ФорумОбсъждане на жалбиБих искал да подам жалба до "казино и къща за залагания PASTON.ES, но не знам как да го направя

Бих искал да подам жалба до "казино и къща за залагания PASTON.ES, но не знам как да го направя

преди 1 година от Jaiwy86
|
1886 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добър вечер екип на casinoguro, моля за вашата помощ, за да подадете жалба до PASTON.ES, отчаян съм, тъй като имам проблем с тях. На 17 януари щях да продължа да правя теглене от това казино и букмейкър, когато отидох да го направя, виждам, че бутонът за теглене е блокиран. Свързвам се с отдела за обслужване на клиенти на споменатото казино, като ме информира, че за да направя теглене, трябва да верифицирам акаунта си, като изпратя селфи с личната си карта в ръка, като продължа да го правя едновременно и проверявам човека за обслужване на клиенти до клиента, че е валиден. След получаване отварят тикет за процеса с номер 660276 и ми казват, че трябва да изчакам 2-3 дни отдел да валидира всичко, за да активират бутона за теглене. Днес, 9 февруари, нямам новини от посочения отдел, нито са потвърдили нещо, за да мога да направя споменатото теглене. Свързах се с тях отново, за да разбера как е и какво се случва, момчето ме бави и ми казва, че не може да ме информира за нищо, че единственото, което може да направи, е да докладва обаждането ми и оплакването ми да се опита да ги избърза. Правиха ми го вече 2-3 пъти, без да има никакъв резултат. Моля, помогнете ми с всичко това, тъй като имам нужда от малкото пари, които получих.

Автоматичен превод:
Jaiwy86
преди 1 година

Здравейте,

използвайте тази връзка, за да подадете жалбата , не се колебайте да поставите копие от публикацията си направо в жалбата и бъдете готови да сътрудничите, моля.

Уведомете ме, ако имате нужда от допълнителна помощ.


За съжаление, според последните оплаквания изглежда, че казиното не реагира. Е, надявам се, че ще можем да ви помогнем.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече пуснах жалбата Радка, чакам да ми кажат какво да правя, много благодаря за интереса 🙏

Автоматичен превод:
Jaiwy86
преди 1 година

Мисля, че е твърде рано за благодарности 🙂.

Нека първо да ви помогнем малко повече. Ще се опитам да следя жалбата ви, имам предвид напредъка. Все пак не се колебайте да ми го напомните тук във форума, ако можете.

Да се надяваме на най-доброто!



Автоматичен превод:
преди 1 година

По принцип днес ми изпратиха друго съобщение, че документацията ми е приета и са отключили опцията за теглене на пари, сега трябва да чакам да видя дали тегленето ми е прието или не 🤦🏻‍♂️.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Парите са получени, благодаря ви много за помощта. Благодаря ви от сърце за интереса, страхотен екип сте.

Автоматичен превод:
Jaiwy86
преди 1 година

Толкова се радвам да го чуя! Благодарим ви, че ни държите в течение. 🙂

Ако някога имате нужда от помощ или просто искате да поговорите малко - ние ще сме тук!

Приятно прекарване.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, пиша ви тук, за да видите дали можете да ми помогнете..., от 31 януари не мога да изтегля баланса, на 30-ти ми поискаха документа за селфи плюс лична карта и до сега Няколко пъти съм се оплаквал от клиент за обслужване на клиенти, отговорът им винаги е един и същ, финансовият отдел има голям обем работа и трябва да се оплакват в DGOJ... НЯМА право букмейкър да не плаща... и те искат да се уморите да губите пари и да не плащате, Не е нормално днес все още да нямам парите в сметката си, имам нужда от помощ, защото не искам да ми задържат парите...

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини