Уважаеми Хафсат, мисля, че лицензите на Кюрасао не работят по този начин. Тази институция е създадена, за да предоставя платени услуги - лицензите, тя е добра за продажба, а казината плащат такси, приемете го като услуга за казината, а не за играчите. Тъжно е, но повечето лицензи на Кюрасао са просто инструмент за казината, за да се считат за по-надеждни сред играчите и доставчиците на игри. Позволете ми един въпрос, кой ще плати тези такси на органа, ако лицензът бъде отнет?
Знаеш ли какво искам да кажа? 😔
Попитах моя колега от екипа за данни и той каза, че никога не е бил свидетел на акт на добра воля или справедлив подход от страна на лицензиращите органи на Кюрасао, когато става въпрос за оплаквания на играчи.
Всъщност е доста лесно да поискате лиценза – рекламиран като „безпроблемен" и „рентабилен", прочетете повече тук .
Dear Hafsat, I think that this is not how Curacao licenses work. This institution was created to provide paid services - the licenses, it's good for sale, and casinos pay fees, take it as a service for the casinos, not for players. It's sad but most Curacao licenses are just a tool for casinos to be considered more trustworthy among players and game providers. Allow me one question, who will pay these fees to the authority if the license is stripped?
Do you know what I mean? 😔
I asked my colleague from the data team and he said he has never witnessed any act of goodwill or fair approach from the Curacao licensing authorities when it comes to players' complaints.
It's actually quite easy to claim the license - advertised as "hassle-free" and "cost-efficient", read more here.