ФорумОбсъждане на жалбиАрбитър на казино Gamba

Арбитър на казино Gamba

преди 1 месец от SupItsJ
|
561 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

https://casino.guru/gamba-casino-player-s-account-has-been-closed-and


Бих искал да се намеся тук в този случай от името на играча, защото той не е запознат с правната терминология и е в изключително неблагоприятно положение, тъй като не може да разбере правните термини и мисля, че тази бариера причинява неразбирателство между него и операторът, когато операторът вярва, че се опитва да ги измами, но това просто не е така и бих искал да помогна за разрешаването на това по възможно най-приятелския начин, тъй като работя както с оператора като партньор, така и с играча като мой приятел, така че някак добре разбирам ограниченията между участниците в спора

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изпратих данните си по имейл на лицето, което се занимава със случая, моля, проверете полето си за спам, тъй като домейнът ми може да е бил филтриран

Автоматичен превод:
SupItsJ
преди 1 месец

Съжалявам, но наистина не разбирам намеренията ви тук.

Нашият екип за оплаквания вече работи по този случай и ако има нещо, което играчът не може да разбере, ние сме тук, за да отговорим на въпросите.

За съжаление, в този случай изглежда, че играчът изобщо е спрял да отговаря, така че в момента не можем да направим нищо по въпроса.

И така, бихте ли казали на всички какви са били вашите намерения тук, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини