Ice Casino е измама? (страница 8)

преди 2 години от vlczkova
|
64703 преглеждания 189 отговора |
|
1...7 8 910
преди 1 година

Имах някои проблеми, когато създавах акаунта си, когато избирах рождената дата, не можах да избера правилната дата поради някои ограничения на браузъра, не можах да я превъртя и тя избра няколко дни по-рано. Говорих с екипа за поддръжка и те ми казаха да пусна документите за KYC проверка и тя може да бъде променена след това. Качих документите в петък и днес открих, че акаунтът ми е блокиран. Едно от момчетата от поддръжката ми каза, че трябва да се оправи след няколко часа, но акаунтът все още е блокиран. Сега те казват, че ще отключат акаунта ми, но всичките ми печалби ще бъдат загубени и това е окончателното решение.


Автоматичен превод:
adrianbremus
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам за тази ситуация. Пропускам обаче най-важната част. Каква причина е посочило казиното като обяснение за анулирането на вашите печалби?

Можете ли да споделите отговора, който сте получили, може би?

Наистина е трудно да те подкрепя по какъвто и да е начин, без да познаваш тази част, нали разбираш...

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хахаха какво съвпадение изглежда, че политиката им блокира акаунти веднага щом видят, че сте спечелили доста добра сума

Автоматичен превод:
vasosou6712
преди 1 година

Хм, все още имате проблем с акаунта си? Видях жалбата ви отпреди 3 месеца за това казино, че е разрешена и реших, че има щастлив край.

Били ли сте в други неприятни ситуации в това казино наскоро или просто говорите въз основа на предишния си опит?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Можете ли по някакъв начин да повлияете на рейтинга на казиното? Защото техните правила са несправедливи. Те пренасят вашия депозитен залог към следващия депозит. Например, депозирахте 50 хиляди долара и сте ги загубили с един единствен залог (трудно е, но е възможно). Те имат 2x депозитен залог. Така че имате 0 в баланса си и решавате да депозирате 1k usd. Въпреки това, за да изтеглите парите си, ще трябва да заложите 52k USD (50k от предишен депозит + 2k от този). Не съм виждал някое казино да има такива неща. Можете ли да им кажете по някакъв начин, че е несправедливо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Леденото казино не е глупост, честно.

Те използват своята "политика", за да могат да измислят извинения, когато не плащат парите.

Бях забавен много пъти от тази лайна дупка и те казват едно и също нещо отново и отново.

Преди да решите да залагате парите си на този сайт, прочетете внимателно политиката им, тъй като, ако получите вашите тегления след 2 години, вината не е тяхна, това е финансовият доставчик, с когото не можете да се свържете.

Моля, прочетете тяхната политика!!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не, разбира се, и няма да играя отново, хей, спечелих 40 000 и те ми дадоха хиляда като знак на добра воля, разбира се, и ако някой реши да предприеме съдебни действия срещу тях, ще участвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Слушай, дори и да следваш техните политики, които те приемат завинаги, имам Гуен, която чака в Rogue Casino да изплаща от 4 декември миналата година, след като е изпълнила всичките им политики, които дават извинение, че техният екип за измами е разгледал трите ми изтегляния пъти. Все още чакам…

Автоматичен превод:
Downtown
преди 1 година

Здравейте, за съжаление не мога да повлияя на оценката на казиното, но нашият екип винаги прави всичко възможно, за да гарантира, че казината имат оценката, която заслужават. В контекста на това, което казвате, чудех се дали бихте могли да ни актуализирате и да опитате да ни го изпратите като предложение тук (то е в долната част на тази страница): https://casino.guru/IceCasino-review

file

Относно вашия пример бих искал да попитам дали сте проверили в казиното или казиното ви е обяснило залагането във вашата конкретна ситуация? Имате ли екранна снимка?

Освен това мисля, че винаги е добра идея да прочетете Правилата и условията, преди да решите да играете в казино. Както и да е, ще чакам повече информация от вас, бъдете добре за сега. 🙂

Автоматичен превод:
ionutrobertionutz
преди 1 година

Здравейте, бих искал да ви попитам дали проблемът ви с това казино продължава или сте имали само тези неприятни преживявания в миналото? Случвало ли ви се е да не успеете да изтеглите или да не ви е изплатено? Каква причина посочи поддръжката, когато сте имали забавено плащане?

2 години теглене на пари е много. Ако някога имате подобен проблем в някое казино, можете да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, разбира се, и няма да играя отново, хей, спечелих 40 000 и те ми дадоха хиляда като знак на добра воля, разбира се, и ако някой реши да предприеме съдебни действия срещу тях, ще участвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че това няма да ви хареса, но ние бяхме на страната на казиното. Възползвахме се от жеста на добра воля, в противен случай жалбата щеше да бъде отхвърлена .

Забелязал ли си?

„Vasosou6712, има много малък шанс (или никакъв, по мое честно мнение), два акаунта да бъдат създадени в рамките на няколко месеца от двама различни хора, които имат едно и също име и рожден ден, идват от една и съща държава и град и са използвани едно и също устройство. Страхувам се, че има твърде много прилики между тези два акаунта."

Трябва да кажа, че звучи много разумно.

Просто приемете това като мил съвет за бъдещето. Не бих инвестирал в адвокат в този случай.

Без вреда 🙂.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, Радка, ако приемете гледната точка на казиното, обяснете, когато изпълних всичките им изисквания, все още ли, седем месеца по-късно, чакам казино Руж да обработи тегленето ми?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Без да обиждам никого тук, толкова ми е писнало от шибани измамници, които управляват казино като собствена касичка. По принцип трябва да обичате работата си, ако знаете, че трябва да влагате много в нея, трябва да инвестирате в нея, всеки може да се справи с тази работа, всеки, но някой с някакъв ентусиазъм, мозък и сърце и не обичам да сканирам хората тогава, така че го вземете много далеч, но освен това хората харесват това, не им пука за това кого ограбват, това е начина, по който искам да кажа, че е трудно да се намерят честни хора, доколкото се отнасям злобно като ледено казино ужасно Vulkan Vegas ужасно spin Bros ужасно Искам да кажа, че мога да продължа безкрайно Играя от години години добре и нека ви кажа, че печелех делото си всеки път, но това беше spin Bros сякаш те те напълно те тотално ме измамиха и не само, че предполагам, че човекът, който ме подкрепяше, който трябваше да бъде, знаете ли, мой представител, предполагам, който и да ме представляваше, защото винаги се боря здраво за това, което е правилно и това са моите пари, така че се боря здраво за но резервното ми копие не се бореше достатъчно силно за мен и това разбрах, така че ако искаш нещо и си го спечелил и то е твое и си го направил законно, единственото нещо, което мога да кажа е, че трябва да го направиш сам, трябва трябва ли да си напишеш домашното, което имаш, знаеш, че имаш наистина тласък, за да получиш това, което искаш, защото не ми пука, преминавам целия път от Търговската банка до Както ти казваш, отивам. Това са моите пари, така че защо да не бих и ако са твоите пари, защо не и ти, трябва да се бориш малко по-упорито, всичко това има малко повече мотивация, говори на глас, не им позволявай да те притискат, ако знаеш, че искаш това пари и ти ги искаш честно, тогава се бори за тях, по дяволите, защото днес е много лошо, че има хора, които вече не са толкова за много честни хора по света

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Салдото от страна на казиното някак приключи и вие работите за тях, разбира се, нищо лошо не се е случило, тъй като те не са ви лишили от 40 000 евро, които спечелих

Автоматичен превод:
преди 1 година

И сега като се сетих направи малко проучване дали въпросното казино има лиценз да приема клиенти от страната в която си, защото тук в Гърция няма

Автоматичен превод:
tjkeeper1
преди 1 година

Очевидно не мога.

Какво очакваш да кажа?

Това е напълно различна история - Rogue Casino дори прилага политика за забрана на отговор към оплакванията на играчите, следователно индексът за безопасност е ужасен: https://casino.guru/rouge-casino-review

Никой не трябва да играе там.

Тази тема обаче е за казино, което се грижи за всяка една жалба с отличен индекс на безопасност .

Въпреки собственото си мнение, не бих ги сравнявал двете, разбирате ли?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Салдото от страна на казиното някак приключи и вие работите за тях, разбира се, нищо лошо не се е случило, тъй като те не са ви лишили от 40 000 евро, които спечелих

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва ли да повтарям, че не работим за казина? Разбирам, че сте ядосан, но се опитайте да помислите върху обяснението, което ви беше дадено само за минута, моля.

Опитахте ли да се свържете с лицензиращия орган? Мисля, че трябва. Но ако съм прав, те изобщо няма да се притесняват. Опитахме се поне да намерим някой, който е направил същото.




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Разбира се, започнах всички законови процедури с надзора на хазартните игри в моята страна и разбира се те се справиха с това, това е въпрос на месец, само за да знаете

Автоматичен превод:
vasosou6712
преди 1 година

Това е интересно и какво изглежда текущото състояние на въпроса, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подготвят пледоарийния доклад

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини