Кюрасао не са справедливи към играчите.....аз го прочетох в техните условия и условия, че може да отнеме до 7 месеца, преди даден случай да бъде решен.
И след подаване на жалба до тях, човек е загубил правото си да съди казиното.
Curacao are not fair to players.....i read it in thier terms and condition that it can take upto 7months before a case is been resolved.
And after submitting a complaint to them, one has forfeited his right to sue the casino.
Мисля, че вече съм чувал за това "правило". Е, това е Кюрасао, не мога да виня играчите, че избягват такива лицензирани казина като цяло. Съжалявам, че работи по този начин.
I think I have already heard about this "rule". Well, it's Curacao, can't blame players for avoiding such licensed casinos in general. I'm sorry it works this way.
Можете ли да предоставите пълно извлечение от вашия TRON акаунт/портфейл, където можем ясно да видим кога и къде сте направили депозити и тегления към и от 1win
Изпратих потока на акаунта в Binance, знаете ли дали файлът, който изпратих, е това, от което се нуждаете? Горното казва да се показват записите за депозит и теглене на 1win! Не мога да го направя! Тъй като не мога да си спомня кой беше депозиран в 1win или
Така че аз осигурявам целия оборот на Binance
Can you please provide a full statement from your TRON account/wallet where we can clearly see when and where you made deposits and withdrawals to and from 1win
I sent the flow of Binance account, do you know if the file I sent is what you need? The above says to display the deposit and withdrawal records of 1win! I can't do it! Because I can't remember which one was deposited into 1win or
So I provide all the turnover of Binance
Здравейте,
ние не сме поддръжката на казиното, предполагам, че трябва да попитате в казиното вместо това.
Имате ли някакъв проблем с казино 1Win, моля?
Hello,
we are not the casino support, I guess you should ask in the casino instead.
Do you have any problem with 1Win casino, please?
Току-що отворих заявка като теб, бях жертва на 1WIN, уж нарушавайки правило 9.7, когато няма нищо от това, сумата ми е 3000 евро, а не сто евро.., нямам повече думи, мисля да взема адвокат на остров Кюрасао, за да представи случая, изминаха 2 месеца, откакто съм в спор с тях от 15 август след проверката на акаунта
I have just opened a request like you, I was a victim of 1WIN, supposedly having violated rule 9.7 when there is nothing of that, my sum is 3000 euros and not a hundred euros.., I have no more words I think to take a lawyer on the island of curacao to present the case, it's been 2 months that I have been in dispute with them since August 15 since the verification of the account
Така че съжалявам за вашия случай, моят е само $130, тъй като през месец март отказаха да ми платят сумата!
So sorry about your case,mine is just $130 since the month of march they've refused to pay me my sum!
Разрешихте ли ситуацията или не? И на вас са блокирали акаунта? Свързах се с антилефона, който им даде лиценза, хаха, те също не отговарят.. Жалко
You solved the situation or not ? They blocked your account too? I conctated the antillephone which give them the license lol they dont answer too.. Shame
Току-що отворих заявка като теб, бях жертва на 1WIN, уж нарушавайки правило 9.7, когато няма нищо от това, сумата ми е 3000 евро, а не сто евро.., нямам повече думи, мисля да взема адвокат на остров Кюрасао, за да представи случая, изминаха 2 месеца, откакто съм в спор с тях от 15 август след проверката на акаунта
I have just opened a request like you, I was a victim of 1WIN, supposedly having violated rule 9.7 when there is nothing of that, my sum is 3000 euros and not a hundred euros.., I have no more words I think to take a lawyer on the island of curacao to present the case, it's been 2 months that I have been in dispute with them since August 15 since the verification of the account
Хубаво е, че сте подали жалбата . Сега трябва да се надяваме, че това казино ще ни сътрудничи, това е най-сложната част, за съжаление.
It's good that you have submitted the complaint. Now we have to hope that this casino will cooperate, this is the trickiest part, sadly.
Дори и да ви отговорят, те са склонни да отговорят по начин, който определено знаете, че няма да ви помогнат!
Even if they answer you, the tend to answer in a way,you definitely know they ain't going to help you!
Бих ви посъветвал да оставите казино гуру да ви помогне, така ще бъде по-лесно, но когато казиното не успее да се съобрази, тогава можете да се свържете с curacao, но ще трябва да продължите да им изпращате съобщения редовно, ако сте късмет, че някой ден ще отговорят!
I'd advise you let casino guru help you, it will be easier that way but when the casino fails to comply,then you can contact curacao, but you'll have to keep sending them messages on a regular basis, if you're lucky they will respond some day!
Беше затворен като неразрешен, те не съдействаха, изобщо не отговориха на жалбата ми на сайта на гуру.
Все още имам около 100 долара с тях.
Was closed as unresolved, they didn't cooperated, they didn't respond to my complaint at all on guru's site.
I still have about $100 with them.
Здравей Racan97,
Ако по-голямата част от печалбите ви идват от спорт, казино гуруто ще отхвърли жалбата ви, те се занимават само с казино игри, понякога все пак може да имате късмет, те няма да ви попитат за историята на играта ви!
Но се страхувам, че в оплакването си споменахте спорт.
Надявам се да играете повече казино игри или да имате еднакво съотношение с казино и спортни игри!
Hello Racan97,
If most of your winning came from sport,the casino guru will reject your complaint, they only deal with casino games,sometimes you might get lucky anyway, they won't ask about your game history!
But I'm afraid in your complaint you mentioned sports.
I hope you play more of casino games or having equal ratio with both casino and sport games!
Получих моите тегления днес, вие, аз и Hafsat бяхме маркирани в съобщението за лицензиране на органа, изпратено до 1win.
Надявам се, че всички вие също получавате пари.
I got my withdrawals today,you,I and Hafsat were tagged on the message licensing authority sent to 1win.
I hope you all get ya money out too.
Не разбирам как казаха, че Hafsat е използвала моя имейл адрес или аз съм използвал нейния имейл адрес, за да създам акаунт в 1win.
I don't understand, how they said Hafsat used my email address or is it that I used her email address to create account on 1win.
Радвам се за теб!
Сериозно ми се плаче 🥺
I'm happy for you!
Seriously I feel like crying 🥺
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.