Ice Casino е измама? (страница 6)

преди 2 години от vlczkova
|
62646 преглеждания 189 отговора |
|
1...5 6 7...10
Добавете пост
MachKaiko
преди 1 година

За съжаление се случва. Да се надяваме, че играчът скоро ще стане по-„образован". 🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

На 1 януари 2023 г. играх в ледено казино, изтеглих €251,20 и до днес все още не съм получил парите

Омръзна ми да пращам съобщения в чата, знаят ме само да кажа, че трябва да чакам, че не могат да направят нищо, но ще го получа, но въпросът е, че минаха 3 седмици и нищо от парите и не ми помагат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са измама! В събота потвърдиха документите и изпратиха 1300, от които тегленето ми беше 3 хиляди! След това ми блокираха тегленето през пикса, казаха, че пиксът не работи, тоест блокираха ме да си тегля парите. Имах идея да сменя банковата сметка с друга и се получи, тоест блокираха ми банката, за да не приема пикса от вече верифицираната сметка! Внимавайте хората да не попаднат на измамата

Автоматичен превод:
hugopimenta2018
преди 1 година

Никога не съм имал проблеми с тях, миналия месец за първи път изтеглих хиляда евро и всичко мина добре.

Този път е само €251,20 и тегленето е в ход от 3 седмици, те никога не депозират отново и отговорът винаги е един и същ изчакайте

Автоматичен превод:
Patricia1994
преди 1 година

Същото нещо CMG

Автоматичен превод:
Patricia1994
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но изглежда, че казиното все още се бави, някои играчи дори получават проблеми с доставчика на плащания като причина. Чувствайте се свободни да прегледате основната нишка на казиното за повече подробности . Предлагам ви да изчакате. Доколкото мога да преценя, че казиното плаща, сега просто отнема известно време. 🙁

Можете също да намерите същите резултати в секцията за оплаквания .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са измама! В събота потвърдиха документите и изпратиха 1300, от които тегленето ми беше 3 хиляди! След това ми блокираха тегленето през пикса, казаха, че пиксът не работи, тоест блокираха ме да си тегля парите. Имах идея да сменя банковата сметка с друга и се получи, тоест блокираха ми банката, за да не приема пикса от вече верифицираната сметка! Внимавайте хората да не попаднат на измамата

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Мога само да дам същия коментар за текущата ситуация:

„Съжалявам да го кажа, но изглежда, че казиното все още се забавя, някои играчи дори получават проблеми с доставчика на плащания като причина. Чувствайте се свободни да прегледате основната нишка на казиното за повече подробности . Предлагам ви да изчакате. Тъй като доколкото мога да кажа, че казиното плаща, просто сега отнема известно време. 🙁

Можете също да намерите същите резултати в секцията за оплаквания ."


Автоматичен превод:
преди 1 година

Хубаво е да чуя, че Ice Casino не е измама. За играчите е важно да могат да се доверят на онлайн казината, в които избират да играят, така че е успокояващо да чуем, че казиното е законно и че играчите могат да получат парите си, стига да са качили всички необходими документи.

Също така си струва да се отбележи, че подобни онлайн казина се одитират редовно от трети страни, за да се гарантира справедливост и безопасност за играчите. Това е друг начин да се уверите, че казиното, в което играете, е законно и че парите ви са в сигурни ръце.

Когато става въпрос за онлайн хазарт, винаги е важно да направите собствено проучване и да изберете реномирано казино

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Уморени от безкрайните им писма!

Автоматичен превод:
wild.liam
преди 1 година

Има ли възможност да се отпишете от тези имейли? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка, единственото, което трябва да кажа е, че вашият сайт дава 10/10 в Ice Casino. И генерал в Altacore NV

Спирам да играя в Altacore NV, защото вашият сайт казва грешно мнение за тях. Вижте звездите от играчите.

Единствената причина, поради която взех парите си и от Ice casino, и от casinozer, е, че пуснах жалба във вашия сайт. От Ice casino взех парите си 1 месец по-късно, а от casinozer 4 месеца закъснение.

Автоматичен превод:
armagedwnn
преди 1 година

Съгласен съм с вашите аргументи, очевидно много казина изпитват проблеми с доставчици на плащания от трета страна. Ако прочетете страницата за рецензия „ обяснение на репутацията ", ще разберете, че ние се фокусираме върху различни дългосрочни аспекти. Не всеки играч има забавено плащане, за съжаление това варира, но доколкото знам, всички играчи със забавени плащания в IceCasino са получили своите печалби. Така че потенциалът да бъдете измамен - изобщо да не ви бъде платено, е минимален. Това е, върху което се фокусираме основно в ревютата.

Съгласен съм, за най-добра картина, прегледайте потребителските рецензии, просто имайте предвид, че повечето играчи са склонни да предоставят само отрицателни рецензии, защото ако казиното работи безпроблемно и играчите са доволни, повечето хора смятат, че това е стандарт – няма изпратен рецензия.

Е, аз също не бих се зарадвал, разбира се, но получихте печалбата - можеше да бъде и по-лошо. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Със сигурност получавам печалбите си. Използвах простия метод за спиране на играта след голяма печалба, докато не получа парите в моята банка. Повечето играчи като комарджии играят отново и отново, докато играчът загуби парите.

В Ice casino също и в casinozer не играх отново и ще избягвам всички казина Altacore.

Това казино не е 10/10, както описвате, както казах, със сигурност има по-лоши от това казино.

Всички тук знаем, че използват тези методи, за да върнат парите в сметката в казиното. И всичко, което знаем, те говорят лъжи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих теглене на 2300,00 преди осем дни всеки ден отидох в чата те ми казаха същото изчакайте 24 часа Минаха 24 часа отидох в чата отново само те ми казаха да изчакам 24 часа когато беше днес отидох там човече блокиран чат

Автоматичен превод:
armagedwnn
преди 1 година

Нямам доказателство, че Ice Casino забавя плащанията умишлено, от друга страна, ако проверите оплаквания и дискусии, ще откриете, че плащанията като цяло се забавят, независимо колко искате да изтеглите. Така че бих казал, че това е методът първи влязъл, първи излязъл. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, пиша за ICE Casino. Миналата седмица спечелих 55 000 CZK в казиното. Подадох заявление за теглене, след два дни получих имейл, че трябва да предоставя документи. Направих всичко както трябва, след три дни, когато не получих никакви пари, учтиво им писах на имейла кога ще ми бъдат изплатени парите. Исках да си погледна акаунта и от нищото е блокиран, никой не комуникира с мен. Пиша им без имейл и без отговор. Не знаете какво да правите с него, това е доста прилична сума и бих искал да я взема. благодаря ти за съвета

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се притеснявай, човече Казино Гуру, дай 10/10 звезди. Но играчите оценяват с 1 звезда. Altacore NV плати много добре казино гуру. Ако спечелите парите, просто блокират акаунта ви, както всички тук. Или не ти плащат като мен и бавят 1 месец с отворена жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, какво мога да направя, за да получа парите си?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Кой или какво е CHS?

Автоматичен превод:
Alda79
преди 1 година

Здравейте,

Не бих залагал твърде много на реакцията на играча, това казино изплаща всяка законна печалба. Нашият гръцки приятел също получи своите пари - можете да се убедите сами тук . 🙂 Бих посочил на fat, че жалбата е разрешена на 7/7/2022. Така че не е много актуално. Вашият акаунт обаче най-вероятно е блокиран, тъй като тече проверка. Казиното вероятно сега проучва дали печалбата е в съответствие с правилата, дали наистина сте играли и дали е възможно да изплатите печалбата.

Съгласен съм, че играчът трябва да бъде информиран за тази процедура, така че да не се налага да търси другаде обяснение и лично аз наистина не разбирам защо казината не правят това. Предполагам, че не е останало време за това.

Но важното е, че верификацията на акаунта и играча е необходима и предхожда плащането. Ние толерираме 14 дни за проверка на акаунта и свързаното плащане. За по-високи суми казиното може да провери т. нар. anti-money-laundering – тоест да не се перат пари през казиното и това понякога отнема време.

Мисля, че търпението и сътрудничеството са най-ефективните решения.

Това се доказва и от броя решени жалби – нито една не остана неразрешена:

file

Стискам палци проверката да е бърза и изрядна. Ако нещо не ви харесва, пишете или помислете за жалба. Можете да научите повече за всичко тук .

🤞

Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини