НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзмама в ЛЕГИАН КАЗИНО

Измама в ЛЕГИАН КАЗИНО (страница 3)

преди 1 месец от francescoterroni05
|
2 988 преглеждания 61 отговора |
|
12 3 4
преди 4 седмици

не нищо Същата история тук

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Хей, опитахте ли да се свържете с тях по имейл?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Опитайте?!

Изпратих стотици имейли и нито един отговор?

Автоматичен превод:
Ed1830
преди 4 седмици

О, съжалявам да го чуя.

Наистина се надявам, че ситуацията ви ще се разреши в крайна сметка.

Предполагам, че е по-добре да стоя далеч от това казино 😑

Автоматичен превод:
Caporegime98
преди 4 седмици

Избягвай като чума, скъпа

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

тук единственото нещо е да говоря с казиното, тъй като те не отговарят на имейли и започвам да губя надежда, ако те също са променили условията, няма какво да направите по въпроса, просто погледнете този чат, който е меко казано скандален file за компулсивен комарджия, който се самоизключва и закрива акаунта сега, за тях е достатъчен прост въпрос, дори ако е от някой, който страда от компулсивен хазарт, за да отвори отново акаунта... с новите условия

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Прочетох го и най-доброто, което трябва да направя, е да се свържа с казиното. Надяваме се, че ще се стигне до този момент някъде през следващите няколко дни и нещата ще се подредят по някакъв начин. Мисля, че казиното вероятно ще продължи да ви пише подобни неща, така че вероятно няма да продължите оттам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Да, точно така, дори написаното да е наистина скандално, дори в тайните игрални бърлоги не са толкова безпощадни 🙃

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 3 седмици

Разбирам позицията ви, но ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие. Все още не мога да измисля по-добър сценарий.😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Разбира се, това е единственото, на което стискам палци, ако имат някаква сериозност като онлайн казино

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 3 седмици

Поради факта, че са склонни да отговарят на оплаквания доста често, и аз се надявам да е така. Да видим как ще се държи казиното.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Може би никога не ми отговарят, освен чрез чат на живо,

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 3 седмици

Досега казиното не е било контактувано от наша страна, така че когато това се случи, ще видим. Доколкото казах, те са отзивчиви. Надявам се да си остане така.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

О, добре, да се надяваме, че поне ще ви отговорят, след като изложих доказателствата за случилото се

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 3 седмици

Разбира се, и аз се надявам, че ще има справедлив край. Нека го издържим.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Жалбата за недостатъчни доказателства беше затворена, без дори да се пита казиното, което знае всичко много добре!

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 3 седмици

За съжаление, Доминика обясни защо това се случи и аз самият много съжалявам. Самоизключването е едно от най-важните неща, които едно казино трябва да вземе под внимание и където играчът трябва винаги ясно да потвърждава, че това е така, така че да не се случи подобна ситуация.

Надявам се това да не се случва отново в бъдеще.🙁😥

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Чакай какво стана.

Автоматичен превод:
Ed1830
преди 3 седмици

Извинете, но какво имате предвид, моля? 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

За съжаление, Доминика обясни защо това се случи и аз самият много съжалявам. Самоизключването е едно от най-важните неща, които едно казино трябва да вземе под внимание и където играчът трябва винаги ясно да потвърждава, че това е така, така че да не се случи подобна ситуация.

Надявам се това да не се случва отново в бъдеще.🙁😥

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Накрая ми предложиха възстановяване на сумата

Не мога да пусна снимката тук.. file

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 19 часове

Така че, това е поне нещо. нали

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини