ФорумОбсъждане на жалбиИграл в Ggbet, но те не искат да плащат

Играл в Ggbet, но те не искат да плащат (страница 2)

преди 6 месеца от indirabesirevic65
|
4839 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Radka
преди 6 месеца

Нямам абсолютно никаква друга сметка освен тази, която имах при тях. Единственото нещо, което може да е проблем, е, че съм свързан с безплатен интернет чрез wifi, който всичките ми съседи също използват... тогава може да има хора със същото име в моя град, но различно фамилно име.

Просто мисля, че е толкова странно и лошо, че докато депозирате пари и играете, няма проблеми, но когато спечелите, нещата трябва да бъдат измислени, просто защото не искат да изплатят.

Цяла седмица очаквах, че ще получа всичките си печалби, както казаха цяла седмица в чата. Но не

Автоматичен превод:
indirabesirevic65
преди 6 месеца

Хм, това е толкова тъп въпрос, но знаете ли дали някой от хората, с които сте свързани по същата wifi също има акаунт в това казино? Това също може да е важно.

Що се отнася до тегленето, видях, че казиното ви каза, че трябва да го получите, предполагам, че нищо не се е променило, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте

Не, за съжаление не знам това, тъй като живея в центъра на града и много хора използват безплатния wifi.

Чакам плащането, което ми дадоха от 4548 шведски крони, все още се извършва

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

какво общо има интернет с извиненията, че не плащат всичко, ненадеждните казина винаги ще намерят извинения. поне знаем кои са тези, за да не си играем там

Автоматичен превод:
Vicky090982
преди 6 месеца

Съгласен съм с вас, те винаги намират извинение... но когато правите депозити, това никога не е проблем

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте

Не, за съжаление не знам това, тъй като живея в центъра на града и много хора използват безплатния wifi.

Чакам плащането, което ми дадоха от 4548 шведски крони, все още се извършва

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Знаете, че много казина все още притежават същия IP адрес като пряко доказателство за нарушаване на правилото за множество акаунти.

Не сме убедени, че тази ситуация е толкова проста.

Все пак общественият wi-fi означава споделена връзка и потенциално системата на казиното може да маркира вашия акаунт въз основа на този споделен = идентичен IP адрес. Обзалагам се, че затова Джаро те попита за това.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Но за съжаление мога да повлияя, тъй като има безплатен wifi и всички около мен са свързани, тъй като моят град го предлага.

Не знам защо трябва да решава и да играе толкова голяма роля, тъй като акаунтът ми все още е мой и е регистриран на мое име, адрес, имейл и телефонен номер.

Така че, ако това е проблемът, той също може да повлияе и да се превърне в проблем, например ако нямам интернет на мобилния си телефон и се свържа със собствения си домашен интернет и играя... това означава ли, че имам 2 акаунта?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

какво общо има интернет с извиненията, че не плащат всичко, ненадеждните казина винаги ще намерят извинения. поне знаем кои са тези, за да не си играем там

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Връзката се дължи на множество проблеми с акаунта.

Не става въпрос за интернет; става въпрос за събиране на доказателства. За съжаление, същият IP адрес все още се счита за силен от гледна точка на казиното.

Ние от Casino Guru обаче виждаме това IP съвпадение само като един от идентификаторите, за да определим отговорно дали един и същ играч е създал множество акаунти или просто е споделил връзка с приятел, докато играе чрез споделена връзка, например.

Допълнителни подробности относно множество акаунти или едни и същи домакински проблеми са в това ръководство 👈


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Да нямам повече акаунти от този, който имам

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Всъщност какво общо има интернет с играта, няма значение дали имаш акаунт.

Мисля, че това е добро извинение да не изплащате печалбите, тъй като съм играл много пъти в шведски казина, които са по-строги, но никога не са участвали в това и те изплащат бързо това, което сте спечелили, без никакви странности или направени извинения

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Но за съжаление мога да повлияя, тъй като има безплатен wifi и всички около мен са свързани, тъй като моят град го предлага.

Не знам защо трябва да решава и да играе толкова голяма роля, тъй като акаунтът ми все още е мой и е регистриран на мое име, адрес, имейл и телефонен номер.

Така че, ако това е проблемът, той също може да повлияе и да се превърне в проблем, например ако нямам интернет на мобилния си телефон и се свържа със собствения си домашен интернет и играя... това означава ли, че имам 2 акаунта?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, но в много случаи, и ще се изненадате, такива неща бяха важни и някои играчи се опитаха да заобиколят правилата на казиното. Ето защо е важно и затова казиното може да е имало флаг, който води до множество сметки.

Е, стига да имате открита жалба, нашият екип ще се опита да проучи всичко подробно и да видим какво можем да разберем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес получих тегленето си от 4548 шведски крони. Направих тегленето миналия петък и беше отхвърлено тази сутрин, поговорих с тях и те казаха, че е системна грешка, но сложих друга карта и изтеглих отново и това беше направено за няколко минути.

Сега как да продължа с останалото

Автоматичен превод:
indirabesirevic65
преди 6 месеца

Мога ли да попитам дали сте приели предложение от казиното да ви изплати вашите депозити? Това вярно ли е? Въпросът ми тук е какво е останалото? Какво точно имате предвид, моля?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, приех го.

Но спечелих 25 000 крони, те твърдят, че имам няколко акаунта, които нямам, освен че съм свързан с безплатен интернет.

Блокираха акаунта ми и не искаха да изплатят всичките ми печалби, въпреки че казаха в чата, че ще получа всичко изплатено през цялата миналата седмица, чаках и чаках, но нищо не се случи

Автоматичен превод:
indirabesirevic65
преди 6 месеца

Е, мисля, че важното тук е, че казахте в жалбата си, че сте приели, че казиното ще плати вашия депозит.

Обещаха ли да ти изплатят и печалбите, че това ми се струва малко странно? Разбирам, че те ще ви платят депозита и това трябва да е краят.

Но дали трябва да получите и останалото или какво?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, през цялата миналата седмица те казаха, че ще получа печалбата си, дори ако акаунтът ми е блокиран.

Изчаках 5 тегления от 5000 шведски крони и те казаха, че ще дойде в петък, петък сутринта беше отхвърлено и казаха, че мога да получа изплатен само депозита си от 4548 шведски крони.

Приех я и трябваше да направя ново теглене, отнеха няколко дни, след това беше системна грешка и тествах с друга карта и получих тегленето след няколко минути

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file това беше 5 май.

Изтеглих печалбите си на 3 май

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
indirabesirevic65
преди 5 месеца

В такъв случай съм любопитен, защото ако кажат, че имате друга сметка и казиното също е върнало депозита ви и също трябва да ви изплати печалбите, това ми се струва необичайна процедура и съм я срещал само няколко пъти. Така че, моля, уведомете ме и, разбира се, уведомете първо екипа за жалби, когато това се случи и вие получите друга сума пари.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Получих имейл, в който се казва, че те изобщо не възнамеряват да изплащат никакви мои печалби и все още твърдят, че имам затворена сметка, която нямам, но те също не искат да предоставят никакви доказателства

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини