НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзмама в ЛЕГИАН КАЗИНО

Измама в ЛЕГИАН КАЗИНО

преди 1 месец от francescoterroni05
|
2 992 преглеждания 61 отговора |
|
1 2...4
преди 1 месец

Имах окончателно затворен акаунт поради пристрастяване към хазарта, те магически отвориха акаунта ми отново, като ме поканиха да играя и ми благодариха, че се върнах, и ме накараха да загубя още €2492, които искам да ми възстановят или ще предприема правни действия, защото това, което направиха за някой, който страда от пристрастяване към хазарта, е престъпление.

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 1 месец

здрасти Виждам това като вид изявление, така че нека просто добавя връзка към свързаната жалба 👈

Имам въпрос обаче - не е нужно да отговаряте, разбира се.

Какъв беше импулсът да се върна в казиното? Това беше оферта по имейл или някой мениджър се свърза директно с вас?

Прочетох накратко жалбата, но това е важно, затова предпочитам да попитам.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Казаха ми по имейл „отворихме отново вашия акаунт, можете да се върнете да играете, когато пожелаете с бонус от % и т.н."


след като заредих парите отново, ми каза "добре дошли обратно"

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 1 месец

Добре, това със сигурност е извън обичайния ход на събитията. Моля, не забравяйте да предоставите този имейл на Доминика. Според мен това ще бъде много важна част от процеса на оплакване.

След като играчът затвори акаунта в казиното поради пристрастяване към хазарта, бих казал, че акаунтът не трябва да бъде отворен, дори ако играчът се върне и поиска това. Е, това е смисълът на самоизключването.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление вече нямам този имейл. fileтова беше отговорът от моя VIP мениджър

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Това е чатът на живо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Я виж те колко са смешни, вместо да отговарят на имейли, от какво се притесняват? filefile сега проверих и на trust pilot мислите ли, че ще са доволни?

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 1 месец

Според това, което прочетох е странно. ВИП мениджърът говори за това, че е трябвало да ти дойде имейл и че няма да ти отговори, което е доста непрофесионално. Чатът на живо отново се извинява за недоразумения и други подобни, но изглежда, че никой не е коригирал нищо в крайна сметка, което е тъжно.

Както и да е, жалко, че той няма имейл, което със сигурност би било полезно при оплакване, но се надявам, че цялата тази ситуация ще се разреши по някакъв начин и повече няма да можете да влезете в това казино.

Но сега ще трябва да изчакаме Доминика и как ще се развие делото.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

За мен би било достатъчно да ми върнат парите, това е всичко

Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 1 месец

Не забравяйте да разгледате жалбата си и с нея всичко ще бъде разрешено. Мога да напиша мнението си във форума, но не решавам проблема ви. Това трябва да гледат експертите. Така че се надявам да се получи справедливо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

За съжаление не ми отговарят по никакъв начин, имейлите на Telegram са като изчезнали..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

За съжаление не мисля, че ще решим нещо с тези хора... имейлите от tg изчезнаха напълно, представете си ако излязат и признаят вината си, всъщност вижте на какво ниво сме file

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не забравяйте да разгледате жалбата си и с нея всичко ще бъде разрешено. Мога да напиша мнението си във форума, но не решавам проблема ви. Това трябва да гледат експертите. Така че се надявам да се получи справедливо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето и новината filefile това е признаване на вината от легиано filefile

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
francescoterroni05
преди 1 месец

Благодаря за екранните снимки и че също ги публикувахте в темата за оплаквания, сигурен съм, че ще ви бъдат полезни. Доминика прави всичко възможно, за да ви помогне и мисля, че тъй като казиното има доста висок индекс на безопасност, те ще се опитат да направят нещо по въпроса, когато се свържем с тях. Най-малкото се надявам да дадат някакво мнение, на което да базират решението си.

Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Благодаря ви много за това, което правите, страхотни сте! Аз също стискам палци, защото ще се боря да свързвам двата края заради тази история и нямате представа колко страдам от чувство за вина, че играх отново, дори и да не беше изцяло по моя вина. Ако бяха сериозни хора, тъй като грешката беше тяхна, възстановяването на средства щеше да е единственото полезно мнение и мисля, че също щеше да им даде добра реклама, защото да покажеш, че когато направиш грешка, можеш да я поправиш, е едно от най-добрите неща в живота.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей Франческо,


Имам точно същия проблем като теб.

връщат ли ти парите?

Автоматичен превод:
Ed1830
преди 1 месец

Здравейте, те ме игнорират, което е различно, днес ми изпратиха имейл, питайки ме за причините, след като им обясних подробно всеки един детайл в повече от 10 имейла между поддръжката и VIP отдела.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Същата история тук. Изпратих няколко имейла, както беше поискано от чата на живо. И 0 отговора. Нищо.

поне ги карам да признаят че са сгрешили с техническата си грешка !

също да добавя. Какво беше странно. Един от операторите ме попита за банковите ми данни. Което ме накара да се надявам, че ще възстановят сумата.

обаче от този момент нищо.

поне ти отговориха на пощата .

още чакам....

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много е подозрително, че са ви поискали банковите ви данни, тъй като вече трябва да ги имат, ако качвате и теглите с тях 😅

Мисля, че дори няма да ни върнат 5 €, защото кой знае колко други като нас ще трябва да върнат

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

вярно

надявате ли се, че ще ни върнат парите?

и получи ли имейл от казиното?

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини