ФорумОбсъждане на жалбиCbet ми взима парите

Cbet ми взима парите

преди 3 години от moni79
|
12337 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години

Здравейте

Преди няколко седмици отворих сметка в Cbet

Депозит 200 usd

Едва ми позволиха да направя 2 залога по 50

След това не можех да залагам 5 usd на нито един залог

Искам да се оттегля и те ми казват, че трябва да залагам 100 usd?

Не знам дали ми таксуват или какво?

Как да залагам, ако не ми позволяват


Моля, помогнете ми с този случай, защото не мога да намеря решение


Благодаря ви много, че ми позволихте да се изразя


Моника

Автоматичен превод:
moni79
преди 3 години

Здравей Моника,

моля, опитайте се да го опишете по-подробно. Когато сте депозирали 200, играли ли сте с всички пари? Звучи ми, че сте направили само 2 пъти залог от 50 и след това хей сте ограничили сметката си по някакъв начин, така че не можете да залагате повече от 5 сега? Ако случаят е такъв, ми се струва, че не са харесали вашите високи залози, така че са ограничили акаунта, но имат и правило, според което трябва да заложите депозита си, преди да имате право да го изтеглите всъщност стандартно правило за борба с изпирането на пари).

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел

Благодаря ви първо, че се интересувате от случая.

Първо регистрирайте акаунта, както трябва да бъде, и получете добре от къщата на CBET

След това направих депозит от 100, изиграх два залога от 50 (ако 50 е висок лимит, сериозно, нека затворим къщата)

След това внесох 100 отново, защото моето намерение е винаги да продължа да играя и нямах повече баланс (ако не исках, нямаше да направя депозит, невероятно, че трябва да го обясня така, но cbet house и неговото поведение принуждава ме)

Когато искам тези последни 100 usd, плакатът за ограничение вече се появява

И така, както всяко човешко същество, стигнах до заключението, че няма да ме оставят да играя повече

Затова се опитвам да си взема парите, 200-те и печалбите и те не ми позволяват

Говоря чрез чат и те ми казват, моля, играйте още 100, за да мога да се оттегля

Казах, перфектно, няма проблем, опитвам отново и няма да ми позволи !! .... Отивам във висшите лиги, Италия, Германия, Испания, Англия .... и няма да ми позволи !!


И така, какъв е изходът, който имам? да оставя парите там и да загубя?

Срамно е какво прави CBet !!

Надявам се веднага да се свържете с мен, за да разрешите този проблем

И дано оттук да ми помогнат

От сега нататък много благодарен !!


Поздравления


Автоматичен превод:
moni79
преди 3 години

Споменахте висшата лига, италианската и т.н. И така, говорите ли за спортни залагания? За съжаление ние не сме експерти за това. Както и да е, мисля, че те искат да го заложите поради изискванията за залагане на депозит, от друга страна, вие сте депозирали парите, когато са били определени определени условия и след това те са променили правилата, когато вече сте имали парите си там, така че те просто трябва да ви позволят изтеглете го и затворете сметката си.

Разбирам, че вече не се интересувате да играете там.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Разбира се, те трябва да ме оставят да извадя всичко, но ме отхвърлят

Момчетата от CBET са крадци, защото не ми позволяват да залагам и не ми позволяват да взема парите

Бих искал да знам дали някой от тях чете тези съобщения или дали някой може да се свърже с тях, защото тази ситуация е жалка

Ако можете да ми помогнете, бих Ви бил много благодарен.

Cbet има толкова залози, колкото CASINO, може би имате някакъв контакт, който може да ми помогне

Благодаря ти!!

Автоматичен превод:
moni79
преди 3 години

Можете да подадете жалба на нашия уебсайт. Нашите специалисти ще разгледат вашия случай и най-вероятно ще се опитат да се свържат с казиното. Можете да го изпратите тук. Имаме и испанска версия на формуляра:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 3 години

Тогава няма начин да ми помогнете?

Продължавам да говоря в чата на Cbet и е безполезно, всеки ден нов човек, винаги трябва да казвам едно и също нещо и винаги се оказвам без никаква помощ

Благодаря

Автоматичен превод:
moni79
преди 3 години

Да, можем да ви помогнем, когато подадете жалбата. Нашият екип ще събере всички данни и вероятно ще се опита да се свърже с казиното. Нямам данни за контакт с техните представители, така че няма какво да направя лично.

Автоматичен превод:
moni79
преди 3 години

Току-що разбрах, че вече сме се справили с някои жалби срещу казиното и те винаги са били разрешавани. Казиното също реагира на оплакванията на нашия уебсайт, така че определено това е добър знак.

https://casino.guru/cbet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Каква добра новина, надявам се да ми помогнете

Току-що разговарях с хората от CBET и това е жалко, те ме принуждават да играя само на няколко залога

Невероятно, че те са толкова измамници, те искат да загубя всичките си пари, играейки така

Надявам се да ми помогнете

Благодаря отново!!


Поздравления

Автоматичен превод:
moni79
преди 3 години

Вече ви посъветвах два пъти да подадете жалба и ви казах също, че ако жалбата ви е свързана със спортни залагания, трябва да използвате различен посредник за нея, тъй като сме фокусирани изключително върху онлайн казината. Наистина не знам какво друго да кажа.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Те успяха да помогнат на съпруга ми в същата къща с проблем със спортни залагания, с въпрос за отстъпление в същата къща, Cbet.

Всъщност хората от Cbet се намесиха по темата и писаха на този сайт

Мислех, че могат, че боли

Поздравления

Автоматичен превод:
преди 3 години

Това беше миналата година за месец юни приблизително

Автоматичен превод:
преди 3 години

Решено

Автоматичен превод:
moni79
преди 3 години

И така, позволиха ли ви да изтеглите всички пари от сметката си в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички.

Аз също имах проблеми с компанията Cbet.

В допълнение към около €3600, които спечелих от залагане на различни спортове, нямаше проблеми.

Вчера, след като заложих 10 евро на равенство между италиански отбор от Серия А, те ми блокираха достъпа до акаунта ми.

Изпращайки имейл до отдела, съобщих какво се е случило с това, което се е случило с мен.

Техният отговор беше: „Съжалявам да ви информирам, че вашият акаунт на играч е деактивиран и това решение е взето от ръководството на Cbet.

Нашата система за сигурност откри аномалия и вашият акаунт беше автоматично блокиран за постоянно.

Вече няма да можете да играете на нашата платформа или да отворите нов акаунт.

Благодарим ви за разбирането."


Без да изброят нищо или дори да ми дадат логично обяснение, нищо друго не беше споменато, също и защото не могат да ме обвинят, да измислям несъществуващи неща или да ме смятат за лош играч, тъй като винаги съм залагал сериозно и чисто, до доказване на противното .

Сега бих искал да знам, ако не ми отговорят в следващите няколко дни, към кого да се обърна за връщане на средствата, които са блокирани в тяхната платформа?

Техният лиценз е: CURACAO. AK GLOBAL NV притежава лиценз за игри # 365 / JAZ акредитация GLH-OCCHKTW0702102019, издаден от правителството на CURACAO .


Въпреки това актуализира информацията, защото в момента приема и играчи от Италия.

Да се опитам ли да отворя жалбата едновременно на вашия сайт: casinoguruit.com/ и да я изпратя, като пиша на "reclami@curacao-egaming.com"?

Благодаря ви много, очаквам с нетърпение помощ и отговори...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Enzu
преди 1 година

Здравей.

Честно казано, ние не се занимаваме със спортни залагания, защото чувстваме липса на опит в тази област. Съжалявам, че го казвам, но най-вероятно не можем да ви помогнем.

Вместо това бих предложил да посетите тези уебсайтове:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

След това трябва да помислите да се свържете с лицензиращия орган, но не се надявам на директна подкрепа от тяхна страна.

🤞 Пожелавам ви щастлив край!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти. Мога ли да попитам дали лицензът им е все още валиден или е изтекъл? Има опасения относно валидността на въпросния лиценз, тъй като чрез проучването си открих няколко опасения относно него. Въпреки опитите ми да получа информация чрез контакта за чат на живо, бях срещнат с уклончива или поверителна информация. Мога ли да знам дали е възможно да се получи повече информация за това?

Благодаря отново

Автоматичен превод:
Enzu
преди 1 година

Здравейте,

според валидатора на лиценза е валиден. Можете да проверите това сами, като щракнете върху това лого на уебсайта на казиното:

filefile

Предполагам, че операторът на чат не е бил съвсем уверен в това как работи лицензът, но не е толкова лесно🙂.


Кажи ми как върви! 🤞🌟

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предпазиха ме от теглене, като не изпратиха SMS за потвърждение на телефона ми. Опитах други телефонни номера, опитах тяхната поддръжка в продължение на седмици. Те никога не помагат или дават точно ETA. Никога няма да се върна към C-Bet.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини