преди 1 година
За съжаление се случва. Да се надяваме, че играчът скоро ще стане по-„образован". 🙏
Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏
3
За съжаление се случва. Да се надяваме, че играчът скоро ще стане по-„образован". 🙏
Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏
На 1 януари 2023 г. играх в ледено казино, изтеглих €251,20 и до днес все още не съм получил парите
Омръзна ми да пращам съобщения в чата, знаят ме само да кажа, че трябва да чакам, че не могат да направят нищо, но ще го получа, но въпросът е, че минаха 3 седмици и нищо от парите и не ми помагат.
On the 1st of January 2023 I played at ice casino I made a withdrawal of €251.20 and until today I still haven't received the money
I'm tired of sending messages to the chat, they only know me to say that I have to wait that they can't do anything but that I'm going to receive it but the point here is that it's been 3 weeks and nothing of the money and they don't help me.
No dia 1 de Janeiro de 2023 joguei no ice casino fiz um levantamento de 251.20€ e ate a data de hoje ainda nao recebi o dinheiro
Estou farta de mandar msg para o chat so me sabem dizer que tenho de esperar que nao podem fazer nada mas que vou receber mas a questao aqui e que ja vao em 3 semanas e nada do dinheiro e eles nao me ajudam.
Те са измама! В събота потвърдиха документите и изпратиха 1300, от които тегленето ми беше 3 хиляди! След това ми блокираха тегленето през пикса, казаха, че пиксът не работи, тоест блокираха ме да си тегля парите. Имах идея да сменя банковата сметка с друга и се получи, тоест блокираха ми банката, за да не приема пикса от вече верифицираната сметка! Внимавайте хората да не попаднат на измамата
They are a scam! They confirmed the documents on Saturday and sent 1300 of which my withdrawal was 3 thousand! Then they blocked my withdrawals through the pix, they said that the pix was not working, that is, they blocked me from withdrawing my money. I had an idea to change the bank account for another one and it worked, that is, they blocked my bank so I wouldn't accept the pix from the already verified account! Be careful people don't fall for the scam
Eles e uma farsa ! Eles sábado fizeram confirmação dos documentos e mandou 1300 sendo q meu saque era de 3 mil ! Aí bloquearam meus saque pelo pix falaram q pix não estava funcionando ou seja bloquearam pra mim não sacar meu dinheiro aí hj tentei dia todo saque pelo pix e não ia ! Tive uma ideia de trocar a conta de banco por outro aí deu certo ou seja eles bloquearam meu banco pra não aceitar o pix da conta já verificada ! Cuidado gente não caia no golpe
Никога не съм имал проблеми с тях, миналия месец за първи път изтеглих хиляда евро и всичко мина добре.
Този път е само €251,20 и тегленето е в ход от 3 седмици, те никога не депозират отново и отговорът винаги е един и същ изчакайте
I never had any problems with them, it was the first time last month I withdrew a thousand euros and everything went well.
This time it's only €251.20 and the withdrawal has been in progress for 3 weeks they never deposit again and the answer is always the same wait
Eu nunca tive problemas com eles foi a primeira vez ainda o mes passado retirei mil euros e correu tudo bem.
Desta vez e apenas 251.20€ e o saque esta rm andamento a 3 semanas nunca mais depositam e a resposta r sempre a mesma aguarde
Съжалявам, че го казвам, но изглежда, че казиното все още се бави, някои играчи дори получават проблеми с доставчика на плащания като причина. Чувствайте се свободни да прегледате основната нишка на казиното за повече подробности . Предлагам ви да изчакате. Доколкото мога да преценя, че казиното плаща, сега просто отнема известно време. 🙁
Можете също да намерите същите резултати в секцията за оплаквания .
I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁
You can also find the same results in the complaint section.
Те са измама! В събота потвърдиха документите и изпратиха 1300, от които тегленето ми беше 3 хиляди! След това ми блокираха тегленето през пикса, казаха, че пиксът не работи, тоест блокираха ме да си тегля парите. Имах идея да сменя банковата сметка с друга и се получи, тоест блокираха ми банката, за да не приема пикса от вече верифицираната сметка! Внимавайте хората да не попаднат на измамата
They are a scam! They confirmed the documents on Saturday and sent 1300 of which my withdrawal was 3 thousand! Then they blocked my withdrawals through the pix, they said that the pix was not working, that is, they blocked me from withdrawing my money. I had an idea to change the bank account for another one and it worked, that is, they blocked my bank so I wouldn't accept the pix from the already verified account! Be careful people don't fall for the scam
Eles e uma farsa ! Eles sábado fizeram confirmação dos documentos e mandou 1300 sendo q meu saque era de 3 mil ! Aí bloquearam meus saque pelo pix falaram q pix não estava funcionando ou seja bloquearam pra mim não sacar meu dinheiro aí hj tentei dia todo saque pelo pix e não ia ! Tive uma ideia de trocar a conta de banco por outro aí deu certo ou seja eles bloquearam meu banco pra não aceitar o pix da conta já verificada ! Cuidado gente não caia no golpe
Здравейте,
Мога само да дам същия коментар за текущата ситуация:
„Съжалявам да го кажа, но изглежда, че казиното все още се забавя, някои играчи дори получават проблеми с доставчика на плащания като причина. Чувствайте се свободни да прегледате основната нишка на казиното за повече подробности . Предлагам ви да изчакате. Тъй като доколкото мога да кажа, че казиното плаща, просто сега отнема известно време. 🙁
Можете също да намерите същите резултати в секцията за оплаквания ."
Hello,
I can only provide the very same comment about the current situation:
"I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁
You can also find the same results in the complaint section."
Хубаво е да чуя, че Ice Casino не е измама. За играчите е важно да могат да се доверят на онлайн казината, в които избират да играят, така че е успокояващо да чуем, че казиното е законно и че играчите могат да получат парите си, стига да са качили всички необходими документи.
Също така си струва да се отбележи, че подобни онлайн казина се одитират редовно от трети страни, за да се гарантира справедливост и безопасност за играчите. Това е друг начин да се уверите, че казиното, в което играете, е законно и че парите ви са в сигурни ръце.
Когато става въпрос за онлайн хазарт, винаги е важно да направите собствено проучване и да изберете реномирано казино
It's good to hear that Ice Casino is not a scam. It's important for players to be able to trust the online casinos they choose to play at, so it's reassuring to hear that the casino is legitimate and that players are able to receive their money as long as they have uploaded all the necessary documents.
It's also worth noting that online casinos like are regularly audited by third-party companies to ensure fairness and safety for players. This is another way to ensure that the casino you're playing at is legitimate and that your money is in safe hands.
When it comes to online gambling, it's always important to do your own research and to choose a reputable casino
Има ли възможност да се отпишете от тези имейли? 🤔
Any chance to unsubscribe from those emails? 🤔
Радка, единственото, което трябва да кажа е, че вашият сайт дава 10/10 в Ice Casino. И генерал в Altacore NV
Спирам да играя в Altacore NV, защото вашият сайт казва грешно мнение за тях. Вижте звездите от играчите.
Единствената причина, поради която взех парите си и от Ice casino, и от casinozer, е, че пуснах жалба във вашия сайт. От Ice casino взех парите си 1 месец по-късно, а от casinozer 4 месеца закъснение.
Radka the only i have to say is that your site give 10/10 in Ice Casino. And general in Altacore N.V.
I stop play in Altacore N.V. because your site say the wrong opinion about them. Look the stars from the players.
The only reason i took my money and from Ice casino and from casinozer, is because i open a complaint in your site. From Ice casino i took my money 1 month later and from casinozer 4 months delay.
Съгласен съм с вашите аргументи, очевидно много казина изпитват проблеми с доставчици на плащания от трета страна. Ако прочетете страницата за рецензия „ обяснение на репутацията ", ще разберете, че ние се фокусираме върху различни дългосрочни аспекти. Не всеки играч има забавено плащане, за съжаление това варира, но доколкото знам, всички играчи със забавени плащания в IceCasino са получили своите печалби. Така че потенциалът да бъдете измамен - изобщо да не ви бъде платено, е минимален. Това е, върху което се фокусираме основно в ревютата.
Съгласен съм, за най-добра картина, прегледайте потребителските рецензии, просто имайте предвид, че повечето играчи са склонни да предоставят само отрицателни рецензии, защото ако казиното работи безпроблемно и играчите са доволни, повечето хора смятат, че това е стандарт – няма изпратен рецензия.
Е, аз също не бих се зарадвал, разбира се, но получихте печалбата - можеше да бъде и по-лошо. 🤔
I agree with your arguments, obviously, lots of casinos are experiencing troubles with a 3rd party payment providers. If you read the review page "reputation explained", you'll find out that we focus on different long-term aspects. Not every player has his /her payment delayed, sadly it varies, but as far as I know, all players with delayed payments in IceCasino have got their winnings. So, the potential that you'll be scammed - that you won't be paid at all, is minimal. That's what we mainly focus on in the reviews.
I agree, for the best picture browse user reviews, just keep in mind that most players only tend to provide negative reviews, because if the casino is working smoothly and players are happy, most people see that as a standard - no review submitted.
Well, I would not be happy either of course, but you got the winnings - could be worse. 🤔
Със сигурност получавам печалбите си. Използвах простия метод за спиране на играта след голяма печалба, докато не получа парите в моята банка. Повечето играчи като комарджии играят отново и отново, докато играчът загуби парите.
В Ice casino също и в casinozer не играх отново и ще избягвам всички казина Altacore.
Това казино не е 10/10, както описвате, както казах, със сигурност има по-лоши от това казино.
Всички тук знаем, че използват тези методи, за да върнат парите в сметката в казиното. И всичко, което знаем, те говорят лъжи.
For sure, i get my winnings. I used the simple method to stop play after a big win until i receive the money in my bank. The most players as gamblers they play again and again until the player loose the money.
At Ice casino also and at casinozer i didn't play again and i will avoid all the Altacore casinos.
This casino is not a 10/10 as you describe that i said, for sure there are worse than this casino.
All here we know they use these methods to return the money in the casino account. And all we know they say lies.
Направих теглене на 2300,00 преди осем дни всеки ден отидох в чата те ми казаха същото изчакайте 24 часа Минаха 24 часа отидох в чата отново само те ми казаха да изчакам 24 часа когато беше днес отидох там човече блокиран чат
I made a withdrawal of 2300.00 eight days ago every day I went to the chat they told me the same thing wait 24 hours 24 hours passed I went to the chat again only they told me to wait 24 hours when it was today I went there man blocked chat
Fiz um saque de 2300.00 a oito dias atrás todos os dias eu ia no chat eles me falavam a mesma coisa espere 24 hora passava 24 hora eu ia no chat dinovo só que me diziam que era pra espera 24 hora quando foi hoje eu fui lá meu chat bloqueado
Нямам доказателство, че Ice Casino забавя плащанията умишлено, от друга страна, ако проверите оплаквания и дискусии, ще откриете, че плащанията като цяло се забавят, независимо колко искате да изтеглите. Така че бих казал, че това е методът първи влязъл, първи излязъл. 🤔
I do not have proof that Ice Casino is delaying payments on purpose, on the other hand, if you check complaints and discussions, you'll find that payments are delayed in general, no matter how much you wish to withdraw. So I would say that it is a first in first out method. 🤔
Здравейте, пиша за ICE Casino. Миналата седмица спечелих 55 000 CZK в казиното. Подадох заявление за теглене, след два дни получих имейл, че трябва да предоставя документи. Направих всичко както трябва, след три дни, когато не получих никакви пари, учтиво им писах на имейла кога ще ми бъдат изплатени парите. Исках да си погледна акаунта и от нищото е блокиран, никой не комуникира с мен. Пиша им без имейл и без отговор. Не знаете какво да правите с него, това е доста прилична сума и бих искал да я взема. благодаря ти за съвета
Hello, I am writing about ICE Casino. Last week I won CZK 55,000 in the casino. I applied for a withdrawal, after two days I received an email saying that I had to provide documents. I did everything as I should, after three days when I didn't receive any money, I politely wrote to them on Email when the money would be paid to me. I wanted to look at my account, and out of nowhere it is blocked, no one communicates with me. I write them no Email and no answer. You don't know what to do with it, it's quite a decent amount, and I'd like to get it. thank you for the advice
Dobrý den,píšu ohledně ICE Casina. Minulý týden jsem v kasinu vyhrál 55000 Kč . Zažádal jsem o výběr,po dvou dnech mi přišel Email,že mám doložit dokumenty. Vše jsem udělal jak jsem měl,po třech dnech kdy mi nepřišly žádné peníze,jsem jim na Email napsal slušně kdy mi peníze budou vyplaceny. Chtel jsem se podívat na svůj účet,a zničehonic je zablokovaný,nikdo se mnou nekomunikuje. Píšu jim ne Email a žádná odpověď. Nevíte co s tím, je to celkem slušná částka,a rád bych ji dostal. Děkuji za radu
Не се притеснявай, човече Казино Гуру, дай 10/10 звезди. Но играчите оценяват с 1 звезда. Altacore NV плати много добре казино гуру. Ако спечелите парите, просто блокират акаунта ви, както всички тук. Или не ти плащат като мен и бавят 1 месец с отворена жалба.
Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.
Здравейте,
Не бих залагал твърде много на реакцията на играча, това казино изплаща всяка законна печалба. Нашият гръцки приятел също получи своите пари - можете да се убедите сами тук . 🙂 Бих посочил на fat, че жалбата е разрешена на 7/7/2022. Така че не е много актуално. Вашият акаунт обаче най-вероятно е блокиран, тъй като тече проверка. Казиното вероятно сега проучва дали печалбата е в съответствие с правилата, дали наистина сте играли и дали е възможно да изплатите печалбата.
Съгласен съм, че играчът трябва да бъде информиран за тази процедура, така че да не се налага да търси другаде обяснение и лично аз наистина не разбирам защо казината не правят това. Предполагам, че не е останало време за това.
Но важното е, че верификацията на акаунта и играча е необходима и предхожда плащането. Ние толерираме 14 дни за проверка на акаунта и свързаното плащане. За по-високи суми казиното може да провери т. нар. anti-money-laundering – тоест да не се перат пари през казиното и това понякога отнема време.
Мисля, че търпението и сътрудничеството са най-ефективните решения.
Това се доказва и от броя решени жалби – нито една не остана неразрешена:
Стискам палци проверката да е бърза и изрядна. Ако нещо не ви харесва, пишете или помислете за жалба. Можете да научите повече за всичко тук .
🤞
Hello,
I wouldn't bet too much on the player's reaction, this casino pays out every legitimate win. Our Greek friend also got his money - you can see for yourself here . 🙂 I would point out to fat that the complaint was resolved on 7/7/2022. So it's not very current. However, your account is most likely blocked because verification is in progress. The casino is probably now investigating whether the win is in accordance with the rules, whether you really played and whether it is possible to pay out the win.
I agree that the player should be informed about this procedure so that he doesn't have to look elsewhere for an explanation and personally I don't really understand why casinos don't do this. I suppose there is no time left for that.
But the important thing is that the verification of the account and the player is necessary and precedes the payment. We tolerate 14 days for account verification and associated payment. For higher amounts, the casino can check the so-called anti-money-laundering - that is, that money is not laundered through the casino, and this sometimes takes time.
I think patience and cooperation are the most effective solutions.
This is also proven by the number of resolved complaints - not a single one remained unresolved:
I'm keeping my fingers crossed that the verification is quick and in order. If you don't like something, write or consider filing a complaint. You can learn more about anything here .
🤞
Ahoj,
Nedala bych příliš na reakci hráče, toto kasíno vyplácí každou legitimní výhru. I náš řecký přítel své peníze dostal - přesvědčit se můžeš zde. 🙂 Poukázala bych na fat, že ta stížnost byla vyřešena 7.7.2022. Není tedy příliš aktuální. Nicméně, Tvůj účet je velmi pravděpodobně zablokován proto, že verifikace běží. Kasíno nyní pravděpodobně zkoumá, zda je výhra v souladu z pravidly, zda jsi oprávdu hrál Ty a zda je možno výhru vyplatit.
Souhlasím, že hráč by měl být o tomto postupu informovám, aby nemusel hledat vysvětlení jinde a osobně příliš nechápu, proč to kasína nedělají. Předpokládám, že na to nezbývá čas.
Důležité ale je, že verifikace účtu i hráče je nezbytná a předchází výplatě. My tolerujeme 14 dní na ověření účtu a s tím spojenou výplatu. U vyšších částek může totiž kasíno prověřovat i tak zvaný anti-money-laundering - čili, že se přes kasíno neperou peníze, a to občas trvá.
Myslím, že trpělivost a spolupráce jsou nejefektivnější řešení.
Dokazuje to i počet vyřešených stížností - ani jedna nezůstala nevřešena:
Držím palce, aby verifikace byla rychlá a v pořádku. Pokud se Ti nebude něco zdát, piš popřípadně zvaž stížnost. Více se o nic dozvíš zde.
🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.