ФорумОбсъждане на жалбиBeem Casino добра репутация-много лошо изплащане?

Beem Casino добра репутация-много лошо изплащане?

преди 2 години от wennertom
|
5754 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, исках да попитам кой друг има проблеми с Beemcasino. Сайтът всъщност е доста добър. Въпреки че 10 пъти максималното теглене от депозита е наистина твърде малко. Но получавам ежедневни оферти за 200% депозит. Но тегленията отнемат вечно! Чаках 3 седмици за последния! Въпреки че съм проверен. Невероятно. Не мога да депозирам повече, преди да получа своите 2 отворени плащания. Защото не знам дали изобщо ще ми платят. Порязват се с него. Не получавате нищо освен стандартни отговори. Много зле. Ако някой има имейл адрес, различен от имейла за поддръжка. Моля, изпратете ми благодаря. Том

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Здравейте, тук имаме доста дълга дискусия за казино Beem. Най-общо казано, бих казал, че казиното се грижи за репутацията си. Виждам, че вече сте подали жалба и казиното комуникира там. Това е добро начало.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Не разбирам това. От казиното съобщиха, че парите са ми преведени. Което не е вярно, защото все още предстои. А Beem Casino съобщава само най-важното на всеки 7 дни. Можеха да разрешат всички оплаквания за един ден. Не го правете. Защо всички са толкова положителни за казиното? Не разбирам. И вярвам на всеки, който има открито оплакване. Нито едното. Чакам 3 седмици за плащането, на което имам право. Това е факт. Може би трябва да се каже на BEEMCasino, ако не им пука за играчите си. 2-3 точки надолу от репутацията. Вие като филиал също трябва да се интересувате от него. Определено щях да платя отново 1-200. Не мога, защото не плащат в разумен срок.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,

Имам същия опит с Beem. Чаках изплащанията си от седмици и също подадох жалба. Не идва много от Beem, освен повтарящи се забавящи фрази. Донякъде странно поведение на обслужването на клиенти. Фактът, че те рекламират в сайта с твърдението "Изплащания до €50 средно за по-малко от 5 минути" е наистина фарс.

Също така не разбирайте, че Beem HERE все още има толкова висок рейтинг, оплакванията май се трупат...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Обслужването на клиенти има нулев достъп до финансовия отдел. Предполагам, че BEEMcasino има значителни проблеми с плащането заради наложените санкции. Всички процесори за плащане ще бъдат затворени. Тогава BEEMcasino трябва поне да каже, че трябва да плащаме с криптовалута. Но те просто не правят нищо!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що получих промоцията от BEEMcasino:

УАУ УАУ УАУ

Познай какво? Йохан току-що спечели €5291 , като удари x3306 в Star Bounty !


-Ако горкият знаеше какво го очаква, преди дори да получи парите си😂😂😂


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Не разбирам това. От казиното съобщиха, че парите са ми преведени. Което не е вярно, защото все още предстои. А Beem Casino съобщава само най-важното на всеки 7 дни. Можеха да разрешат всички оплаквания за един ден. Не го правете. Защо всички са толкова положителни за казиното? Не разбирам. И вярвам на всеки, който има открито оплакване. Нито едното. Чакам 3 седмици за плащането, на което имам право. Това е факт. Може би трябва да се каже на BEEMCasino, ако не им пука за играчите си. 2-3 точки надолу от репутацията. Вие като филиал също трябва да се интересувате от него. Определено щях да платя отново 1-200. Не мога, защото не плащат в разумен срок.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Трябва да кажа, че мисля, че това, което всички изпитвате сега, върви ръка за ръка с нарастващата популярност. Това ми изглежда като страничен ефект от цялата популярност и промоции: малко хора в чата на живо плюс претоварен финансов отдел, напълно съм сигурен, че същите хора се занимават и с процеса на KYC. Просто мисля, че им пука, но не в най-добрата форма в момента. Това е моята гледна точка.

Разбира се, винаги е лошо, когато проблемите с казината засягат играчите и разбирам добре вашето отношение.

Бъдете сигурни, че в момента, в който всяко казино спре да плаща и всички оплаквания внезапно приключат като нерешени, ние незабавно ще обсъдим черните точки и общия рейтинг.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,

Имам същия опит с Beem. Чаках изплащанията си от седмици и също подадох жалба. Не идва много от Beem, освен повтарящи се забавящи фрази. Донякъде странно поведение на обслужването на клиенти. Фактът, че те рекламират в сайта с твърдението "Изплащания до €50 средно за по-малко от 5 минути" е наистина фарс.

Също така не разбирайте, че Beem HERE все още има толкова висок рейтинг, оплакванията май се трупат...

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,

Е, можем да обсъждаме общия рейтинг в момента, в който затворим жалбите. Ако всички тези оплаквания продължават да действат, не е ясно дали казиното заслужава някакво наказание или ако не.

Честно казано, трябва да изчакаме малко.

Но съм съгласен с теб. Ако бях на твое място и аз бих си помислил същото.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Но когато BEEMcasino казва, че е изплатило парите ми, което очевидно не е вярно. И след това отново всеки път получава 7 дни за отговор. Не е ли чудно, че случаите в крайна сметка се решават. Системата за снежни топки работи добре известно време. Казиногуру трябва да изчака след 14 дни. Направете времето за отговор на казиното максимум 3 дни. Изчакайте 7 дни всеки път. Което BEEMcasino също използва. Твърде дълго е. А с 64 оплаквания човек може да подозира и система зад него. 8.5 много добра репутация наистина не е подходяща там. Особено, защото има и други сайтове, където се прикачват подобни оплаквания. Отделно от това, BEEMcasino може просто да каже, че са необходими четири седмици, за да дойдат парите. Те не казват нищо. Или че плащате с криптовалута. Ще отнеме няколко минути. Но BEEMcasino винаги използва пълно работно време с оплакване. За мен казиното дори не заслужаваше оценка 5. За жалост. И бъдете честни. Casinoguru има партньорски мениджър в Skype. Би трябвало да може да направи това за часове. Преминаването не прави нищо. И говоря от името на над 100 души, които имат проблеми с BEEMcasino.

Бих искал отново да отбележа, че BEEMcasino дори не е проверил акаунта ми от 7 дни. Виждам това, защото все още имам баланс от 1090 евро. Относно 10x Max теглене. В противен случай той вече ще бъде изчистен до нула. И още нещо мога да заложа. Моето изплащане от 600 евро отново се анулира, защото мога да изплатя само 500 евро наведнъж. Това е наистина нелепо. И няма нищо общо с добрата репутация. Просто ми напишете имейл. Изтеглете всичко на биткойн и е добре.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Здравейте, прав сте, имаме Skype контакти на представителите на казиното. Току-що говорих с тях като цяло за предстоящите тегления, тъй като не сте единственият, който чака. Казаха ми, че е причинено от руската инвазия, защото банките започнаха да извършват допълнителни проверки на плащанията.

Те искат да разрешат този проблем възможно най-скоро. Казах им също, че би било справедливо да информират чакащите играчи, тъй като липсата на информация създава излишно напрежение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Добре, както си мислех. Може би те също трябва да съобщят това на играчите, а не само на вас в чата в Skype. Това би било страхотно. Все още доброто BEEMcasino се опитва да изплаща. Аз също оценявам това.

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Точно това им казах. Казах, че играчите също трябва да бъдат информирани. Не всички, но поне някои от играчите биха разбрали ситуацията и биха били по-търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих този имейл при поискване:

Благодарим ви, че се свързахте!


Доколкото виждам, вашата заявка за теглене на 500 и 600 EUR беше потвърдена от нас на 23 март 2022 г. 10:04. Сега очакваме потвърждение от вашата банка. Извиняваме се за неудобството и ви молим да изчакате. Моля, имайте предвид, че тегленето чрез банков превод може да отнеме до 7 работни дни.



Може би това дава някаква надежда на други играчи на BEEMcasino. Когато парите наистина дойдат. Ще ви уведомя, разбира се.

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Здравейте,

сега, това е нещо! Не искам да звуча глупаво, но стискам палци.


Автоматичен превод:
преди 2 години

да. Ще натисна с теб😂

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

😂 и останалите играчи с предстоящи тегления също, сигурен съм!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте парите току що пристигнаха. Така че успешно съм платил общо около 5-6 пъти в BEEMcasino. Благодаря на Casinoguru за помощта. Щеше да отнеме повече време без вас. BEEMcasino трябва да работи върху комуникацията и да реагира по-бързо. Тогава е добро казино. Благодаря отново

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Здравей!

Страхотни новини - благодаря, че ни уведомихте. Ще актуализирам екипа за жалби.

Насладете се на печалбите си 🙂

Ще си дадете ли почивка с казиното Beem? 😀

Автоматичен превод:
преди 2 години

Когато пръстите ви сърбят и се появи бонус от 250 процента. Не мога да гарантирам нищо 😂😂😂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте парите току що пристигнаха. Така че успешно съм платил общо около 5-6 пъти в BEEMcasino. Благодаря на Casinoguru за помощта. Щеше да отнеме повече време без вас. BEEMcasino трябва да работи върху комуникацията и да реагира по-бързо. Тогава е добро казино. Благодаря отново

Автоматичен превод:
преди 2 години

Наистина се радвам на страхотната новина 👍 Да се надяваме, че ще успеят да се справят и с другите предстоящи тегления и ще успеят да оправят настоящата трудна ситуация.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини