ФорумОбратна връзка и предложенияВъзможност за коментари директно по темата.

Възможност за коментари директно по темата.

преди 3 години от Frankey
|
3736 преглеждания 7 отговора |
|
преди 3 години

Пишете много и дълги обяснения за това как сте избрали големите марки, но не ви дава възможност да реагирате на тях. Би било желателно по -голяма прозрачност. Да, разбира се, вашият избор е най -добрият. В крайна сметка това е единственото по темата.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Frankey
преди 3 години

Какво имаш предвид? Добавихме нова функция, при която всеки може да напише собствено мнение за казино, така че ако не ви харесва нищо за казино, което има отличен рейтинг на нашия уебсайт, имате място за споделяне на собственото си мнение.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Нямах предвид казино. Имам предвид частта, в която обяснявате как избирате какво е казино с голяма марка. Всичко е обяснено добре, но няма опция за мнението на другите.

Сякаш бихте казали „Така го правим, това е най -добрият начин, перфектен е и ще бъде завинаги".


Автоматичен превод:
Frankey
преди 3 години

Ако смятаме, че има по -добър начин да различим големите марки, тогава бихме го направили. Така че всъщност „така го правим и вярваме, че това е най -добрият начин" 🙂 но определено не е перфектен и няма да бъде вечен. Ако имате предложения как да го подобрите, ние наистина оценяваме всяка обратна връзка от потребителите.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Това беше моята обратна връзка. Възможността да оставите коментари там. Може да се ограничи до 30 думи на коментар.


Знам, че пътят от прегледа до форума не е далеч, но използвам мобилния си телефон и виждам само малка част.

Автоматичен превод:
Frankey
преди 3 години

Искам да кажа ... нещо е, че големите марки са само едно нещо на уебсайта. След това ще трябва да позволим на потребителите да оставят обратна връзка под всяка страница или информация. Например, понякога получаваме обратна връзка за различни начини на плащане, налични в казината, но няма опция да я напишем в раздела за плащания на казиното.

Но ако ни кажете „Хей, мисля, че това казино не трябва да бъде голяма марка, защото ... или трябва, но не е на вашия уебсайт", тогава ще го разгледаме. Тогава обикновено се свързваме с нашите тестери за дадената държава и се опитваме да решим дали обратната връзка е разумна. През повечето време нашите потребители са прави и ние актуализираме или редактираме информацията.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Имам един съвет: той е за всички сайтове за рецензии, защото всички вие имате отношение към него. Информацията дали казиното е блокирано за мен или не не винаги гласува. Както казах, всеки има проблем. Не би ли било полезно, ако имах опцията "казиното. Приема играчи от Германия" с да или не за потвърждение? Освен това ще облекчи много работа

Автоматичен превод:
Frankey
преди 3 години

Имаме тази опция за бонуси, при които играчите от различни страни могат да направят палци нагоре или надолу и да ни кажат дали бонусът е работил за тях. След това молим изпитващите от дадените страни да го тестват още веднъж, ако видим твърде много отрицателни отзиви.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини