Опитайте се да останете търпеливи и оставете нашия екип за оплаквания да разследва. Сигурен съм, че скоро ще има решение на вашия случай.
Try to stay patient and let our complaint team investigate. I am sure there will be a solution to your case soon.
Не, те откриват, че съм закрил акаунта си и че имам двоен акаунт.... но не искат да покажат доказателство
No, they find out that I have my account closed and that I have a double account....but they don't want to show proof
Nej dom hittar på att jag stängd av mitt konto och att jag har dubbla konto....men dom vill inte visa bevis
Какво повече можем да направим? Не искат да ми платят и 18 000 шведски крони. Това са много пари..... иначе щеше да ги игнорирате и да затворите сметката. Но ние ще се борим!
What more can we do? They don't want to pay me SEK 18,000 either. That's a lot of money..... otherwise you would ignore it and close the account. But we will fight on!
Vad kan vi göra mer? Dem vill inte betala ut till mig också 18000kr. Det är mycket pengar..... annars skulle man strunta i det och stänga konto. Men vi ska kämpa vidare!
Не знам какво, но мога да направя, те твърдят нещо, което не искат да ми доказват.
Какъв беше проблемът за вас?
Don't know what but can do, they claim something they don't want to prove to me.
What was the problem for you?
Vet inte vad men kan göra,dom påstår en sak dom inte vill bevisa för mig.
Vad va problemet för dig?
поради "технически проблеми" тегленето ми не можа да бъде завършено. Казват, че не могат да повлияят. Но първите две тегления (без сумата) бяха извършени без проблеми.
Получихте ли помощ от казино гуру?
due to "technical issues" my withdrawal could not be completed. They say they can't influence it. But the first two withdrawals (less the sum) were carried out without problems.
Did you get any help from casino guru?
på grund av "technical issues" mitt uttag kunde ej genomföras. Dem säger att dem inte kan påverka det. Men dem två första uttag (mindre summan ) genomfördes utan problem.
Fick du ngn. hjälp från casino guru?
ОК, не
Казват, че имат всички доказателства, които не съм виждал, не вярвам на лъжите им
Ok no
They say they got all the evidence that I haven't seen, I don't believe their lies
Ok nej
Dom säger att dom fått alla bevis som jag inte sett,tror inte på deras lögner
Не е странно от GGBET. От тях трябва да се очаква всичко отвратително.
След като бях потвърден повече от месец и много фалшиви извинения, те искат доказателство за адреса ми. Сметката за наем и комунални услуги е за сметка на жена ми. Искахте да видите разписка или да проверите къде ясно се виждат името и фамилията ми и адресът. Какво е чек и в Швеция името ви не е на касовата бележка или на адреса.
It's not weird from GGBET. One should expect everything that is disgusting from them.
After I have been verified for more than a month and lots of fake excuses they want proof of my address. The lease and utility bill are on my wife. You wanted to see a receipt or check where my first and last name and address are clearly visible. What is a check and in Sweden your name is not on the receipt or address.
Det är inte konstig från GGBET. Man ska förvänta allt som är vidrigt från de.
Efter att jag har varit verifierad i mer än en månad och massa falska ursäkter så vill de ha bevis på min adress. Hyresavtal och elräkning är på min fru. Du ville se kvitto eller check där min för och efternamn och adress syns tydlig. Vad är check och i Sverige så står inte ditt namn på kvitto eller adress.
Предполагам, че сте казали и на казиното, че във вашата страна не можете да получите документ, който го показва така, както им трябва? Те все още са за това да го изпратите в този формат и нямате друга алтернатива? Вие сте изброили няколко неща в жалбата, които могат да бъдат алтернативи, така че всичко е на съпругата?
Опитайте се да помислите дали има нещо, което бихте могли да предоставите на казиното от ваше име.
I suppose you also told the casino that in your country you can't get a document that shows it the way they need it ? They are still in favour of you submitting it in that format and you have no other alternative ? You've listed several things in the complaint which can be alternatives, so it's all on the wife ?
Try to think if there is something you could provide to the casino on your behalf.
Здравей Джаро!
Благодаря ви за отговора. Изглежда, че Роми е малко заета в момента. Имам сметка за мобилен телефон и сметка за газ. Тогава не знам какво означава GGBET под чек и разписка. В Швеция има лична карта, която можете да получите от данъчната служба, която показва адреса и името, фамилията. Странното е, че го искат сега, след като съм бил верифициран повече от месец.
Hi Jaro!
Thank you for replying. Seems like Romi is a bit busy right now. I have a mobile bill and gas bill on me. Then I don't know what GGBET means by check and receipt. In Sweden, there is an identity card that you can get from the tax office, which shows the address and first name, last name. The strange thing is that they are requesting it now after I have been verified for more than a month.
Hej Jaro!
Tack för att du svarade. Verkar som Romi är lite upptagen just nu. Jag har mobil räkning och bensin räkning på mig. Sen vet jag inte vad GGBET menar med check och kvitto. I Sverige finns det personbevis som man kan få av skatteverket där visar adress och förnamn, efternamn. Det som är konstig att de begär det nu efter att jag har varit verifierad i mer än en månad.
Здравейте, Роми е на почивка и ще се върне утре. Все пак жалбата ви ще бъде разгледана навреме, сигурен съм в това.
Обратно към проблема: Предполагам, че всички тези подробности може да са малко по-различни в различните страни. Казиното изглежда се нуждае точно от документа, в който се посочват пълното ви име и пълният ви адрес, като и двата трябва да са същите, както сте посочили при регистриране на акаунта.
Документът не трябва да се променя, а в някои страни някои сметки не се приемат, защото лесно се фалшифицират.
"разписка или чек"
Касова бележка: означава документът, който получавате от търговеца при плащане на стоки, това е алтернатива на сметките за комунални услуги, които по-вероятно не можете да използвате поради факта, че се издават на името на съпругата ви.
Чек: това е алтернативна опция за безналично плащане - на някои хора се плаща с чекове.
Надявам се, че помогна малко.
Hello, Romi is on vacation and will be back tomorrow. Still, your complaint will be addressed in time, I'm sure of that.
Back to the issue: I imagine all these details may be a bit different in various countries. The casino seems to need precisely the document stating your full name and full address, both need to be the same as you stated while registering the account.
The document must not be altered, and in some countries, certain bills are not accepted, because they are easy to falsify.
"receipt or check"
Receipt: means the document you get from the merchant upon paying for goods, it is an alternative to the utility bills you more likely can't use due to the fact, that these are issued in your wife's name.
Check: this is an alternative non-cash payment option - some people are paid by checks.
I hope it helped a bit.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.