Съжалявам, нямам представа дали сте разбрали какво написах, но не можем да ви помогнем.
Това е вашето заключение по жалбата :
„Както може би знаете, нашият форум Casino.Guru се занимава само с оплаквания, свързани с онлайн казина . Разбирам, че трябва да ви е трудно, но за съжаление нямаме достатъчно информация, за да се заемем с този вид проблеми, свързани с спортни залагания. Също така, имайте предвид, че всеки случай с партньорска връзка между играча и казиното не може да бъде разгледан от нас . Ще бъда принуден да отхвърля жалбата ви."
Боя се, че не остана нищо много за казване - независимо от казиното.
Бъдете здрави.🤞
I'm sorry, I have no clue whether you understood what I wrote, but we can't provide any help.
This your complaint conclusion:
"As you might know, our forum Casino.Guru, deals with the complaints regarding online casinos only. I understand it must be difficult for you, but unfortunately, we don’t have enough insight to take on this kind of issue, related to a sports betting. Also please note that any case with any affiliate relation between the player and the casino can't be handled by us. I will be forced to reject your complaint."
Nothing much left to say, I'm afraid - no matter the casino.
Stay well.🤞
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: