никога не съм паднал така, както сега. Лицензът беше издаден от Antillephone BV, така че изпратих имейл до: complaints@gaminglicences.com....nobody отговори... регулират ли трития? Къде да изпратя оплакване? може ли някой да ми помогне

Благодаря предварително

Автоматичен превод:
djdark4
преди 3 месеца

Здравей. Наистина съжалявам за тази ситуация в казиното. Както виждам, все още го нямаме в нашата база данни и ще го предам на нашия екип за данни, за да могат да започнат работа по пълния му преглед.

Мога ли да ви помоля да предоставите малко повече подробности за проблема, който сте имали там, моля? Кога точно поискахте тегленето и даде ли ви казиното някакво обяснение за причината за блокиране на акаунта ви?

Със сигурност ще се опитаме да ви помогнем и ще чакаме да ни дадете малко повече информация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

здравей

Поисках тегленето на 9 май 7:00 ч. Имам копие от имейла

„Скъпи djdark4,

Искахме да ви информираме, че вашата заявка за теглене в Tritium Casino вече е в етап на обработка. Нашият финансов екип работи усърдно, за да гарантира, че вашата заявка ще бъде обработена бързо и ефективно."

Това беше третата ми теглене на заявка, предишните две след 24 часа бяха успешно извършени. Този път получих имейл на 11 май в 12:09 ч., така че повече от 24 часа 🙂

„Скъпи Дариус,

Надяваме се, че този имейл ще ви намери добре. Със съжаление трябва да ви информираме, че за съжаление получихме известие от екипа за лицензиране на игри относно вашия акаунт в Tritium Casino.

Съгласно разпоредбите, определени от органите по хазарта, ние сме длъжни да се придържаме към стриктни указания, за да гарантираме безопасността и благосъстоянието на всички наши играчи. Забелязахме, че вашият акаунт е докладван за проблеми, свързани с хазарта, в рамките на лиценза и в резултат на това ние сме задължени по закон да предприемем незабавни действия.

С натежало сърце трябва да ви информираме, че вашият акаунт в Tritium Casino ще бъде окончателно закрит с незабавен ефект. Освен това всички чакащи печалби, свързани с вашия акаунт, ще бъдат анулирани съгласно правилата и условията, описани в нашето лицензионно споразумение за игри.

Разбираме, че тази новина може да дойде като разочарование и искрено се извиняваме за причиненото неудобство. Нашата основна грижа е да поддържаме отговорна среда за игри и да поддържаме най-високите стандарти за безопасност и сигурност на играчите.

Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от допълнителни разяснения по този въпрос, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти. Ние сме тук, за да ви помогнем и да предоставим всякаква необходима помощ по време на този процес.

Още веднъж поднасяме нашите извинения за необходимостта от това действие и ви благодарим за разбирането и съдействието.

С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на клиенти на Tritium Casino"

Опитах се няколко пъти да се свържа с поддръжката на Tritium за деактивиране на моя акаунт на играч без причина, но не получих отговор, така че

Писах на Gaming License на Кюрасао, че се чувствам измамен от Tritium. Никога не съм писал на Tritium за пристрастеността към хазарта. Вчера изпратих имейл отново и получих отговор

"Уважаеми господине:

Изпратихме вашето писмо за преглед на оператора миналия петък. Те потвърдиха, че ще проучат допълнително и ще предоставят подробности и/или обосновки.

На Ваше разположение,

АНТИЛЕФОН Н.В

Лиценз и разрешаване на спорове 8048/JAZ"

Странно е, че тритий не може да отговори на АНТИЛЕФОН НВ от петък. Смешно е, когато поддръжката на тритий пише за най-високи стандарти. Надявам се акаунтът ми на играчи да бъде отворен отново и да си върна справедливите печалби.



Автоматичен превод:
djdark4
преди 3 месеца

Здравейте и благодаря, че описахте проблема. Правилно ли разбирам, че сте заявили в други казина със същия лиценз своите проблеми с хазарта и сте затворили някои акаунти поради това?🤔

Да ви кажа честно, смятам, че трябва да подадете жалба за това казино тук с нашия екип, така че те ще имат възможност да го разгледат и да решат дали казиното е действало правилно или не.

Ако искате да продължите, моля, следвайте тази връзка, за да го направите. В случай, че имате нужда от помощ, ние ще сме тук, готови да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

здравей

Продължете Моят акаунт на играчи е напълно потвърден от техния KYC. Никога не пиша на поддръжката на казино Tritium за пристрастен към хазарта. Те нямат такива съобщения или имейли. И там не използвах бонуси. Така че мисля, че са намерили начин да блокират акаунта ми на играчи и да анулират тегленето ми. Надявам се да ми помогнете, моля.

Благодаря предварително

Автоматичен превод:
djdark4
преди 3 месеца

Надявам се, че можем да помогнем и на вас. Ако имате нужда от помощ при подаването на жалбата, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте,

Не получих отговор от Antilephone NV от 2 седмици, моят акаунт на играчи е деактивиран от един месец без причина. не знам какво мога да направя Всеки играч има същия проблем, като се свържете с този лицензодател на Кюрасао;-/

Автоматичен превод:
djdark4
преди 3 месеца

Нямам отговор на този въпрос, за съжаление. Видях жалбата ви и Ник скоро ще може да продължи разследването. Просто се опитайте да бъдете търпеливи, тъй като в момента получаваме много оплаквания.

Автоматичен превод:
djdark4
преди 3 месеца
Никога не пиша на поддръжката на казино Tritium за пристрастен към хазарта. Те нямат такива съобщения или имейли.


Писали ли сте някога на НЯКОЕ казино или редовен за пристрастяване? Използвали ли сте някога някоя от безопасните опции за хазарт, които се предлагат на тези сайтове?


За съжаление, тези инструменти, които са на разположение, за да помогнат на играчи, които може да имат проблеми с хазарта, в крайна сметка се използват СРЕЩУ самите играчи, на които се предполага, че помагат.

С натежало сърце трябва да ви информираме, че вашият акаунт в Tritium Casino ще бъде окончателно закрит с незабавен ефект. Освен това всички чакащи печалби, свързани с вашия акаунт, ще бъдат анулирани съгласно правилата и условията, посочени в нашето лицензионно споразумение за игри.

Горното противоречи на следното..

..ние сме длъжни да се придържаме към стриктни указания, за да гарантираме безопасността и благосъстоянието на всички наши играчи.


Как точно конфискуването на печалбите на играчите гарантира тяхната безопасност и благополучие? Ако играчът е пристрастен към хазарта, тези печалби може да са единствените средства, които имат на свое име. Това може да е разликата между това да платите наема си предварително за следващите шест месеца или да останете без дом и на улицата.


Внимание: ВСИЧКИ КАЗИНА, ОПЕРАТОРИ И РЕГУЛАТОРИ


Никога не е добре да крадете нечии трудно спечелени печалби!!

Вие, момчета, всъщност имате лиценз да печатате пари в брой. Всички казино игри имат вградено предимство на къщата, така че ако трябва да прибягвате до ограбване на бедните, само за да останете на повърхността, тогава бих ви препоръчал да намалите разходите, вместо да бъдете бизаро Робин Худ.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 3 месеца


Благодаря за този отговор. Нека го изпратите на тази нечестна поддръжка на казино support@tritiumcasino.com , Моля те. Мисля, че са заключили имейла ми, така че не мога да го изпратя сам. Използвам дневен лимит за депозит от време на време. Използвам и самоизключване 24 часа. Мислех, че мога да го използвам без проблеми по време на теглене.

Автоматичен превод:
djdark4
преди 3 месеца

За съжаление, играя в много казина Versus Odds/Mirage, така че не мога да им изпратя имейл без страх, че ще бъда забранен от цялата им мрежа. Много съжалявам за това.

Като се има предвид това, ако още не сте го направили, отворете билет с поддръжката на Guru. Те ще бъдат много повече полезни, отколкото аз бих могъл да бъда.


Успех за теб!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тъй като аз самият не получавам отговор от Antillephone, се питам:

кой е над тази власт? Кой регулира и контролира Антилефон?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това са киберпрестъпници всички заедно, особено Антилските острови, Кюрасао. Те никога няма да ви дадат парите ви.

Всичките им казина трябва да се избягват, особено Дъблинбет, който ми открадна 5000 евро без никакво обяснение.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 3 месеца

реалистично? Никой.

Притежателите на главен лиценз се грижат за едно нещо: да събират своите лицензионни такси.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но трябва да има начин да ги накараме да отговорят. Парите вече не ме интересуват, това е просто принципът. Като лицензополучател не можете да правите каквото искате. Това не трябва да е така!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Как да се свържа с лиценз, наречен Miomedia?


Ако това изобщо съществува?


Става въпрос за RTBET казино -


Получих този отговор от членове на Aboutslots:

Здравейте, те наистина имат лиценз (Miomedia), имат лиценз за работа на множество различни казина. Но виждам, че те не показват значката на уебсайта си, сега ще се свържа с тях за това.


На страницата им обаче пише:

RTbet Casino е собственост на Rabidi NV, утвърдено име в индустрията на онлайн хазарта. Rabidi NV е известен със своите висококачествени казина, а RTbet е лицензиран оператор съгласно разпоредбите на Кюрасао.


и те нямат никакъв печат или нещо друго на място.. моля, помогнете ми да разбера дъното на това.. те мамят хората

Автоматичен превод:
Anonymized619
преди 3 месеца

Здравейте, Rabidi също е част от Antillephone nv. Можете да се свържете с тях на info@gaminglicences.com Те отговарят, ако това е общ проблем. Ако стане проблематично и искате възстановяване на сумата, никога не получавате отговор. Опитай късмета си.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Рабиди обяви фалит

Автоматичен превод:
1...7 8 9...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още