Добър ден,
Опитвам се да подам жалба и следвам всички стъпки, но не виждам никакъв формуляр за това. По-долу са стъпките, които последвах, за да подам жалбата.
Първо избирам тегления.
След това избирам „Не" на въпроса дали съм играл с бонус пари или безплатни завъртания.
След това избирам „да", мога да вляза в казиното и да вляза в акаунта си.
След това получавам този екран и щраквам върху „продължи"
Най-накрая получавам този екран и няма други опции.
може ли някой да ми помогне Това не е проблем с бисквитките или кеша. Пробвах различни браузъри и устройства.
Good afternoon,
I am trying to file a complaint and I am following all the steps but I don't see any form for it. Below are the steps I followed to file the complaint.
I select withdrawals first.
Next I select "No" to the question whether I have played with bonus money or free spins.
Then I select "yes" I can access the casino and log in to my account.
Then I get this screen and I click "continue"
Finally I get this screen and there are no other options.
Can anyone help me? It's not a cookie or cache issue. I've tried different browsers and devices.
Buenas tardes,
Intento poner una queja y sigo todos los pasos pero no veo que aparezca ningún formulario para ello. Pongo a continuación los pasos que he seguido para poner la queja.
Selecciono primero retiradas.
A continuación selecciono "No" en la pregunta de si he jugado con dinero del bono o spins gratis.
Luego selecciono que "sí" puedo acceder al casino e iniciar sesión en mi cuenta.
A continuación me aparece esta pantalla y le doy a "continuar"
Por último me aparece esta pantalla y ya no hay ninguna otra opción.
¿Alguien me puede ayudar? No es tema de cookies ni caché. Ya que he probado con distintos navegadores y dispositivos.