НачалоФорумОбсъждане на жалбиИграл в Ggbet, но те не искат да плащат

Играл в Ggbet, но те не искат да плащат

 от indirabesirevic65
|
7 443 преглеждания 51 отговора |
|
1 23

Играх на gg bet и спечелих 25 000 крони, но сега чакам 3 дни.... те просто казват, че е одобрено от тяхна страна, но техният доставчик на плащания се грижи за това сега.. и вие трябва да изчакате... .някой, който е бил там?

Използвано е и по-малко количество, за което са били необходими само 24 часа

Автоматичен превод:

Сега ми блокираха акаунта и казват, че имам 2 клбто

Автоматичен превод:

Играх на gg bet и спечелих 25 000 крони, но сега чакам 3 дни.... те просто казват, че е одобрено от тяхна страна, но техният доставчик на плащания се грижи за това сега.. и вие трябва да изчакате... .някой, който е бил там?

Използвано е и по-малко количество, за което са били необходими само 24 часа

Автоматичен превод:

Здравейте, когато спечелите толкова голяма сума, понякога може да отнеме време, ако казиното направи някои проверки, но според това, което описвате, беше одобрено от тяхна страна. Виждате ли го някъде в транзакциите, че вече е одобрен? Предполагам, че все още няма да съм негативен и имам търпение, за да видим как ще се развие.

Тъй като чакате доставчика на плащанията, надявам се забавянето да не е твърде голямо.

И също така споменахте, че акаунтът ви е бил блокиран, получихте ли причина от казиното защо?


Автоматичен превод:

Тази сутрин са ми блокирали акаунта и казват, че имам 2 акаунта, тъй като не е правилно

Имам чувството, че го правят, защото не искат да ми изплатят печалбите

Автоматичен превод:

И не мога да видя нищо за транзакция

Автоматичен превод:
indirabesirevic65

Само за да пропусна очевидното, знаете ли за друг акаунт, който може дори случайно да сте създали?

Обикновено се усеща, че казиното се опитва да не плаща на играчи, но от друга страна, нещо подобно би изисквало невероятно висок баланс, така че такъв провал на доверието би си заслужавал.

Възможно ли е някой от вашето домакинство или семейство да играе в същото казино? Предполагам, че това не е тема за вечеря в повечето семейства, но ще се изненадате колко често срещана е тази ситуация.

Представителят на казиното сподели ли повече подробности относно втория акаунт?

Има много съвпадения, свързващи вашия акаунт с друг, въпросът е дали такива съвпадения не оставят повече място за съмнения.

Не се притеснявайте обаче, екипът за жалби ще разбере.


Автоматичен превод:

Не, знам, че не съм създал друг акаунт и съм сам в домакинството си, така че не може да бъде така.

Винаги съм имал този имейл от много години, който използвам навсякъде.

Мисля, че това е голяма грешка от тяхна страна, защото съм по-сигурен, че си измислят нещата само за да не изплатят толкова голяма сума и след това се обвинява наличието на множество акаунти

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:
indirabesirevic65

Повече информация за другия акаунт би била полезна, тъй като казвате, че не знаете за него. Нашият екип ще разбере какво се случва и дано да е недоразумение.

Както и да е, виждам от скрийншотовете ви, че трябва да ви платят парите, въпреки че имате блокиран акаунт, което изглежда не е така, ако ви обвинят в множество акаунти.

Както и да е, уведомете ме, ако откриете нещо отново.

Автоматичен превод:

Сега си чатя с тях filefilefile

Автоматичен превод:

И получих този отговор завчера file

Автоматичен превод:

Средствата вече са върнати във вашата GG.BET сметка. Ще ви изпратим имейл с актуализации и препоръки

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:

file Последният

Автоматичен превод:

В продължение на четири дни до тази сутрин те казаха, че трябва да получа парите днес, но очевидно това не е така, тъй като никой от тях в чата не каза, че е отхвърлен

Автоматичен превод:

Сега го правят така... мога да тегля депозити от 4548 шведски крони file

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:
indirabesirevic65

Става все по-очевидно, че основният проблем изглежда е нарушаването на правилото за множество акаунти.

Честно казано, това трябва да бъде проучено и обсъдено чрез процеса на подаване на жалба и в това отношение смятам, че е най-добре да отделите известно време на жалбата.

Не се притеснявайте, екипът за оплаквания ще изиска доказателства, които карат казиното да не изплати печалбите ви, когато настъпи моментът.

Просто искам да ви помоля да предоставите всички тези екранни снимки и подробности и в нишката за оплакване. Би било жалко да пропуснете нещо важно по пътя.

Автоматичен превод:

Не играх чрез бонуси, просто депозирах пари

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини