ФорумОбсъждане на жалби1win работи като измамна компания.

1win работи като измамна компания.

преди 2 години от Abdulrahaman
|
19018 преглеждания 80 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 2 години

Здравей,


Тук съм, за да споделя с вас опита, който имах с 1win.

Обслужих се при първия ми опит за използване на сайта.

Депозирах $90, след като завъртях и играх няколко игри, успях да имам кумулативно $130+, след което започнах тегления, но ми беше отказано.

Свързах се с отдела за обслужване на клиенти, след няколко съобщения ми беше даден имейл адрес, с който да се свържа, свързах се с имейла и ми казаха да предоставя документите си за проверка, което веднага направих.

След това получих съобщение, че ще получа отговор в рамките на 14 дни, на около 16 дни получих съобщение, че акаунтът ми е блокиран за нарушение на правилото.

Те цитираха клауза с няколко правила, нарекоха я клауза p.9.7, казаха, че съм нарушил правило и за това акаунтът ми беше блокиран заедно със средствата ми в него, кой го прави??При първия ми опит!!

Оттогава нямах достъп до акаунта си.

Попитах ги строго кои от условията съм нарушил, но те не отговориха.

Можете да си представите колко несправедливи са правилата им!

Ще посъветвам играчите да стоят далеч от този сайт, за да избегнат сърдечни сривове!

Както всички можем да видим, на този сайт е ясно посочено, че от 10 репутации те са имали 0,1 репутация, което означава, че сайтът е почти маркиран като измамник/измамник.


С Най-Добри Пожелания,

Абдулрахаман.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Наистина имаш предвид тези хора, о.

Но това ги устройва...те твърдяха, че не вземат необосновани решения, но закриват сметка с нечии средства вътре...дори не обмислят възстановяване на парите, просто ще си тръгнат с всичко, можете да си представите , това не е моето 1-во или 10-то използване на сайта, просто защото почти удвоих парите си, обслужиха ме и мен, блокираха акаунта ми с $89 вътре!

Докато губех от тях, нямаше проблем, но сега, когато спечелих, възникнаха проблеми!

Наистина това е ужасен сайт за игра!

Всички трябва да сме наясно!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте играчи,

Искам само да добавя, че и двамата играчи са изпратили жалби и двете жалби могат да бъдат прегледани, за да демонстрираме как ние и казината се справяме с проблемите на играчите.

Всеки път, когато почувствате, че имате нужда от съдействие за решаване на проблеми, свързани с онлайн казино, не се колебайте да прегледате оплакванията, за да получите представа какво може да се случи и как работят оплакванията.

Опитваме се да помогнем на всеки играч.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, казино гуруто винаги се опитва да ни помогне да разрешим проблемите си.

за съжаление някои казина като 1win понякога не се съобразяват с гурутата!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, не споменах гуруто на казиното, те винаги се опитват по най-добрия начин, за да разрешат проблемите ни с казиното!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, казино гуруто винаги се опитва да ни помогне да разрешим проблемите си.

за съжаление някои казина като 1win понякога не се съобразяват с гурутата!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е толкова вярно, за съжаление.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, не споменах гуруто на казиното, те винаги се опитват по най-добрия начин, за да разрешат проблемите ни с казиното!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всичко е наред, просто си помислих, че тази нова тема може да покаже, че си струва малко време за разглеждане на оплаквания, за предпочитане преди човек да реши да направи депозит.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Уважаема Радка,

Как работи лицензът и жалбите на Antillephone NV?

Изпратих им съобщение, те ме попитаха за обвинението и аз им казах правило 9.7, а след това те изпратиха съобщение до 1win, като ме тагнаха, че твърдя, че съм невинен!


Оттогава не съм ги чувал!

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Здравей Хафсат.

Е, вероятно това е всичко. Лицензиращият орган препрати жалбата обратно на казиното. Съжалявам, но не мога да ви кажа как работят. Бих ги попитал, ако бях на твое място, ако не получиш отговор, ще знаеш със сигурност, че много нечестни казина, лицензирани от Кюрасао, могат да работят доста лесно.

Съжалявам, но сублицензите на Кюрасао са евтини и лесни за получаване, но когато става въпрос за защита на играча, това е просто лошо.

Надявам се обаче вашият случай да е изключение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мила Радка 😔,


Получих още едно съобщение от complaints@softgamings.com, те казаха, че заявката ми е регистрирана и препратена до екипа за поддръжка на softgamings и те ми дадоха ID на билета.

Така че очаквам и други отговори от тях!

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Здравей Хафсат,

Бих казал, че това е добър знак. Благодарим ви за актуализацията и стискаме палци! 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Уважаема Радка,

Всъщност изпратих съобщение на имейл адресите по-долу.

"> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">

жалби-диспут--gaminglicences.com • "> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">

"> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">

"> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">C

"> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">


И след това получих отговор от

complaints@softgamings.com


Изминаха почти 24 часа, откакто отговориха, надявам се да се разреши... изглежда, че казино 1win не уважава никакъв авторитет, дори не им пукаше за черните точки, които получават тук, можете да си представите... .те никога не са отговорили на жалбата ми, докато не беше затворена като неразрешена.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

О, да, попитах ги вчера, попитах какво да правя по-нататък, но все още не съм получил отговор!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаема Радка,

Всъщност изпратих съобщение на имейл адресите по-долу.

"> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">

жалби-диспут--gaminglicences.com • "> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">

"> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">

"> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">C

"> " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">


И след това получих отговор от

complaints@softgamings.com


Изминаха почти 24 часа, откакто отговориха, надявам се да се разреши... изглежда, че казино 1win не уважава никакъв авторитет, дори не им пукаше за черните точки, които получават тук, можете да си представите... .те никога не са отговорили на жалбата ми, докато не беше затворена като неразрешена.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това беше много умно от ваша страна. 👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

О, да, попитах ги вчера, попитах какво да правя по-нататък, но все още не съм получил отговор!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че ще е твърде рано. Да се надяваме, че органът няма да приеме, че казиното трябва да се свърже с вас с допълнителна актуализация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не искам да е така, защото ако е било така, значи не са ми помогнали с нищо.

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Разбирам, това беше и моята гледна точка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Уважаема Радка,

Чувствам, че от казиното се очаква да има непокътнати всички подробности за нарушението, в случай на разпит, те се обаждат лесно, ако ги осигурят.... това е абсурдно, те трябваше да започнат да търсят извинения, за да подкрепят решението си.

Чувствам, че просто блокират акаунти всеки път, когато поискат, и цитирам правилото 9.7, повечето играчи го пускат и продължават напред, искрено не се отказвам, докато няма друг изход, това е, защото не съм нарушил нито едно на тяхното управление, сигурен съм в това!

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Това ми е доста ясно. Иска ми се да греша. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но това е несправедливо, властите трябва да направят нещо по въпроса, може би трябва да привлечете вниманието им, вероятно ако се намесят, може да са решение, по-скоро могат да отнемат лиценза им, ако не успеят да го коригират!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини