преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZotaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Пазете се от Zotabet Casino. Опитвам се да получа изплащане от една седмица, но безуспешно. Всеки път документите на моята банка не се разпознават. Никога не съм срещал такова казино. Безсмислена комуникация със сервиза. Беше катастрофа. Ако това не е измама. Просто дръжте ръцете си далеч от него. Те излагат своите правила точно както им трябва. Залагах печалбите си с гняв, умишлено залагах. Вече не ми се иска. Много прилича на измама.
Beware of Zotabet Casino. I've been trying to get a payout for a week to no avail. Every time my bank's documents are not recognized. I have never experienced such a casino. Pointless communication with the service. It was a disaster. If that isn't a scam. Just keep your hands off it. They lay out their rules just the way they need it. I've gambled away my winnings with anger, deliberately gambled away. I don't feel like it anymore. It looks very much like a scam.
Vorsicht bei Zotabet Casino. Seit einer Woche versuche ich vergebens eine Auszahlung zu bekommen. Jedes Mal werden die Dokumente meiner Bank nicht anerkannt. So ein Casino habe ich noch nicht erlebt. Sinnlose Kommunikation mit dem Service. Es war eine Katastrophe. Wenn das kein Betrug ist. Bloß die Finger weg davon. Die legen ihre Regeln gerade so aus wie die es brauchen. Habe vor Wut, jetzt meinen Gewinn verspielt, bewusst verspielt. Habe keine Lust mehr. Es sieht sehr nach Betrug aus.
Съжалявам, че загубихте равновесие междувременно. Освен това ви лишава от шанса да се оплачете, но сега няма значение.
Както и да е, имате ли някакъв намек какво не е наред с банковото ви извлечение? Вярвам, че това е от решаващо значение, за да можете да сте по-добре подготвени следващия път.
I'm sorry you've lost your balance in the meantime. It also strips you from the chance to complain, but it does not matter now.
Anyway, do you have any hint of what was wrong with your bank statement? I believe this is crucial so you can be better prepared next time.
Спечелих €500 в zotabet преди 4-5 дни и се потвърдих напълно. Твърди се, че проверката "тече" и до днес. Поради това, разбира се, изплащането също не работи! 😡Мисля, че никога няма да бъде изплатен и че проверката изобщо няма да бъде обработена. Всичко това са измамници в това казино!
I won €500 at zotabet 4-5 days ago and fully verified myself. The verification is said to be "running" to this day. Because of this, of course, the payout does not work either! 😡I think it will never be paid out and that the verification will not be processed at all. It's all scammers in this casino!
Ich habe vor 4-5 Tagen 500€ bei zotabet gewonnen und mich vollständig verifiziert. Bis heute "läuft" die Verifizierung angeblich. Aufgrund dessen funktioniert die Auszahlung natürlich auch nicht! 😡Ich denke es wird niemals ausgezahlt und dass die Verifizierung garnicht bearbeitet wird. Es sind alles Betrüger in diesem Kasino!
Честно казано, не бих бил толкова негативен за това. 4-5 дни не са много за проверка. Проверих индекса за безопасност на казината. Това е 8,2/10 според нашия уебсайт, така че е доста хубаво. Когато проверите жалбите им, те имат 0 неразрешени и 44 решени жалби. Това ясно показва, че ги е грижа за репутацията им и това не трябва да е измамна компания.
Просто се уверете, че няма да загубите печалбите си, докато чакате проверката. Можете също така да опитате да си напомните за казиното и ако всичко се провали, безплатно да подадете жалба през нашия уебсайт. Много е вероятно да можем да помогнем в този случай 🙂
I wouldn't be so negative about it to be honest. 4-5 days aren't that much for a verification. I checked the casinos safety index. It's 8.2/10 according to our website, so that's pretty nice. When you check their complaints, they have 0 unresolved and 44 resolved complaints. That clearly shows they care about their reputation and it shouldn't be a scam company.
Just make sure you don't lose your winnings while waiting for the verification. You may also try to remind yourself to the casino and if everything fails, fee free to submit a complaint through our website. It's highly probable that we could help in this case 🙂
Здравейте всички!
Регистрирах се в това казино преди около 3 седмици и спечелих добре. Първоначално депозира 200 и спечели около 6000 евро. Тогава успях да изплатя 4000 евро. Разбира се, те бяха отменени само защото проверката беше неуредена. Всичко беше проверено и получи зелена светлина от поддръжката за изплащане. Тогава бяха изплатени 4000 евро и всичко беше одобрено и платено след 3 дни. Страхотно, помислих си, всичко работи, така че продължих да играя. Този път депозирах около 1000 евро и малко преди това наистина извадих късмет и спечелих 7000 евро.
На 3 октомври бяха изплатени добри 5000 евро и оттогава парите са във фаза на махало. 10 дни сега! Катастрофа! Ами постоянно пиша на VIP Support и винаги ме отлагат! Трябва да изчакам, всичко ще бъде обработено и ще отнеме време поради правна проверка и т.н.… Но всичко е наред и просто трябва да изчакам.
Но колко дълго е добре да чакате? Особено след като все още има 2000 евро в моя акаунт на играч, които бих искал да съм изплатил, но не мога, защото 5000 още не са обработени. Има лимит от 5000 евро на ден, които можете да изплатите. Но докато тези 5000 евро са все още във фазата на махалото, не могат да се извършват допълнителни плащания. Имам чувството, че бавят изплащането толкова дълго, за да мога да заложа 2000, които все още имам в сметката. Но аз оставам непоклатим. Поне за сега...
кой има подобен опит с това Cadino?
Hello everyone!
I registered at this casino around 3 weeks ago and won well. Initially deposited 200 and won around 6000 euros. I was then able to pay out 4,000 euros. Of course they were only canceled because the verification was outstanding. Everything verified and received the go-ahead from support for the payout. 4000 euros were then paid out and everything was approved and paid after 3 days. Great, I thought, everything worked so I continued gaming. This time I deposited around 1000 euros and then shortly before I was actually lucky and made 7000 euros out of it.
A good 5000 euros were paid out on October 3rd and since then the money has been in the pendulum phase. 10 days now! Catastrophe! Well I constantly write to VIP Support and I'm always put off! I should wait, everything will be processed and it will take time because of legal verification etc… But everything is ok and I just have to wait.
But how long is it okay to wait? Especially since there are still 2,000 euros in my player account that I would like to have paid out, but I can't because the 5,000 haven't been processed yet. There is a limit of 5,000 euros per day that you can have paid out. But as long as these 5,000 euros are still in the pendulum phase, no further payment may be made. I have the feeling that they are delaying the payout for so long so that I can gamble away the 2,000 that I still have in the account. But I remain steadfast. At least for now...
who has similar experiences with this Cadino?
Hallo zusammen!
ich habe mich vor rund 3 Wochen in diesem Casino angemeldet und auch gut gewonnen. Anfangs 200 Eingezahlt und etwas 6000 Euro gewonnen. 4000 Euro konnte ich dann zur Auszahlung bringen. Natürlich wurden die erst storniert weil die Verifizierung Ausstand. Alles fertig verifiziert und vom Support das Go für die Auszahlung bekommen. 4000 Euro dann zur Auszahlung gebracht und nach 3 Tagen alles genehmigt und gezahlt. Prima dachte ich, klappt ja alles also weiter gezockt. Diesmal habe ich ca.1000 Euro einbezahlt und hatte dann kurz vor knapp tatsächlich Glück und 7000 Euro draus gemacht.
gut 5000 Euro zur Auszahlung gebracht das war am 3.10 und seitdem befindet sich das Geld in der Pendlingphase. Inzwischen 10 Tage! Katastrophe!Naja ständig schreibe ich mit dem VIP Support und immer werde ich vertröstet! ich soll warten wird alles bearbeitet braucht seine Zeit wegen rechtmäßiger Überprüfung etc… Es ist aber alles ok und ich müsse nur warten.
Aber wie lange Wartezeit ist ok? Zumal da ja noch 2000 Euro auf meinem Spielerkonto liegen die ich gern auszahlen lassen würde, es aber nicht kann da die 5000 noch nicht bearbeitet sind. Es gibt ja eine Begrenzung von 5000 Euro pro Tag die man auszahlen lassen kann. Aber solange diese 5000 Euro noch in der Pendlingphase sind, darf keine weitere Auszahlung vorgenommen werden. Ich habe das Gefühl dass die die Auszahlung extra so lange hinauszögern damit ich die 2000 die ich noch auf dem Konto hab wieder verzocke. Aber ich bleibe standhaft. Zumindest bis jetzt noch…
wer hat ähnliche Erfahrungen mit diesem Cadino?
Здравейте, преместих публикацията ви под въпросното казино и съжалявам да разбера, че сте били в сложна ситуация. От това, което прочетох, бих му дал малко повече време. Даваме на казината 14 дни да го оправят, така че има още няколко дни. Не мисля, че трябва да бъдете скептични, ако досега сте успели да извадите парите си в казиното и бъдете търпеливи, въпреки че със сигурност не е приятно да чакате.
Забелязах обаче, че вече имате оплакване и го актуализирах и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, нашият екип ще се опита да ви помогне.
Както и да е, поддръжката също ви каза защо този път отнема повече време?
Що се отнася до оставащите ви 2000 евро, бих препоръчал да изчакате и да не играете, докато не получите своето теглене, защото знам, че много играчи в крайна сметка няма да устоят на изкушението и ще започнат да играят с пари.
Бихте ли ни информирали кога пристигат парите или как вървят?
Hi, I've moved your post under the casino in question and I'm sorry to hear you've been in a complicated situation. From what I've read, I'd give it a little more time. We give the casinos 14 days to sort it out, so there's still a couple of days. I don't think you need to be skeptical if you have managed to get your money out at the casino so far and be patient, although it's certainly not pleasant to wait.
However, I also noticed that you already have a complaint and updated it, and if nothing moves in the next few days, our team will try to help you.
Anyway, support also told you why it's taking longer this time ?
As for your remaining 2000 euros, I would recommend to wait and not play until you get your withdrawal, because I know that many players will eventually not resist the temptation and start playing with money.
Could you please update us when the money comes in or how it's going ?
Здравейте!
Благодаря за отговора!
Да, все още чакам плащането от 5000 евро, което поисках на 3/10. Подкрепата може само да ви отблъсне. Казва, че все още отнема време, че всичко се обработва, че отново се разпитва финансовият отдел и т.н.
Сметката е напълно верифицирана, получих потвърждение и първото ми теглене от 4000 евро беше обработено и изплатено след 2 дни.
Но сега чакам изплащането от 10 дни, без поддръжката да ми даде някаква правдоподобна причина за това.
Попитах и за приблизителното време за обработка и ми казаха, че то варира от човек на човек. Въпреки че условията казват максимум 5 работни дни за банкови преводи.
Така че за мен всичко това звучи като тактика на забавяне. С надеждата, че ще заложа 2000 евро, които все още не съм успял да изплатя. Тъй като докато 5000 евро се обработват, не е възможно по-нататъшно изплащане.
Hello!
Thanks for the reply!
Yes, I'm still waiting for the payment of 5000 euros that I requested on 3/10. The support can only put you off. Says that it's still taking time, that everything is being processed, that the finance department is being questioned again, etc.
The account is fully verified, I received confirmation and my first withdrawal of 4000 euros was processed and paid out after 2 days.
But now I've been waiting for the payout for 10 days without support giving me any plausible reason for it.
I also asked about the approximate processing time and was told it varies from person to person. Although the terms and conditions say a maximum of 5 working days for bank transfers.
So to me this all sounds like a stalling tactic. Hoping that I'll gamble away the 2000 euros that I haven't been able to pay out yet. Because as long as the 5,000 euros are being processed, no further payout is possible.
Hallo!
Danke für die Antwort!
Ja ich warte immernoch auf die Auszahlung in Höhe von 5000 Euro die ich am 3/10 beantragt habe. Der Support kann nur vertrösten. Sagt dass es noch dauert, dass sich alles in Bearbeitung befindet, dass man die Finanzabteilung nochmal befragt etc.
Das Konto ist vollständig verifiziert, habe ja Bestätigung erhalten und meine erste Auszahlung in Höhe von 4000 Euro ist nach 2 Tagen bearbeitet und ausgezahlt worden.
Aber nun warte ich seit 10 Tagen auf die Auszahlung ohne dass mir der Support irgendeinen plausiblen Grund dafür nennet.
Ich habe auch nach der ungefähren Bearbeitungszeit gefragt, da wurde mir gesagt dass ist individuell verschieden. Obwohl in den AGBs was von Max 5 Arbeitstagen bei Banküberweisung steht.
Also für mich klingt das alles nach einer Hinhaltetaktik. In der Hoffung dass ich die 2000 Euro die ich noch nicht zur Auszahlung bringen konnte wieder verzocke. Denn solange die 5000 Euro ja in Bearbeitung sind, ist keine weitere Auszahlung möglich.
Така че определено ще остана зад мнението си, за да не се поддадете на изкушението да играете с 2000 евро. Мисля, че дори от това, което пишеш, не си.
Що се отнася до тегленето и факта, че казиното не ви дава никаква причина просто да чакате, е малко тъжно, но изглежда, че не е останало нищо друго. Разбира се, нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим как ще се окаже в крайна сметка, защото парите не са малко. Желая ти здрави нерви. 🤔🤞
So I will definitely stand by my opinion, so that you don't succumb to the temptation to play with 2,000 euros. I think, even from what you write, you didn't.
As for the withdrawal and the fact that the casino doesn't give you any reason to just wait is a bit sad, but it looks like there is nothing else left. Of course our team will try to help you and we will see how it turns out in the end, because it is not small money. I wish you good nerves. 🤔🤞
Да благодаря.
Мисля, че това е просто тактика на забавяне! Не съм играл там последните няколко дни и чакам. Въпреки че поддръжката отговаря директно и иска да се погрижи за това, нищо не се случва. Вместо това получавам VIP бонус от поддръжка като 80 безплатни завъртания. Уж като компенсация за времето за чакане. Но няма да навлизам в това и просто ще изчакам и ще видя.
Yes, thanks.
I think it's just a stalling tactic! I haven't been playing there for the last few days and am waiting. Even though support answers directly and wants to take care of it, nothing happens. Instead, I get a VIP bonus from support like 80 free spins. Supposedly as compensation for the waiting time. But I won't go into it and just wait and see.
Ja danke.
ich denke einfach Hinhaltetaktik! Ich spiele die letzten Tage dort nicht mehr und warte. Obwohl der Support direkt antwortet und sich kümmern will passiert da nix. Stattdessen bekomme ich VIP Bonus vom Support gutgeschrieben wie 80 Freespins. Angeblich als Wiedergutmachung für die Wartezeit. Aber da gehe ich nicht drauf ein und warte ab.
Трябва да кажа, че е доста хубаво, че получихте бонус като компенсация за забавянето. Не е толкова често, поне според моя опит с подобни проблеми тук във форума.
Надявам се, че няма да отнеме много време, разбира се. Кажете ни как върви, моля. 🤞🤞
I must say that it is quite nice that you were given a bonus as a way of compensating you for the delay. It is not so common, at least according to my experiences with similar issues here on the forum.
I hope it won't take too long, of course. Let us know how it goes, please. 🤞🤞
Здравейте!
да, но не мислите ли също, че единственото нещо, което искате да постигнете с бонуса, е да продължа да играя и да залагам баланса си от 2000 евро, който все още не мога да съм изплатил, докато 5000 евро не са изплатено ли е вече?
Всичко това ми изглежда малко подозрително. Защо толкова дълго чакане за потвърдена сметка, където вече има тегления? Това се случи след 2-3 дни. Защо изведнъж толкова дълго?
Hello!
yes, but don't you also think that the only thing you want to achieve with the bonus is that I continue to play and gamble away my balance of 2000 euros, which I cannot yet have paid out as long as the 5000 euros have not been paid out yet?
This all seems a bit very suspicious to me. Why such a long wait for a verified account where there have already been withdrawals? These happened after 2 or 3 days. Why suddenly so long now?
Hallo!
ja aber meinen Sie nicht auch,dass man mit den Bonus nur erreichen möchte, dass ich weiter spiele und mein Guthaben von 2000 Euro was ich ja noch nicht auszahlen lassen kann, solange die 5000 Euro noch nicht ausgezahlt sind, wieder verzocke?
Das kommt mir alles etwas sehr suspekt vor. Warum so eine lange Wartezeit bei einen verifizieren Konto, wo es schon Auszahlungen gab? Diese sind nach 2oder 3 Tagen erfolgt. Warum jetzt auf einmal so lange?
Здравейте!
Виждам това като компенсация, което не е много обичайно за мен. Разбира се, неговите качества зависят от свързаните правила и ограничения, следователно вероятно е вашето място да обясните защо това е подозрителна стъпка.
Не мога да ви кажа какво е причинило забавянето на проверката, но поне изглежда, че казиното е готово да ви компенсира, въпреки че разбирам, че бихте предпочели по-бърза допълнителна проверка пред по-бързи тегления.
Говорейки за това, казиното някога обяснило ли е какво се е случило?
Hello!
I see that as compensation, which is not pretty common to me. Of course, its qualities depend on associated rules and limitations hence, it is probably your place to explain why this was a suspicious step.
I can't tell you what caused the delay in the verification, but at least it seems the casino is willing to compensate you, even though I understand you would prefer quicker additional verification as quicker withdrawals.
Speaking of which, has the casino ever explained what has happened?
Здравейте!
Не, не става въпрос за проверка! Моят акаунт вече е напълно верифициран.
Зависи от изплащането и никой не може да каже защо? Всичко, което получавам, е отговор, че се обработва и трябва да изчакам...
Hello!
No, it's not about verification! My account is already fully verified.
It depends on the payout and no one can say why? All I get is an answer saying it's being processed and I should wait...
Hallo!
nein es geht nicht um die Verifizierung! Mein Konto ist schon vollständig verifiziert.
Es hängt bei der Auszahlung und keiner kann sagen warum? Ich bekomme immer nur als Antwort, es wird bearbeitet und ich soll warten…
Това, което пишат е следното:
Здравейте. Работим по вашата кандидатура. Моля, изчакайте още съобщения от мен.
Всичко зависи от нашия работен процес, не мога да ви кажа точно време, но съм сигурен, че ще го направим възможно най-скоро!
Всяко съобщение от тях е едно или друго!
What they write is the following:
Hello. We are working on your application. Please wait for further messages from me.
It all depends on our workflow, I can't tell you exact time but I'm sure we will get it done as soon as possible!
Every message from them is one way or another!
Das was die schreiben ist folgendes:
Hallo. Wir arbeiten an Ihrem Antrag. Bitte warten Sie auf weitere Nachrichten von mir.
Es hängt alles von unserem Arbeitsablauf ab, ich kann Ihnen keine genaue Zeit nennen, aber ich bin sicher, dass wir es so schnell wie möglich erledigen werden!
so oder so ähnlich ist jede Nachricht von denen!
Търсих и четох много за казиното онлайн през последните няколко дни. И винаги се казваше, че изплащанията отнемат много време, но все пак ще бъдат изплатени в даден момент.
Тъй като 14-те дни изтичат във вторник, надявам се дотогава най-накрая да бъде обработено и изплатено!
Странно ми е, че не ми дават конкретна причина защо отнема толкова време.
Съобщенията от поддръжката също казват, че понякога може да има забавяния.
Но без конкретни причини.
Още не губя надежда. Но не става дума и за малко пари.
I have searched and read a lot about the casino online in the last few days. And it always said that the payouts take a long time but will still be paid out at some point.
Since the 14 days are up on Tuesday, I hope that it will finally be processed and paid out by then!
What I find strange is that they don't give me a specific reason why it's taking so long.
The messages from support also say that sometimes there can be delays.
But without concrete reasons.
I'm not giving up hope yet. But it's not about little money either.
Ich habe in den letzten Tagen viel über das Casino online gesucht und gelesen. Und immer stand dass die Auszahlungen sehr lange dauern aber dennoch irgendwann ausgezahlt werden.
Da die 14 Tage dann am Dienstag um sind, hoffe ich dass es bis dahin endlich bearbeitet und ausgezahlt wird!
Was ich komisch finde ist, dass man mir keinen konkreten Grund nennt warum sie s so lange dauert.
In den Nachrichten vom Support steht auch, manchmal kann es eben zu Verzögerungen kommen.
Aber ohne konkrete Gründe.
Ich gebe die Hoffnung noch nicht auf. Aber es geht ja auch nicht um wenig Geld.
Здравейте!
Не, не става въпрос за проверка! Моят акаунт вече е напълно верифициран.
Зависи от изплащането и никой не може да каже защо? Всичко, което получавам, е отговор, че се обработва и трябва да изчакам...
Hello!
No, it's not about verification! My account is already fully verified.
It depends on the payout and no one can say why? All I get is an answer saying it's being processed and I should wait...
Hallo!
nein es geht nicht um die Verifizierung! Mein Konto ist schon vollständig verifiziert.
Es hängt bei der Auszahlung und keiner kann sagen warum? Ich bekomme immer nur als Antwort, es wird bearbeitet und ich soll warten…
Здравейте, знам това за забавеното плащане, не се притеснявайте.
Предлагам ви да разгледате жалбата веднага щом изминат тези 14 пълни дни. Можете ли да го направите, моля?
Въпреки че все още се надявам да получите парите точно преди крайния срок!
Hello, I know this about delayed payment, don't worry.
I suggest you address the complaint as soon as these 14 full days have passed. Can you do that, please?
Although I still hope you'll get the money right before the deadline!
Търсих и четох много за казиното онлайн през последните няколко дни. И винаги се казваше, че изплащанията отнемат много време, но все пак ще бъдат изплатени в даден момент.
Тъй като 14-те дни изтичат във вторник, надявам се дотогава най-накрая да бъде обработено и изплатено!
Странно ми е, че не ми дават конкретна причина защо отнема толкова време.
Съобщенията от поддръжката също казват, че понякога може да има забавяния.
Но без конкретни причини.
Още не губя надежда. Но не става дума и за малко пари.
I have searched and read a lot about the casino online in the last few days. And it always said that the payouts take a long time but will still be paid out at some point.
Since the 14 days are up on Tuesday, I hope that it will finally be processed and paid out by then!
What I find strange is that they don't give me a specific reason why it's taking so long.
The messages from support also say that sometimes there can be delays.
But without concrete reasons.
I'm not giving up hope yet. But it's not about little money either.
Ich habe in den letzten Tagen viel über das Casino online gesucht und gelesen. Und immer stand dass die Auszahlungen sehr lange dauern aber dennoch irgendwann ausgezahlt werden.
Da die 14 Tage dann am Dienstag um sind, hoffe ich dass es bis dahin endlich bearbeitet und ausgezahlt wird!
Was ich komisch finde ist, dass man mir keinen konkreten Grund nennt warum sie s so lange dauert.
In den Nachrichten vom Support steht auch, manchmal kann es eben zu Verzögerungen kommen.
Aber ohne konkrete Gründe.
Ich gebe die Hoffnung noch nicht auf. Aber es geht ja auch nicht um wenig Geld.
Някои казина са склонни да предоставят доста неясни обяснения. Най-вероятно смятат, че даването на твърде много подробности е противоречиво. Е, мисля, че трябва да се опитат да съчувстват повече на играчите...
Прав си; не се отказвай! Докато жалбата е отворена, нашият екип ще ви покрива гърба.
Засега ви пожелавам приятен уикенд предвид обстоятелствата. 🤞
Some casinos tend to provide quite vague explanations Most likely they feel that giving out far too many details is contradictory. Well, I think they should try to empathize with players more...
You're right; don't give up! As long as the complaint is opened, our Team will cover your back.
For now, I wish you a pleasant weekend given the circumstances. 🤞
Надявам се и на това! Вече имам отворена жалба. И се надявайте, че парите ще бъдат преведени преди крайния срок.
Това е наистина жалко, защото ми хареса да играя в това казино. Но ако изплащането винаги отнема толкова време, ще закрия сметката си там, след като изплащането бъде извършено.
I hope that too! I already have a complaint open. And hope that the money will be transferred before the deadline.
That's a real shame because I enjoyed playing in this casino. But if it always takes so long to pay out, I will close my account there after the payout has been made.
Das hoffe ich auch! Ich hab ja schon eine Beschwerde offen. Und hoffe dass das Geld vor Ablauf der Frist überwiesen wird.
Das ist echt schade, weil ich in diesem Casino gern gespielt habe. Aber wenn es bei der Auszahlung immer so lange dauert, werde ich nach erfolgter Auszahlung mein Konto dort schließen.
Здравейте!
Така че чудесата все още се случват! Всичките ми тегления бяха одобрени днес!!! И след цели 13 дни…. Ура… Надявам се, че сега всичко е кредитирано в сметката ми. ще докладвам...
Hello!
So miracles still happen! All my withdrawals were approved today!!!And after a whole 13 days…. Yay… I hope everything is credited to my account now. I will report…
Hallo!
Also es geschehen doch noch Wunder! Alle meine Auszahlungen wurden heute genehmigt!!!Und das nach ganzen 13 Tagen…. Juhuuuu… ich hoffe dass alles jetzt auf meinen Konto gutgeschrieben wird. Ich werde berichten…
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.