Ice Casino е измама? (страница 10)

преди 1 година от vlczkova
|
46417 преглеждания 189 отговора ||
1...9 10
Добавете пост
преди 7 месеца

Вече изпратих съобщение в чата около 5 пъти и отговорът е винаги един и същ и вече е в една от пробните, не могат да го отменят и не могат да направят нищо. И изчакайте някой от техните дегустатори да изпрати парите по моята сметка.

Които се извиняват за неудобството, но не могат да направят нищо друго освен да чакат

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Знам, че чакането понякога е доста досадно, особено когато става дума за пари.

Въпреки това, ако вашият случай не е помръднал никъде, в тази ситуация бих препоръчал, както беше споменато по-горе, да подадете жалба.

Ще го направиш ли или смяташ, че ще изчакаш малко?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Как да регистрирам жалбата? Да, искам да подам оплакване

Автоматичен превод:
Patricia1994
преди 7 месеца

Здравейте!

Просто използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Моля, бъдете готови да си сътрудничите с екипа за жалби, след като сте готови.

За да получите по-добра представа какво да очаквате, имайте предвид това ръководство, наречено: Информация и инструкции за разрешаване на жалби

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 6 месеца

Това не е просто въпрос на чакане, търпение и забавяне на оттеглянето за играчи от Южна Америка.

Умишлено това казино позволява 2 или 3 тегления, по-късно тегленията започват да дават грешки, отхвърлят се, не са просто чакащи, докато не ви блокират в чата, включително блокиране на акаунта на някои играчи. Това е стандартен начин на действие за всички играчи, рейтингът трябва да бъде понижен, това казино трябва да бъде докладвано, то действа явно недобросъвестно.

Автоматичен превод:
Chenanda
преди 6 месеца

Здравейте!

Тогава предлагам да подадете жалба и чрез лицензиращия орган.

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих заявка за теглене и тя продължава да се връща и те не обясняват какво се случва....Ice casino

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих заявка за теглене и тя продължава да се връща и те не обясняват какво се случва....Ice casino

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей, от колко време продължава ситуацията, в която оттеглянето ви се връща. Имате ли вече потвърдена казино сметка? Имали ли сте успешни казино тегления в миналото?

Мисля обаче, че отговорът от казиното би бил полезен в този случай, за да разберем защо се случва това и защо парите ви продължават да се връщат.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
преди 4 месеца

Здравейте, бих ви помолил да поддържате разговора за това казино в казиното, към което принадлежи и следователно тук: https://casino.guru/moonwin-com-casino-review#tab=js-tab-discussion , защото вие пишат до съвсем различно казино, с което публикацията ви няма нищо общо.

Въпреки това, що се отнася до това, което пишете, мисля, че е доста свързано с RTP и ще публикувам ръководство по тази тема: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Вероятно обаче ще е необходимо да имате някакви доказателства, защото според това, което описахте, това не е необичайна ситуация, тъй като казиното винаги има предимство пред играча в дългосрочен план.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Alda79
преди 3 месеца

Получихте ли парите си в крайна сметка или не?

Автоматичен превод:
xlenny15
преди 3 месеца

Здравейте, имате ли проблем с избора в това казино, дори когато питате? Какво се случи, ако мога да знам?

Бихте ли могли да опишете малко повече, за да имам някаква представа и да се опитам да помогна, ако е възможно?

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини