ФорумОбсъждане на жалби1bet измама с уебсайтове

1bet измама с уебсайтове

преди 2 години от re5146005000
|
4771 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

1bet ..измамници, неуловими, не хващайте печалбите си в капан, защото никога няма да можете да изтеглите депозираните си реални пари, ще се изненадате, когато играете за 50 долара и спечелите 250 и решите да теглите, те ще ви кажат, че сте сте депозирали и загубили преди 400 например и ще трябва да го превъртите над 400x 6 пъти, за да изтеглите вашата печалба, в противен случай всичките ви тегления ще бъдат отхвърлени, така че този начин на измама те ще ви държат да депозирате, за да преследвате загубите си, моето съвет стойте настрана и четете дори на Trust Pilot не съм единственият. никой друг уебсайт не третира клиентите по този начин, имам други акаунти в други уебсайтове. най-неуловимият чат, който някога съм виждал, един агент на живо ще ви каже нещо и на следващия ден, ако отидете да попитате за същото нещо, друг агент ще отрече и ще ви каже, че това, което сте били информирани, че е грешно, ще бягате в безкрайни кръгове

Автоматичен превод:
re5146005000
преди 2 години

Здравейте,

Жалко, че си избрал такова казино.

Ние също така предоставяме сериозни предупреждения:

file

Общата оценка в момента е 0,4 от 10!

Дано и другите забележат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Hotmail

Публикация на tuva70 Редактиран от Daniel
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
tuva70
преди 2 години

Здравейте, защо пускам този линк, чудя се? 😀

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бих искал жалбата ми да бъде отворена отново, г-жа Drommond от The EM Group ми пише от една година и казва, че казиното е направило всичко както трябва, що се отнася до коригирането на дневните лимити, аз не дори да получавате нещо 100k евро с салдо по сметка от 433k.


Моето оплакване от тогава: https://casinoguru-de.com/1bet-casino-die-gewinne-des-players-wurden-aufgrund


Г-жа Drommond работи много тясно с 1bet и постоянно коригира правилата и условията на нашата кореспонденция с течение на времето. Последващото изчисление не е приемливо, отхвърлихме решението на г-жа Drommond, лицензиращият орган не отговаря на нашите имейли, опитахме се да се свържем с тях от различни имейли info@gaminglicenses.com или certria@gaminglicenses.com

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
srkngrms61
преди 6 месеца

Виждам, че това беше много голяма сума пари по онова време. Ако искате жалбата да бъде преотварена , трябва да го поискате, но при жалбите.

Не съм сигурен дали ще се оправи, но бих се радвал да стане. Късмет.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,


Поисках тази жалба да бъде повторно отворена в Casino Guru след около година, но след това не получих отговор от вас. Можете ли да го проверите. След една година писане насам-натам с г-жа Drommond, дамата призна, че тя не е лицензиращият орган, а по-скоро предоставя услуги за управление на казиното. По принцип писах на партито на сайта на казиното през цялото време и бях в застой. Повтарям отново, когато салдото по сметката ми беше 430k в евро, сметката ми беше спряна, дори не ми бяха присъдени 100k в евро.


В отговор на моята жалба, че не съм доволен от преценката на г-жа Drommond, бях насочен към лицензиращия орган, за да се свържа с Antillephone NV. Не мога обаче да се свържа с лицензиращия орган чрез три различни имейл адреса. Това е просто засада, така че, моля, отворете отново случая. Ако 1bet иска да подобри рейтинга си тук в Casino Guru, тогава това е шансът на доставчика да подобри своите точки тук, доволен съм от всяко предложено решение. Но нито една сума не ми се присъжда.


За телефонни запитвания (в Antillephone Curacao E-Commerce Park) винаги ме препращат към имейл контакта. Тези имейли обаче не се доставят, първо си помислих, че това се дължи на моя доставчик на поща, както вече беше посочено, писах от 3 различни имейл адреса, всеки път, когато имейлът се отчита като недоставен. (Грешка в съобщението за доставка)


По-скоро е направена нелепа последваща корекция. Повтарям на всички, че г-жа Drommond не е лицензиращият орган, а по-скоро извършва услуги по управление на 1bet. Казиното е много по-поддържано и дамата не е безпристрастна.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
srkngrms61
преди 6 месеца

Съжалявам; просто трябва да изчакате като всички останали. Оценявам вашето обяснение, но ние не разглеждаме оплаквания във форума.

Позволете ми да кажа, че оплакванията обикновено се отварят отново, когато играчът представи нова информация.

За съжаление, не е необичайно лицензиращият орган да е трудно достъпен или изобщо да не е достъпен. 🙁


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нямам търпение да възобновят делото. 1bet дори не изплаща 100k в евро. С салдо по сметка от 430k в евро. Г-жа Drommond не е лицензиращият орган, бях в застой за една година. Цялата кореспонденция с г-жа Дромънд за повече от година не беше нищо друго освен чакане и измама.


Начинът, по който лимитите на печалбите бяха приложени в края на 5-ия ден, е неприемлив, лимитите трябваше да се прилагат ден след ден. Когато казах на г-жа Drommond, екип за съответствие на 1bet, че не съм съгласен с решението, тя каза, че можете да обжалвате това решение директно пред лицензиращия орган (Curacao E-Commerce Park): certria@gaminglicenses.com info@gaminglincense.com .


Имейлите, които изпращам там, не могат да бъдат доставени, когато се обадя в Кюрасао, ме препращат към имейлите, писах от три различни имейл адреса/доставчици на имейл, имейлът успя да пристигне всеки път, когато не бъде доставен.


Съжалявам, че пиша тук, но трябва да ми помогнете и да препратите случая на лицензиращия орган или да отворите отново случая тук. Г-жа Drommond не е лицензиращият орган, но работи като услуга за съответствие на 1bet. Това означава, че те защитават 1bet, а не моите интереси.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
srkngrms61
преди 6 месеца

Здравейте, ако искате да подадете жалба до властите, ще ви изпратя ръководство, което може да ви помогне, тъй като нямаме възможност да ви отворим такова. Добавям връзката тук: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Що се отнася до повторното откриване на жалба при нас, искали ли сте вече такава? Имате ли нещо ново, което би помогнало повече на случая? Тъй като виждам, че казиното има индекс на безопасност 0, което означава, че вероятно няма да отговори и вашият случай ще остане на същия етап, както е бил в миналото.

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро,


Приложихме насоките до степента, която посочих в предишни имейли, лицензиращият орган не може да бъде достигнат по имейл и всички имейли се третират като недоставени от доставчика на поща. Въпреки че опитахме три различни имейл адреса/доставчици на поща.


Що се отнася до повторното отваряне, имаме имейл кореспонденция с г-жа Drommond повече от година и имаме много информация. Все още не сме съгласни с изчислението в последния ден. Подадохме молба за повторно отваряне, но до момента не сме получили обратна връзка от вас.

1bet отказа да публикува допълнителни подробности за Casino Guru, тъй като бяхме в контакт с г-жа Drommond / Casino Complaint team. След повече от година беше установено, че г-жа Drommond не е лицензиращият орган. Г-жа Drommond каза, че вие не сте официалният лицензиращ орган, а по-скоро предоставяте услуги за съответствие за 1bet. Ако не сме съгласни с решението на Drommond, трябва да се свържем отново с лицензиращия орган. Затова ви моля да възобновите делото.


Връщането на писаря с г-жа Drommond е просто тактика за забавяне и начин за коригиране на части от T&C по време на кореспонденция. Г-жа Дромънд определено подкрепя само казиното. Тъй като не сме съгласни с г-жа Drommond, бих искал Casino Guru да отвори отново случая и да накара 1bet да ни обясни защо прилагането на печалбите лимити не се извършва всеки ден и защо сумите са били приспаднати от сметката ми в последния ден. Загубата е позволена, но победата не е. Последващото изчисление от 1bet не е приемливо, защото не получавам нито цент или сметката ми е коригирана на нула евро.


(Съжалявам, че пиша за това тук, но в момента нямам друга възможност. Моля за вашата подкрепа, съгласен съм с всяко предложение за плащане, но не и с нула евро, с салдо по сметка от 433k в евро - поне 100 хиляди в евро трябва да са възможни)


По принцип 1bet излъга, защото не бяхме в контакт с лицензиращия орган, а с екипа на 1bet за съответствие с изискванията. Което всъщност може да се сравни със собствениците на казина.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
srkngrms61
преди 5 месеца

Разбирам вашата ситуация и това, което описахте. Така че, ако искате да отворите отново жалбата си, трябва да го поискате в жалбите. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте,


Направена е заявка за повторно отваряне, но не е получен отговор. Трябва да можете да го видите, не мога да направя друго заявление за повторно отваряне. Тъй като текущата заявка за повторно отваряне все още е отворена.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Скъпи Серкан,

Трябваше да прегледам цялата ситуация, тъй като жалбата беше подадена преди повече от година и половина. Нека обобщим фактите тук. Що се отнася до печалбите, ние сме 100% на ваша страна. Прилагането на лимита за максимална дневна печалба в казиното далеч не беше справедливо или логично. Ние обаче не можем да направим нищо, за да ви помогнем. Опитахме се да обсъдим проблема с казиното няколко пъти, но то изрази своята позиция и спря да отговаря. Освен нишката за оплакване, ние се свързахме с тях по имейл и Skype и дори се срещнахме лично с тях на конференция. За съжаление не успяхме да разрешим проблема. Относно г-жа Drommond, ако погледнете имейлите, които си разменихме, казах ви от самото начало, че не смятах, че тази дама работи за Gaming Authority. Самият аз дори изпратих имейл до Gaming Authority, но така и не получих вест от тях. Причината за това може да е, че казиното вероятно е загубило лиценза си. Не искаме да отваряме отново жалбата, защото това би довело до повишаване на рейтинга на казиното, но искаме да го запазим такъв, какъвто е (в момента 0). Напълно разбирам разочарованието ви, но направихме всичко по силите си и няма какво друго да опитаме. Ние ще оставим жалбата затворена с пълно наказание, за да попречим на други играчи да посещават това казино. В случай, че самото казино реши да отговори на нашите съобщения и/или промени позицията си, ние ще ви уведомим незабавно. Иска ми се да мога да направя повече, за да ти помогна.

С Най-Добри Пожелания,

Петър

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Питър,


Благодаря ви много за подробните отзиви, няма ли начин да предприемете правни действия срещу казиното на държавно ниво, като заведете дело пред властите? Особено ако лицензиращият орган не е надежден. Можете да съдите лицензиращия орган Antillephone NV или казиното.


Благодарен съм за всякакви допълнителни съвети.


„1BET е собственост и се управлява от Bellona NV („компанията"), компания, регистрирана и създадена съгласно закона на Кюрасао, с регистрационен номер 120860 и регистриран адрес на Heelsumstraat 51, Парк за електронна търговия, Кюрасао. Bellona NV е лицензирана и регулиран от Antillephone NV, съгласно лиценз № 8048/JAZ2010-010.В определени юрисдикции Bellona NV използва Arzella Limited (компания, учредена съгласно законите на Кипър с регистрационен номер HE418686 и регистриран адрес на Chytron 30, 2-ри етаж, офис A22, 1075 Никозия, Кипър) като *разплащателен агент."


Може би бихте могли да опитате отново? info@gaminglicenses.com или certria@gaminglicenses.com да достигна. Виждам, че имат различен имейл доставчик. Миналата седмица пощенският сървър на @gaminglicenses.com се провали напълно (няма MX записи), изглежда, че вече имат нов пощенски сървър и трябва да бъдат достъпни по имейл.


Можете също така да се обадите на E-Commerce Park в Кюрасао по телефона, но те постоянно ви съветват да им изпратите имейл, а не да звъните.


Мисля, че 1bet са лицензирани от Antillephone, защото така пише.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Серкан,

За съжаление нищо друго не може да се направи от наша страна. Разбирам, че това е голяма сума пари и трябва да е изключително разочароващо, но направихме всичко възможно, за да ви помогнем. Ако бях на твое място, щях да консултирам опциите (ако има такива) с твоя адвокат. Страхувам се обаче, че възможността да получите плащане от казиното е близо до нула.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, от днес имам проблеми с 1Bet Casino.

Получих изплащане от 1500 евро преди няколко дни. Сега все още имах отворени €1000, които също искам да изплатя. Те бяха в очакване на обработка. Изведнъж получавам имейл, че 8% ще бъдат удържани, защото ще бъдат изплатени до няколко дни. Добре, тогава изплащане €920.

От днес вече нямам достъп до системата. Отказан достъп. Вече дори не виждам страницата. Нито с мобилен телефон, лаптоп или iPad.

Вече няма контакт по имейл. Не отговаряш.

Някой имал ли е този проблем. Между другото, все още имам €100 в игралната си сметка.

LG Аня

Автоматичен превод:
Anja1967
преди 3 месеца

Моля, кажете ми, че нямате предвид тази измамна страница 👈

Без никакви сладки думи, такива сайтове трябва да се избягват. Честно казано, бих се изненадал да видя такова „казино", което отговаря на оплакванията на играчите, но това е безплатна опция, която можете да изпробвате.

Научете повече тук 👈

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини