НачалоФорумОбсъждане на жалбиBeem Casino не изплаща

Beem Casino не изплаща

 от Michid
|
6 833 преглеждания 23 отговора |
|
1 2

Здравейте, имам проблеми с Beem Casino. Това е около 1500 евро. Всеки път, когато попитам за това, се появява друго извинение. Вече подадох жалба. можете ли да помогнете

Автоматичен превод:
Michid

Здравейте, може да ви е интересно да прочетете нашата тема за казино Beem.

За да обобщим, казиното беше прилично миналата година, но стана по-зле и много по-зле от началото на тази година. Трябва да се е случило нещо там и много хора имат проблеми със забавените тегления. Знам за случаи, когато играчите в крайна сметка получиха заплата след много седмици, така че засега не всичко е загубено.

Автоматичен превод:
Daniel

Сега ще изчакам до следващата седмица сряда. След това 14-дневният период приключи. Тогава щях да подам жалба. Загубих доверие в Beem Casino. И се надявам, че тогава можете да ми помогнете

Автоматичен превод:
Michid

Здравейте,

ще се опитаме да ви помогнем да получите печалбите си, да се надяваме, че Beem казино ще обърне малко внимание на оплакванията.

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря, както казах, ще изчакам до сряда. Ако нищо не се случи дотогава, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
Michid

ние ще бъдем тук. Стискам палци - надявам се, че в крайна сметка няма да имате нужда от нашата помощ!

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ти много

Автоматичен превод:
Radka

Днес отново помолих подкрепата. Единствената информация, която се появи, беше, че трябва да изчакам няколко минути. След повече от 30 минути чакане поддръжката също спря да отговаря. Сега изпратих имейл, в който изрично написах, че ако нищо не се случи до сряда, ще подам жалба. Любопитен съм дали ще получа отговор

Автоматичен превод:
Michid

Не мога да кажа, че съм изненадан 🙁.

Рейтингът им падна значително преди няколко седмици и не изглежда, че качеството на услугите им ще се подобри скоро.

Автоматичен превод:
Radka

Честно казано, не съм изненадан след това, което прочетох през последните няколко дни. Моят имейл, разбира се, беше игнориран от Beem Casino. Тогава вероятно няма да имам друг избор и трябва да подам жалба. Надявам се така да си взема парите

Автоматичен превод:

Днес подадох жалба. Тъй като миналия уикенд Beem Casino заяви, че ще бъде обработено през седмицата, но тъй като нищо не се случи и имейлът ми беше игнориран, сега подадох жалба. Надявам се, че можете да ми помогнете

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Michid

Здравей Мичид,

Ще направим всичко възможно да ви помогнем. Призовавам ви обаче да намерите по-прилично казино, което да играете – вярвам, че вече сте планирали да го направите.

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви много за желанието да ми помогнете. Засега все още чакам жалбата ми да бъде приета.


Да, определено ще стоя далеч от подобни казина в бъдеще

Автоматичен превод:

Защо жалбата, която подадох вчера, беше просто изтрита?

Друг играч подаде жалба днес и тя беше отворена. Сега подадох друга жалба, надявам се този път да работи или да ми бъде казано причината, поради която не е приета

Автоматичен превод:
Michid

Здравей Мичид,

Виждам, че скорошната ви жалба, подадена на 06.06.22 г., чака да бъде одобрена:

file

Можете ли да проверите дали е наред, моля?

Ние не изтриваме оплаквания, сигурен съм в това. Въпреки това, докато жалбата ви не бъде приета, други играчи нямат достъп, само вие и екипът за оплаквания.


Автоматичен превод:

Точно това е жалбата, която подадох вчера. Но аз също написах жалба на 5 юни и тя изчезна изведнъж

Автоматичен превод:
Michid

Честно казано, не виждам такова оплакване. Но казахте, че отново сте публикували същото, нали?

Така че настоящата жалба срещу Beem Casino (отново) покрива вашия проблем, прав ли съм?

Автоматичен превод:

Да, точно един ден по-късно подадох същата жалба отново за Beem Casino.

Автоматичен превод:
Michid

Така че нито една жалба не липсва и няма смисъл да подавате две еднакви жалби, така че вероятно е по-добре по този начин. 🙂

Моля, отделете малко време на екипа по жалби, за да се свърже с вас.

Автоматичен превод:

Оплакванията, които зададох на 5 юни, изведнъж изчезнаха ден по-късно. Така че подадох отново същата жалба. Да разбира се, че ще чакам

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини