Ice Casino е измама? (страница 9)

преди 2 години от vlczkova
|
64626 преглеждания 189 отговора |
|
1...8 9 10
vasosou6712
преди 1 година

Добре! Кой стои зад това "те", моля? Кой всъщност подготвя пледоарията?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надзорът на хазартните игри в Гърция

Автоматичен превод:
vasosou6712
преди 1 година

Сега разбирам напълно! Благодаря ти.

Не забравяйте да споделите всички новини и актуализации!

Приятен уикенд. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Леденото казино е измама. Депозирах с крипто преди 4 дни и парите ми не бяха кредитирани.

Свързах се с тях и те ми казаха, че им трябват 96 часа, за да обработят плащането ми.

След това забавяне се свързах с тях и сега те ми искат всички доказателства (осигурих курсове); и пак да чакам!!

Казах им да ми възстановят сумата от първия ден, защото не мога да се доверя на казино, което иска от играч да изчака 4 дни за незабавен депозит с крипто...


Те лъжат и си създават извинения, за да ме накарат да чакам... Исках да си прекарам добре, но вместо това трябваше да тичам след тях, за да ми върнат парите... Така че стой далеч от тях.


Попълних жалба и се свързах с Emoore, който е оператор...


Това изобщо не е сериозно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино измама Опитвам се да направя тегленето към сметката си от 4 август и нищо, те просто казват, че е в процес на измама с външно плащане, тези измама, за да мога да депозирам всичко добре за минута

държавна измама измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

@vulkanvegas Направих депозит и се опитвам да изтегля пари, но не мога, тези онлайн казина са измама за презареждане след минута, но тегленето е трудно

Автоматичен превод:
monserratep18
преди 1 година

Разбирам, чакам изплащане на казино Rouge от 4 декември

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино измама Опитвам се да направя тегленето към сметката си от 4 август и нищо, те просто казват, че е в процес на измама с външно плащане, тези измама, за да мога да депозирам всичко добре за минута

държавна измама измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е доста често срещан проблем, който хората имат с това казино. Особено играчи от Южна Америка. Както и да е, опитайте се да бъдете търпеливи. Според нашия опит тегленето може да отнеме много време, но в крайна сметка вярвам, че ще получите печалбата си. Имате ли вече верифициран акаунт в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

@vulkanvegas Направих депозит и се опитвам да изтегля пари, но не мога, тези онлайн казина са измама за презареждане след минута, но тегленето е трудно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какъв точно е проблемът с тегленето? Все още ли е висящо или дори не можете да заявите тегленето?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, на 13 септември направих теглене на €500 в ice casino и към днешна дата то все още е в ход и не е депозирано в моята сметка

Вече изпратих няколко съобщения в чата, само ми казват, че трябва да изчакам и до днес нищо, казаха, че максимумът е 5 работни дни и 5-те дни вече са минали.

Автоматичен превод:
Patricia1994
преди 1 година

Здравейте, 12 дни стават доста без конкретна причина от казиното. Играхте ли с или без бонус? Вашият акаунт беше ли напълно потвърден?

Въпреки това е важно да се отбележи, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето. Ако нищо не се случи дотогава, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

Както и да е, ще трябва да изчакате още няколко дни, за да видите дали ситуацията е разрешена и ако не, можете да използвате нашата безплатна функция. Можеш ли да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, момчета!

12 дни? Чаках повече от 90 дни да получа плащане от казино Rouge, те казват, че са гарантирали сметката ми в три отделни случая за 30 дни, за да проверят за измама.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, беше с истински пари, те просто казват, че трябва да изчакам, трябва да има известно забавяне в прехода.

Но минаха повече от 10 дни, а пари няма.

Сметката е потвърдена, дотолкова, че вече получих други суми, като това е 500 евро, но не съм ги получил.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, момчета!

12 дни? Чаках повече от 90 дни да получа плащане от казино Rouge, те казват, че са гарантирали сметката ми в три отделни случая за 30 дни, за да проверят за измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Винаги е тъжно, когато казиното игнорира оплакването на играч. Но тази тема е за IceCasino, което продължава да разглежда всяка жалба уморително. Затова съм убеден, че човек винаги трябва да играе в казина с по-висок индекс на безопасност.

Чувствайте се свободни да споделите вашите допълнителни прозрения за Rogue Casino тук, моля.

https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

Ние не искаме другите да бъдат объркани от опита ви в друго казино.

Благодаря ти за това. И съжалявам, че избрахте толкова лош сайт за игра https://casino.guru/rouge-casino-review

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, беше с истински пари, те просто казват, че трябва да изчакам, трябва да има известно забавяне в прехода.

Но минаха повече от 10 дни, а пари няма.

Сметката е потвърдена, дотолкова, че вече получих други суми, като това е 500 евро, но не съм ги получил.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Бихте ли могли да го проверите при вашия доставчик на плащания? Това е само идея, разбира се, но изглежда доста странно, че липсва само едно изплащане. 🤔

Какво ще кажете за функцията за оплакване? Ако имате нужда от помощ за това, просто го кажете.

Тази връзка ви позволява да създадете жалба: https://casino.guru/complaints/create

Ще бъда тук, ако имате нужда от съвет, става ли?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Други няма да се объркат от нашия опит, тези казина крадат от хората, всички знаем колко е трудно да спечелиш на първо място, след това тези места да крадат парите ни, това е неоправдано!!

Автоматичен превод:
tjkeeper1
преди 1 година

Моля, обърнете внимание, че тази тема е за напълно различно казино:

file


Няма нищо общо с Rouge Casino, нали? 🙂

file

Чудя се дали наистина бихте казали, че всички ябълки на света са гнили, защото сте направили лош избор.

Хазартът е просто забавление, но лесно може да се превърне в ад, ако изберете нечестно казино. разбирам го Само не бъркайте тук, моля.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво говорите, по време на игра на тези казина няма маркери и спрете да ме подкопавате, трябва да намерим начин да накараме тези казина да отговарят за липсата на морален компас, така че направете ми услуга, запазете мнението си за себе си!!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече изпратих съобщение в чата около 5 пъти и отговорът е винаги един и същ и вече е в една от пробните, не могат да го отменят и не могат да направят нищо. И изчакайте някой от техните дегустатори да изпрати парите по моята сметка.

Които се извиняват за неудобството, но не могат да направят нищо друго освен да чакат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво говорите, по време на игра на тези казина няма маркери и спрете да ме подкопавате, трябва да намерим начин да накараме тези казина да отговарят за липсата на морален компас, така че направете ми услуга, запазете мнението си за себе си!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мисля, че някой ви подкопава или не приема сериозно ситуацията ви. Изводът е, че пишете в темата за казино Ice и говорите за казино Rouge. Ако искате да проведете разговор за Rouge Casino, Radka ви предостави връзка към тема, където можете да го направите, защото описвате опита си в друга тема, което може да обърка играчите и да ги накара да мислят, че сте имали негативно преживяване в леденото казино. Това обяснено ли е достатъчно добре, за да разберете?

Въпреки това разбирам гнева ви, защото играта в такова казино е доста пагубна. Индексът му за безопасност казва всичко и мисля, че би било най-добре да не играете там, а вашият опит може да информира и други играчи.

Както и да е, ще се радвам, ако публикувате допълнителни отговори за това казино тук: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

Надявам се, че няма да имате подобно преживяване отново.

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини