НачалоФорумОбсъждане на жалбиFunID измамва, обещавайки 200% бонуси

FunID измамва, обещавайки 200% бонуси

 от catan6
|
4 344 преглеждания 30 отговора |
|
1 2

Наскоро депозирах в казина чрез приложение, наречено FUNID. Те са свързани с няколко казина и рекламират 200% бонус за всички казина в приложението, ако депозирате чрез FUNID. Имаше някои проблеми с първите 2 от казината, при които не получих бонуса, но казината го разрешиха, след като FunID отказа да помогне, а вместо това ме помоли да го взема с казината. Отказах се да опитам още едно от казината ALFcasino. Не върнах 200% бонуса, вместо това получих 100%. В крайна сметка завърших в приложението на живо на казиното. Те, както и другите казина, се позовават на funid. Когато попитах дали е вярно, че имат 200% бонус, първо не отговориха, но след като отказах да го пусна ми казаха, че нямат такава оферта. Написах съобщение до funid, но те искаха екранна снимка на офертата. Нямам това, защото след депозиране офертата изчезва от това конкретно казино. След това просто продължавам да ме изхвърлят от чата на живо. Вбесява ме. Някой друг има ли опит с funid.

Автоматичен превод:
catan6

Нямам опит с това приложение, но някои от нашите потребители вече го споменаха преди, честно казано.

Мога ли обаче да ви попитам къде намирате тази оферта? Винаги ли е на сайта на казината или на сайта на това приложение? 🤔

Наистина е най-добре да се свържете с поддръжката предварително и да проверите дали бонус офертата е надеждна.

Също така, ако по някакъв начин е трудно да чатите с агентите на живо, добре е да се свържете с поддръжката по имейл, според мен.

Автоматичен превод:

Направих теглене чрез FUNID, имате ли информация да ми кажете? валидно ли е

Автоматичен превод:
Karina1

И успя ли го направи? Виждал съм няколко подобни коментара, така че ще внимавам.

Автоматичен превод:

Направих теглене с тях преди няколко дни и след 2 дни то беше отменено (имам KYC потвърден). Казаха ми, че това е грешка в платежната система.


Направих още един депозит вчера и чакам.

Автоматичен превод:
ernestwroblewski96

Съжаляваме, но вероятно сте имали предвид друга заявка за теглене. нали

Моля, уведомете ни как върви всеки път, когато имате някакви актуализации, със сигурност.

Автоматичен превод:

Ще ви разкажа за връзката ми с FunID. Това е портфейл, създаден от същата група казина като Bankonbet, Legiano, Rabona и др. Същите проблеми, които имате с тегленето в тези казина, ще имате и там.


FuniD ми дължи почти 5000 евро и не искат да ми платят. След почти 2 месеца все още не съм получил нищо, точно както ме затрудниха с цялата ми неплатена сума. Уморяват те да го искаш и го пазят. НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ FUNID ПРИ НИКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

Автоматичен превод:
verdeap2023

Здравейте, това в момента свързано ли е с проблем, за който имате открита жалба, т.е. Bankobet Casino? Или имате този проблем някъде другаде?

Какво ви дава казиното като причина, поради която все още нямате парите си?

Автоматичен превод:

Bankonbet, Legiano, Rabona и др... Всички те работят с FunID и са една и съща казино мрежа. Играл съм на няколко от тях и им отнема седмици, за да изплатят, ако изобщо плащат. Те постоянно отменят тегления, докато не им се прииска да плащат.

Автоматичен превод:

Опитът ми с един от тях беше ужасен, без никакъв бонус (само депозит) получих 5000 евро, това беше преди 6 месеца, и след като го поискаха толкова много, затвориха сметката ми, казино гуру също не помага, ако имате нужда от доказателство, имам всички разговори, не ви препоръчвам да играете дори на 1 евро.

Автоматичен превод:
Domineli888

това е ужасно Те ме таксуваха с 4800 евро, закриха сметката ми и ми казаха, че СУМАТА Е ДЕБИТ НА КОМПАНИЯТА. С други думи, вие запазвате €4800, които са дошли от казино, защото казиното не плаща, нито вие. Започнах да търся информация и това е портфейл, създаден от тях и работи само с тяхната мрежа от казина. Защо известни къщи не използват този портфейл? Просто, тъй като те не искат да ги видят по никакъв начин, те знаят, че ще трябва да платят парите, които теглите.

Брат ми отвори сметка при тях и те му направиха същото нещо с 1500€, както направиха с мен, тегленето му дойде от Rabona. Бих искал да кажа, че живее в друга държава, преди да кажат нещо за IP, това е типичното извинение.


Тази казино мрежа никога не се оттегля към нормалните методи. От друга страна, FunId се оттегля веднага. Но от FunId навън, това е същото като казината. Те никога не се оттеглят.

Автоматичен превод:

file Ето екранна снимка. Оттегляне от 8 януари. Отговорът винаги е един и същ. Обработва се от вашия отдел, бла бла бла... Извинения. НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:

file

Ето как те крадат 5000 € от вас

Автоматичен превод:

Bankonbet, Legiano, Rabona и др... Всички те работят с FunID и са една и съща казино мрежа. Играл съм на няколко от тях и им отнема седмици, за да изплатят, ако изобщо плащат. Те постоянно отменят тегления, докато не им се прииска да плащат.

Автоматичен превод:

Дават ли ви причина защо все още нямате парите си? Знам, че някои казина отнемат около две седмици, за да платят на играч, и бих посочил, че ние даваме на казината точно толкова време, за да обработят плащанията към играчите. Ако това не помогне, тогава можете да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Но се надяваме, че няма да е необходимо и ще можете да получите парите.

Автоматичен превод:

Опитът ми с един от тях беше ужасен, без никакъв бонус (само депозит) получих 5000 евро, това беше преди 6 месеца, и след като го поискаха толкова много, затвориха сметката ми, казино гуру също не помага, ако имате нужда от доказателство, имам всички разговори, не ви препоръчвам да играете дори на 1 евро.

Автоматичен превод:

Доколкото виждам, ние сме се свързали с казиното, но ако те не се опитат да обяснят ситуацията и да ни я опишат, едва ли можем да направим нещо. Но ако не разрешат ситуацията, ще получат черни точки, които ще повлияят на индекса на безопасност, така че поне нещо.

Автоматичен превод:
Jaro

Проблемът с casinoguru е даването на положителна оценка, без да се вслушва в клиентите си (в този случай нас) и ние ви вярваме на 100%, поне в моя случай, когато виждам, че не е така, тогава според мен ви обвинявам, че не сте предупредили за такава измама и единственото нещо, което ми идва на ум е, че сте в съприкосновение за пари, повтарям, както и в други случаи, casinoguru има репутация на законно в целия свят и трябва не го променяйте при никакви обстоятелства, ако не плащат, какъвто е случаят, кажете, че не плащат и ги оценете както заслужават, има много от нас, засегнати от този тип казина.

Автоматичен превод:
Domineli888

Ако имаме повече случаи, в които това е така и нашият екип разбере чрез жалба, тогава рейтингът ще се промени. Също така е необходимо да го докажете с жалба и следователно казиното няма да се опита да разреши нищо. Без това не можем просто да променим рейтинга въз основа на това, че някой е написал във форума, че му се е случила ситуация.

Имаме собствени процедури за всичко във всяко казино, независимо дали индексът на безопасност е 9 или 1.

Автоматичен превод:

Клиент съм на funid от 6 месеца

до 13 февруари всичко вървеше гладко

Спечелих 265 евро в amunra и прехвърлих печалбите към funid за изплащане

13.2.оттогава ме кара да се забавлявам

Въпреки че акаунтът ми беше потвърден и потвърден като потвърден, те не освобождават парите

Явно е по-добре да пропуснете funid

Не бих препоръчал да държите ръцете си далеч


Edited
Автоматичен превод:
oezkanuen

Мога ли да ви попитам дали грешката е от страна на казината или FunID? 🤔

Потвърдено ли е тегленето ви в това казино?

Автоматичен превод:
Romi

Казиното изплати незабавно на funid

Имам и екранни снимки


Edited
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини