Ice Casino е измама? (страница 7)

преди 1 година от vlczkova
|
46760 преглеждания 189 отговора ||
1...6 7 8...10
Добавете пост
преди 1 година

Не се притеснявай, човече Казино Гуру, дай 10/10 звезди. Но играчите оценяват с 1 звезда. Altacore NV плати много добре казино гуру. Ако спечелите парите, просто блокират акаунта ви, както всички тук. Или не ти плащат като мен и бавят 1 месец с отворена жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никой собственик на казино не ни плаща за услуги. 😀 Някои оплаквания отнемат повече време от други, но хей, забравяте да споменете, че Casino Guru помага безплатно. Това всъщност е доста рядко.

Както и да е, радвам се да те видя наоколо, особено с тези разрешени оплаквания .

Остани добре.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

съжалявам

казали ли сте много пъти, че ще бъде платено СКОРО!!, или че три изпратени имейла са били игнорирани, също така пише на техния сайт, че ще ми бъде платено в рамките на 21 работни дни, изминали са над 45 работни дни, колко дълго трябва ли да чакам МОИТЕ пари?

Автоматичен превод:
преди 1 година

@Radka Със сигурност вашият сайт ми помогна много да си взема парите, единият случай беше след 1 месец, а вторият след 4 месеца. Проблемът е защо вашата страница оценява тези казина с 8,2 и 10 звезди.

Всички знаят, че тези страници правят това, защото те показват, че играчите ще възпроизвеждат печалбите си. И не е обичайно, както направих аз, за да пусна жалба на вашата страница, много играчи са били измамени от тези казина и те не са направили нещо.

Моля, посочете casinozer, имах още 2 тегления, които по моя вина ги загубих обратно, защото нямах пациента да чакам толкова много.

За мен тези казина трябва да се избягват. Поради тази причина писах тук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

съжалявам

казали ли сте много пъти, че ще бъде платено СКОРО!!, или че три изпратени имейла са били игнорирани, също така пише на техния сайт, че ще ми бъде платено в рамките на 21 работни дни, изминали са над 45 работни дни, колко дълго трябва ли да чакам МОИТЕ пари?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Очевидно не мога да отговоря на въпроса ви, тъй като не съм служител на казино, съжалявам.

Какво очакваш да кажа?

Казиното сега плаща бавно - това не е нищо ново, честно казано. Изпратете друга жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем. Не знам никакви подробности за вашия проблем, трудно е да кажа нещо солидно, но казиното плаща в крайна сметка.



Автоматичен превод:
преди 1 година

@Radka Със сигурност вашият сайт ми помогна много да си взема парите, единият случай беше след 1 месец, а вторият след 4 месеца. Проблемът е защо вашата страница оценява тези казина с 8,2 и 10 звезди.

Всички знаят, че тези страници правят това, защото те показват, че играчите ще възпроизвеждат печалбите си. И не е обичайно, както направих аз, за да пусна жалба на вашата страница, много играчи са били измамени от тези казина и те не са направили нещо.

Моля, посочете casinozer, имах още 2 тегления, които по моя вина ги загубих обратно, защото нямах пациента да чакам толкова много.

За мен тези казина трябва да се избягват. Поради тази причина писах тук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

(Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂)

Зададох си същия въпрос, след това попитах екипа по жалбите, работата е там, че казиното е изплатило всеки един играч чрез жалбата досега и това е нещо, което трябва да продължим в името на доброто на играчите.

Мисля, че в този момент можем да коригираме рейтинга въз основа на резултатите от жалбите (решени, неразрешени, срещу честни хазартни игри и т.н.), въпреки че не отчитаме краткосрочни ефекти. Съгласен съм, че може да звучи доста странно за играчите.

Ще се опитам да получа повече прозрения. Няма нищо, което смятам да крия. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Оставам тук, защото и аз мисля за.

Автоматичен превод:
преди 1 година

От моя опит с онлайн казината, винаги е важно да се уверите, че сте качили всички необходими документи за проверка, преди да направите каквито и да било тегления.

Автоматичен превод:
heiuheyou
преди 1 година

Това е вярно. Това е може би най-важното нещо и много проблеми идват от липсващия процес на проверка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Леденото казино е измама

Автоматичен превод:
Joaop7
преди 1 година

Какво стана накрая и аз страдам и мисля да си наема адвокат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нищо не се е случило, моят случай е неразрешен?

Автоматичен превод:
Alda79
преди 1 година

Какво наистина се случи?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Намериха оправдания, че имам две сметки

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нищо не се е случило, моят случай е неразрешен?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, но жалбата ви срещу Rogue Casino не е разрешена.

Винаги можете да получите достъп до всичките си подадени жалби в профила на вашия акаунт или да използвате тази директна връзка:

https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2

Позволете ми да цитирам жалбата:

„Скъпи tjkeeper1,

За съжаление, казиното реши да не ни сътрудничи при разрешаването на всякакви оплаквания от играча, така че не можем да продължим разрешаването на това оплакване и сме принудени да го затворим като „неразрешено", което ще повлияе негативно на рейтинга на казиното.

Иска ми се да съм полезен повече. Искрено се надявам, че повече няма да срещнете подобен проблем.

Казиното може да отвори отново тази жалба по всяко време."

Автоматичен превод:
преди 1 година

Намериха оправдания, че имам две сметки

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Ако сте сигурни, че не сте нарушили нито едно правило, мисля, че жалбата е това, което трябва да опитате сега.

Прочетете тази статия за това как работи процесът и какво трябва да очаквате, след което помислете дали да не я изпратите.

Honza ви предостави друг отговор тук:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294



Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е като шибана измама, политиката им отнема цяла вечност, ако решите да вложите пари в това онлайн казино, по-добре го преразгледайте.

Автоматичен превод:
IonutMind
преди 1 година

Здравейте

Какво изглежда има? Споделете и може да намерим някои улики. Или поне опишете пълното си преживяване.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Еха. Виждаш ли в крайна сметка не съм само аз и е доказано, че си играят с теб. Отказвам да го пусна. Ще се боря за това, което ми принадлежи по право. Аз също спечелих пари на 9 април 2023 г. и все още чакам. Играя там от години и те все още си измислят извинения, че ще се опитат да измислят каквото и да е, за да можеш просто да знаеш, че се отказваш и не се притесняваш повече, но знаеш, че това е нещото, което просто не се отказвам и това е начинът, по който съм спечелил честно и честно законно Бях проверен от самото начало те извадиха малко Mambo Jambo и няма никакъв смисъл и аз не го правя нали не се вписвам в това, че правя всичко възможно, за да получа парите си и това е най-важното, ако знаеш, че си прав и знаеш, че имаш право на тези пари и знаеш правилата и разпоредбите и знаете правилата и условията и тънкостите и ако играете години наред, сякаш няма причина да ви отказват парите, имам предвид, че играя от години и те все още се опитват да ми натоварят това, но Не се отказвам толкова лесно, така че сега знаете, че виждате като виждам на тази страница уау като 10 на 10 10 на 10 мое, но.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярно ли е, чакам от 4 декември 2022 г. и има всички извинения под слънцето, сега го предадох на полицейския отдел за киберпрестъпления, това беше преди около месец, когато те се съгласиха след интервю да поемат моя случай , като теб аз не се отказвам от това, това са МОИТЕ пари и те се опитват да ги откраднат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма да се откажа, не е в природата ми. Благодаря за насърчението.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини