ФорумКазинаZotaBet Casino - обща дискусия

ZotaBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Radka
|
8684 преглеждания 67 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 6 месеца

Можете ли да ми покажете някакво законодателство, от което цитирате това? Защото, когато поискам самоизключване, трябва да ме попитат за причината. Проблемът ми е, че когато питам. Получавам отговор от агента, който се опитва да ме убеди да не се самоизключвам. Смятате ли, че това е приемливо? Просто отговорете с да или не

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Смятате ли, че е приемливо? Това е само тази сутрин. Това, което правят, е незаконно и искам да спрат. И ще го направят. С или без вашата помощ file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Въз основа на предишния ми отговор, да - в случай че не сте споменали проблеми с хазарта или по някакъв начин сте посочили, че се борите с пристрастяването, нормално е служителят на казиното да избегне загубата на клиент.

Ако обаче бяхте споменали пристрастеността към хазарта, подобен отговор би бил доста погрешен.

Възможно е адвокатите да мислят съвсем различно, но тук, в Casino Guru, ние се фокусираме върху принципите на честния хазарт. Ако предпочитате правна оптика, не се колебайте да се консултирате с адвокат, моля.

Опитваме се да бъдем честни и коректни с вас и все още разбираме, ако предпочитате различно мнение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Честно казано не мога да повярвам, че бихте направили нещо, за да защитите букмейкъра. Вие сте отвратителни

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Можете ли да ми кажете как да придвижа това по законен начин?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И така, когато поискам самоизключване? Да не ме питат за причината?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Спомняте ли си усилието, което споменах? Това е частта.

Е, според мен зависи от играча да изясни заявката. Служителят по поддръжката може да разпознае определени признаци, но е безсилен, ако искането е просто неясно.




Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Можете ли да ми покажете някакво законодателство, от което цитирате това? Защото, когато поискам самоизключване, трябва да ме попитат за причината. Проблемът ми е, че когато питам. Получавам отговор от агента, който се опитва да ме убеди да не се самоизключвам. Смятате ли, че това е приемливо? Просто отговорете с да или не

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, прочетете предишния ми отговор. Няма нищо общо със законодателството. За останалото вярвам, че вече отговорих.

За съжаление си представям, че трябва да е трудно да се признае пристрастяването, дори ако то служи единствено като причина за закриване на акаунт. Но това не променя факта, този играч е този, който иска действие, така че бих казал, че такъв човек трябва поне да се опита да бъде конкретен за собствената си безопасност.

Както казах, ако предпочитате "юридически разговори", моля, обърнете се към адвокатите. Не можем да действаме от тяхно име.

Както и да е, тръгвам си. Пази се, моля те.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Можете ли да ми кажете как да придвижа това по законен начин?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нямам идея; трябва да обсъдите тази възможност с адвокат. Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам проблем със Zotabet, те винаги искат повече документи, за да избегнат плащането

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, имам проблем със zotabet. Те не искат да плащат. за разбирането

Автоматичен превод:
Anonymized602
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че е необходимо да преминете през проверката на акаунта, което вероятно не можете да направите според това, което описвате. Колко време отнема вашата ситуация и какви други документи още изисква казиното от вас? Бяха ли одобрени тези, които изпратихте преди?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изпитвам същите проблеми със Zotabet - отначало се опитах да закрия акаунта си няколко пъти по имейл - те продължаваха да ми изпращат имейли със същата тема „Защо не си доволен? Как можем да те накараме да останеш? - това не е полезно и не мисля, че е работа на никого защо клиент иска да закрие акаунт. Поддадох се, когато пуснаха 40 евро в сметката ми и продължих да играя. Сега чакам 4 дни за теглене -

Автоматичен превод:
cailindeas
преди 5 месеца

Здравейте, със сигурност не е най-приятното нещо, ако искате да закриете акаунт, което не се случва и казиното ви изкушава да играете. Бих казал, че такава информация трябва да се приема сериозно и те трябва да се справят с нея и да се опитат да закрият акаунта ви, ако искате. Ако все още не можете да го затворите, а бихте искали, можете да се свържете с нашия екип за оплаквания, който ще се опита да ви помогне.

По отношение на тегленията в казиното, ние им даваме 14 дни, за да подредят всичко важно и да ви изпратят парите. Казиното каза ли ви също защо е минало известно време и все още не сте получили парите? От друга страна, не бих се притеснявал още, ако са само 4 дни и ще видим как ще е.

Моля, уведомете ме, ако разберете нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не си правете труда да подадете жалба срещу уебсайт, че не е закрил акаунта ви. Casino Guru не виждат нищо лошо в тези ужасни ужасни техники. Те всъщност го правят, че клиентите са виновни. Ако четете ужасните коментари на Radkas в тази тема

Автоматичен превод:
Jacko138
преди 5 месеца

Бих ви призовал да не се обиждате излишно на никой от нас. Ние сме администраторите на форума и се опитваме да помогнем със съвети и да препоръчаме на играчите какво могат да направят в трудни моменти.

Във вашия случай можете ясно да видите защо е невъзможно да ви помогнем: „Прегледахме случая и установихме, че играчът не е посочил ясно пристрастяване към хазарта като причина за самоизключване, което беше от решаващо значение за нас да се намесим. го посъветва как правилно да поиска самоизключване и го насочи към нашия инструмент за помощ при самоизключване."

Ако искате да затворите акаунта си или да се самоизключите, тогава е необходимо да споменете такива неща и това също трябва да бъде под някаква форма. Въпросът не е прост и трябва да се вземе сериозно и от двете страни.

Това е всичко, което мога да ви кажа за това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Значи трябва да съм пристрастен към хазарта, за да закрият акаунта ми???

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че грешите там

Автоматичен превод:
Jacko138
преди 5 месеца

Не бих го казал точно така, защото не е вярно, но сме се занимавали с това и преди, според жалбата казахте, че не харесвате страницата и очаквате акаунтът ви да бъде затворен или самоизключен. За съжаление, това не трябва да правите в такъв случай и Вероника ви даде цялата информация, която можеше. Не съм сигурен какво още трябваше да направи. 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Няма нужда хората да виждат, че лъжете. Вие не се справяте с оплакванията. Така че, моля, спрете да давате надежда на хората. Жалбата ми не беше разгледана правилно. Молех акаунта ми да бъде самоизключен или затворен над 50 пъти. Това не е нормално и отвратително поведение, докладвах за тях на комисаря по хазарта на Ирландия. Докладвал съм и за теб. Не бих могъл да формулирам имейла си по-ясно, че искам акаунтът ми да бъде закрит.

Автоматичен превод:
Jacko138
преди 5 месеца

Е, успех със случая тогава. Ако не помагаме на никого, това е вашето мнение. Мисля, че много играчи не биха се съгласили с вас, но тъй като нито едно от вашите оплаквания не беше разрешено, защото или сте спрели да отговаряте, или сте били неоснователни, тогава разбирам защо го виждате по този начин. Както казах, желая ти късмет.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

И те продължават да ми изпращат имейли, след като се самоизключа за постоянно. Не правиш нищо по въпроса. Отвратително е, че просто нямат граници. Помолих за вашата помощ преди повече от месец. Този уебсайт има добър преглед. Трябва да се срамувате от себе си

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини