НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзмама в ЛЕГИАН КАЗИНО

Измама в ЛЕГИАН КАЗИНО (страница 2)

преди 1 месец от francescoterroni05
|
2 987 преглеждания 61 отговора |
|
1 2 34
Ed1830
преди 1 месец

Надявам се, скъпа, но кой живее с надежда... ти също знаеш

да, попитаха ме какъв е проблемът, сякаш дори не са прочели останалите 20 имейла

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много за това, което правите, страхотни сте! Аз също стискам палци, защото ще се боря да свързвам двата края заради тази история и нямате представа колко страдам от чувство за вина, че играх отново, дори и да не беше изцяло по моя вина. Ако бяха сериозни хора, тъй като грешката беше тяхна, възстановяването на средства щеше да е единственото полезно мнение и мисля, че също щеше да им даде добра реклама, защото да покажеш, че когато направиш грешка, можеш да я поправиш, е едно от най-добрите неща в живота.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изобщо не си струва, така или иначе, сега ще е важно как ще стане. Надявам се, че ще има разумен разговор с казиното и ако са ви обещали възстановяване, ще го удържат.

Успех и ме уведоми, ако нещо се промени. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Благодаря, но за съжаление не ми обещаха нищо, но трябва да ми възстановят щетите като тази

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 1 месец

В този случай може да има проблем, но ще видим докъде ще стигне случаят. Надявам се да се получи добре въпреки всичко, което се случи.

Нека всичко се нареди честно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

file Днешните новини

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че по принцип те никога няма да го възстановят

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина бих искал да говоря с служител на Легиано, който може да ни каже от каква смърт ще умрем.

Тъй като ние сме жертви на пристрастяване към хазарта и те трябва да ни помогнат, тъй като това е тяхна грешка, а не наша, защото не можем да устоим на изкушението, ние не искаме пари, за да ги ограбим, а защото имаме нужда от тях, за да живеем

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Днешните новини

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, че сте говорили с казиното за самоизключване, така че както казах, добре е, че сте го изпратили до жалбата и се надяваме, че можем да измислим нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някакви новини???

Автоматичен превод:
Ed1830
преди 1 месец

Все още нищо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво ще кажете за днес

Автоматичен превод:
Ed1830
преди 1 месец

Все още нищо приятел🙃

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво ще кажете сега?

Автоматичен превод:
Ed1830
преди 1 месец

Все още нищо, казиното изчезна и не ми изпрати повече имейли

Автоматичен превод:
Ed1830
преди 1 месец

file И няма какво повече да направите, за да си покриете задника, премахнаха елемента "отговорна игра" от условията, актуализирани от тях на 02/04/2025, успокойте се, тези измамници никога няма да ни дадат нито едно евро, ако са го похарчили за лекарства

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Дори не знам как вие, казино гуру, можете да поставите МНОГО високо ниво на сигурност на казино, което дори не насърчава отговорната игра.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

За всеки, който чете, не играйте в Legiano Casino, не сте защитени и ще бъдете измамени 110%, ниво на сигурност равно на нула, пълен позор, ако имате проблеми, никой от поддръжката няма да ви отговори, ако имате проблеми, ще говорите само с ботове в чат на живо, които са безполезни като лъжица за нарязване на хляб, освен това те не насърчават отговорни игри и дори не правят kyc за вашата безопасност, а също и ако имате връзка проблем, прочетох, ще загубите парите си, без те да носят отговорност!


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дори не знам как вие, казино гуру, можете да поставите МНОГО високо ниво на сигурност на казино, което дори не насърчава отговорната игра.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Тъй като го актуализираха само преди няколко дни, това е доста бързо и индексът на безопасност не може да се промени просто така.

По-скоро бих се съсредоточил върху жалбата, която сте подали, и се надявам, че ще мине добре и депозитите ви ще бъдат възстановени.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

тук единственото нещо е да говоря с казиното, тъй като те не отговарят на имейли и започвам да губя надежда, ако те също са променили условията, няма какво да направите по въпроса, просто погледнете този чат, който е меко казано скандален file за компулсивен комарджия, който се самоизключва и закрива акаунта сега, за тях е достатъчен прост въпрос, дори ако е от някой, който страда от компулсивен хазарт, за да отвори отново акаунта... с новите условия

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 4 седмици

Хей, успяхте ли да разрешите ситуацията си?


Мога да си представя колко разочароващо трябва да е това.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини