преди 1 година
Добре! Кой стои зад това "те", моля? Кой всъщност подготвя пледоарията?
Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?
0
Добре! Кой стои зад това "те", моля? Кой всъщност подготвя пледоарията?
Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?
Надзорът на хазартните игри в Гърция
The supervision of games of chance in Greece
Η εποπτεια τυχερων παιγνιων ελλαδοε
Сега разбирам напълно! Благодаря ти.
Не забравяйте да споделите всички новини и актуализации!
Приятен уикенд. 🙂
Now I fully understand! Thank you.
Don't forget to share all news and updates!
Have a nice weekend. 🙂
Леденото казино е измама. Депозирах с крипто преди 4 дни и парите ми не бяха кредитирани.
Свързах се с тях и те ми казаха, че им трябват 96 часа, за да обработят плащането ми.
След това забавяне се свързах с тях и сега те ми искат всички доказателства (осигурих курсове); и пак да чакам!!
Казах им да ми възстановят сумата от първия ден, защото не мога да се доверя на казино, което иска от играч да изчака 4 дни за незабавен депозит с крипто...
Те лъжат и си създават извинения, за да ме накарат да чакам... Исках да си прекарам добре, но вместо това трябваше да тичам след тях, за да ми върнат парите... Така че стой далеч от тях.
Попълних жалба и се свързах с Emoore, който е оператор...
Това изобщо не е сериозно.
Ice casino is a scam. i've deposit with crypto 4 days ago and my money wasn't credited.
I've contacted them and they told me they need 96 hours to process my payment..
After this delay I've contacted them and now they ask me all evidence (I've provided of courses); and to wait again !!
I told them to refund me since day one because I cannot trust a casino who ask a player to wait 4 days for an instant deposit with crypto...
They are lying and creating excuses to make me wait... I wanted a good time, but have instead to run after them to have my money back... So stay away from them.
I've filled a complaint, and contacte Emoore who is the operator...
This is not serious at all.
Казино измама Опитвам се да направя тегленето към сметката си от 4 август и нищо, те просто казват, че е в процес на измама с външно плащане, тези измама, за да мога да депозирам всичко добре за минута
държавна измама измама
Casino scam I have been trying to make the withdrawal to my account since August 4 and nothing they just say that it is in the process of external payment scam these scam to be able to deposit everything well in a minute
state scam scam
Casino estafa llevo del 4 de agosto tratando de hacer el retiro a mi cuenta y nada solo dicen que esta en tramite de pago externo estafa estas estafa para poder depositar todo bien en un min
Estado estafa estafa
@vulkanvegas Направих депозит и се опитвам да изтегля пари, но не мога, тези онлайн казина са измама за презареждане след минута, но тегленето е трудно
@vulkanvegas I made a deposit and I'm trying to withdraw money and I can't, these online casinos are a scam to recharge if in a minute but to withdraw is tricky
@vulkanvegas Ise un depósito y estoy intentando retirar dinero y no puedo, es una estafa estos casinos en línea para recargar si en un minuto pero para retirar es mañoso
Разбирам, чакам изплащане на казино Rouge от 4 декември
I understand, I’ve been waiting on Rouge casino paying out since the 4th of December
Казино измама Опитвам се да направя тегленето към сметката си от 4 август и нищо, те просто казват, че е в процес на измама с външно плащане, тези измама, за да мога да депозирам всичко добре за минута
държавна измама измама
Casino scam I have been trying to make the withdrawal to my account since August 4 and nothing they just say that it is in the process of external payment scam these scam to be able to deposit everything well in a minute
state scam scam
Casino estafa llevo del 4 de agosto tratando de hacer el retiro a mi cuenta y nada solo dicen que esta en tramite de pago externo estafa estas estafa para poder depositar todo bien en un min
Estado estafa estafa
Това е доста често срещан проблем, който хората имат с това казино. Особено играчи от Южна Америка. Както и да е, опитайте се да бъдете търпеливи. Според нашия опит тегленето може да отнеме много време, но в крайна сметка вярвам, че ще получите печалбата си. Имате ли вече верифициран акаунт в казиното?
This is quite a common issue that people have with this casino. Especially players from Southern America. Anyway, try to be patient. According to our experience, the withdrawal can take a long time, but eventually, I believe you'll receive your winnings. Do you already have your account verified in the casino?
@vulkanvegas Направих депозит и се опитвам да изтегля пари, но не мога, тези онлайн казина са измама за презареждане след минута, но тегленето е трудно
@vulkanvegas I made a deposit and I'm trying to withdraw money and I can't, these online casinos are a scam to recharge if in a minute but to withdraw is tricky
@vulkanvegas Ise un depósito y estoy intentando retirar dinero y no puedo, es una estafa estos casinos en línea para recargar si en un minuto pero para retirar es mañoso
Добър ден, на 13 септември направих теглене на €500 в ice casino и към днешна дата то все още е в ход и не е депозирано в моята сметка
Вече изпратих няколко съобщения в чата, само ми казват, че трябва да изчакам и до днес нищо, казаха, че максимумът е 5 работни дни и 5-те дни вече са минали.
Good afternoon, on September 13th I made a withdrawal of €500 at ice casino and as of today it is still in progress and has not been deposited into my account
I've already sent several messages on chat, they just tell me that I have to wait and until today nothing, they said that the maximum was 5 working days and the 5 days have already passed.
Boa tarde no dia 13 de Setembro fiz um levantamento de 500€ no ice casino e ate a data de hoje ainda esta em andamento e nao e depositado na minha conta
Ja mandei varias mensagens no chat so me dizem que tenho de aguardar aguardar e ate a data de hoje nada ja disseram que o maximo era de 5 dias uteis e ja passou os 5 dias
Здравейте, 12 дни стават доста без конкретна причина от казиното. Играхте ли с или без бонус? Вашият акаунт беше ли напълно потвърден?
Въпреки това е важно да се отбележи, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето. Ако нищо не се случи дотогава, тогава бих препоръчал да подадете жалба.
Както и да е, ще трябва да изчакате още няколко дни, за да видите дали ситуацията е разрешена и ако не, можете да използвате нашата безплатна функция. Можеш ли да се справиш?
Hi, 12 days is getting to be quite a lot without any specific reason from the casino. Did you play with or without the bonus ? Has your account been fully verified ?
However, it is important to note that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. If nothing has happened by then, then I would recommend filing a complaint.
Anyway, you will need to wait a few more days to see if the situation is resolved and if not, you can use our free feature. Can you handle it?
Здравейте, момчета!
12 дни? Чаках повече от 90 дни да получа плащане от казино Rouge, те казват, че са гарантирали сметката ми в три отделни случая за 30 дни, за да проверят за измама.
Hi guys,
12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.
Да, беше с истински пари, те просто казват, че трябва да изчакам, трябва да има известно забавяне в прехода.
Но минаха повече от 10 дни, а пари няма.
Сметката е потвърдена, дотолкова, че вече получих други суми, като това е 500 евро, но не съм ги получил.
Yes it was with real money they just say I have to wait there must be some delay in the transition.
But it's been more than 10 days and no money.
The account is verified, so much so that I have already received other amounts, this being €500 and which I have not received.
Sim foi com dinheiro real eles so dizem que tenho de aguardar deve estar haver alguma atraso na transição.
Mas ja passou mais de 10 dias e nada do dinheiro.
A conta esta verificada sim tanto que ja recebi outras quantias esta de 500€ e que nao recebi
Здравейте, момчета!
12 дни? Чаках повече от 90 дни да получа плащане от казино Rouge, те казват, че са гарантирали сметката ми в три отделни случая за 30 дни, за да проверят за измама.
Hi guys,
12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.
Винаги е тъжно, когато казиното игнорира оплакването на играч. Но тази тема е за IceCasino, което продължава да разглежда всяка жалба уморително. Затова съм убеден, че човек винаги трябва да играе в казина с по-висок индекс на безопасност.
Чувствайте се свободни да споделите вашите допълнителни прозрения за Rogue Casino тук, моля.
https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
Ние не искаме другите да бъдат объркани от опита ви в друго казино.
Благодаря ти за това. И съжалявам, че избрахте толкова лош сайт за игра https://casino.guru/rouge-casino-review
That's always sad when the casino ignores a player's complaint. But this thread is about IceCasino which keeps addressing each complaint tiresomely. Thus, I'm convinced one should always play in casinos with a higher safety index.
Feel free to share your further insights about Rogue Casino here, please.
https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
We do not want others to be confused by your experience at another casino.
Thank you for that. And I'm sorry you chose such a bad site to play in https://casino.guru/rouge-casino-review
Да, беше с истински пари, те просто казват, че трябва да изчакам, трябва да има известно забавяне в прехода.
Но минаха повече от 10 дни, а пари няма.
Сметката е потвърдена, дотолкова, че вече получих други суми, като това е 500 евро, но не съм ги получил.
Yes it was with real money they just say I have to wait there must be some delay in the transition.
But it's been more than 10 days and no money.
The account is verified, so much so that I have already received other amounts, this being €500 and which I have not received.
Sim foi com dinheiro real eles so dizem que tenho de aguardar deve estar haver alguma atraso na transição.
Mas ja passou mais de 10 dias e nada do dinheiro.
A conta esta verificada sim tanto que ja recebi outras quantias esta de 500€ e que nao recebi
Здравейте!
Бихте ли могли да го проверите при вашия доставчик на плащания? Това е само идея, разбира се, но изглежда доста странно, че липсва само едно изплащане. 🤔
Какво ще кажете за функцията за оплакване? Ако имате нужда от помощ за това, просто го кажете.
Тази връзка ви позволява да създадете жалба: https://casino.guru/complaints/create
Ще бъда тук, ако имате нужда от съвет, става ли?
Hello!
Could you perhaps check it out with your payment provider? It's just an idea, of course, but it seems quite odd that only one payout is missing. 🤔
What about the complaint feature? If you need any help with that, just say it.
This link allows you to create a complaint: https://casino.guru/complaints/create
I'll be here if you need advice, ok?
Други няма да се объркат от нашия опит, тези казина крадат от хората, всички знаем колко е трудно да спечелиш на първо място, след това тези места да крадат парите ни, това е неоправдано!!
Others will not be confused by our experiences, these casinos are stealing from people, we all know how hard it is to win in the first place, then to have these places steal our money, it is indefensible!!
Моля, обърнете внимание, че тази тема е за напълно различно казино:
Няма нищо общо с Rouge Casino, нали? 🙂
Чудя се дали наистина бихте казали, че всички ябълки на света са гнили, защото сте направили лош избор.
Хазартът е просто забавление, но лесно може да се превърне в ад, ако изберете нечестно казино. разбирам го Само не бъркайте тук, моля.
Kindly note that this thread is about a completely different casino:
It has nothing to do with Rouge Casino, ok? 🙂
I wonder whether you would really say all apples in the world are rotten because you've made a poor choice, though.
Gambling is merely fun, but it can easily become hell if you pick a dishonest casino. I get it. Just do not mess up here, please.
Какво говорите, по време на игра на тези казина няма маркери и спрете да ме подкопавате, трябва да намерим начин да накараме тези казина да отговарят за липсата на морален компас, така че направете ми услуга, запазете мнението си за себе си!!
What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!
Вече изпратих съобщение в чата около 5 пъти и отговорът е винаги един и същ и вече е в една от пробните, не могат да го отменят и не могат да направят нищо. И изчакайте някой от техните дегустатори да изпрати парите по моята сметка.
Които се извиняват за неудобството, но не могат да направят нищо друго освен да чакат
I've already sent a message to the chat about 5 times and the response is always the same and it's already in one of the fitting rooms, they can't cancel it and they can't do anything. And wait for one of their tasters to send the money to my account.
Who apologize for the inconvenience but can't do anything other than wait
Eu ja mandei mensagem para o chat umas 5 vezes a resposta e sempre a mesma ja ta num dos provadores ja nao podem cancelar nao conseguem fazer nada. E aguardar que o un dos provadores deles mande o dinheiro para a minha conta .
Que pedem desculpa pelo incómodo mas que nao conseguem fazer nada a nao ser aguardar
Какво говорите, по време на игра на тези казина няма маркери и спрете да ме подкопавате, трябва да намерим начин да накараме тези казина да отговарят за липсата на морален компас, така че направете ми услуга, запазете мнението си за себе си!!
What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!
Не мисля, че някой ви подкопава или не приема сериозно ситуацията ви. Изводът е, че пишете в темата за казино Ice и говорите за казино Rouge. Ако искате да проведете разговор за Rouge Casino, Radka ви предостави връзка към тема, където можете да го направите, защото описвате опита си в друга тема, което може да обърка играчите и да ги накара да мислят, че сте имали негативно преживяване в леденото казино. Това обяснено ли е достатъчно добре, за да разберете?
Въпреки това разбирам гнева ви, защото играта в такова казино е доста пагубна. Индексът му за безопасност казва всичко и мисля, че би било най-добре да не играете там, а вашият опит може да информира и други играчи.
Както и да е, ще се радвам, ако публикувате допълнителни отговори за това казино тук: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
Надявам се, че няма да имате подобно преживяване отново.
I don't think anyone is undermining you or not taking your situation seriously. The bottom line is that you are writing in the Ice casino thread and talking about Rouge casino. If you want to have a conversation about Rouge Casino, Radka provided you with a link to a thread where you can do so, because you are describing your experience under a different thread, which can confuse players and make them think you had a negative experience at Ice Casino. Is this explained well enough for you to understand ?
However, I understand your anger, because playing in such a casino is rather detrimental. Its safety index says it all and I think it would be best not to play there, and your experience may inform other players as well.
Anyway, I would be happy if you would post any further answers about this casino here: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
I hope you won't have a similar experience again.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.