ФорумКазинаZotaBet Casino - обща дискусия

ZotaBet Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
8691 преглеждания 67 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZotaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Пазете се от Zotabet Casino. Опитвам се да получа изплащане от една седмица, но безуспешно. Всеки път документите на моята банка не се разпознават. Никога не съм срещал такова казино. Безсмислена комуникация със сервиза. Беше катастрофа. Ако това не е измама. Просто дръжте ръцете си далеч от него. Те излагат своите правила точно както им трябва. Залагах печалбите си с гняв, умишлено залагах. Вече не ми се иска. Много прилича на измама.

Автоматичен превод:
zftiloseyfert
преди 1 година

Съжалявам, че загубихте равновесие междувременно. Освен това ви лишава от шанса да се оплачете, но сега няма значение.

Както и да е, имате ли някакъв намек какво не е наред с банковото ви извлечение? Вярвам, че това е от решаващо значение, за да можете да сте по-добре подготвени следващия път.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих €500 в zotabet преди 4-5 дни и се потвърдих напълно. Твърди се, че проверката "тече" и до днес. Поради това, разбира се, изплащането също не работи! 😡Мисля, че никога няма да бъде изплатен и че проверката изобщо няма да бъде обработена. Всичко това са измамници в това казино!

Автоматичен превод:
mariakrol918
преди 1 година

Честно казано, не бих бил толкова негативен за това. 4-5 дни не са много за проверка. Проверих индекса за безопасност на казината. Това е 8,2/10 според нашия уебсайт, така че е доста хубаво. Когато проверите жалбите им, те имат 0 неразрешени и 44 решени жалби. Това ясно показва, че ги е грижа за репутацията им и това не трябва да е измамна компания.

Просто се уверете, че няма да загубите печалбите си, докато чакате проверката. Можете също така да опитате да си напомните за казиното и ако всичко се провали, безплатно да подадете жалба през нашия уебсайт. Много е вероятно да можем да помогнем в този случай 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички!


Регистрирах се в това казино преди около 3 седмици и спечелих добре. Първоначално депозира 200 и спечели около 6000 евро. Тогава успях да изплатя 4000 евро. Разбира се, те бяха отменени само защото проверката беше неуредена. Всичко беше проверено и получи зелена светлина от поддръжката за изплащане. Тогава бяха изплатени 4000 евро и всичко беше одобрено и платено след 3 дни. Страхотно, помислих си, всичко работи, така че продължих да играя. Този път депозирах около 1000 евро и малко преди това наистина извадих късмет и спечелих 7000 евро.

На 3 октомври бяха изплатени добри 5000 евро и оттогава парите са във фаза на махало. 10 дни сега! Катастрофа! Ами постоянно пиша на VIP Support и винаги ме отлагат! Трябва да изчакам, всичко ще бъде обработено и ще отнеме време поради правна проверка и т.н.… Но всичко е наред и просто трябва да изчакам.

Но колко дълго е добре да чакате? Особено след като все още има 2000 евро в моя акаунт на играч, които бих искал да съм изплатил, но не мога, защото 5000 още не са обработени. Има лимит от 5000 евро на ден, които можете да изплатите. Но докато тези 5000 евро са все още във фазата на махалото, не могат да се извършват допълнителни плащания. Имам чувството, че бавят изплащането толкова дълго, за да мога да заложа 2000, които все още имам в сметката. Но аз оставам непоклатим. Поне за сега...

кой има подобен опит с това Cadino?

Автоматичен превод:
Doro42
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под въпросното казино и съжалявам да разбера, че сте били в сложна ситуация. От това, което прочетох, бих му дал малко повече време. Даваме на казината 14 дни да го оправят, така че има още няколко дни. Не мисля, че трябва да бъдете скептични, ако досега сте успели да извадите парите си в казиното и бъдете търпеливи, въпреки че със сигурност не е приятно да чакате.

Забелязах обаче, че вече имате оплакване и го актуализирах и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Както и да е, поддръжката също ви каза защо този път отнема повече време?

Що се отнася до оставащите ви 2000 евро, бих препоръчал да изчакате и да не играете, докато не получите своето теглене, защото знам, че много играчи в крайна сметка няма да устоят на изкушението и ще започнат да играят с пари.

Бихте ли ни информирали кога пристигат парите или как вървят?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Благодаря за отговора!

Да, все още чакам плащането от 5000 евро, което поисках на 3/10. Подкрепата може само да ви отблъсне. Казва, че все още отнема време, че всичко се обработва, че отново се разпитва финансовият отдел и т.н.

Сметката е напълно верифицирана, получих потвърждение и първото ми теглене от 4000 евро беше обработено и изплатено след 2 дни.

Но сега чакам изплащането от 10 дни, без поддръжката да ми даде някаква правдоподобна причина за това.

Попитах и за приблизителното време за обработка и ми казаха, че то варира от човек на човек. Въпреки че условията казват максимум 5 работни дни за банкови преводи.

Така че за мен всичко това звучи като тактика на забавяне. С надеждата, че ще заложа 2000 евро, които все още не съм успял да изплатя. Тъй като докато 5000 евро се обработват, не е възможно по-нататъшно изплащане.

Автоматичен превод:
Doro42
преди 1 година

Така че определено ще остана зад мнението си, за да не се поддадете на изкушението да играете с 2000 евро. Мисля, че дори от това, което пишеш, не си.

Що се отнася до тегленето и факта, че казиното не ви дава никаква причина просто да чакате, е малко тъжно, но изглежда, че не е останало нищо друго. Разбира се, нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим как ще се окаже в крайна сметка, защото парите не са малко. Желая ти здрави нерви. 🤔🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да благодаря.

Мисля, че това е просто тактика на забавяне! Не съм играл там последните няколко дни и чакам. Въпреки че поддръжката отговаря директно и иска да се погрижи за това, нищо не се случва. Вместо това получавам VIP бонус от поддръжка като 80 безплатни завъртания. Уж като компенсация за времето за чакане. Но няма да навлизам в това и просто ще изчакам и ще видя.

Автоматичен превод:
Doro42
преди 1 година

Трябва да кажа, че е доста хубаво, че получихте бонус като компенсация за забавянето. Не е толкова често, поне според моя опит с подобни проблеми тук във форума.

Надявам се, че няма да отнеме много време, разбира се. Кажете ни как върви, моля. 🤞🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте!


да, но не мислите ли също, че единственото нещо, което искате да постигнете с бонуса, е да продължа да играя и да залагам баланса си от 2000 евро, който все още не мога да съм изплатил, докато 5000 евро не са изплатено ли е вече?

Всичко това ми изглежда малко подозрително. Защо толкова дълго чакане за потвърдена сметка, където вече има тегления? Това се случи след 2-3 дни. Защо изведнъж толкова дълго?

Автоматичен превод:
Doro42
преди 1 година

Здравейте!

Виждам това като компенсация, което не е много обичайно за мен. Разбира се, неговите качества зависят от свързаните правила и ограничения, следователно вероятно е вашето място да обясните защо това е подозрителна стъпка.

Не мога да ви кажа какво е причинило забавянето на проверката, но поне изглежда, че казиното е готово да ви компенсира, въпреки че разбирам, че бихте предпочели по-бърза допълнителна проверка пред по-бързи тегления.

Говорейки за това, казиното някога обяснило ли е какво се е случило?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Не, не става въпрос за проверка! Моят акаунт вече е напълно верифициран.

Зависи от изплащането и никой не може да каже защо? Всичко, което получавам, е отговор, че се обработва и трябва да изчакам...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това, което пишат е следното:


Здравейте. Работим по вашата кандидатура. Моля, изчакайте още съобщения от мен.

Всичко зависи от нашия работен процес, не мога да ви кажа точно време, но съм сигурен, че ще го направим възможно най-скоро!


Всяко съобщение от тях е едно или друго!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Търсих и четох много за казиното онлайн през последните няколко дни. И винаги се казваше, че изплащанията отнемат много време, но все пак ще бъдат изплатени в даден момент.

Тъй като 14-те дни изтичат във вторник, надявам се дотогава най-накрая да бъде обработено и изплатено!


Странно ми е, че не ми дават конкретна причина защо отнема толкова време.

Съобщенията от поддръжката също казват, че понякога може да има забавяния.

Но без конкретни причини.


Още не губя надежда. Но не става дума и за малко пари.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Не, не става въпрос за проверка! Моят акаунт вече е напълно верифициран.

Зависи от изплащането и никой не може да каже защо? Всичко, което получавам, е отговор, че се обработва и трябва да изчакам...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, знам това за забавеното плащане, не се притеснявайте.

Предлагам ви да разгледате жалбата веднага щом изминат тези 14 пълни дни. Можете ли да го направите, моля?

Въпреки че все още се надявам да получите парите точно преди крайния срок!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Търсих и четох много за казиното онлайн през последните няколко дни. И винаги се казваше, че изплащанията отнемат много време, но все пак ще бъдат изплатени в даден момент.

Тъй като 14-те дни изтичат във вторник, надявам се дотогава най-накрая да бъде обработено и изплатено!


Странно ми е, че не ми дават конкретна причина защо отнема толкова време.

Съобщенията от поддръжката също казват, че понякога може да има забавяния.

Но без конкретни причини.


Още не губя надежда. Но не става дума и за малко пари.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някои казина са склонни да предоставят доста неясни обяснения. Най-вероятно смятат, че даването на твърде много подробности е противоречиво. Е, мисля, че трябва да се опитат да съчувстват повече на играчите...

Прав си; не се отказвай! Докато жалбата е отворена, нашият екип ще ви покрива гърба.

Засега ви пожелавам приятен уикенд предвид обстоятелствата. 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Надявам се и на това! Вече имам отворена жалба. И се надявайте, че парите ще бъдат преведени преди крайния срок.

Това е наистина жалко, защото ми хареса да играя в това казино. Но ако изплащането винаги отнема толкова време, ще закрия сметката си там, след като изплащането бъде извършено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!


Така че чудесата все още се случват! Всичките ми тегления бяха одобрени днес!!! И след цели 13 дни…. Ура… Надявам се, че сега всичко е кредитирано в сметката ми. ще докладвам...

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини