НачалоФорумОбсъждане на жалбиBdmbet не позволява тегления

Bdmbet не позволява тегления

 от francescocapitani
|
2 760 преглеждания 9 отговора |
|

Опитах се да изтегля €280 за първи път

след 2 дни имейлът пристигна, че тегленето е отменено и парите са кредитирани обратно, опитах отново на 31 май, в хронологията изглежда платено, но те не пристигнаха, изпращам имейл, те отговарят, че тегленията на 31 май са били отменен. Какво мога да направя ?

Edited
Автоматичен превод:

Казиното е Bdmbet

Автоматичен превод:

Казиното има висок резултат за спам. Не изглежда надежден. По-добре опитайте да се свържете с тяхната поддръжка на клиенти.

Автоматичен превод:

Опитах се да изтегля €280 за първи път

след 2 дни имейлът пристигна, че тегленето е отменено и парите са кредитирани обратно, опитах отново на 31 май, в хронологията изглежда платено, но те не пристигнаха, изпращам имейл, те отговарят, че тегленията на 31 май са били отменен. Какво мога да направя ?

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че вече сте регистрирали жалба , така че това е следващата ви стъпка, в която нашият екип ще се опита да ви помогне.

Въпреки това, когато теглите тук за първи път, имате ли потвърдена сметка? Казиното каза ли ви защо тегленето е отменено и парите са върнати, но историята го показва различно? Най-добре би било да знаете причината.

Играхте ли с някакъв бонус?

Уведомете ме и се надяваме, че ще можем да разрешим ситуацията ви с вас.

Автоматичен превод:

псевдонимът ми в казиното е Loss66888705

Проверен съм file bdm залог от исторически резултати file Платено, но не е, парите не ми бяха кредитирани обратно. Казаха, че тегленията на 31-ви са отменени и това е

Автоматичен превод:
francescocapitani

Е, виждам, че нищо не е помръднало и казиното не се опитва да ви помогне по никакъв начин.

Видях обаче, че Кристина ти отговори и има някои въпроси относно жалбата, така че би било добре да й отговориш.

Просто щракнете върху тази връзка и отговорете . ⬅️

Освен това се чудех дали сте се опитали да се свържете с доставчика на плащания, където парите трябва да дойдат при вас, независимо дали виждат транзакция или не. Може би щеше да получиш някакъв отговор.

Бихте ли опитали това?

Автоматичен превод:

Добър вечер, виждам, че това казино е измама, направих депозит от €20 преди повече от 5 дни, балансът не е влязъл в сметката и търся баланса си досега нищо. Хората дори не дават отговори

Автоматичен превод:
ruimsilvaruisilva

Опитайте да проверите при вашия доставчик на плащания, грешката може да е и на тяхна страна.🤷‍♀️ Кой метод на плащане сте използвали, ако мога да попитам? Кажете ни, ако имате новини, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Платих си за услугата, както винаги в другите залагателни къщи, вчера ми изпратиха имейл, че трябва да изчакам още 5 работни дни. Направих плащането на услугата на 11-ти и досега не съм видял нито пари, нито нищо. Никой не може да ми обясни какво се случи. Отивам на чат няколко пъти, за да говоря с тях, отговорът винаги е един и същ и те казват, че трябва да ги изчакам да кажат нещо.

Автоматичен превод:
ruimsilvaruisilva

Здравейте. Въпреки вашите очаквания, мисля, че Роми имаше добра идея, когато предложи да попитате вашия доставчик на плащания. Поне ще знаете, че има или няма проблем от ваша страна. Трябва да кажа, че това е доста голямо забавяне, така че очевидно липсата на обяснение не е много полезна. И все пак може би поддръжката на казиното също е безпомощна, чакайки партньорът им да измисли нещо солидно. Надявам се, че няма да продължи още дълго. 🤞🤞

Във всеки случай, уведомете ни как се справяте, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини