Ice Casino е измама?

преди 2 години от vlczkova
|
62649 преглеждания 189 отговора |
|
1 2...10
Добавете пост
преди 2 години

не, ако сте качили всички документи, ще получите и парите си

Ice Casino не е измама

Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на vlczkova е изтрит
преди 2 години

Здравейте,

трябва сами да проверите казиното, за да получите идеята, можете да намерите потребителски отзиви, оплаквания и предишни дискусии плюс общата оценка:

https://casino.guru/IceCasino-review#tab=js-tab-discussion

Текущият рейтинг е 5,6 от 10 точки, което означава съмнителна репутация, ние също предупреждаваме за:

Нелоялните условия и печалбите могат да бъдат намалени въз основа на общата ви депозирана сума.

Бих посъветвал да депозирате в по-прилично казино със справедливи правила.


Имате ли представа дали вече сте предоставили всички документи, по-точно: всички подадени документи приети ли са?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
fakosanastasios6
преди 2 години

Здравей,

какво ти се е случило?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Видях, че и аз качих документите и идентификацията беше одобрена и изчаках една седмица парите да ми влязат в сметката 4 пъти опитах за теглене, което така и не беше направено ... с извинения, че има проблем в система ..... другите казина са честни като казино и бетмастър, които са от една и съща държава .... далеч от Ice casino въобще не му вярвам при транзакции далеч и когато отменят тегленето не са го направили изпращам съобщения и трябваше да го видя в техния сайт ..които уеб страници също се промениха


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

казиното не плаща

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
преди 2 години

Видях, че и аз качих документите и идентификацията беше одобрена и изчаках една седмица парите да ми влязат в сметката 4 пъти опитах за теглене, което така и не беше направено ... с извинения, че има проблем в система ..... другите казина са честни като казино и бетмастър, които са от една и съща държава .... далеч от Ice casino въобще не му вярвам при транзакции далеч и когато отменят тегленето не са го направили изпращам съобщения и трябваше да го видя в техния сайт ..които уеб страници също се промениха


Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва да кажа, че изглежда това казино има някои проблеми, защото много играчи се оплакват напоследък.

Чувствайте се свободни да изпратите и вашата жалба, просто щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Надявам се, че ще ви помогнем

Автоматичен превод:
преди 2 години

казиното не плаща

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

имате ли проблем с преминаването на KYC проверката или имате предстоящо теглене в момента?

от колко време чакате?

В случай, че не можете да разрешите този проблем директно с казиното, можете също да изпратите жалбата тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казино Hello Ice е наистина измама, депозирам 450 евро и печеля с обща сума от 1100 и искам теглене.

Първият път вече качих всички документи, но тегленето ми беше отменено поради KYC, няма значение, че предам KYC същия ден и отново поискам теглене. Те го анулират и казват, че е имало грешка при плащанията с карти и ме принудиха да тегля с банков превод (защото питам дали имат нужда от допълнителни документи, те ми казаха не) чакам отново няколко дни и отхвърлен поради KYC. След това отивам да чатам и ги питам защо, няма значение пак питам теглете 2 отделни по 490 евро всеки, когато първият прие питам втория.

След 7 дни, това беше последният ден според техните правила за прехвърляне на парите, тегленето е отхвърлено и в чата те не знаят. Тъй като знам, че никога няма да получа парите си оттам, също пуснах жалба тук преди 2 часа. Надявам се всичко да е наред, но моля избягвайте това казино.

Автоматичен превод:
armagedwnn
преди 2 години

За съжаление имахме много оплаквания, свързани с проблеми с KYC и усложнения при оттегляне.

Е, според вашата жалба вие изпитвате прилики.

Надявам се, че ще успеем да изясним нещата.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, ICE casino измама ли е?!

tedonenov
преди 2 години

Здравейте,

имате ли някакъв проблем с това казино?

ИЗМАМА означава, че казиното ви позволява само да депозирате, но никога няма да получите печалбата си. Не мисля, че това подхожда. Проверете подробности тук:

https://casino.guru/IceCasino-review

Не се колебайте да разгледате официалната нишка за казиното тук:

https://casino.guru/IceCasino-review#tab=js-tab-discussion

Автоматичен превод:
преди 2 години


Това казино наистина е измама, те не изплащат печалби, хората стоят далеч от това казино, доколкото е възможно, което очевидно изобщо не е лицензирано казино.

Автоматичен превод:
Marjan
преди 2 години

Здравейте,

Мога да си представя, че сега си разстроен.

Позволете ми да насоча вниманието ви към основната тема на ICECasino, няколко часа по-рано отговорих за плащанията: https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/3#post-29443

Казиното изплаща печалбите на момента и е лицензирано:

file https://casino.guru/IceCasino-review

Виждам, че сте изпратили жалбата, надявам се, че ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

ICE CASINO.... Регистрирах се, започнах да депозирам пари в сметката си и започнах да играя. След около два месеца успях да спечеля сравнително незначителна сума до 20 000 CZK, която исках да избера, но тогава се натъкнах на проблем с одобрението на личните ми документи, отне им 14 дни, за да стигнат до молбата ми и накрая не можах да вляза в потребителския си акаунт. Ето защо написах имейл, за да разбера какво се случва. Казаха ми, че за съжаление съм въвел псевдонима си в полето за име, което използвам де факто навсякъде, включително имейл. Че уж съм предоставил лична информация на трета страна.... ГЛУПОСТИ!

Те нямаха нищо против факта, че имах потребителско име в акаунта при тях, което беше различно от името на кредитната карта, от която те използваха, за да получат пари. Но тъй като исках парите, имаше размяна на имейл за това как искам да проверя и те могат да закрият акаунта ми на тази основа. Въпреки усилията ми да ДОКАЖА, че Аз съм наистина Аз, беше безполезен. Операторът на онлайн чата явно вече имаше опит в подобни случаи и нямаше да ми върне парите. Впоследствие ми беше великодушно позволено да създам нова сметка с правилната информация за моите пари, които депозирах. не трета страна, което се случи тук, и усетих възможност да върна депозитите си... но това няма значение за ICE CASINO... те не трябва да проверяват това, така че печалбите ми останаха при тях , включително всичките ми депозирани пари.

Впоследствие явно бях ядосала достатъчно господина от онлайн чата, така че (за мен по средата на разговора) чатът беше прекъснат от оператора, който просто се логна...

ICE CASINO НЕ Е Казино, но за мен то е само за хора, които правят пари с онлайн леярни...


Ако някой има идея как да изкарам пари от тях, ще се радвам на съвет. Иначе вече не разчитам много на това

Автоматичен превод:
janschoffel
преди 2 години

Здравейте,

Мога да разбера, че е много важно да предоставите правилна информация за себе си по време на „проверката на познаване на клиента". Но не мога да си представя, че казиното не може да реши проблема с ника.

Мисля, че би било най-добре да подадете жалба , за да може екипът ни да провери целия проблем. Вярвам, че си струва да опитате.

Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на vlczkova е изтрит
преди 2 години

О, да, нещо много подобно се случи с мен и акаунтът ми беше анулиран след няколко дни. Не получих нито депозита, нито печалбите🤷‍♂️

Автоматичен превод:
janschoffel
преди 2 години

Здравейте,

ако подадете жалбата, ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитвам се да изтегля пари от ICE Casino вече повече от месец ... въпреки всички прикачени документи и успешната проверка, не успявам ... всеки ден си кореспондирам с Al chat напразно ... аз убеден съм, че те са голяма измама ... можете ли да ми обясните как да ги блокирам да не мамят други хора ... да ги предотвратя от това, което правят ...

Автоматичен превод:
Rioda111
преди 2 години

Здравей Риода, съжалявам за негативния ти опит. За съжаление Casino Guru не може да блокира казиното. Но както виждам, вие сте подали жалба, което е чудесно. Това означава, че ни дадохте шанс да разберем какво се случва там и евентуално да информираме други играчи, в случай че се появи някаква нечестна сделка. За момента е достатъчно да подадете жалба на нашия уебсайт. Моля, оставете нашия екип за оплаквания да свърши работата си и следвайте стъпките на Кристина. Току-що забелязах, че тя вече ти е отговорила.

Автоматичен превод:
Rioda111
преди 2 години

Здравейте. Играх в това казино. Там също ме блокираха. Но успях да си върна парите. Тук, както разбирам и вече съм се убедил неведнъж, подобни измамни казина се прикриват. Ще се убедите, че казиното постъпва правилно. Мога да бъда блокиран за тези думи. Но вече не ми пука. За себе си направих изводи за този сайт.

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини