ФорумОбсъждане на жалбиГ-н Фортуна не си мийте ръцете

Г-н Фортуна не си мийте ръцете

преди 3 месеца от Elkushkush1
|
790 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Възмутително е, че имат обслужване на клиенти и преувеличените времена минават без отговор. Изразявам се тук, защото не можах да имам контакт с обслужването на клиенти.

Още по-разочароващо е, че когато отговорят, вината е ваша, миете си ръцете и давате безсмислени извинения. Направих депозит за активиране на промоция от 8 сутринта на текущия ден, тъй като промоцията не беше активирана, свързах се с обслужване на клиенти, изминаха 4 часа и не получих отговор от тях, човек изпълнява инструкциите, докато маркира условия, ако има грешки, разбирам го, но затова бързият и здравословен отговор би бил разумно решение, ако прочетете това Mr. Фортуна, разочарован съм от това, през което преминавам.

Автоматичен превод:
Elkushkush1
преди 3 месеца

Във всяко онлайн казино е много важно поддръжката да може да помогне на своите играчи и да разреши проблемите. Вярвам, че това казва много за всяко казино.

Успяхте ли все още да разрешите този проблем или изобщо нямаше отговор?

Бихте ли ни казали също кое казино споменахте? Не можах да разбера правилно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

За съжаление не и ескалира до точката, че обслужването на клиенти ми отговори с нещо, което не ми хареса, изисквайки да депозирам повече за

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бонус, тогава имаше или не бонус, който да изисква освобождаването на бонуса, това не ме направи много справедлив и подозрителен, защото вече бях преживял подобно преживяване, при което не виждах, че нещо може да е същото

Автоматичен превод:
Elkushkush1
преди 3 месеца

Така че в крайна сметка те не успяха да ви дадат бонуса, на който отговаряхте на условията. Това вярно ли е?

Ще продължите ли да играете там след това преживяване?🤔

Кое точно казино е? Все още не сте изяснили това.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Те не го акредитираха, те го отказаха, платформата е Mr Fortune, не съм имал никакви проблеми, но казвам, че ако това е отношението към постоянните играчи, какво може да очаква някой, който влезе в платформата с каква сигурност депозира ?

Автоматичен превод:
Elkushkush1
преди 3 месеца

Какво ще кажете да напишете всичко това в потребителска рецензия? Може да помогне на други, които искат да играят в казиното, като прочетат за него предварително.

Ето ти линка , ако искаш го напиши.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини