ФорумОбсъждане на жалбиХИТНСПИН ВЗЕМИ МЕ

ХИТНСПИН ВЗЕМИ МЕ

преди 8 месеца от alexmirinciuc
|
1299 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

ЗДРАВЕЙТЕ, Получих бонус от тях с 50 fs и направих 5k RON, И ТОВА КАЗИНО ми каза, че съм нарушил техните правила. Вместо това това са извинения, че не можах да депозирам 2 дни след деня, в който затворих акаунта си, а също така те дадоха личните ми данни сега. Какво мога да направя? Те не искат да ми върнат парите

Автоматичен превод:
alexmirinciuc
преди 8 месеца

Здравейте. Първо бих искал да ви помоля за една услуга, моля.🙏 Няма нужда да пишете публикации на английски, ако това не е вашият "майчин език", както казваме. Тук имаме функция за автоматичен превод, която ни помага да разбираме хората по целия свят. Понякога е малко трудно да се разбере какво точно биха искали да кажат хората, ако ме разбирате.

Както и да е, нека стигнем до дъното на проблема, който имате в това казино. Виждам, че вече сте подали жалба и нашият екип работи по нея. Ако мога да попитам, не съм сигурен дали го разбирам правилно, нали знаете. Не сте депозирали пари в това казино, получихте няколко безплатни завъртания и спечелихте пари от тях. Това вярно ли е? Обяснили ли са ви какви точно правила сте нарушили, преди казиното да блокира акаунта ви?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей да От момента, в който създадох акаунта си, получих 50fs и изпълних всички условия за обръщение, като направих 50 милиона, пари, които можеха да бъдат извадени от акаунта. Споменавам факта, че ме излъгаха в чата на живо, че проверката е в последен етап, когато след 2 часа вече нямах достъп до акаунта и се появи текст "user ITs blocked". Аз не можех да депозирам, те обвиниха тяхната система, докато други хора можеха да депозират в казиното. Свързах се с чата и за това и те казаха, че парите могат да бъдат депозирани, преди да направите проверката си, с която и да е карта. Силно вярвам, че те лъжат и просто търсят извинения да не ми дадат пари. Надявам се, че можете да ми помогнете, ще съм ви благодарен🙏 Казаха, че съм нарушил тяхното правило с бонуси и IP, това беше причината им и когато им казах да ми го покажат и декларират, те се направиха, че не знаят темата и я избегнаха

Автоматичен превод:
alexmirinciuc
преди 8 месеца

Първо бих искал да ви благодаря, че взехте под внимание съвета ми и започнахте да използвате автоматичния преводач тук. Смятам, че всичко, което пишеш, вече е по-разбираемо.👌

От това, за което пишете, че казиното е блокирало вашия IP, всъщност мога да разбера причината сега. Както прочетох във вашата жалба , Вероника го е обяснила там перфектно. Тя написа: „Скъпи alexmirinciuc, Важно е да разберете, че създаването на няколко акаунта в казино, за да се възползвате от бонуси, е строго забранено според правилата и условията. Казиното има право да закрие всичките ви акаунти и да конфискува всички печалби. Струва си да се отбележи, че създаването на нов акаунт не означава, че той ще бъде открит незабавно. Много онлайн казина извършват проверки за потвърждение само когато е направена заявка за теглене. Това обаче не ви дава разрешение да създавате няколко акаунта."

Както прочетох също, представителят на казиното е обяснил целия проблем. Да видим сега как ще продължи делото, много се радвам да го видя. 🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини