ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 8)

преди 1 година от Daniel
|
98163 преглеждания 372 отговора |
|
1...7 8 9...20
djdark4
преди 5 месеца

Нямам отговор на този въпрос, за съжаление. Видях жалбата ви и Ник скоро ще може да продължи разследването. Просто се опитайте да бъдете търпеливи, тъй като в момента получаваме много оплаквания.

Автоматичен превод:
djdark4
преди 5 месеца
Никога не пиша на поддръжката на казино Tritium за пристрастен към хазарта. Те нямат такива съобщения или имейли.


Писали ли сте някога на НЯКОЕ казино или редовен за пристрастяване? Използвали ли сте някога някоя от безопасните опции за хазарт, които се предлагат на тези сайтове?


За съжаление, тези инструменти, които са на разположение, за да помогнат на играчи, които може да имат проблеми с хазарта, в крайна сметка се използват СРЕЩУ самите играчи, на които се предполага, че помагат.

С натежало сърце трябва да ви информираме, че вашият акаунт в Tritium Casino ще бъде окончателно закрит с незабавен ефект. Освен това всички чакащи печалби, свързани с вашия акаунт, ще бъдат анулирани съгласно правилата и условията, посочени в нашето лицензионно споразумение за игри.

Горното противоречи на следното..

..ние сме длъжни да се придържаме към стриктни указания, за да гарантираме безопасността и благосъстоянието на всички наши играчи.


Как точно конфискуването на печалбите на играчите гарантира тяхната безопасност и благополучие? Ако играчът е пристрастен към хазарта, тези печалби може да са единствените средства, които имат на свое име. Това може да е разликата между това да платите наема си предварително за следващите шест месеца или да останете без дом и на улицата.


Внимание: ВСИЧКИ КАЗИНА, ОПЕРАТОРИ И РЕГУЛАТОРИ


Никога не е добре да крадете нечии трудно спечелени печалби!!

Вие, момчета, всъщност имате лиценз да печатате пари в брой. Всички казино игри имат вградено предимство на къщата, така че ако трябва да прибягвате до ограбване на бедните, само за да останете на повърхността, тогава бих ви препоръчал да намалите разходите, вместо да бъдете бизаро Робин Худ.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 5 месеца


Благодаря за този отговор. Нека го изпратите на тази нечестна поддръжка на казино support@tritiumcasino.com , Моля те. Мисля, че са заключили имейла ми, така че не мога да го изпратя сам. Използвам дневен лимит за депозит от време на време. Използвам и самоизключване 24 часа. Мислех, че мога да го използвам без проблеми по време на теглене.

Автоматичен превод:
djdark4
преди 5 месеца

За съжаление, играя в много казина Versus Odds/Mirage, така че не мога да им изпратя имейл без страх, че ще бъда забранен от цялата им мрежа. Много съжалявам за това.

Като се има предвид това, ако още не сте го направили, отворете билет с поддръжката на Guru. Те ще бъдат много повече полезни, отколкото аз бих могъл да бъда.


Успех за теб!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тъй като аз самият не получавам отговор от Antillephone, се питам:

кой е над тази власт? Кой регулира и контролира Антилефон?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това са киберпрестъпници всички заедно, особено Антилските острови, Кюрасао. Те никога няма да ви дадат парите ви.

Всичките им казина трябва да се избягват, особено Дъблинбет, който ми открадна 5000 евро без никакво обяснение.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 5 месеца

реалистично? Никой.

Притежателите на главен лиценз се грижат за едно нещо: да събират своите лицензионни такси.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Но трябва да има начин да ги накараме да отговорят. Парите вече не ме интересуват, това е просто принципът. Като лицензополучател не можете да правите каквото искате. Това не трябва да е така!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Как да се свържа с лиценз, наречен Miomedia?


Ако това изобщо съществува?


Става въпрос за RTBET казино -


Получих този отговор от членове на Aboutslots:

Здравейте, те наистина имат лиценз (Miomedia), имат лиценз за работа на множество различни казина. Но виждам, че те не показват значката на уебсайта си, сега ще се свържа с тях за това.


На страницата им обаче пише:

RTbet Casino е собственост на Rabidi NV, утвърдено име в индустрията на онлайн хазарта. Rabidi NV е известен със своите висококачествени казина, а RTbet е лицензиран оператор съгласно разпоредбите на Кюрасао.


и те нямат никакъв печат или нещо друго на място.. моля, помогнете ми да разбера дъното на това.. те мамят хората

Автоматичен превод:
Anonymized619
преди 5 месеца

Здравейте, Rabidi също е част от Antillephone nv. Можете да се свържете с тях на info@gaminglicences.com Те отговарят, ако това е общ проблем. Ако стане проблематично и искате възстановяване на сумата, никога не получавате отговор. Опитай късмета си.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Рабиди обяви фалит

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 5 месеца

Ето защо RTBET промени лиценза на miomedia

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам голям проблем с казината, лицензирани от Antillephone NV и Curacao... Имам сума от повече от €4300, която да получа обратно от Roku/BetTilt и никой не ми отговаря! Roku само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган, но никой не ми отговаря! Жалко е какво правят казината, лицензирани от Antillephone NV! Те са куп престъпници, както казината Abudantia BV, така и всеки, който ги лицензира! Roku казва, че случаят е предаден на регулатора и правния отдел, но те уж са имали 7 дни да отговорят, а са минали повече от 2 седмици! Заключение, както Roku Casino, така и неговият лиценз са измама! Стойте далеч от всички казина, лицензирани от Antillephone NV.

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако някой може да ми помогне да получа отговор от регулатора, ще бъде страхотно! Направих всичко по силите си… просто започвам да губя надежда. Лицензът на Кюрасау и Антилефон NV е най-голямата измама и измама, която някога съм виждал.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам голям проблем с казината, лицензирани от Antillephone NV и Curacao... Имам сума от повече от €4300, която да получа обратно от Roku/BetTilt и никой не ми отговаря! Roku само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган, но никой не ми отговаря! Жалко е какво правят казината, лицензирани от Antillephone NV! Те са куп престъпници, както казината Abudantia BV, така и всеки, който ги лицензира! Roku казва, че случаят е предаден на регулатора и правния отдел, но те уж са имали 7 дни да отговорят, а са минали повече от 2 седмици! Заключение, както Roku Casino, така и неговият лиценз са измама! Стойте далеч от всички казина, лицензирани от Antillephone NV.

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте,

Обикновено бих казал, че екипът ще направи всичко по силите си, за да намери справедливо решение чрез процеса на оплакване, през който в момента преминавате и в двете казина. От друга страна, ако казиното използва регулатора като извинение за по-нататъшно игнориране, със сигурност се надявам, че няма да третират жалбата по същия начин.

Освен това, смятате ли, че можете поне накратко да опишете естеството на вашите оплаквания срещу казиното? Мисля, че това би било полезно за останалата част от общността.

Ще оставя това на вас.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако някой може да ми помогне да получа отговор от регулатора, ще бъде страхотно! Направих всичко по силите си… просто започвам да губя надежда. Лицензът на Кюрасау и Антилефон NV е най-голямата измама и измама, която някога съм виждал.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не знам за добър съвет, който бих могъл да предам 🙁. Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

не може ли Casino Guru да помогне да се свържете с Roku/BetTilt или Abudantia BV?

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Виждам, че нашите специалисти със сигурност ще се опитат да направят това, ако имате отворени оплаквания, но дали казината ще съдействат и дали ще отговорят, не знам. Така че просто трябва да сте малко търпеливи. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, имам, и се предполага, че случаят е предаден на регулатора, но това казва Roku Bet... Нямам имейл от Antillephone NV, потвърждаващ това. Но Roku Bet е лицензиран от Antillephone, но сега се „контролира" от екипа за съответствие на eMoore NV, който намерих за по-надеждна организация. Поне уебсайтът на eMoore NV има адреси, имейли и места за оплакване.

Приложени са снимки на уебсайта Roku и отговорът, даден на португалския портал Queixa.

Може ли CasinoGuru да ми помогне с тези данни? Свързвате се с екипа за съответствие на eMoore NV? Между другото, въпреки че лицензът Roku Bet и BetTilt е от Antillephone, той е подлиценз, групата Abudantia BV не трябва ли да следва правилата на законите на Кюрасао за основния лиценз? Моля, помогни ми.

filefilefile

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца
..дали казината ще си сътрудничат..


И това е проблемът с онлайн хазарта.

Лицензирани, нелицензирани. Кюрасао, Малта, UKGC. В крайна сметка нищо от това не означава нищо, тъй като единственият човек, който решава дали да ви бъде платено, е този, който отговаря за финансите на казиното.

Ако едно казино не иска да ви плати, няма да го направи. Толкова е просто. За повечето хора няма абсолютно нищо, което можете да направите, за да получите парите си, защото няма кой да е отговорен да гарантира, че играчите получават заплащане.


Комисиите и регулаторните органи са фарс. Те съществуват единствено, за да накарат играчите да се чувстват „удобно" да дават парите си на тези сенчести бизнеси. Те също ще вземат голяма част от ресто от всеки оператор, за да могат да напълнят собствените си джобове. Докато тези пари продължават да пристигат, те не дават нито един Fudgsicle.


Нека използваме Blazzio като скорошен пример.

Един ден те просто решиха да прекратят операцията си. Няма предупреждение към играчите. Не са изпратени отговори. Всичко, което направиха, беше да променят уебсайта си, за да изглежда като геоблок.

Опитайте се да потърсите информация за това и няма да намерите почти нищо. Ще видите оплаквания, които хората са изпратили до партньорски сайтове като този. Дори ще видите някои сайтове, които все още го препоръчват като безопасно място за игра! Болезнено липсва всякаква действителна НОВИНА, свързана с тяхното спиране. Изглежда никой не знае нищо за случилото се.


В тази "регулирана" индустрия, как е възможно едно казино просто да дръпне щепсела - като вземе (много вероятно) милиони долари от средствата на играчите заедно с тях - и въпреки това дори не прави нито едно новинарско заглавие. Дори партньорските сайтове нямаха какво да кажат за това.

Има хора, които губят спестяванията си на места като това и въпреки това нищо не се случва на отговорните хора. Най-малкото регулаторът трябва да бъде разследван от правителството на Кюрасао, но това няма да се случи. Те са в разгара на новите регулации, което само прави нещата още по-объркващи, тъй като са твърде заети да се наслаждават на начина си на живот на карибския плаж, за да се чуят на играчите.


/Край на изказванията

Автоматичен превод:
1...7 8 9...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини