Не се притеснявай, човече Казино Гуру, дай 10/10 звезди. Но играчите оценяват с 1 звезда. Altacore NV плати много добре казино гуру. Ако спечелите парите, просто блокират акаунта ви, както всички тук. Или не ти плащат като мен и бавят 1 месец с отворена жалба.
Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.
Никой собственик на казино не ни плаща за услуги. 😀 Някои оплаквания отнемат повече време от други, но хей, забравяте да споменете, че Casino Guru помага безплатно. Това всъщност е доста рядко.
Както и да е, радвам се да те видя наоколо, особено с тези разрешени оплаквания .
Остани добре.
We are not paid by any casino owner for services. 😀 Some complaints take longer than others, but hey, you forget to mention that Casino Guru helps for free. That is actually quite rare.
Anyway, I'm happy to see you around, especially with those resolved complaints.
Stay well.
съжалявам
казали ли сте много пъти, че ще бъде платено СКОРО!!, или че три изпратени имейла са били игнорирани, също така пише на техния сайт, че ще ми бъде платено в рамките на 21 работни дни, изминали са над 45 работни дни, колко дълго трябва ли да чакам МОИТЕ пари?
sorry,
have you been told multiple times that it will be paid SOON!!, or that three e-mails sent have been ignored, it also says on their site i would be paid within 21working days, it has been over 45 working days, how lo9ng should i wait for MY money?
@Radka Със сигурност вашият сайт ми помогна много да си взема парите, единият случай беше след 1 месец, а вторият след 4 месеца. Проблемът е защо вашата страница оценява тези казина с 8,2 и 10 звезди.
Всички знаят, че тези страници правят това, защото те показват, че играчите ще възпроизвеждат печалбите си. И не е обичайно, както направих аз, за да пусна жалба на вашата страница, много играчи са били измамени от тези казина и те не са направили нещо.
Моля, посочете casinozer, имах още 2 тегления, които по моя вина ги загубих обратно, защото нямах пациента да чакам толкова много.
За мен тези казина трябва да се избягват. Поради тази причина писах тук.
@Radka For sure your site help me a lot to take my money one case was 1 month after and the second one 4 months after. The problem is why your page rate these casinos with 8.2 and 10 stars.
All know that these pages do that because they point players will play back their wins. And is not common as i did to open a complaint at your page a lot of players scammed from these casinos and they didn't do something.
Please point at casinozer i had 2 more withdraws that with my fault i lost it back because i didn;t had the patient to wait so much.
For me these casinos must be avoided. For this reason i wrote here.
съжалявам
казали ли сте много пъти, че ще бъде платено СКОРО!!, или че три изпратени имейла са били игнорирани, също така пише на техния сайт, че ще ми бъде платено в рамките на 21 работни дни, изминали са над 45 работни дни, колко дълго трябва ли да чакам МОИТЕ пари?
sorry,
have you been told multiple times that it will be paid SOON!!, or that three e-mails sent have been ignored, it also says on their site i would be paid within 21working days, it has been over 45 working days, how lo9ng should i wait for MY money?
Очевидно не мога да отговоря на въпроса ви, тъй като не съм служител на казино, съжалявам.
Какво очакваш да кажа?
Казиното сега плаща бавно - това не е нищо ново, честно казано. Изпратете друга жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем. Не знам никакви подробности за вашия проблем, трудно е да кажа нещо солидно, но казиното плаща в крайна сметка.
Obviously, I can't answer your question since I'm not a casino employee, I'm sorry.
What do you expect me to say?
The casino now pays slowly - that is nothing new, frankly. Submit another complaint and we will try you help you out. I do not know any details about your issue, hard to say anything solid, but the casino pays eventually.
@Radka Със сигурност вашият сайт ми помогна много да си взема парите, единият случай беше след 1 месец, а вторият след 4 месеца. Проблемът е защо вашата страница оценява тези казина с 8,2 и 10 звезди.
Всички знаят, че тези страници правят това, защото те показват, че играчите ще възпроизвеждат печалбите си. И не е обичайно, както направих аз, за да пусна жалба на вашата страница, много играчи са били измамени от тези казина и те не са направили нещо.
Моля, посочете casinozer, имах още 2 тегления, които по моя вина ги загубих обратно, защото нямах пациента да чакам толкова много.
За мен тези казина трябва да се избягват. Поради тази причина писах тук.
@Radka For sure your site help me a lot to take my money one case was 1 month after and the second one 4 months after. The problem is why your page rate these casinos with 8.2 and 10 stars.
All know that these pages do that because they point players will play back their wins. And is not common as i did to open a complaint at your page a lot of players scammed from these casinos and they didn't do something.
Please point at casinozer i had 2 more withdraws that with my fault i lost it back because i didn;t had the patient to wait so much.
For me these casinos must be avoided. For this reason i wrote here.
Здравейте,
(Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂)
Зададох си същия въпрос, след това попитах екипа по жалбите, работата е там, че казиното е изплатило всеки един играч чрез жалбата досега и това е нещо, което трябва да продължим в името на доброто на играчите.
Мисля, че в този момент можем да коригираме рейтинга въз основа на резултатите от жалбите (решени, неразрешени, срещу честни хазартни игри и т.н.), въпреки че не отчитаме краткосрочни ефекти. Съгласен съм, че може да звучи доста странно за играчите.
Ще се опитам да получа повече прозрения. Няма нищо, което смятам да крия. 🙂
Hello,
(Just a kind reminder: please use the "reply" button otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂)
I asked myself the same question, then I asked the complaint team, the thing is that the casino has paid out every single player through the complaint so far, and this is something we need to keep going for the good sake of the players.
I think that at this moment, we can adjust the rating based on the results of the complaints (solved, unresolved, against fair gambling, and so on) though we are not considering short time effects. I agree it may sound quite weird to the players.
I'll try to get more insights. There is nothing I intend to hide. 🙂
От моя опит с онлайн казината, винаги е важно да се уверите, че сте качили всички необходими документи за проверка, преди да направите каквито и да било тегления.
From my experience with online casinos, it's always important to make sure you've uploaded all the necessary documents for verification before making any withdrawals.
Това е вярно. Това е може би най-важното нещо и много проблеми идват от липсващия процес на проверка.
That is correct. It is probably the most important thing and many problems come from missing verification process.
Какво стана накрая и аз страдам и мисля да си наема адвокат
What happened in the end and I'm suffering and I'm thinking of hiring a lawyer
Τι εγινε τελικα και γω παθων σκεφτομαι να βαλω δικηγορο
Намериха оправдания, че имам две сметки
They found excuses that I have two accounts
Εμενα βρηκαν δικαιολογια οτι εχω δυο λογαριασμους
Съжалявам, но жалбата ви срещу Rogue Casino не е разрешена.
Винаги можете да получите достъп до всичките си подадени жалби в профила на вашия акаунт или да използвате тази директна връзка:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Позволете ми да цитирам жалбата:
„Скъпи tjkeeper1,
За съжаление, казиното реши да не ни сътрудничи при разрешаването на всякакви оплаквания от играча, така че не можем да продължим разрешаването на това оплакване и сме принудени да го затворим като „неразрешено", което ще повлияе негативно на рейтинга на казиното.
Иска ми се да съм полезен повече. Искрено се надявам, че повече няма да срещнете подобен проблем.
Казиното може да отвори отново тази жалба по всяко време."
I'm sorry to say that, your complaint against Rogue Casino has not been resolved.
You can always access all your submitted complaints in your account profile or use this direct link:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Allow me to quote from the complaint:
"Dear tjkeeper1,
Unfortunately, the casino decided not to cooperate with us in resolving any complaints from the player so we cannot continue resolving this complaint and we are forced to close it as ‘unresolved’, which will influence the casino’s rating in a negative way.
I wish I could be of more help. I sincerely hope you will not come across a problem like this again.
The casino can reopen this complaint anytime."
Здравейте
Ако сте сигурни, че не сте нарушили нито едно правило, мисля, че жалбата е това, което трябва да опитате сега.
Прочетете тази статия за това как работи процесът и какво трябва да очаквате, след което помислете дали да не я изпратите.
Honza ви предостави друг отговор тук:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
Hey there.
If you are certain you have not broken any rule, I think the complaint is what you should try now.
Read this article about how the process works, and what you should expect, then consider submitting one.
Honza provided you with another reply here:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
Това е като шибана измама, политиката им отнема цяла вечност, ако решите да вложите пари в това онлайн казино, по-добре го преразгледайте.
Is like a fking scam,their policy takes forever,if you consider to put money in this online casino,you better reconsider that.
Здравейте
Какво изглежда има? Споделете и може да намерим някои улики. Или поне опишете пълното си преживяване.
Hey there.
What seems to be the matter? Share, and we might find some clues. Or at least describe your full experience.
Еха. Виждаш ли в крайна сметка не съм само аз и е доказано, че си играят с теб. Отказвам да го пусна. Ще се боря за това, което ми принадлежи по право. Аз също спечелих пари на 9 април 2023 г. и все още чакам. Играя там от години и те все още си измислят извинения, че ще се опитат да измислят каквото и да е, за да можеш просто да знаеш, че се отказваш и не се притесняваш повече, но знаеш, че това е нещото, което просто не се отказвам и това е начинът, по който съм спечелил честно и честно законно Бях проверен от самото начало те извадиха малко Mambo Jambo и няма никакъв смисъл и аз не го правя нали не се вписвам в това, че правя всичко възможно, за да получа парите си и това е най-важното, ако знаеш, че си прав и знаеш, че имаш право на тези пари и знаеш правилата и разпоредбите и знаете правилата и условията и тънкостите и ако играете години наред, сякаш няма причина да ви отказват парите, имам предвид, че играя от години и те все още се опитват да ми натоварят това, но Не се отказвам толкова лесно, така че сега знаете, че виждате като виждам на тази страница уау като 10 на 10 10 на 10 мое, но.
Wow. You see in the end I'm not the only one and it's proven that they play games with you. I refuse to let it go. I'll fight for what's rightfully mine. I won money as well April 9th 2023 and Im still waiting I've been playing there for years and they still make up excuses they'll try to make up anything so you could just you know give up and not bother anymore but you know that's the thing I just I don't give up and that's the way it is I won fair and square legit I've been verified from the beginning they pull out some Mambo Jambo and it doesn't make any sense and I don't I don't I don't feed into that I do everything I possibly can to get my money and that's the bottom line if you know you're right and you know you're entitled to that money and you know the rules and regulations and you know the terms and conditions and the ins and outs and if you playing for years like there's no reason why you should be denied of your money I mean I've been playing for years and they're still trying to pull this on me but I don't give up so easily so now you know you see like I see on this page wow like 10 on 10 10 on 10 my but.
Вярно ли е, чакам от 4 декември 2022 г. и има всички извинения под слънцето, сега го предадох на полицейския отдел за киберпрестъпления, това беше преди около месец, когато те се съгласиха след интервю да поемат моя случай , като теб аз не се отказвам от това, това са МОИТЕ пари и те се опитват да ги откраднат.
Your correct, I have been waiting since the 4th of December 2022, and it every excuse under the sun, I have now handed it over to the police cyber crimes unit, that was about a month ago when they agreed after interview to take my case, like you I am not giving up on this it is MY money and they are trying to steal it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.