преди 4 седмици
Хей, опитахте ли да се свържете с тях по имейл?
Hei, did you try to contact them via email?
Опитайте?!
Изпратих стотици имейли и нито един отговор?
Try ?!
I sent hundreds of mails and not one one single response ?
О, съжалявам да го чуя.
Наистина се надявам, че ситуацията ви ще се разреши в крайна сметка.
Предполагам, че е по-добре да стоя далеч от това казино 😑
Ohh, I am sorry to hear that.
I really hope you situation will be resolved in the end.
I guess I better stay away from this casino 😑
Избягвай като чума, скъпа
Avoid like the plague dear
Da evitare come la peste caro
тук единственото нещо е да говоря с казиното, тъй като те не отговарят на имейли и започвам да губя надежда, ако те също са променили условията, няма какво да направите по въпроса, просто погледнете този чат, който е меко казано скандален за компулсивен комарджия, който се самоизключва и закрива акаунта сега, за тях е достатъчен прост въпрос, дори ако е от някой, който страда от компулсивен хазарт, за да отвори отново акаунта... с новите условия
here the only thing is to talk to the casino since they don't respond to emails and I'm starting to lose hope if they also changed the terms there's nothing you can do about it just look at this chat which is scandalous to say the least for a compulsive gambler who self-excludes and closes the account now for them a simple question is enough even if it is from someone who suffers from compulsive gambling to reopen the account... with the new terms
qui l’unica è parlare con il casinó visto che non risponde al email e io inizio a perderci le speranze se poi hanno anche cambiato i termini non ci si può fare più niente basta guardare questa chat che è scandalosa a dir poco per un ludopatico che si autoesclude e chiude il conto ora per loro basta una semplice domanda anche se di uno che soffre di ludopatia per riaprire il conto.. con i nuovi termini
Прочетох го и най-доброто, което трябва да направя, е да се свържа с казиното. Надяваме се, че ще се стигне до този момент някъде през следващите няколко дни и нещата ще се подредят по някакъв начин. Мисля, че казиното вероятно ще продължи да ви пише подобни неща, така че вероятно няма да продължите оттам.
I've read it and the best thing to do is to contact the casino. Hopefully it will get to that point sometime in the next few days and things will be sorted out somehow. I think the casino will probably continue to write you similar things so you probably won't move on from there.
Да, точно така, дори написаното да е наистина скандално, дори в тайните игрални бърлоги не са толкова безпощадни 🙃
Yes exactly even if the things written are truly scandalous not even in the clandestine gambling dens are they so ruthless 🙃
Già esattamente anche se le cose scritte sono veramente scandalose neanche nelle bische clandestine sono così spietati 🙃
Разбирам позицията ви, но ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие. Все още не мога да измисля по-добър сценарий.😕
I understand your position, but we will have to wait and see how it develops. I can't think of a better scenario yet.😕
Разбира се, това е единственото, на което стискам палци, ако имат някаква сериозност като онлайн казино
Of course it's the only one I cross my fingers if they have some seriousness as an online casino
Certo è l unica incrocio le dita se hanno un po di serietà come casinò online
Поради факта, че са склонни да отговарят на оплаквания доста често, и аз се надявам да е така. Да видим как ще се държи казиното.
By the fact that they tend to respond to complaints quite often, I hope so too. Let's see how the casino will behave.
Може би никога не ми отговарят, освен чрез чат на живо,
Maybe they never answer me except through live chat,
Magari a me non rispondono mai se non per live chat,,
Досега казиното не е било контактувано от наша страна, така че когато това се случи, ще видим. Доколкото казах, те са отзивчиви. Надявам се да си остане така.
So far the casino hasn't been contacted from our side so when it happens, then we'll see. So far as I said they are responsive. I hope it will stay that way.
О, добре, да се надяваме, че поне ще ви отговорят, след като изложих доказателствата за случилото се
Oh ok let's hope that at least they answer you since I have put the evidence of what happened in plain sight
Ah ok speriamo che almeno a voi rispondano visto che le prove le ho messe in bella vista del accaduto
Разбира се, и аз се надявам, че ще има справедлив край. Нека го издържим.
Sure, I hope so as well, that it will have a fair ending. Let's hold out for it.
Жалбата за недостатъчни доказателства беше затворена, без дори да се пита казиното, което знае всичко много добре!
Insufficient evidence complaint closed without even asking the casino who knows everything very well!
Insufficienza di prove reclamo chiuso senza neanche chiedere al casinò che sanno tutto più che bene!
За съжаление, Доминика обясни защо това се случи и аз самият много съжалявам. Самоизключването е едно от най-важните неща, които едно казино трябва да вземе под внимание и където играчът трябва винаги ясно да потвърждава, че това е така, така че да не се случи подобна ситуация.
Надявам се това да не се случва отново в бъдеще.🙁😥
Unfortunately, Dominika explained why this happened and I am very sorry myself. Self-exclusion is one of the most important things a casino should take into consideration and where the player must always clearly confirm that this is the case, so that a similar situation doesn't happen.
I hope this will not occur again in the future.🙁😥
Извинете, но какво имате предвид, моля? 🤔
Sorry, but what do you refer to, please? 🤔
За съжаление, Доминика обясни защо това се случи и аз самият много съжалявам. Самоизключването е едно от най-важните неща, които едно казино трябва да вземе под внимание и където играчът трябва винаги ясно да потвърждава, че това е така, така че да не се случи подобна ситуация.
Надявам се това да не се случва отново в бъдеще.🙁😥
Unfortunately, Dominika explained why this happened and I am very sorry myself. Self-exclusion is one of the most important things a casino should take into consideration and where the player must always clearly confirm that this is the case, so that a similar situation doesn't happen.
I hope this will not occur again in the future.🙁😥
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.