ФорумОбсъждане на жалбиАкаунтът е блокиран поради грешка на оператора

Акаунтът е блокиран поради грешка на оператора

преди 7 месеца от luisframaro
|
1583 преглеждания 7 отговора |
|
преди 7 месеца

Поздрави, бих искал да получа помощ от някой от гурутата, ако е възможно.


Никога не съм имал проблеми с 1xbet, нямам няколко акаунта или правя нещо странно, всъщност губя повече, отколкото печеля хахаха. Проблемът ми е следният, заложих на комбинация от две футболни игри, които спечелих, реших да изтегля парите си (за първи път го правя) и това не беше възможно, тъй като ми липсваха някои задължителни полета попълнете, говорих с оператора и попълнете тази информация, засега добре. Трябва само да дам NIF (данъчен идентификационен номер), тъй като това е за Испания и аз съм венецуелец. Говорих с друг оператор и тя каза, че ще предаде случая ми във финансовия отдел, всичко е наред.


Проблемът възниква, когато използвам ПРИЛОЖЕНИЕТО за поддръжка на клиенти и има някои опции в текстовия чат и има една, която казва нещо като „Не мога да контролирам това, искам да сложа край на всичко сега" И в моята невинност си помислих беше линк към статия и ми беше интересно да я прочета, за да убия време и да се информирам малко повече. Но това беше опция за оператора и това (Без никакво потвърждение или посреднически думи с човешко отношение) Тя просто каза „Един момент, моля" и блокира акаунта ми, преди да бъде блокиран, й казах нещо като „Не е необходимо, не Нямам проблем, беше просто объркване, мислейки, че е информационна връзка" Но тя вече не ми отговори и просто блокира акаунта, искам да вярвам, че е бот.


Имам добре спечелени пари в сметката си, които бих искал да изтегля, тъй като ги имам, никога не съм имал проблем с 1xbet, не съм нарушил никакви правила или нещо подобно, това беше по вина на този оператор/бот, който дори не прочетох съобщението ми, бих искал помощ за деблокиране на акаунта ми, тъй като това е нечестно и неприемливо, освен това парите ми са там и не съм нарушил НИКАКВИ правила.


Вече изпратих 2 имейла на block@1xbet-team.com но не получих отговор, нито знам приблизителното време, ще се радвам на всякаква помощ, благодаря предварително.

Автоматичен превод:
luisframaro
преди 7 месеца

Здравейте!

Бих казал, че дори ако сметката ви бъде блокирана по начина, който описахте, казиното трябва да предприеме всички необходими стъпки, за да изплати всички пари, останали в сметката ви и събрани в съответствие с правилата.

Затова намирам за доста странно, че няма предишно споразумение.

Мога ли да знам откога акаунтът ви е толкова злощастно блокиран, моля?

Опитвам се да разбера колко време е минало, да преценя дали е време да се тревожа сериозно. Искам да кажа, фактът, че нямате ясен отговор, всъщност не е много успокояващ.

Така че, моля, уведомете ни как продължава за вас.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей Радка! Наистина оценявам вашата загриженост и помощ, това се случи вчера. Вече изпратих 2 имейла с моите данни, за да ускоря процеса, но все още нямам отговор. Оператор ми казва по телефона, че това може да отнеме "няколко дни", но все пак ми се струва много несправедливо, тъй като акаунтът ми беше блокиран от този бот. /оператор без дори да потвърди, никога не съм нарушавал правила.


Ще ми бъде много полезно, ако можете да ми помогнете с този проблем, тъй като разчитам на тези пари и съм много стресиран, благодаря ви предварително!

Автоматичен превод:
luisframaro
преди 7 месеца

Случайно да сте получавали имейл от поддръжката на казината с обяснение за блокирането на акаунта ви? Би било наистина добре да знаем какво се случва със сигурност. Понякога има нужда от допълнителна проверка, както мога да кажа от моя опит, но винаги е разумно казиното да предупреди играча по някакъв начин за блокирането на сметката.

Бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип, но те могат да се намесят само след 14-дневния период, който обикновено даваме на казината, за да извършат плащането. Така че засега няма какво да се прави, просто изчакайте нова информация от казиното. Моля, уведомете ни за всяка актуализация относно това и се опитайте да запазите спокойствие, ако е възможно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Поздрави Роми! Благодаря ви за отговора, в момента проблемът не е плащането (със сигурност ще трябва да разреша това скоро), в момента проблемът е, че акаунтът ми беше блокиран несправедливо и без какъвто и да е вид потвърждение от бота/оператора. Повтарям, никога не съм нарушавал никакви правила и съм потребител, който използва приложението редовно без проблеми, единственото недоразумение беше, че щракнах върху връзка, която казваше „Искам да сложа край на всичко, не мога да контролирам това" Мисля си беше връзката към полезна статия и ми беше интересно да прочета, но нямам никакъв проблем. По същия начин казах в чата с оператора, че е било грешка, че не е необходимо да се предприемат никакви действия, но този „оператор" не поиска никакъв вид потвърждение или ми предложи помощ за изтегляне на парите ми преди да блокира Mind you, той просто го направи и това беше много лош вкус, грешно е. Сега имам значителна сума пари, задържана в сметката ми, която беше блокирана, без да искам потвърждение и без да съм нарушил правила.


Въпросът ми е следният, като знам, че е грешка на оператора или 1xbet, трябва ли все пак да чакам 14 дни, за да ми отключат несправедливо блокирания акаунт? Минаха почти 2 дни и те не са отговорили на нито един имейл от техния имейл за отключване. Благодаря предварително и успешен ден.


За да дам повече контекст, имейлът, който ми казаха, беше block@1xbet-team.com но все още нямам никакъв отговор, когато е трябвало да бъде нещо, което са разрешили незабавно, чест потребител, който не е нарушил никакви правила, не би трябвало да преминава през тези неприятни ситуации.

Автоматичен превод:
luisframaro
преди 7 месеца

Прилича ми на някакъв инструмент за отговорен хазарт, нали? Ако е така, мога да разбера, че казиното отнема толкова много време за „разследване", както бих могъл да го нарека. Представете си случай, в който играч с проблем с хазарта използва този инструмент и след това внезапно решава да промени решението си, защото той/тя наистина има нужда да играе. Разбирате ли смисъла ми тук? В такива случаи казиното трябва да се увери, че е добре да отворите отново сметката.

Надявам се, че проблемът ви ще бъде решен скоро и ще чакам всяка актуализация от вас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Добро утро Роми! Това, което ми изглежда странно е, че вече трети ден и дори нямам отговор, че са получили имейла ми, а също така ако искат да ме "защитят" трябва поне да ми върнат парите, преди да ме блокират от техните платформа. Разбирам какво имаш предвид, но те трябва да са също толкова бързи в решаването на проблемите на клиентите си, колкото и в блокирането на сметки, много се притеснявам за парите си.

Автоматичен превод:
luisframaro
преди 7 месеца

Добро утро и на теб. Наистина разбирам гледната ви точка, но за съжаление не мога да помогна по никакъв начин. Опитахте ли да се свържете с тях, да попитате колко време ще отнеме, може би?🤷‍♀️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини